• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

אתגר כתיבה שבועי מספר 13!

האתגר הקודם - האתגר הבא

עריכה: האתגר השבועי הסתיים! הסיפורים שעמדו באתגר:

סיפורים שעלו לאחר תום האתגר:

תודה רבה לכל המשתתפים, ובהצלחה באתגר הבא!

--------------------------------------------------------------

עוד אתגר הסתיים, והפעם, כשהיה לי זמן לקרוא את הסיפורים, נזכרתי למה אני אוהב את האתגר הזה. נהדר לראות כל כך הרבה סיפורים מצוינים!
ועם זאת, זה היה אתגר קצת עצוב: nextorl לא פרסם סיפור, ובכך שבר רצף של 11 סיפורים, מאז תחילתו של האתגר... והשאיר את התואר של אלוף האתגרים בידיו של rui, עם 12 מתוך 12 סיפורים באתגר :)
עריכה: אני חוזר בי... nextorl פרסם את הסיפור שלו ברגע האחרון, וממשיך להתמודד בראשית עם rui! מאוד קרוב...

האתגר השבועי החדש: סיפור על התמכרות.

כמה רעיונות, לשימושכם:
עבור פנטזיה, תוכלו לכתוב על מכשפה צעירה, שיכולתה להשפיע על התנהגותם של אנשים הופכת מהרגל רע להתמכרות מסוכנת; או על גיבור אגדי, שלמיטב הרפתקאותיו יצא כדי לשלם את חובות ההימורים שלו, כשהוא כלל אינו חמוש.

עבור סיפור מודרני, תוכלו לספר על שודד בנקים, שמותח את מזלו כל פעם, כדי שהמשטרה כמעט תתפוס אותו, והוא יוכל לחוות את האדרנלין שבמרדף; או את הסיפור של סופרת על סף סיום הספר פורץ הדרך שלה, שאינה מצליחה לסיים אותו בגלל שהיא מרגיש את הצורך הנשנה למצוא גברים בפאב הקרוב לביתה.

עבור סיפור של מדע בדיוני, אפשר לספר על גזע חייזרי עם יכולת שליטה על מוחות, שאליו פונים גזעים אחרים, שמחפשים לברוח מהצרות שלהם; או שאפשר לספר על שודד נועז, שמעז לגנוב מחלליות הקונפדרציה, וממשיך אפילו הרבה אחרי שהרוויח את כל הכסף שלו אי פעם יזדקק.

או, כמובן, כל סיפור שמוצא חן בעיניכם.

מה דעתכם על האתגר הנוכחי?
וסתם כי מעניין אותי - מה היה האתגר החביב עליכם עד כה?

וכמובן - שיהיה לנו בכיף ובהצלחה! :)
 
וואו, נושא מדהים. כבר יש לי רעיון לסיפור מודרני על ברון סמים שמכור לסמים של עצמו.

עריכה: כולנו יודעים מי המנצח האמיתי, זה לא יום שני :p
האהוב עלי היה הראשון. אני אוהב סיפורי פאנץ'.
 
ו... נראה שהיום השביעי לא נחשב. טוב לדעת. אני אפרסם מחר את הסיפור שלי.
הנושא הנוכחי באמת מעניין.
אני חושב שאהבתי יותר את המוקדמים, אבל יכול להיות שזה פשוט כי אז היו יותר מגיבים לסיפורים (כי זה היה חדש ונוצץ וכולם רצו לנסות).
 
טוב, רוי חופר לי בסקייפ על איך שהוא ניצח וכו' וכו'
אז שיהנה.
סך הכל מבחינת זמן היה לי שבוע ממש עמוס (דרקוניקון, קבוצה חדשה, קבוצה ישנה, israel ESP בפורום, משחכס בסקייפ עם רוי, ועוד די הרבה דברים שהעמיסו לי את השבוע.) אז היה לי ממש קשה למצוא זמן לסיפור. (גם המוזיקה בזבזה קצת זמן, יותר מדי מנגינות שמחות בסאונדטרק של האנימה העצובה והמרושעת הזו).

אהבתי את האתגר הזה, והאתגר החביב עלי נשאר אתגר.. 6? על הטעות בשם האהבה. הסיפור שכתבתי אליו היה הסיפור האהוב עלי בינתיים, וגם על כמה אחרים לפי הבנתי. גם זה שרק אני ורוי עמדנו בדדליין הוסיף לזה, ובטח הקושי של האתגר.
טוב, אני יודע שהסיפור לאתגר הזה יהיה כנראה מד"ב ומבוסס על קטע בפרק gridlock בדוקטור הו. או על משהו אחר. נראה איך זה ייצא.

בהצלחה לכולם!
אה, ותאכל את זה רוי! אתה לא האלוף! אבל תהנה.

עריכה קלה:דרגונס הגיב לפני, אני מסכים שזה שאף אחד לא מגיב לסיפורים כמעט מאוד מבאס. תגיבו לפחות שנהניתם או משהו, אתם לא תאמינו כמה מוטיבציה זה נותן.
 
"חופר", שולח שתי הודעות.
אני מסכים שתגובות זה חביב, אבל לא תמיד חייבים להגיב ולא תמיד מוצאים את הזמן. אני אשתדל יותר להגיב בכל מקרה, ועדיין, אני מאמין שצריך לכתוב בשם ההנאה ולא לשם התגובות...
 
אני ממש מסכים עם נקסטורל. אני מקפיד לעשות את על רוב הסיפורים, גם אם חוץ מזה אין לי מה לומר (ולרוב אין לי מה לומר, כי אני לא מנתח סיפורים דגול). זה שאתה יודע שמישהו קרא ונהנה, או אפילו רק קרא, מעלה את המוטיבציה ואפילו נותן לך סיבה לחזור לכתוב שוב.
לא מכריחים ולא עושים רגשי אשמה סתם, ברור שלא חייבים להגיב להכל, אבל זה נחמד מאוד אם כן, אפילו אם זה סתם, אם להשתמש בביטוי של ת'ור שנראה לי מתאים,- "יו, מגניב".
 
חזרה
Top