• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

אפלה בריוורטאון-עץ משחק-(3\3) [משחקעל]

ירין - תגיב מה אתה עושה ועם איזה נשק אתה, הקרב כבר התחיל.
ליאור - באיזה נשק אתה משתמש?
IN
דני -
הערכברושים מופתעים מקרוליין ומסתובבים סביבה, אבל מיד מתעשתים וחוזרים להתנהג בתוקפנות. אם קרוליין רוצה להרגיע אותם היא תצטרך להתאמץ קצת

OUT
דני -
במקרה שאתה רוצה להרגיע אותם, גלגל בדיקת מיומנות. אתה לא יכול להלחם כל עוד אתה מרגיע אותם
 
סימו משתמש באקדח ה .44 שלו (שמשתמש במחסנית חיצונית כמו באקדחים תופיים). זה אקדח כבד שהוא לא קיבל מהמשטרה והוא רכש אותו בכספו האישי. בידיים של סימו האקדח הכבד יכול להיות לא פחות שימושי מטיל שמכוון על אדם מסויים (הד"ר של סימו עם אקדחים עומד על +2, כלומר שעם אקדח .44 יש לו ד"ר של 5) . יש לו בבית אקדח 9 מ"מ, אבל הוא לא משתמש בו לצורכי ציד מטרדים חיצוניים (יצורים קסומים), אלא רק כהגנה עצמית והוא חמוש באופן רשמי בכדורי גומי, למרות שיש לו גם מחסנית עם כדורים חיים נעולה ומוכנה לשעת חירום. הוא לא אוהב רובים בגלל שהם לא נוחים לו. יש לו כ-30 כדורים עם ראש מוכסף- חלק הוא קיבל, חלק הוא קנה. (כן, אני קצת gun freak)

בקרב עצמו סימו ניסה לירות על הניצודה שלו וכיוון תוך כדי שימוש בכוונות הברזל שלו , אבל העכברושים עשו לו בעיות והפילו אותו בכריעה על הברך. זה לא נעים כמו שזה נשמע כי סימו לא הביא מיגון לברכיים (ואולי חטף קצת שריטות), אבל סימו יכול לנסות לירות עוד הפעם. הוא רק צריך לכוון עוד הפעם... עם האקדח... על מכשפה שתפסה אותו מכוון עליה את האקדח והיא לחלוטין יותר מהירה ממנו.
 
OUT
אני מניח שזה דיבור עם חיות.
IN
קרוליין מסתכלת להם בלבן בעיניים, מנסה להרגיע אותם בדיבורה החלקלק.
[dice seed=63082 secure=542f0ad4_0]2d6[/dice]
 
אולי ראיתם שכתבתי גם במאפיה שחצי מהשבוע הזה לא יכולתי להגיב. חוץ מזה עקב עומס אני אוריד את קצב התגובות שלי ושלכם לפעם ב4 ימים, אני ממש מצטער אבל לא בא לי לסגור את המשחק שוב כי זה לא יהיה הוגן כלפיכם. בקצב המואט הזה כנראה שיהיה לי זמן להמשיך גם בשנת הלימודים הבאה את המשחק הזה.

אגיב ביום שלישי
 
חזרה
Top