• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

אתגר 5-חבר צוות

טוב,השעה מאוחרת ואני חייב לישון,אז זה קצת גולמי,אבל אני מאוד מרוצה מהרעיון.

...

אלור הועף גבוהה באוויר, נישא על ההדף שיצרה ההתנגשות של קייבור מלמטה. גלימתו הכחולה כהה התנופפה מאחוריו, כמעט בלתי נראית על רקע שמי הלילה והעיר החשוכה, אך חדלה כאשר נחת במיומנות על ראשו של המבנה רב הקומות. רגע לאחר מכן, חש את דקירת הכאב בחזה שלה ציפה,וידע שקייבור זימן שוב את כוחו של הכוכב. קייבור, שזוף מימנו רק במעט, וגבוהה בכמה סנטימטרים, לבש גלימה זהה לשלו בעת שהועף למעלה ואז נחת על הגג, זרזיפי עשן כחול באים בעקבותיו מתחתית הרחוב. אלור לא חיכה, כיווץ את ידיו, טבעת יהלום בצורת כוכב על כל אחת מהן, ודחף בכל כוחותיו הנפשיים.כוחו של העולם הזה עבר דרך היהלומים,בלתי נראה או מורגש, וזרזיפי התוהו נהדפו חזרה למטה, ולאחר עוד שתי פעימות לב של מאמץ קל אך מתגבר, הרגיש אלור את ההתנגדות נעלמת ואת השער נסגר.

המפתח שלו הביט עליו וחייך.קייבור היה יהיר, גבוהה ושרירי, וגידל זיפים ג'ינג'יים למחצה מרשימים, אך לא היו בפניו העדינות והאצילות שבפניו החלקות של אלור. "נו מנעול, לא אמרת שהרגשת את החארות ברובע הנפחייות?" הם היו חברים טובים גם ביום יום, כמובן, אבל היותו של מישו המנעול שלך או המפתח שלך היא עובדה שחודרת לכל חיי היומיום במהירות.
"הרגשתי, בעוצמה מפתיעה וגם במהירות נעילה מפתיעה. אני חושד שלא מדובר בסתם חברי כת שמתעשעים בקסם אלא בסט אמיתי."

קייבור לא נראה מוטרד. כמו רוב המפתחות, הוא היה יחסית זחוח ואהב עימותים. אלא שקייבור היה גם מספיק אוהב קרב כדי לרצות קרב עם סט אחר, וזה כבר עניין הרבה פחות מובן מאיליו עבור מפתח,שהרי מפתחות אומנם טובים בלחסל ולהרוס בעזרת גלי התוהו שלהם,אבל אין להם יכולת להדוף את התוהו ההרסני, ולכן אם חוסל המנעול שלהם,דינם כמעט תמיד לטבוע בענני התוהו-שלהם או של היריב.
"בטח סתם סט של מחסלים מאחת מכנופיות הפשע. אני מתערב איתך שמעבר ללפוצץ ולנקות לפני שמשמר העיר מגיע הם לא יודעים לעשות כלום.".

אלור משך בכתפיו. היו לו חשדות, אבל...פתאום הרגיש שוב מרחוק פתיחה, זה הגיע ממבנה גדול שני רחובות מהם. "משם,עכשיו" אמר והצביע. קייבור הנהן ונתן לו את ידו, אלור שילב בה את ידו ואז שלף אבן תכולה דהויה וקרע קרע מאחוריהם. כוחותיו של הכוכב האפל מיד החלו לזרום מימנו, בגלים כחולים כהים, אולם עוד בטרם התפשטו זרועות העשן שתי אמות מהקרע זינקו השניים קדימה,ואלור דחף בעוצמה כנגד השער.
ההתפוצצות הטיחה אותם קדימה במהירות,והדחיפה העיקשת, אך המדודה, עד שהשער נסגר בדיוק ברגע האחרון שמרה את זינוקם בקשת בטוחה שהנחיטה אותם בדיוק דרך גג הבניין, שהיה בנוי מרעפים ישנים שהתפצחו סביבם. הם פתחו שער קטן וסגרו אותו ברגע בכדי לרכך את הנפילה,ונחתו בדיוק מושלם במרכזו של אולם חשוך, מלא במתים מעוותים, מעוכלים למחמה בידי התוהו.

ואז הבזיק האור האדום. גל ערפל שחור אדום הוטח לעברם מאחור, אלור היה המום אולם קייבור הספיק לקרוע קרע ולדחוף גל חדש שהתנגד לו והדף אותו, ותוך כדי דחף את אלור אחורה, החוצה מהתנגשות ענני האבדון המתפתלים זה סביב זה.
אלור התעשט במהירות ודחף מסביב לזרם שזימן המפתח שלו, מונע מענני האבדון לבלוע את בעליהם ומנתב אותם להדוף אחורה את הגל של אויביהם, ואז דחף בכל הכוח נגד הגל האדום, סוגר את השער.
ובדיוק בזמן,כי גל נעילה בלתי נראה בדיוק הכה וסגר את השער הכחול של קייבור. אלור הביט סביב,מנסה לאתר את המנעול היריב.
בדו קרב בין סטים יש רק שתי דרכים לנצח-להרוג את המנעול או להרוג את המפתח. השני חסר תועלת בלי הראשון, מושמד או משמיד את עצמו בהתאמה.
בינתיים, הרחק בשולי האולם רץ המפתח האויב,לבוש בגלימות אדומות כמו ענני התוהו שזימן מהכוכב האסור, ובהתאם, אחז אבן כוכב אדומה כמו דם, בשונה מהאבן הכחולה שבה השתמש קייבור. כל אבן הגיעה ממקום אחר בכוכב האסור, למרות שאיש לא ידע עם יש בכלל פני שטח מתחת לענני התוהו המתערבלים, או שהכוכב העצום שחג במחול עם הפלנטה היה עשוי כולו מענני תוהו.
בינתיים, המפתח, שגלימותיו אימתו מעל לכל ספק את היותו שייך למסדר אמיתי של שוברי-תפר,זינק במיומנות,פותח שערים ומשתמש בהם כדי לדחוף עצמו מעלה ומטה ולפתוח שערים במגוון מקומות, ותוך כדי יורה מהשערים שכבר פתח כדורי תוהו במיומנות.
אסטרטגיה של שוברי תפר,לחורר את התפר בשערים שעלולים להרוס את העולם מבלי לחשוב על ההשלכות.
מסדרים כמו המסדר של אלור נועדו למנוע את זה.
אלור הנהן אל קייבור,שפתח שער אחד גדול לפניו ושלח ממנו זרועות של ענני תוהו להדוף את הכדורים. אלור דחף במיומנות בין הזרועות, קייבור מקפיץ אותו בכל פעם אל עבר שער אחר.הם לחמו ביחד כבר קרבות רבים, והתיאום היה קרוב למושלם-זרוע, דחיפה, אלור סוגר שער, זרועה חדשה ודחיפה חדשה, ובינתיים בעודו קונה להם זמן ניסה אלור לאתר את המנעול. הוא בדיוק סגר שער כשהזרוע שהייתה אמורה להעיף התפוגגה בטרם דחף אליה, והוא נפל במהירות, מסתובב באוויר במטרה להתקרב לקיר, ואז דחף בכל הכוח לכיוון כדור תוהו במעופו, והצליח להשיג מעט כוח נגדי שסייע לו להיצמד לקיר לרגע. הוא תפס קורה ברגע הזה והשליך סכין ממעילו לכיוון הדחיפה, אבל ענן תוהו מהיר בלע את הסכין בטרם פגעה במנעול הערמומי, והזה הספיק לזנק לחור אחר.
בינתיים, במרכז האולם המציאות הלכה וקרסה במהירות, כשחיות מעוותות מענני תוהו כבר החלו לזרום ולהאבק זו בזו במערבולת עצומה של אדום וכחול. קייבור הדף ותקף בעוצמה, הוא היה מפתח חזק, אבל שוברי התפר צוברים יתרון ככל שהתפר סביבם נשבר, והמפתח האדום המטורף פיתל ותקף והוציא עוד ועוד חיות מעוותות.
המנעול הדף שוב לכיוון קייבור, פורץ את ההגנות שלו,וענן אדום שעט לעברו. אלור קפץ אל תוך ענני התופת,דוחף עצמו בזהירות בין זרוע לזרוע בשביל לא לחשוף את עצמו, ואז דחף את המכה והעיף עצמו למעלה,רגע לפני שפגעה בקייבור. המנעול דחף מטה וטס למעלה לעברו, מעלים עוד ועוד זרועות כחולות,קוצץ את הגנותיו של קייבור ועוזר לבן זוגו לסגור עליו,אבל אלור נותר בלתי נראה, לא משמיד כדורים או זרועות, רק דוחף עצמו בזהירות בין זרמי התוהו,מאזן את עצמו במיומנות-ואז קפץ על המנעול המופתע מבין שתי זרועות, כופף את שתי ידיו מאחוריו ודחף את ראשו לענן תוהו שהיה סנטימטרים ספורים מולו, נותן לתוהו לבלוע את המנעול הצורח שדחף לכל עבר,אבל כעת ללא הועיל.
הוא רק יצר חלל נוח לאלור, ששיגר עצמו למעלה אל התקרה, קיבע עליה את רגליו ודחף בכל הכוח מטה,נשען על התקרה.ענני התוהו התרסקו סביב המפתח, מהר מכפי שחשב,והוא הסיט את מבטו לשמע צרחותיו של בן זוגו, שנעלם בין ענני הכאוס הרעבים. בועת העננים הכחולים הקטנה שחצצה רק בקושי בין קייבור להשמדה ירתה להבה כחולה אחת מהירה, והמפתח המבולבל ניסה לקרוע שער שיעצר אותה,אבל אלור תוך כדי צניחה נעל אותו,ושנייה לאחר מכן הדף גם את הלהבה הכחולה ששרפה אותו והעלים אותו לעולם של כאוס.הוא התגלגל הצידה מההדף ונחת ליד קייבור.המפתח התמוטט לידו מותש,מביט כמוהו בחיוך ילדותי באולם החרוך מתוהו.
אלור תהה איך יסבירו זאת למסדר."כמה שלא ידברו על הזקן שלי" אמר המפתח שלו בחיוך והתנשף "אין ספק שאתה מנעול הכוכב המוצלח ביותר שיכולתי לבקש" אלור חייך, יאפ, הוא בהחלט מנעול כוכב לא רע...
 
זה היה מגניב. אהבתי את הפירוש המקורי לנושא של האתגר.
תיאורי הפעולה היו טובים ודי ברורים רוב הזמן. הבעיה היחידה איתם הייתה שרוב הסיפור לא היה לי ברור איך הכוחות עובדים: מי יכול לפתוח שערים? מה ההבדל בין הכוחות של מנעול ושל מפתח?
הדמויות עצמן עבדו לא רע ביחד, אבל בקושי יצא לנו להכיר אותן ככה שקשה להתרשם מהכימיה שלהם. הצגת העולם הייתה טובה, לפחות מבחינת התמונה הכוללת, אבל קצת הפריעה לה הבלבול של איך עובדים הכוחות.
סה"כ, רעיון מגניב בביצוע טוב שצריך קצת יותר הבהרה בהתחלה.

אה, וחלוקה לפסקאות הייתה נחמדה.
 
מתודה רבה על המחמאות :)
ניסיתי לגרום לכוחות להיות מובנים תוך כדי העלילה,כנראה שזה נכשל...הוספתי עכשיו כמה שורות בעיקר בהתחלה שמסבירות קצת יותר על ההבדלים בין מפתח למנעול,ופיסקתי כמיטב יכולתי מהנייד,האם זה מובן כעת או שצריך הסבר יותר מהותני?
 
אהבתי את הסיפור, האקשן היה מגניב, והקונספט של מנעול ומפתח היה מצוין :)
אני באופן כללי אוהב מערכות קסם שדורשות שיתוף פעולה, שבה קוסם אחד לבדו הוא חסר תועלת ללא גיבוי של האחר. הרעיון מאוד מגניב.

מה שהפריע לי זה שלא הייתה עלילה אמיתית מעבר לתיאור של קרב מגניב בין שני סטים של קוסמים כאלה. כלומר, ישנו הסט הראשון, ואפילו שומעים קצת על האופי של המכשפים, ויש עוד סט, של כביכול פושעים, והם באים ופשוט הורגים אותם?
באיזה סמכות? למה שהם יעשו דבר כזה? למה הם היו שם מלכתחילה? הסיפור כולו הרגיש כמו דרך להעביר את שיטת הקסם, בלי לספר סיפור באמת. אני יודע שזה קשה לעשות סיפור קצר שבו מעבירים גם עולם או קונספט מסוים וגם מספרים סיפור, אבל קשה לי להתחבר לסיפורים כאלה.

בכל מקרה, אשמח לראות אולי עוד סיפור באותו העולם - אולי אפילו באחד האתגרים הבאים :)
 
תודה על המחמאות :)

התלבטתי עם לתת יותר הסבר על העולם וחשבתי שזה יוריד קצת מהאווירה והעניין. לגבי הסיבה, מצוין שם שהסט הזה משתייך למסדר של שוברי תפר, כלומר שמחורר בלי יותר מידי חשבון את התפר, ושהמסדר של הדמויות הוא מסדר שפוי,שמתנגד לדברים כאלו.
 
חזרה
Top