• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

אתגר כתיבה שבועי מספר 6!

האתגר הקודם - האתגר הבא

עריכה: האתגר השבועי הסתיים! הסיפורים שעמדו באתגר:

סיפורים שעלו לאחר תום האתגר:

תודה רבה לכל המשתתפים, ובהצלחה באתגר הבא!

--------------------------------------------------------------

היה אתגר מעניין, ושני אנשים (אני ביניהם) פרסמו את הסיפור שלהם ממש ברגע האחרון, אבל בסוף שבעה אנשים פרסמו סיפור, ביניהם rui, nextorl ות'ור ששומרים על רצפים ארוכים, וגם פלדריק שלא כתב כבר הרבה זמן. היה משהו מאוד נחמד בלראות איך כל אחד מלביש משמעות אחרת לביטוי 'מנעול כוכב' - בהחלט מעניין. להפתעתי, היו יותר סיפורי פנטזיה מסיפורי מד"ב - חשבתי שהמילה 'כוכב' תטה אנשים לכיוון המד"ב, אבל אולי הייתה פה בעצם פסיכולוגיה הפוכה.

האתגר השבועי החדש: סיפור על דמות שעושה טעות בשם אהבה.

כמה רעיונות, לשימושכם:
אם פנטזיה זה התשוקה שלכם, תוכלו לספר על נסיך שמחליטה להתחתן עם אהובתו, ובכך לשבור ברית נישואין; או על מכשף שמסרב להחזיר את השולייה שלו להוריו, כי הוא לא רוצה להפרד ממנו.

סופרים יותר מודרניים יכולים לספר על אדם שפוגש את אחותו, שנכשלה בגמילה מסמים, ומחליט לעזור לה להקל את הסבל; או את סיפורו של יורש צעיר להון, שחברתו החדשה משכנעת אותו להשקיע בפירמידה מסוכנת.

אם מד"ב זה מה שעושה לכם את זה, אפשר לספר על אישה צעירה שמגלה שאימה גוססת, ומחליטה לשדוד שיירת חלליות כדי לממן לה טיפול; או את הסיפור של אמא שמחליטה לתת את בנה למדען שיהפוך אותו לקיבורג, בתקווה לתת לו עתיד טוב יותר משהיה לה.

או, כמובן, כל סיפור שמוצא חן בעיניכם.

האתגר השבוע קצת קשה, אבל אני מקווה שיהיה מעניין בכל מקרה.
מה דעתכם על האתגר של שבוע שעבר? הייתם רוצים לראות עוד סיפורים שמערבים המצאת משמעות למונחים? יש לכם רעיונות לאתגרים, או לדרכים שבהם אפשר לשפר את האתגר השבועי? אשמח לשמוע :)

שיהיה לנו בכיף ובהצלחה! :)
 
דווקא האתגר השבועי שעבר היה מאתגר יותר. גם למצוא מה זה מנעול כוכב בסיפור שלך, גם שיהיה ממוקדי הסיפור וגם ליצור עלילה לסיפור. האתגר השבוע מרגיש לי קצת יותר קל :)
 
פססט אני רק רוצה לציין שאני, גילת'אנס ורוי שומרים על רצף מלא, ואני בהחלט מתכנן להמשיך את הרצף :D

ובנוגע לאתגר העכשווי- הנושא פחות אהוב עלי, וממש אהבתי את האתגר הקודם של "תכניסו את זה.. מה שזה לא יהיה... לסיפור שלכם איכשהו" אבל נסתדר, עכשיו לחשוב על העלילה או הרקע.
 
אני חושב שרעיון החפץ/ביטוי בהחלט יכול לעבוד, למרות שלמנעול כוכב לא כל כך הצלחתי למצוא/להתחבר.
אני חושב אבל שזה יהיה יותר קשה, אני אחפש השראה.
 
חזרה
Top