• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

אלים מרובי פנים (חופשיטה פתוחה לכולם)

אני חושב שעכשיו יהיה זמן טוב להציג לו אתגר. אולי נעשה אתגר קסם כלשהו, או מי יוצר משהו יותר מהר.
אני לא בטוח שהוא נואש, אולי הוא סתם חסר סבלנות (בכל זאת אל סופות חול).
 
Dark sith אמר/ה:
פלסמיד-אפשרי להשוות בין העוצמה שזרש מרגיש מהסופות לבין זאת שהוא מרגיש מהאל?
זרש לא יכול להרגיש את האנרגיה שהאל מקבל מהסערות דרך תמונה שלהם. הוא יכול או להרגיש אותה בעקיפין (דרך האל) או למצוא את המקום פיזית.
 
out
אני מציע לנפנף אותו. להסביר לו למה כדאי לו ללכת לאל אחר, פחות תבוני או משהו. אין לי כל כך שם לפנים האלה... פוליטיות אולי?
In
"אני לא בטוח שאתה יודע לנהל משא ומתן. אתה מבין, כדי שהעסקה תהיה מוצלחת והוגנת, שני הצדדים צריכים לצאת לא מרוצים. אתה כאן לאיים עלי ולדרוש ממני. לך וחפש לך אל אחר, חלש יותר וחכם פחות. כך את כוחו והמשך להתקיים בלעדיי. אני לא מחפש אויב וגם לא אדון."
זרש מסלק את החול משטחו, בתקווה שהאל ילך איתו.
 
מסכים בנוגע לאתגר. אבל מה? אני חושב משהו שלוקח הרבה זמן, כי הסערות האלו יחלשו מתישהו. "מי יכול לעשות X למשך הכי הרבה זמן"? רק צריך למצוא X שמתאים למעמד אחרת זה יהיה עלוב, והוא כנראה לא יסכים ("להרים את הסלע הזה" כנראה לא יעבוד)
 
למה גלגול קוביה? פשוט משהו שלוקח הרבה זמן..
היתרון של האל ההוא זה שכרגע הוא חזק יותר. זה יכול להשתנות בכל רגע. כל עוד נעכב אותו, בסופו של דבר יהיה לנו יתרון. אתגר ידגדג את האגו שלו אז מאוד יכול להיות שהוא יסכים, אבל *מתישהו* הוא יאבד את היתרון שלו יצטרך לסגת
 
זרש יכול להרגיש (והוא הצליח להרגיש) בכמה האל יותר חזק. הדיוק שלו לא מושלם, אבל הנה ההערכה שהוא קלט:
אש: האל חלש בכחמש נקודות.
אדמה: האל חזק בחמש נקודות.
מים: האל חלש בעשרים וחמש נקודות.
אוויר: האל חזק בשלושים נקודות.
עץ: האל חזק במידה שווה.
 
אז הסכמנו שלנפנף אותו לא כדאי?
אולי כדאי מי יכול להחזיק את האש בוערת הכי הרבה זמן? או מי יכול ליצור את המדורה הכי גדולה, שתביא בן אדם לשטח הזה של המדבר (ככה מגייסים מאמין חדש בפוטנציה)? או מי יכול ליצור אש ולתחזק אותה על שטח שקשה להחזיק בו אש?
אני נוטה לראשון כי הוא לוקח זמן, וזה נראה לי מה שאנחנו מחפשים.
אני לא חושב שזה רק גלגול קוביה, זה גם מיומנות של האל מבחינה סיפורית, מה תיארנו ומה אנחנו יודעים שאנחנו מוכשרים יותר, ואם יש לנו רעיון יצירתי איך לנצח.
 
זה בהחלט לא רק גלגול קוביה. קביעת אתגר שמשתמש ביותר מסוג אחד של קסם (ואולי אפילו מיומנויות אחרות?) וטקטיקה של איך להשתמש בכוחות שלכם יכולה להיות יותר חשובה מגלגול הקובייה.
 
אני עדיין חושב שלנפנף אותו זה יותר טוב מאתגר... אגב.
100 שנה זה הרבה מידי. זה כמו נפנוף. כרגע אנחנו ביום העשירי לחייו של זרש.. אני חושב..

פלסמיד- תקן אותי אם אני טועה, אבל אם ההפרש בין התוצאות של הקוביות גדול מידי, האחד ינצח את השני בלי קשר למה שכתוב, לא?
 
Dark sith אמר/ה:
אני עדיין חושב שלנפנף אותו זה יותר טוב מאתגר... אגב.
100 שנה זה הרבה מידי. זה כמו נפנוף. כרגע אנחנו ביום העשירי לחייו של זרש.. אני חושב..

פלסמיד- תקן אותי אם אני טועה, אבל אם ההפרש בין התוצאות של הקוביות גדול מידי, האחד ינצח את השני בלי קשר למה שכתוב, לא?
נכון, אבל תכנון טוב יכול ללהוביל לסיכויים גבוהים יותר לניצחון. בנוסף, אתה פועל על ההנחה שכול האתגר מתבסס על גלגול קובייה אחד בלבד, שזה תלוי באיזה אתגר אתם מציבים לו.
 
גלגול אחד, שניים. זה לא משנה. ברור שההסתברות הגדולה יותר היא שההפרש לא יהיה גבוהה מאוד.

אני עדיין בעד לנסות לנפנף אותו ואם לא עובד אז אתגר. אני לא בטוח מה יש להפסיד.
 
חזרה
Top