• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

אפלה בריוורטאון-עץ משחק-(3\3) [משחקעל]

"אם אתם רוצים לשרוד אז תקשיבו לי ותקשיבו טוב."
לקרולין
"ק - את יכולה להשתנות רק לחיות טבעיות?, או שיצורים מיסטים גם עובד?, אם כן, אז ברגע שהיצור הזה יגיע, את צריכה לשנות צורה לגרסה שלו. אמא טבע היא כלבה, והשטן גרוע ממנה, חיות/מפלצות שחסינות לכל נזק תמיד יהיו פגיעות כנגד עצמם, אחרת המאבקים על טריטוריה וזייוג היו אינסופיעם וחסרי תועלת, יש לעולם הזה חוקים, גם אם הם נשברים בעזרת מאגיה שחורה."
לסימו
"ס- אתה שולט בעונות?, אני רוצה שמש קיץ חזקה ככל הניתן, רק תן לי להוריד את ציוד ראיית הלילה קודם., שוב אמא טבע כלבה, אם היצור הזה רואה טוב בחושך אז כנראה הוא פגיע לאור שמש, ותוסיף לזה אש, כי אש מטהרת הכל."

"והכי הכי חשוב, אל תעמדו לי בדרך, ואחרי כל זה אתם לוקחים את התיקים והולכים הבייתה, כת קטנה של עובדי שטן היא דבר אחד, מכשפה מתקופת קמלוט, זה כבר משחק של הגדולים., ברור?!"

מייקל מחליף מהר את המכנסית של רובה הסער במכסנית של כדורי כסף.
 
"אתם כל כך אלימים, באמת. אני לא בטוחה שזה רעיון טוב לתקוע חור במכשפה, אפשר להיות אולד סקול ולשרוף אותה. זה עבד להם אז, זה יעבוד עכשיו"
OUT
!Burn the witch
 
"טוב..." אומר מייקל, נראה שהוא מנסה לתכנן הכל מחדש
"לעזזאל, נעשה את זה בעזרת קסם הטכנולוגיה, ק- פשוט תירי בכל דבר שזז, וס, תשרוף כל דבר שזז.

אני אדאג לרגישות לאור התיאורטית של היצור," אומר מייקל ושולף רימון אור מהנרתיק "למקרה שנוכל להרשות לעצמנו מבלי לפגוע בעצמנו, מקובל?"
 
"כדאי שתזוזו. הולך להיות חם." סימו אומר כאשר הוא משחרר טבעת ענקית וכתומה בקוטר של 10 מטר שבמהירות מתפוצצת ומאדה בערך כל מה שנמצא בטווח שלה בעמוד אחד של אש. סימו מזיע בצורה קשה בעקבות זה- הוא בחיים לא הצליח לעשות את זה בלי לחטוף את החום או למסור קצת משלו, והוא לא חושב שזה אפשרי אחרת- חוקי הפיזיקה לא עד כדי כך נחמדים. אתם גם מרגישים את החום, אבל לא כמו סימו- אחרי שתיים או שלוש שניות האש נכבית ומשתרר חום סטאטי שנעלם.
 
לאחר הרבה מחשבה בנושא ומבט על כמות הזמן שאני יכול להשקיע, הבנתי שאני לא אוכל באמת להשקיע במשחק הזה כראוי. בגלל שאני מעדיף שלא להמשיך משחק בצורה גרועה, אני מודיע שהמשחק נסגר. נהניתי מקצת הזמן שהייתי כאן, ואם היה לי יותר זמן אני הייתי ממשיך, אבל לצערי המצב לא כך.
 
חזרה
Top