• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

עץ הרשמה! סיפורי Witchers (משחק ראשון שלי)

MoriD

פונדקאי פעיל
במשחק תפקידים הזה אתם משחקים וויטצ'רים

אנשים שעברו תהליכים אלכימאים וכשפים בשביל להגיע לתוצאה של מגה-אדם (יותר סיבולת, יותר מהירות, רפלקסים יותר חזקים ומהירים.) אתם גם יודעים "סימנים" אשר נותנים לכם לכלוא יריב לשרוף יריב להעיף יריב להשתלט לו על המוח
כולכם תתחילו את המסע לבד. אולי תפגשו את חבריכם למשחק, אולי לא. אתם תפגשו אנשים אולי נחמדים, אולי לא אתם תצטרכו

להחליט מי יוצא אתכם למסעות ומה המטרה שלכם בעולם:
אולי אתם ציידים נועזים שזזים במהירות על גב סוסים ורוצחים דרקונים וגריפונים?
או אולי תהיו גנבים מלוכלכים שמשתמשים בלהבים מורעלים וגונבים זהב וכסף.
אולי תהיו ציידי ראשים שמחפשים את הכסף הרב ותרדפו אחרי מבוקשים.
או אולי שכירי חרב?
אולי תהיו חלק ממשמר מיוחד של מלך? אולי לוחמת קומנדו.

במהלך המשחק תאלצו להחליט החלטות שיכולות לשנות המון אולי בטעות תזמנו לוחמי רוחות נוקמניים שרוצים נקמת מלכים? או אולי תעירו משנתו דרקון חזק ועוצמתי במיוחד? תוכלו כמובן גם לגרום בכוונה למלחמה אדירה וכאוס נורא.
זה העולם שלכם, אתם שולטים בו.
על צורת המשחק:
חופשיטה
אין צורך בקוביות תפרטו יותר יותר סיכויים (כל עוד זה הגיוני לא "מצמצתי בחוזקה ובמהירות מעביר את הצ'י שלי לעיניים ואז אני יורה לייזר והדרקון מת")
כולכם מתחילים לבד אתם יכולים לפגוש אחד את שני. (אם אתם באותה עיר או כפר) יש מצב שאולי תילחמו אחד נגד השני אך במקרה כזה זה שיותר חזק באותה סיטואציה (נגיד שחקן אחד נגד שחקן וצבא) אותו אחד עם יתרון ינצח (אני אמנע כמה שיותר קרבות אבל יכול לצאת מצב כמו שני וויטצ'רים כל אחד תומך במלך אחד באותו קרב צבא נגד צבא אז הם חייבים להילחם)
עולם המערכה הוא עולם שאני יצרתי בראש שלי אולי עם שמות של אנשים מוויטצ'ר תלוי איך ילך.
אתם בצורה כזו או אחרת תצטרכו למצוא צוות ולהכיר חברים אולי גם אהבות
אבל! שימו לב איך מתנהג האדם יכול להיות שהיד שמגרדת בישבן עוד שנייה תהיה עם סכין בתוך הגרון שלכם ולכן תחשדו אבל לא יותר מדי אולי זה סתם אדם תמים שמגרד לו בישבן.
אני לא חושב שתהיה הגבלה למספר האנשים אבל ככל שיש יותר אנשים יש יותר עבודה לכולם! אז שימו לב!
אני יכול להיות פעיל רוב היום ככה שהמשחק יוכל לזרום!

איך להכין דף דמות:

שם ושם עיר (שימו לב אתם לא נולדתם באותה עיר אתם אימצתם את השם! מותר לכם להמציא ערים זה יכול לעזור לי לבנות עולם בצורה יותר טובה! ) דוגמא: גרלט מריביה
מחוז העיר/כפר: (כלומר באיזה איזור הוא, מומלץ לא NO MANS LAND)
מראה גינונים וגיל: (גיל יהיה בסביבות 19-30+ משהו כזה.) (שיער לבן !חובה! העיניים של הוויטצרים כתומות)
תחביבים: מה הדמות שלכם אוהבת לעשות? לשיר לרקוד אולי לעשן מקטרת להשחיז סכינים או לקרוא ספרים.
סיפור רקע: (לרובכם זה אותו הדבר ההורים שלכם לקחו אתכם ל"אקדמית וויטצ'רים" שם הפכו אתכם לוויטצרים והתאמנתם
כלי נשק: מהם כלי הנשק שלכם (שימו לב עם אתם וויטצרים אתם משתמשים בשתי כלי נשק
1. כלי נשק מברזל (נגד בני אדם, גמדים ואלפים.)
2. כלי נשק מכסף (נגד מפלצות)
חבר ראשון למסע: (לכולכם חייב להיות חבר ראשון בין עם זה לטאה,סוס, כלב או בן אדם, גמד או אלף)


שימו לב! גזענות לגזעים כמו גמדים אלפים וויטצ'רים תמיד תהיה ותמיד היית שימו לב שבני אדם (שתראו לרוב) לא יאהבו אתכם יותר מדי! חלקם יברחו או אולי אפילו ינסו להרוג אותכם. אבל יש כמובן גם אלה שנחמדים.

לגבי הLANDSCAPES
SCOTIRAELICA
זה הLANDSCAPE הכי "בטוח" ומיושב בעולם המערכה, מאות כפרים וכ8 ערים מרכזיות (של בני אדם) ועוד כ4 ערי גמדים וכ2 ערי אלפים
עם אתם משחקים ציידי ראשים רוב זמנכם תבלו בSCOTIRAELICA משום ששם יש את מספר המבוקשות הגבוה ביותר בניגוד לLANDSCAPES אחרים.
אוכלוסייה: כ2.5 מיליון יצורים (כל הגזעים, כולל מפלצות.)
מספר בני אדם: 2.3 מיליון
מספר גמדים: 1 מיליון
מספר אלפים: 0.5 מיליון
מספר יצורים אחרים (כולל WITCHERS וגם מפלצות): 0.5 מיליון
הסבר גאוגרפי: SCOTIRAELICA היא בעצם עמק ענק מוקף בהרים עצומים בגודלם, העמק עצמו מלא בכל מיני גבעות נחלים ויערות בצפון-מזרח של העמק שוכן לו "וואדי הדרקונים" האזור המסוכן ביותר בעמק מלא בכל סוגי הדרקונים הם שורצים שם האדם האחרון שנכנס לשם ששמו "רובי להב-אודם" (הוא נכנס לפני 250 שנה) לא יצא משם רובי מפורסם מפני ש.....(טוב מצטער את זה תצטרכו לגלות לבד) והוא נכנס לשם בשביל להביא את ראש הדרקון העונה לשם דרקוגנלד על פי שמועות הדרקוגנלד שונה מאחיו והוא שחור עם עיניים סגולות והוא משאיר אחריו באוויר שובל של אור סגול. יש מכיוון צפון מערב (פונה לכיוון No Man's Land) את אקדמית הWITHCERS שם כל הדמיות שהן WITCHERS גדלו מאז שהם תינוקות תמיד תוכלו לחזור לשם ולדבר עם וויטצרים אחרים המנטורים שלכם יקבלו אותכם בשמחה (אחרי הכל אין כמו לראות את התלמיד שלך חוזר בריא ושלם) ומלומדים (נערים ילדים ותינוקות) יסתכלו אליכם בהערצה וחיבה שאין כמוה! באקדמיה כל הוויטצרים מבורכים! שם (לרוב הווטצרים לפחות) זה הבית. לשם הם שייכים, המנטורים שלהם הם אמא ואבא שלהם באקדמיה יש חדר אחד, חדר שאסור להיכנס, חדר שבתוכו יש רק תמונה אחת תמונה ישנה מלפני 250 שנה של וויטצר עם שיער שחור ואפל ובתגית השם כתוב "רובי להב-אודם"


No Man's Land
הארץ הזו ריקה כמעט מאדם אך מלאה מפלצות פעם הייתה שם עיר....עכשיו אין בגלל מה שקרה במלחמה מלפני 250 שנה ומאז קוראים לעיר The Forbbidan City היא שורצת רוחות שרוצות נקמה על "רובי להב-אודם" מפני ש....(טוב כמו שאמרתי את זה תצטרכו להשלים לבד.) היא שורצת דרקונים, גריפונים, חונקים, גועלים ועוד. עם אתם משחקים ציידים ככל הנראה תבלו שם המון, יש כפרים מסביב לNo Man's Land אך לא בפנים בחיים לא בפנים
מספר בני אדם וגזעים אינטליגנטים אחרים: 0.5 מיליון
מספר מפלצות: 10 מיליון (הם שורצים בכמויות)
הסבר גאוגרפי: No Man's Land היא ארץ מלאה ביצות שם חיים חונקים גבעות שם חיים ענקים גועלים אנשי זאב ועוד. והרים שם חיים דרקונים וגריפונים רוב האנשים (עם שכל ושהם לא וויטצרים והם לא מטורפים) לא יתקרבו אפילו 300 קילומטר לשם האמת היא שפעם No Man's Land לא הייתה כזאת. היא הייתה ארץ פוריה ואנשים שמחו בה אלפים גמדים ובני-אדם השתכרו ביחד עד שהם באו.....רובי ניסה לעצור אותם.....אבל הם המשיכו לבוא.......ואז ההם באו.
מקומות ידועים:
The Forbbidan City: העיר האסורה מלאה ברוחות רפאים אשר רוצות את רובי להב-אודם. וגם גועלים האזרחים האמיצים יותר מספרים שלפעמים הם שומעים מין רחש מוזר ושומעים כל של ילדה קטנה אומרת "אבא, אבא שלי, אבא גדול וחזק, אבא כל-יכול"
The House Of Trogulldull: הבית של המכשף הגדול! כרגע הוא נטוש, מלא בגועלים, אנשי זאב והמון המון רוחות קוסמים.

Varntigard
החבל ארץ הזה, אשר צפוני לSCOTIRAELICA הוא החלק הקר ביותר בעולם הידוע והמיושב. זה עמק קטנטן וקר, מסביבו ההרים הגבוהים ביותר. זאת גם חבל הארץ שם גילה Trogulldull הקוסם החזק בעולם את מה עם לא, הקסם.
אוכלוסייה:1 מיליון
גזעים אינטילגנטים: 0.75 מיליון
מפלצות: 0.25 מיליון
מקומות:
אקדמית הקוסמים: אקדמית הקוסמים נעשתה בהשראת Trogulldull הקוסם. הוא יצר את האקדמיה במו ידיו.
The Wolve's House: בית הזאבים הוא האזור בו חוטפים הזאבים תינוקות בני אדם ומביאים אותם לשם, שם הם עוברים תהליכים של BLOOD TRIALS (קורבנות דם, כישופי דם, טקסי דם וכולי) ובכך הופכים לאנשי זאב (זאבים ענקיים בגודלם אשר מסוגלים לדבר ומסוגלים להכין שיריון עורות)
The House Of Little Karl: הבית של קרל הקטן, קרל הקטן הוא אגדה, כשהיה קטן רצח במו ידיו שני קוסמים וכשגדל חיסל כל קוסם שראה, אף אחד לא יודע למה. הוא שרף קוסמים, שיסף להם את הגרון, ריתש אותם ועוד המון דברים מחרידים. כאשר גדול הקוסמים Trogulldull עמד מולו היה קרב ענק כל-כך גדול עד שהם העירו את ההם. רובי להב-אודם בסופו של דבר הפסיק את הקרב ועזר לשניהם להגיע להסדר ולהילחם לצידו נגד ההם.


עוד LANDSCAPES בדרך! אני הולך להשקיע בעולם הזה!

הסבר גזעים מפורט (לא כולל WITCHER)

גמדים
בניגוד להמון עולמות מערכה הגמדים בעולם מערכה זה הם אדריכלים ובנאים הם מאוד אוהבים לבנות עבודות מזהב ואבני חן אך גם יסתפקו בקוורץ ולבנים. הם בנו ערים נהדרות במחסה של הרים וגבעות ההרים שלהן עצומות ויפיפיות. מסותתות עד הפרט האחרון.
לפני כ250 שנה החליטו כ2.5 מיליון גמדים לעזוב את עיריהן ולעבור לגור עם האלפים ועם בני האדם במטרה לעזור להם "לשפר" את מבני "הבוץ ועץ" ה"מיושנים" שלהם הגמדים גם בונים כלי מלחמה בצורה מדויקת. כלי המלחמה שלהם חזקים ומסוכנים ולרוב רק גמד יוכל להבינם
רמת גזענות: 2.5 (הכי פחות פוחדים וגזעניים אליהם כי הם יותר משתלבים)
יכולות:
עמידות גמדית: אתה עמיד לרעל,קור ודחיפות (כל עוד זה בגדר היגיון לא דחיפה של גריפון או דרקון)
אדריכל וסטט: כאשר אתה מסתכל על מבנה אתה יכול להבין מתי הוא נוצר ואיך נוצר ומאיזה חומר וכך גם לגבי כלי מלחמה.

אלפים
האלפים יותר שנואים מגמדים מפני שרובם המכריע (65%) הם בנדיטים כלומר פושעים לדוגמא: גנבים,רוצחים וכולי....
האלפים הם אומני המוזיקה והיופי יופיים שובר-לב והמוזיקה שלהם קורעת את הלב מרוב רכות ויופי.
הם אומני הקשת הם יכולים לפגוע במטרה במרחק של 150 מטר ישר באמצע (כל עוד הם רגועים ובמיקום טוב) רובם שונאים בני-אדם בגלל הגזענות העצומה כלפיהם (מה שגורם לעוד בנדיטים וגורם לעוד גזענות ואז לעוד כעס)
גזענות: 7.5 (רוב בני האדם יסתכלו על אלף בצורה של כעס אולי אפילו ינסו להרוג אותו כמובן תלוי איך המוניטין שלו עם הוא גיבור אז יאהבו אותו יותר אך חשדות תמיד יהיו)
יכולות:
עין הקשת: העין שלך מצטמצמת ואתה מסוגל לראות דברים רחוקים יותר בבירור.
חבר היער: במקרה ויצור קוסמי של יערות בסביבה (עצים-חיים לדוגמא) אתה תעיר אותם מיידית והם יעזרו לך (הם מאוד נדירים)

בני אדם
בני אדם הם הגזע ה"שורץ" יותר ברחבי העולם הם בכל מקום הם ציידים הם נוכלים הם מלכים הם כפריים הם סוחרים כמעט בכל מקום בעולם תמצאו אחד לא כולם יהיו נחמדים אך לא כולם יהיו מרושעים יהיו כאלה שיעזרו לכם ואולי ילוו אותכם. הם לא מומחים בשום דבר ולא בורים במשהו הם בסדר. בסדר ולא יותר.
יכולות:
לא גרוע ולא טוב: אתה מסוגל לעשות הכל רק לא במידה מושלמת אתה מסוגל לבנות ולירות בקשת לא פחות טוב מאנשים אחרים
התמדה אנושית: אתה לא מוותר בקלות מה שנותר לך יתרון בקרבות!
ממציא-גאון!: אתה מסוגל להמציא דברים מענפים ואבנים במהירות ויעילות ובכך לאלתר כלי נשק ועוד.



טיפים אחרונים:
1. תזכרו שלא תוכלו לשרוד מסע בלבד! במהלך מסעותיכם יהיה לכם זמן להשיג חברים אשר יוכלו לעזור לכם (בין עם זה רוח רפאים או בן אדם) ולכן שימו לב לפרטים קטנים אך השאירו את הלב רחב! אולי האישה הזאת שמטפלת לכם בפצעים היא לא רעה! ובעלה שמפחד מכם לא רע! יש מצב שהוא רק פוחד!
2. תשימו לב לפרטים קטנים: כמו שכבר אמרתי פרטים קטנים הם חשובים! אני אציין פרטים בכל פעם שתפגשו אדם אז שימו לב לפרטים! אך אל תהיו חשדניים מדי, לא כולם רעים.
3. תפגשו WITCHERS אחרים חוץ משחקנים כדי שתקדישו להם קצת מחשבה אולי תוכלו ליצור צוות WITCHERS שיעסוק במשהו (גניבה צייד אולי צייד ראשים?)

מידע קטן על וויטצרים:
וויטצרים משתמשים בשתי סוגי חרבות: חרב ברזל נגד בני אדם אלפים וגמדים וחרב כסף נגד מפלצות מאגיות (דרקונים, חונקים, מטביעים, גועלים וכולי)
לWITCHERS יש סימנים שהם כמו רונות אשר מופיעות על היד או על הרצפה ובכך אתה עושה "קסם" הנה השמות ומה הם עושים:
Aard: הסימן הזה מעיף דמויות באוויר לאחור הסימן הזה ניתן בשתי צורות: אויב יחיד (מעיף אותו אחורה 5-8 מטר) וצורת רבים (אשר מעיפה מספר אויבים כ2-6 מטרים אחורה)
Yarden: הסימן הזה כולא אויבים בתוך כלא סטטי הסימן מופיע על הרצפה והוא ניתן רק בצורת רבים (כולא מספר אויבים בשטח מסוים)
Igni: סימן האש הסימן הזה שורף אויבים והוא ניתן בשתי צורות: יחיד (כדור אש בינוני-קטן) ורבים (מיליוני ניצוצות שעפים והם עושים רק כוויות)
Quen: הסימן הזה יוצר מגן מאגיה עליכם בכך מגן עליכם והוא ניתן רק בצורת יחיד (מגן אחד)
Axii: הסימן הזה אסור על וויטצרים עוד מלפני 250 שנה בתקופת נדודי הגמדים ורובי להב-אודם האחרון שהשתמש בו...טוב לא יצא בזה טוב. הסימן מחרפן אנשים או משתלט להם על המוח ואז הם עובדים איתך עד שהוא נגמר ניתן רק בצורת יחיד (שיגוע או השתלטות מטרה אחת)
וויטצרים גם מסוגלים לשתות רעל מבלי להרגיש באפקטים. עם הרעל מספיק חזק הם מתחזקים ופעימות הלב שלהם עולות והגוף שלהם מואץ (כמו אנדרנלין)
המשחק מבוסס (בחלקו הנכבד) על סדרת המשחקים THE WITHCER
ממליץ לשחק במשחקים של THE WITCHER!


בהצלחה לכולם והלוואי שלא תסיימו כמו ההוא, ההוא עם התמונה...בקיר ההוא...באקדמיה.
דברים שחובה לבצע:
1.להגיב פעם ביומיים גג!!!! (לא כולל שישי-שבת! אני לא מאמין בדת אבל מכבד אחרים שמאמינים)
2.להגיב לפחות שתי מילים!
 
1. מסכים עם דרגוניאן
2. "גזענות לגזעים כמו גמדים אלפים וויטצ'רים תמיד תהיה" מה זה אומר? סימני פיסוק?
3. בזה שבני אדם לא אוהבים וויטצ'רים הסאבטקסט הוא שאי אפשר לשחק בני אדם?
4. איזה גזעים יש בעולם? הבנתי נכון שהסגנון הוא פנטזיה קלאסית?
5. וויטצ'ר זה משרה מלאה וכולל סט מובנה של התמחויות או שהדמויות יכולות להתמחות על פי בחירת השחקן בסוגי לוחמה ומיומנויות אחרות?
6. מה האג'נדה כלפי קסם? יש קסם? מה מידת הנפיצות שלו? איך הוא פועל בעיקרון? יש חפצי קסם? עד כמה הם נפוצים? דמויות יכולות לכשף?
7. איך בוחרים ציוד? יש חפצים קסומים בעולם? לדמויות יכולים להיות חפצים קסומים? תחת איזה הגבלות? מה הרמה הטכנולוגית? ציוד לא קסום ולא טכנולוגי אפשר בלי הגבלה?
8. למה הגבלת הגיל? דמויות יכולות מאוד מעניינות אם הן צעירות או מבוגרות ממה שנפוץ
9. מה זה וויטצ'רים מעבר ל"על-אדם אלכימי"? מה ההיסטורייה שלהם? התפקיד שלהם? האג'נדה שלהם?
10. זה לא משחקעל, זה חופשיטה
 
אוקיי לגבי העולם:
זה עולם שאני עדיין לא בטוח לגביו, זה יותר בדיקת שחקנים. מי רוצה לשחק עם המון ירצו לשחק אני אפתח ועוד איך ואעבוד על העולם בצורה הכי קטנה ומדויקת ואצור גלקסיות עם צריך!
כרגע אני חושב על העולם של ארגון (רק המפה) או של משהו שאצור.
לגבי שאר השאלות
2. הגזענות של בני האדם (כלפי גזעים אחרים כמו גמדים,אלפים,וויטצרים) תמיד תהיה כלומר לא כולם יהיו נחמדים ותשימו לב לפרטים הקטנים!
3. אתם משחקים רק WITCHERS אבל המשחק עוד גמיש ככה שאם שחקן ממש ירצה הוא יוכל להיות גמד אלף בן- אדם.
4. הגזעים הם: גמדים, אלפים, בני-אדם וויטצרים.
5. כעיקרון וויטצר הוא מגה-אדם יש לו יכולות פיזיות ומאגיות אתה יכול להיות מכשף עם בא לך אחרי הכל במשחק תפקידים הזה אתה הסיפור.
6. כל הגזעים פוחדים מקסמים (מה שמגדיל את הגזענות נגד וויטצרים) כי קוסמים די נדירים הם יותר לצד מלכים או באקדמיות שלהם. אין חפצי קסם חוץ מחפצי רונות. דמויות יכולות לכשף "סימנים" (כל עוד הם וויטצרים) שזה כמו קסם רק פחות קשה ופחות מזיק ליריב.
7. רמת הטכנולוגיה היא ימי הביניים רק עם קסמים ודרקונים...וטרולים לא חכמים.
8.אין לבעיה ששחקנים יעברו את רמת הגיל. אבל זה הגילאים המומלצים.
9. וויטצרים הם בעצם בני אדם שהפכו למוטנטים בני אדם עם יכולות פיזיות נפשיות ומאגיות אין לגזע היסטוריה חוץ מזה שעל כולם עושים כשפים וניסויים כדי להפוך אותם לכאלה האג'נדה של הוויטצרים שונה מאחד לאחד אך כולם רוצים משהו אחד: להשתלב, הם רוצים להיות חלק מהעולם לא משנה איזה הם רוצים לבדוק לחקור ללמוד לדעת ללמד לעזור להילחם כולם רוצים מקום בעולם חלק יותר גחמנים לגבי המקום וחלק לא.
10. אוקיי טוב לדעת תודה. כמו שאמרתי זה משחק ראשון שלי ואני לא בטוח מה סוג המשחק.
עוד שאלות? חחחח הפצצת אותי בשאלות.
 
MoriD אמר/ה:
אוקיי לגבי העולם:
זה עולם שאני עדיין לא בטוח לגביו, זה יותר בדיקת שחקנים. מי רוצה לשחק עם המון ירצו לשחק אני אפתח ועוד איך ואעבוד על העולם בצורה הכי קטנה ומדויקת ואצור גלקסיות עם צריך!
כרגע אני חושב על העולם של ארגון (רק המפה) או של משהו שאצור.
לגבי שאר השאלות
2. הגזענות של בני האדם (כלפי גזעים אחרים כמו גמדים,אלפים,וויטצרים) תמיד תהיה כלומר לא כולם יהיו נחמדים ותשימו לב לפרטים הקטנים!
3. אתם משחקים רק WITCHERS אבל המשחק עוד גמיש ככה שאם שחקן ממש ירצה הוא יוכל להיות גמד אלף בן- אדם.
4. הגזעים הם: גמדים, אלפים, בני-אדם וויטצרים.
5. כעיקרון וויטצר הוא מגה-אדם יש לו יכולות פיזיות ומאגיות אתה יכול להיות מכשף עם בא לך אחרי הכל במשחק תפקידים הזה אתה הסיפור.
6. כל הגזעים פוחדים מקסמים (מה שמגדיל את הגזענות נגד וויטצרים) כי קוסמים די נדירים הם יותר לצד מלכים או באקדמיות שלהם. אין חפצי קסם חוץ מחפצי רונות. דמויות יכולות לכשף "סימנים" (כל עוד הם וויטצרים) שזה כמו קסם רק פחות קשה ופחות מזיק ליריב.
7. רמת הטכנולוגיה היא ימי הביניים רק עם קסמים ודרקונים...וטרולים לא חכמים.
8.אין לבעיה ששחקנים יעברו את רמת הגיל. אבל זה הגילאים המומלצים.
9. וויטצרים הם בעצם בני אדם שהפכו למוטנטים בני אדם עם יכולות פיזיות נפשיות ומאגיות אין לגזע היסטוריה חוץ מזה שעל כולם עושים כשפים וניסויים כדי להפוך אותם לכאלה האג'נדה של הוויטצרים שונה מאחד לאחד אך כולם רוצים משהו אחד: להשתלב, הם רוצים להיות חלק מהעולם לא משנה איזה הם רוצים לבדוק לחקור ללמוד לדעת ללמד לעזור להילחם כולם רוצים מקום בעולם חלק יותר גחמנים לגבי המקום וחלק לא.
10. אוקיי טוב לדעת תודה. כמו שאמרתי זה משחק ראשון שלי ואני לא בטוח מה סוג המשחק.
עוד שאלות? חחחח הפצצת אותי בשאלות.
2. ברור שיש אנשים מרושעים, השאלה היא למה בני האדם שונאים את האלפים והגמדים ומה היחס של האלפים והגמדים לבני האדם
4. רגע, ווטצרים זה גזע?
מעבר לזה, מאוד מגניב! אשמח להשתתף. מה החוקים לבניית דמות?
 
fergi123 אמר/ה:
MoriD אמר/ה:
אוקיי לגבי העולם:
זה עולם שאני עדיין לא בטוח לגביו, זה יותר בדיקת שחקנים. מי רוצה לשחק עם המון ירצו לשחק אני אפתח ועוד איך ואעבוד על העולם בצורה הכי קטנה ומדויקת ואצור גלקסיות עם צריך!
כרגע אני חושב על העולם של ארגון (רק המפה) או של משהו שאצור.
לגבי שאר השאלות
2. הגזענות של בני האדם (כלפי גזעים אחרים כמו גמדים,אלפים,וויטצרים) תמיד תהיה כלומר לא כולם יהיו נחמדים ותשימו לב לפרטים הקטנים!
3. אתם משחקים רק WITCHERS אבל המשחק עוד גמיש ככה שאם שחקן ממש ירצה הוא יוכל להיות גמד אלף בן- אדם.
4. הגזעים הם: גמדים, אלפים, בני-אדם וויטצרים.
5. כעיקרון וויטצר הוא מגה-אדם יש לו יכולות פיזיות ומאגיות אתה יכול להיות מכשף עם בא לך אחרי הכל במשחק תפקידים הזה אתה הסיפור.
6. כל הגזעים פוחדים מקסמים (מה שמגדיל את הגזענות נגד וויטצרים) כי קוסמים די נדירים הם יותר לצד מלכים או באקדמיות שלהם. אין חפצי קסם חוץ מחפצי רונות. דמויות יכולות לכשף "סימנים" (כל עוד הם וויטצרים) שזה כמו קסם רק פחות קשה ופחות מזיק ליריב.
7. רמת הטכנולוגיה היא ימי הביניים רק עם קסמים ודרקונים...וטרולים לא חכמים.
8.אין לבעיה ששחקנים יעברו את רמת הגיל. אבל זה הגילאים המומלצים.
9. וויטצרים הם בעצם בני אדם שהפכו למוטנטים בני אדם עם יכולות פיזיות נפשיות ומאגיות אין לגזע היסטוריה חוץ מזה שעל כולם עושים כשפים וניסויים כדי להפוך אותם לכאלה האג'נדה של הוויטצרים שונה מאחד לאחד אך כולם רוצים משהו אחד: להשתלב, הם רוצים להיות חלק מהעולם לא משנה איזה הם רוצים לבדוק לחקור ללמוד לדעת ללמד לעזור להילחם כולם רוצים מקום בעולם חלק יותר גחמנים לגבי המקום וחלק לא.
10. אוקיי טוב לדעת תודה. כמו שאמרתי זה משחק ראשון שלי ואני לא בטוח מה סוג המשחק.
עוד שאלות? חחחח הפצצת אותי בשאלות.
2. ברור שיש אנשים מרושעים, השאלה היא למה בני האדם שונאים את האלפים והגמדים ומה היחס של האלפים והגמדים לבני האדם
4. רגע, ווטצרים זה גזע?
מעבר לזה, מאוד מגניב! אשמח להשתתף. מה החוקים לבניית דמות?

היחס לגזעים האחרים נובע מכך שהם לא בני אדם והם נראים אחרת ומתנהגים אחרת וזה מלחיץ אנשים ששמעו רק סיפורים עליהם וזה שאלפים הם לרוב פושעים לא עוזר למוניטין של הגזע עצמו.
4. וויטצרים הם בני אדם אשר עברו תהליכים מאגיים ואלכימיים בשביל ליצור מגה-אדם וויטצרים לרוב לרוב עם גוף לבן כמו שלג (או פשוט מאוד בהיר) ולחזקים שמביניהם יש שיער לבן (לבן בלי אפור כן? ממש לבן טהור במידה של צחור)
אשמח עם תשחק! החוקים כתובים למעלה עם אתה לא רוצה להיות וויטצר אני גמיש בנושא אך שים לב שיהיה לך מחסר לא קטן בקרב נגד אחד (אחרי הכל הוא מגה-אדם)
אני כרגע עובד על העולם.
 
הוספתי דברים חדשים ודברים חדשים בדרך לבוא!!!!
אני הולך להשקיע בעולם הזה! ואף אחד לא יעצור אותי מוחהחהחהחהחהחה
אוי ואבוי דאבל....
 
דף דמות:
שם: רגדאר
שם עיר: ריגלדיה (כפר)
מחוז הכפר (מיקום הכפר גאוגרפית): SCOTIRAELICA
מקצוע: צייד מפלצות מקצועי
גיל:30
גינונים\תחביבים: לחשוב הרבה ולעשן מקטרת, אוהב קור
מראה:
גובה: 1.90
שיער: ארוך, חלקו אסוף בחוט בצבע אדום
זקן: תיש (Goatee)
צלקת: עוברת על העין השמאלית, נגרם מקרב נגד גריפון עילאי
עיניים: כתומות
אופי: קשוח
קול: בס
מבנה גוף: שרירי, חטוב, עבה
סיפור רקע: נולד להורים עניים וקשוחים שחשבו שילדם לא יוכל להגן על עצמו ויהיה מסכן יותר מהם, ההורים שלחו את הילד לאקדמיית וויטצ'רים ושם גדל, נהיה קשוח יותר, גבה ופיתח שרירים, אחרי שגדל מצא גור דובים לבן שננטש על ידי אמו והחליט לאמצו לאמנו ולאלפו להיות העוזר המתאים נגד מפלצות.
נשקים: שתי חרבות ארוכות, אחת מברזל, ואחת מכסף.
סגנון לחימה: כבד
חיה: דוב זכר לבן
 
יש לי לבינתיים רק את הדף דמות של עילי. מקווה לקבל עוד בהמשך אפשר להיעזר בדף הדמות שלו מפני שעזרתי לו ליצור את הקריטריונים המתאימים הוא העדיף להיכנס לפרטי פרטים וכולם יכולים גם.
בהצלחה!

עריכה: נוסף חבל ארץ חדש!!!!
ויכולות לגזעים אחרים
לשחק גזע אחר ניתן באופן רשמי כרגע!!! לגזעים אחרים יש גם יכולות!
ולא לשכוח!:
כשאתם ממציאים שם של כפר או עיר תשימו גם באיזה מקום היא נמצאת (מומלץ שלא NO MAN'S LAND)
וכשאתם מציגים את עצמכם בפני אדם זה הולך ככה
xxxxx מxxxxx
דוגמא:
נעים מאוד, גרלט מריביה.
 
דפ"ד
שם: החצי חי, חסר הפנים
מקום מגורים: נודד בעולם
משפחה וחברים: אין
מקצוע: פושע ורוצח שכיר מיומן, מקצועי ואחד הטובים מהמקצוע. חסר רחמים ואנושיות.
מראה: נמצא תמיד עם ברדס שחור, עם סמל של חצי גולגולת שבחצייה השני פני אדם חי בצבע אדום. שם הידוע לשמצה.
גזע: בן אדם
תחביבים: נגינה, עד כמה שדה מפתיע. רמייה וכיוס להנאתו
רקע: ללא משפחה חברים או שום דבר אחר שיקר ללבו, הוא הסתובב ביער ללא מטרה, רק יודע שעליו לצוד. הוא ראה דוב, הוא ניסה לברוח, אך זה היה מאוחר מדי, חצי מפניו, שהיו נחשבות ליפות בתבל, לו היה מישהו רואה אותם, הושחתו ללא היכר. הוא עמד שם גונח מכאבים, והבין, אין לו מה לאבד, חייו לא חשובים, אז הוא יעשה מה שירצה. הוא יחזיר לעולם את הכאב והבדידות שנגרמה לו.
נשק: חרב שחצייה פלדה וחצייה כסף, שידועה לשמצה כמעט כמוהו עקב המספר הגדול של אנשים שהפכו את סמלו החרוט עליה לצבעו המקורי. אדום.
הרונות שכתבת הן היחידות שאנחנו יכולים להשתמש בהם?
 
fergi123 אמר/ה:
דפ"ד
שם: החצי חי, חסר הפנים
גזע: אלף
מקום מגורים: נודד בעולם
משפחה וחברים: אין
מקצוע: פושע ורוצח שכיר מיומן, מקצועי ואחד הטובים מהמקצוע. חסר רחמים ואנושיות.
מראה: נמצא תמיד עם ברדס שחור, עם סמל של חצי גולגולת שבחצייה השני פני אדם חי בצבע אדום. שם הידוע לשמצה.
גזע: בן אדם
תחביבים: מה זה?
רקע: ללא משפחה חברים או שום דבר אחר שיקר ללבו, הוא הסתובב ביער ללא מטרה, רק יודע שעליו לצוד. הוא ראה דוב, הוא ניסה לברוח, אך זה היה מאוחר מדי, חצי מפניו, שהיו נחשבות ליפות בתבל, לו היה מישהו רואה אותם, הושחתו ללא היכר. הוא עמד שם גונח מכאבים, והבין, אין לו מה לאבד, חייו לא חשובים, אז הוא יעשה מה שירצה. הוא יחזיר לעולם את הכאב והבדידות שנגרמה לו.
נשק: חרב שחצייה פלדה וחצייה כסף, שידועה לשמצה כמעט כמוהו עקב המספר הגדול של אנשים שהפכו את סמלו החרוט עליה לצבעו המקורי. אדום.
הרונות שכתבת הן היחידות שאנחנו יכולים להשתמש בהם?
כן אפשר להשתמש רק ברונות. אבל בשלב מאוחר יחסית של המשחק
אבל לא הבנתי את הדף דמות אתה בן אדם וגם אלף?
ומה זה השם הזה? בשם אני מתכוון לממש שם xxxxx מxxxxxx
תחביבים זה מה שאתה אוהב לעשות
לעשן מקטורת, לחבר שירים, להשחיז סכינים וכולי.
 
קיבלתי את דף הדמות של דני לבינתיים אלה דפי הדמות שיש לי:
עילי
פרגי
דני
מחכה לעוד, ההרשמה פתוחה עד 20.4 (אולי לפני תלוי כמה ישלחו לי)
 
שם: אורגלרין מאסרוניה, אדון הגילויים.
מחוז הכפר: SCOTIRAELICA
מקצוע: היסטוריון ומגלי ארצות(חוקר)
גיל: 25
גזע: גמד
תחביבים: אורגלרין אוהב ספרים. בין אם לקרוא ביום, או בלילה, הוא אוהב אותם. הוא אוהב את ריח הכריכה החדשה ואת הדפים המסתוריים שמכילים סוד לכל דבר בחיים. אורגלרין אוהב היסטוריה ולצאת אל הלא נודע, לא פעם ולא פעמיים מצא אי חדש ברצועת החוף של המחוז. אורגלרין שונא אלפים, הוא מחזיק מזה תחביב. הוא מעולם לא אהב אותם, הוא חושב שהם גורמים לכל הפשע בעולם.
אורגלרין אוהב בזמנו(חוץ מללכלך על אלפים או לקרוא ספרים) לאכול תותים, הוא מכור להם. מאז שהוא נגמל מעישון מקטרת הוא אוכל אותם. הוא אוהב אותם, הוא הם.
מראה:
הוא יחסית גבוה לשאר הגמדים, אבל נמוך. הוא היה חוטף הערות בנוגע לגובה שלו(מאלפים כמובן).
אבל להם תמיד השיב:
"זה לא הגובה, זה הגיל" בנימה כועסת.
יש לו שיער צבוע בצבע אדמדם מעט, אולי מתכתי, העיניים שלו אפורות ויש לו סמל מוצר של לוטוס, שלעולם לא יורד וטבוע על כף ידו הימנית. יש לו כמה פצעים מוזרים על רגלו הימנית ולשון מעט כחלחלה. הוא מעט שרירי, וישן לו זקן ארוך שמגיע לו עד לחצי הבטן.
אופי: אורגלרין הוא חכם, הוא קורא הרבה ספרים בנושאים שונים, אבל בעיקר בנושא היסטוריה, הוא מנוי לספירה המפוארת העירונית, שם יש לו כרטיס מיוחד שנותן לו להיכנס למדף הספרים "שאין לקרוא אותם לעולם". חוץ מזה באשר מקרים משונים. כמו הרבה גמדים, יש לו אופי קשוח כשמדליקים לו את ה"פיוז", הוא לא פוחד להיכנס לקרב מכות. אבל ינסה להתרחק מהם ככל האפשר.
סיפור רקע:
אורגלרין נולד לצמד הורים עשירים במחוז, היה לו הכל:
שם, אמצעים, בית ספר מעולה. החיים שלו היו מושלמים. הוריו אהבו אותו, נתנו לו אהבה. קראו להם רוגי וארני, הם היו הורים מעולים. לוקחים אותו לאן שירצה, מביאים לו הכל. עונים לו לשאלות. הכל היה מושלם.. עד שהם נרצחו, ביום אחד אפל, בחגיגות סוף החודש הגמדי. הוריו שוטטו חצי שיכורים ברחוב, ואז הוא בא. האלף. הוא הרג אותם בשקט, שקט. גנב
הכסף ואת המפתחות לבית. באותו זמן אורגלרין היה בן 15. כשהגיע הביתה, הבית היה "נקי", אבל במובן הרע של המילה.
הוא גדל על פי הקרן שהוריו השאירו לו, שהייתה גם נדיבה. הוא עמד להתאבד מתוך דיכאון. עד שהוא מצא את עצמו בספריה העירונית. למד ולמד והחכים. הוא אהב כל שנייה בזה. אהב לקרוא, ספריו הפכו לחברים הכי טובים. הוא עשה מנוי, התחבר עם הספרנית והניע אותו בלשונו החלקלקה לתת לו מטבע אישור למדור של הספרים האסורים.
כשיצא מהספרייה מצא עוד חבר טוב, לטאה קטנה. הוא מצא אותה על פתח הביוב. גם היא, כמוהו הוזנחה לבד בעולם הזה. היה בה איזה, מעין ניצוץ בעין. הוא אימץ אותה, קרא לה טרייסי, ומאז הם היו ביחד.
אחרי שסיים לימודיו כהיסטוריון יצא לגלות את עצמו ביערות, אבל הלך לאיבוד. הוא הלך והלך והלך למערב. עד שמצא משוה מוזר, מעין חפץ, צל. הוא שכר סירה ונסע לכיוון הצל. כשהתקרב הבין שני דברים:
1. זה אי
2. הוא הרגע גילה אי.
הוא החליט לצאת למסע של גילוי ארצות, הוא מצא עוד אי, קרא לו על שם אמו. לאי השני קרא על שם אביו. הוא קיבל תארי כבוד מהאצולה הגמדית על כך שמצא אי, על אי זה נמצאו משאבי טבע יקרים, ואף כמה יהלומים.
הוא חזר הביתה, והחליט שהוא רוצה למצוא עוד משהו, משהו גדול יותר.
 
שאלה אחת - כעיקרון וייצ'ר הוא בן אדם שעבר את המוטציה למצב של וויצר, האם גם גזע אחר יכול לעבור את השינוי (לדוגמה אלף?)

שם :קרוס גרייולף מאף מקום (פירוט יתר ברקע)
מחוז- לא ידוע
גזע- וייטצר
גיל-22
מראה- שיער לבן ארוך, מגיע לאיזור הגב העליון, גובה - כ190 ס"מ משקל- 80 ק"ג, זקן לבן קצר.
תחביבים- קריאה,וגנבה, קרוס מאמין שידע הוא כוח, והוא הוכשר להיות זריז ידיים (מה שכולל פריצת מנעולים וכיוס בעת הצורך..)
סיפור רקע- קרוס נולד לפני 22 שנה בכפר קטן בהרים, למשפחה שכללה אב אם ושני אחים גדולים ,הוא בילה את רוב ילדותו בעזרה לאביו, חרש ברזל מבוגר שהתפרנס בעיקר ממחצב מתכת שהיה באיזור.
קרוס לא זוכר בדיוק מה היה שם הכפר, או מיקומו המדויק מאחר ובגיל 8, לאחר שאביו הזקן הגיע למצב שבו הוא אינו מסוגל יותר לעבוד, בחרו קרוס ומשפחתו לרדת מההרים לעבר אחת הערים הראשיות, בתקווה למצוא פרנסה חדשה שם.
בדרך ההרים המסוכנת הם נפלו קרובן למערב של חבורת טרולים, אחיו ניסו להגן על המשפחה ככל יכולתם, אבל ללא הועיל, אחיו ואביו של קרוס נהרגו.
כשהכול נראה עבוד, הופיע בן אנוש לבן שיער חמוש בחרב כסופה, הוא לחם בטרולים בגוברה, והביס את כולם אחד לאחר השני, כשהוא משתמש בקסמים שקרוס מעולם לא ראה , ונלחם באופן ששום בן אנוש לא מסוגל להילחם.
לבן האנוש הזה קראו אדמאר, והוא היה צייד מפלצות שחלף באיזור בחיפוש אחר טירונים חדשים שיצטרפו למסדר.
אימו של קרוס אשר גססה מפצעיה הודתה לאיש הלבן, והתחננה בפניו שיקח את בנה וידאג לו, אדמאר קפץ על ההזדמנות, קרוס עזב את אמו ולא ראה אותה שוב .
קרוס ואדאמר עברו לעיר גדולה באיזור הSCOTIRAELICA, שמה של העיר היה דרואן. שם אדאמר לימד את קרוס את רזי המקצוע בשילוב עם החיים בעיר בטענה כי "יש יותר מפלצות החיות ברחובות מאשר ביערות". (אני מניח שחשוב להדגיש שאדאמר היה ויטצ'ר שהאמין בדרכים קצת שונות, ובסגנון לחימה קצת אחר.)
קרוס גדל להיות צייד מפלצות מוכשר, והפך להיות אדם מפורסם בעיר, לא פעם הוא גויס על ידי אציל זה או אחר למשימה כזו או אחרת, עד שביום אחד אדאמר קרא לו.
אדאמר הסביר לקרוס שהוא התקדם הרבה מאז אותו יום לפני 10 שנים, וכעת הגיע הזמן שהוא ימשיך לדרכו, בחיפוש אחר תלמידים חדשים, קרוס נפרד ממורו המבוגר ועזב את העיר הגדולה בחיפוש אחר מקום חדש לחיות בו, בתקווה שבו יהיה יותר יעיל.
קרוס הגיע ל___ (המקום שבו המשחק יתחיל) לפני כ4 שנים, ובמהלכם פגש את קובו , נער אשפתות יתום וחסר משפחה, ואימץ אותו לשוליה (קובו בן 16 היום), וכיום הוא נחשב לצייד מפלצות ממוצע בתחומו, ובדרך כלל יוצא למשימות ביחד עם קרוס.
קרוס חי בעיר הזו כבר כמה שנים, והוא היה חלק מחבורה שהצילה אותה מדרקון מרושע, שאת השן שלו הוא שומר עד היום בתור תליון לגילוי קסם אשר זוהר באור לבן בכל פעם שיש קסם בסביבה, החבורה התפרקה אבל עדיין שומרת על קשר.
סגנון לחימה
בעוד נראה שהסגנון היותר מוכל של הוויצ'ר כולל חרבות יד-וחצי מכסף או פלדה, קרוס יעיל יותר בזרזיות שלו מאשר בכוח, הוא משתמש בשני חרבות מסוגים שונים, הסוג הראשון הוא זוג חרבות ח'ופש (מצב קישור לנוחותך- http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%97%27%D7%95%D7%A4%D7%A9) אחת מפלדה ואחת מכסף, וזוג חרבות מעוקלות, גם הן מכסף ופלדה, קורס מוכשר בהחלפה שלהם בעת הצורך ובהתאם למצב.
בנוסף, קרוס יעיל בשימוש בקשת ארוכה, הוא מחזיק בדרך כלל באוכף סוסו אשפת חצים אם ראש כסף.
חבר למסע- קובו.

בגלל אופי הלימוד של קרוס (אשר יש שיגדיו שהוא לא בדיוק וויטצ'ר מן המניין), הוא מכיר קצת פחות שיקויים מאחרים, אולם, הוא לא מכיר את האיסור על הAxii, והוא יודע להשתמש בו בצורה טובה.

חסר משהו? בעיות?
 
חזרה
Top