• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

חדשות הכרוז טליסמן (Talisman) משחק הלוח מגיע לעברית במהדורה חדשה

משחק הפנטזיה טליסמן הוא משחק לוח קלאסי שרכש לו מעריצים רבים בישראל, בו כל שחקן נלחם להשיג את כתר העוצמה כנגד הלוח, המפלצות ויתר השחקנים. המשחק תורגם עבר לעברית על-ידי חברת קודקוד, בתרגום מלפני עשרים שנה. בעוד שבחו"ל המשחק כבר נמצא במהדורה הרביעית שלו, מבית Fantasy Flight Games', בעברית הוא נותר עם סמני קרטון ותרגום קלוקל.
לא עוד!
talisman-hebrew-boardgame.jpgחברת מאנקיטיים הכריזה רשמית על התרגום של המהדורה הרביעית המושקעת ועם שלל המיניאטורות לעברית. מבחינת חוקים היא דומה לגרסה הישנה, אבל אין ספק שאיכות הרכיבים וההשקעה היא עולם אחר. בנוסף, יש לה גם הרבה הרחבות באנגלית, ואני מקווה שנראה חלק מהן גם בעברית.
לא ברור עדיין מתי המשחק יצא, ומה יהיה מחירו - למרות שאני מאמין שהוא יהיה יקר יותר מהגרסה של קודקוד - המשחק הלועזי עולה 60 דולר.

וידאו השוואה בין המהדורות -
[youtube]tPqiEOqLZvA[/youtube]

מי שרוצה להתלהב מעוד משחק ישן/חדש שמגיע בעברית, זה המקום, וגם מי שרוצה להביע את דעתו שמדובר במשחק לוח משעמם, גם מוזמן :)
 
חדשות מצוינות, למרות שלי יש כבר עותק ו כנראה לא אקנה אחד חדש למהדורה החדשה.
האמת שלא שיחקתי בו בכלל לאחרונה, פשוט כי הוא נורא ארוך. אבל אני עדיין זוכר אותו כמשחק כיף מאוד, במיוחד כשכולם עם מקצוע או חפץ של לחשים ומנסים לבזבז אותם ללקבל חדשים בתור אחד, כשזה מגיע לעשרה לחשים כל תור. כיף אדיר, אלא אם כן אתה קורבן הקסמים.
 
חזרה
Top