• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

-נסגר-"הטבעת האחת",דעיכתה של ארץ יער-עץ משחק

"חברי הגמד ניסה להתבדח." טורמונד אומר בשקט ונוגע בכתפו של דאיין "אבל עכשיו לדברים הרציניים."
הוא צועד קדימה ופורש את ידיו "אנשי היער!" הוא אומר "היום, נעשה פה עוול נוראי! אני מניח שתמיד הייתם מודעים לסכנת האורקים ביערות, ועל המחיר הכבד שהם גובים מאנשינו. אז יש לי בשורה בשבילכם." הוא מוריד את ידיו ואומר בקול חנוק "אודו ומאראקר מתו." הוא סוגר את עיניו ואז פותח אותם שוב "מתו!" הוא כמעט צורח על הקהל "נרצחו ביד היצורים הארורים, השרצים המתועבים, חיות הפרא האלה, שנקראות אורקים." הוא מחייך חיוך מריר "ונחשו מה המועצה המהוללת עשתה בנידון? כלום! דם אודו ומאראקר, בניהם, הותז על האדמה, רוחתיהם אינן יכולות לנוח בשלום, והם לא מוכנים להזיז אצבע בשבילם!" הוא פונה אל הקהל שוב, אור חדש בעיניו "אנשי היער! האם תתנו למעשה נורא כזה להיוותר ללא תגובה?! יותר מדי זמן נתנו להם לשתות את דמנו, להטריד את שלוותנו ולערער על סמכותנו בשטחים שלנו! יותר מדי זמן נתנו לפחדנים להעמיד ערפל מול עינינו, ולא עשינו דבר!" הוא נושם נשימה עמוקה "הגיע הזמן לתקוף! להחזיר מלחמה! לגרש את השרצים!" הוא מוריד את הקול ואומר ברוגע ":אני יודע שרבים מכם לא לוחמים מנוסים, ולא ראו קרב בחייהם, אבל כל אחד" הוא מניף את ידו בתנועה רחבה "כל אחד מכם יכול לעזור במאמץ הזה." הוא הוא מרים את קולו "הצטרפו אליי! בני היער, שארים לבית באור הגדול של בני האדם, על תשבו בצד בשעה שבני עמנו נרצחים! הצטרפו אליי!" והוא מניף את ידו בצורת אגרוף למעלה.
META
inspire אני מניח...
10+5=15(!)
ואני מניח שלהיות הרפתקן לא בדיוק עוזר פה....
 
IN
הקהל מאזין לך בקשב רב.
בתום הנאום הם מניפים את אגרופיהם מעלה בקריאות קרב.

OUT
אני חשדתי שזה המצב, ואני מתנצל על כך.
מכיוון שהיום גם עברה שנה בדיוק מתחילת המשחק נראה לי מתאים לעצור ולערוך תיאום ציפיות.
אתם מוזמנים לכתוב ממה נהנתם עד כה במשחק, ממה לא נהנתם, הצעות ובקשות לדרכים שיגבירו את הנאתכם וכל דבר אחר שאתם מעוניינים לומר.
 
לאחר מחשבה, אני סבור שהדבר הנכון הוא להפסיק את המשחק שכן אין לי את הזמן הפנוי הנחוץ על מנת לקדמו כראוי.

אני שמח מאוד לשמוע שנהנתם ומתנצל אם נגרמה לכם עוגמת נפש.

שמחתי להכירכם, אתם שחקנים נפלאים :clap: .
 
סרקראוקה(הבחורה המוזרה שפרוש שמה הוא "שדת אש") היא יצור על טבעי ומנסה לגרום לטורמונד לאחד את אנשי היער תחתיו כמלכם(בניגוד למערכת השלטון השבטית-קהילתית המפוזרת בה הם חיים) ולקחת אותה כמלכתו.
התכנון היה שהניצחון על האורקים יעניק לטורמונד את הכוח הפוליטי הדרוש לאחד את אנשי היער. במקביל דאיין והרלן היו אמורים להבין בשלב זה או אחר שסרקראוקה מרושעת ולצאת להציל את אנשי היער מרודנותה(בין אם על ידי חבירה לכוחות פוליטיים חיצוניים או עבודה מבפנים).
 
חזרה
Top