• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

ואנור בארץ הקודש - עץ משחק: פרק שני

"ראסליון טופר הנמר, שמעתי עליך - התערבת כבר פעם בתכניותיי כאשר עזרת לרועי שתום העין להשיג את "ניצת הברזל", הפעם אדאג לשים קץ לנוכחותך הטורדנית! איש לא יפריע לי להשתלט על הר סדום!"
במילים אלו בועז מכה עם המטה על הקרקע, אתם שומעים קול פיצוץ חזק וגל הדף דוחף אתכם מטר אחורה.
אלקאבר קם על רגליו, פניו מעוותות ונראה שניבי האורק שלו התארכו והם נראים כעין ניבי נחש, להפתעתכם הוא פשוט צולל לתוך האדמה ונעלם בתוכה.
בועז מחזיק בידו את צמח הלב ומסביבו הילה קורנת. מנגד עומד נציב המלח, עיניו זוהרות בצבע צהוב אל-טבעי.
בועז מצווה על נציב המלח לתפוס אתכם.

מה אתם עושים?
 
"למה אתה רוצה את ההר השומם הזה?" ראסיליון שואל, משנה צורה חזרה לצורת האדם. הוא מסתכל לרגע על אלקאבאר, לא בטוח כיצד להגיב. "טוב, זה משהו חדש" הוא ממלמל לעצמו, מסתכל על האזור. בוחן אותו, אולי הוא יוכל למצוא היכן אלקאבאר, או אם יש משהו מסוים שהוא יכול להעזר בו.
 
"ההר הזה טומן בתוכו עוצמה רבה. מכשף אדיר כמוני מסוגל לרתום אותה לעצמי!!"
אתה רואה בינתיים את נציב המלח מתקדם לעברך ומשיט את ידו לתפוס אותך.

OUT
ברור לך שבועז שולט במתרחש כאן - צמח הלב בשליטתו וכך הוא שולט בנציב המלח, נראה שהוא גם אחראי למצבו הנחשי של אלקאבר.
יש משהו מוזר בכל העניין הזה, משהו עם בועז לא מסתדר לך, אתה לא מצליח לשים על זה את האצבע במדויק אבל זה נראה כאילו הוא לא מה שהוא מתיימר להיות.
 
OUT
מתגלה שיש לי רק 2 נק"ן :(
והקשרים שלי די מוצו, כי מריאן מת ואלקאבאר די נשלט. אני לא עומד לשנות כרגע את הקשר עם אלקאבאר אבל, למחוק את הקשר עם מריאן ולמצוא אחד חדש?
IN
"טוראק, וגם אתה- ג'ונתן הלא כך? נראה כי המכשף הזה שולט באלקאבאר. נסו לחסל אותו, או לרופף את השליטה שלו, או משהו. ואני די בטוח שהפסל יפריע בדרך, אז בהצלחה. אני אנסה לסדר משהו עם אלקאבאר" הוא צועק אליהם, ממהר. "אלקאבאר, זה אני, ראסל. אתה זוכר אותי? אני מטפל בפנחס" הוא צועק, מנסה לחפש את אלקאבאר באדמה.
 
"בשמחה" מגחך טוראק, ולף את הקשת בזריזות ואומר "אפילו אם אני צריך לקבל הוראות מהסגן שלי, אני אכין מהראש שלך מזון יעלים". הוא יורה חץ מדויק ומיד אחר כך הוא מייב "מה?" הוא נוהם "הוא שולט באלקאבר". "אבל עדיין" הוא אומר בצער.
Meta
6+4+2=
12
 
ג'ונתן מביט בבועז ובנציב המלח. מכות ומכשפים זה לא באמת זה. מכשפים צריך להכניע... בדרכים טובות יותר. הוא נושם עמוק וקורא לבעל זבוב להבליח מתוכו, ולמלא את פניו באורו האיום, בנסיון להבעית את המכשף ההוא... כמה שיותר.
META
גרימת פחד.
6+3+2=
11
 
טוראק יורה חץ מדויק לחזהו של המכשף שמוטח לרצפה, באותה שעה ג'ונתן מתחיל לזמזם חרישית ונראה כאילו גופו מהבהב ורואים לפרקים את השלד המעוות שלו - פיהו נפער וגל עכור יוצא מפיו אל כיוונו של בועז. בועז מזדחל על הרצפה לאחור, כשהוא מביט באימה על החץ היוצא מחזהו: "אני נרקב! תוציאו את חץ הרימות הזה ממני!" הוא משפשף עם ידו את חזהו.
נציב המלח תופס את ראסליון ומניף אותו באוויר. נראה שהצעקות של בועז מבלבלות אותו - הוא מטלטל את ראסליון למעלה ולמטה בחוסר החלטיות מה לעשות איתו.
מה אתה עושים?
 
nextorl אמר/ה:
OUT
מתגלה שיש לי רק 2 נק"ן :(
והקשרים שלי די מוצו, כי מריאן מת ואלקאבאר די נשלט. אני לא עומד לשנות כרגע את הקשר עם אלקאבאר אבל, למחוק את הקשר עם מריאן ולמצוא אחד חדש?
לא ענית לי על השאלה. כמו כן, חיפשתי את אלקאבאר בחול. ראיתי משהו? אדווה? סנפיר של כריש? חול?
IN
ראסיליון מקלל, צדקתי כשחשבתי שאלקאבאר הוא יותר טרף מצייד הוא מחייך בציניות, מהרהר לעצמו. הוא בסוף הפך למשהו גרוע יותר מטרף- לעבד- של מכשף. לא, זה לא משנה עכשיו ראסיליון מנער את ראשו, מתרכז. מנסה לשנות צורה
META
2 בקוביה=כשלון. ווווווהוווווווו! נק"ן!
ולסיים את הקשר על אלקאבאר?
 
סליחה, אין טעם להשקיע בקשרים או נק"ן כי אנחנו מתקרבים לקראת סיום המשחק. אבל תיאורטית אכן סיימת את הקשר עם אלקאבר :)

נראה שאלקאבר נבלע עמוק באדמה והוא לא עושה סימנים שהוא עומד להופיע בקרוב (האמנם?)
לאיזו חיה ניסית לשנות צורה?
 
חזרה
Top