• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

כתר העוצמה - סוג של חופשיטה בסגנון רומח הדרקון עץ הרשמה[5\0]

מפקד הצבא הלבן
שם: טוראש "שובר הקרח" (טור לקיצור)
גזע: דרגון
מקצוע- לוחם
אופי: טור הוא דברן גדול- הוא לוקח הנאה גדולה מהשתחצנות כלפי אויביו ובעלי בריתו כאחד, וגם כאשר אין לו שום דבר להתגאות בו, הפה של טור נסגר רק לעיתים רחוקות. המניע העיקרי שלו הוא להתגבר על אחרים, בין עם זה קרבית, פיזית, כלכלית, אינטלקטואלית או דתית- ולכן הכבוד הכי גדול שטור מרגיש כלפי מישהו זה כבוד כלפי יריב ראוי: אויב (או בעל ברית) שממשיך לאתגר אתו להשיג עוד ועוד. בניגוד לחלק מהשרים, לטור כן אכפת מהחיילים הפשוטים בפיקודו, בצורה טיפה מעוותת- הוא מתייחס אליהם בתור "חיות מחמד", שהתפקיד שלו זה לשמור עליהם- אבל הוא לא יהסס להקריב אותם בשביל עצמו.
חפץ: קשקש דרקון קטן מוקסם, שאותו טור יכול לשים ברווחים בקשקשים של כול דרקון בשביל להפוך אותו לחכם יותר (את הדרקון)
בן ברית: דרקון לבן זקן בשם טאוקייאו, שעליו טוראש רוכב. אפילו שהוא היה צעיר, טאוקייאו נחשב גאון אצל הדרקונים הלבנים (התבונה שלו לא הייתה מרשימה כול צבע אחר, אבל הוא אחד באלף אצל הלבנים, כבר מלידה). התכונות הפיזיות שלו לא היו מרשימות- למשך זמן רב הוא היה חלש יותר מרוב בני גילו, והשליטה שלו בנשיפת הקרח הופיע רק בגיל מאוחר, אבל היכולת שלו ללמוד ולהבין (אולי אפילו ללמוד קסם?) נתנה לו יתרון עצום, שאפשר לו לשרוד כול כך הרבה זמן (וככול שהוא הזדקן הוא גם נעשה יותר חכם, בנוסף לגדילה הפיזית שלו). כאשר הוא וטור נפגשו, טור זיהה את הפוטנציאל של טאוקייאו ונתן לו את הקשקש בתמורה לנאמנות שלו- וכתוצאה מכך התבונה של טאוקייאו גדלה אפילו יותר.
מיקום- משטחי הקרח
רקע: טור לא בא במקור ממשטחי הקרח. במקור, הוא שירת את הדרקונים השחורים עד שיום אחד הוא נשלח להעביר הודעה לאחד המבצרים של הצבא הלבן מדרקון שחור (שכנראה נהנה מהמחשבה של לראות אותו מנסה להצליח במטלה הבילתי אפשרית). מפחד מהעונש על סירוב, טור לקח את הציוד המינימלי שנתנו לו, ויצא לדרכו. האספקה שניתנה לו נגמרה הרבה לפני שהוא אפילו נכנס לשדות הקרח, וטור פנה לשוד בשביל לחיות. במסע הפשע שלו לכיוון השדות, לא רק שטור גילה שהוא טוב מאוד בגנבה ושוד חמוש, הוא גם גילה שהכוח שלו מושך גנבים, שודדים ופושעים (אולי מפחד, אולי מרצון להתעשר) שמוכנים לציית לו. כאשר הוא הגיע למבצר, טור כבר הנהיג צבא קטן של פושעים. במקום למסור את ההודעה, טור זיהה את שר הדרקונים הלבנים שהיה באותה שעה במבצר, והחליט להרוג אותו ולקחת את מקומו. במשך ימים טור והפושעים שלו עבדו על מציאת ושבירת נקודות חולשה בקרחון קרוב, עד שהוא כבר היה חלש מספיק- ואז במכה אחת אדירה טור שבר את הקרחון (וכך הוא קיבל את הכינוי), שממנו גוש עצום החליק את המבצר, שובר חלק גדול ממנו ומוחץ את השר הקודם למוות.
 
התקבלו -
ג'והום "להב חד" - אדום
מקראם "יד ההרס" - שחור
טור (טוראש) שובר הקרח -לבן
לוקס "הנכה המהלך" - מפקד הצבא הכחול
הוראן צח מגן - מפקד הצבא הירוק
סליחה לדרומייר שלא התקבל, מקווה לראות אותך במשחקים הבאים. מתחילילם בראשון . בלי תגובות בשבת וחג ואחרי שמונה וחצי בערב ביום חול
 
חזרה
Top