• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

התחלה של מה ? מוד 3.5 עץ משחק

חברה אני מבקש שאם יש פיצול אז לכתוב תגובות בספוליר מתאים...

חבורה
לאנס מהנהן, "חששתי שמדובר במשהוא אפל, לצערי רוב הידע שלי בקסם ממתקד בלהרוס דברים, ולא ליצור בובות."

"הבעייה היא כזו, מישהו ניסה להתנקש באחד מיושבי הפונדק, בתחילה חשבתי שידידינו האציל הוא המטרה, אבל אם למי ששלח את הבובות כלל לא חשוב אם הם ישרדו את המשימה או לא אז הייתי מצפה מהם "להתאבד" על המטרה שלהם."

"בכל שנותי בתור מכשף שמעתי על 5 מטילי לחשים שיכולים לעסוק בקסם כזה אפל, ואתה ידידי רודגבעל, (רד-קלוק) הכרת אחד מהם באופן אישי, הייתי מציע שתצאו לחפש את המקור שלהם בטירה הישנה שלו, אבל אני חושב שאתם צריכים להיות בעיר כרגע, בייחוד עם הדיווח על הברברים הוא נכון."

דרגוניין
"אני לא יודע מי!" הוא אומר בצעקה , "אני רק מסוגל להריח אותם, ריח של תבלינים יקירים ושל פלדה נקייה, ריח של רצון לרצח וריח של נקמה..., יש לך אויבים?
 
חבורה
IN
פניו של רודגבעל מרצינות לפתע לשמע הרעיון "כן, אני מניח שרוריק היה מסוגל לדבר כזה. הייתי בטוח שלא אצטרך לחזור למקום האפל ההוא, אבל אני מניח שאין לנו ברירה...
אך לפני הכל אני צריך להתאושש" אומר רודגבעל ומשתעל "הקסם של הבובות האלו היה די אכזרי".

OUT
יש למישהו לחש שיקום? אני איבדתי 6 נקודות חוסן בקרב ההוא.
 
חבורה
קולו של גלהאד קודר כשחשד נוצר בראשו.
"אם מטרת הבובות לא הייתה להרוג את האציל, המטרה הייתה כנראה לחטוף אותו או מישהו אחר מהפונדק. או להוות הסחה בשביל משהו אחר. במקרה כזה ייתכן שהיעלמות האציל מהפונדק לאחר הקרב לא הייתה מרצונו."
הוא פונה לנז'ים.
"האם הבובות האלה נשלטות מרחוק ע"י מטיל הלחש במקרה שהשתמשו בקורבן חי או שבמקרה כזה הלחש פשוט קושר את הנשמה לגוף מלאכותי ולבובה יש רצון משלה?"
 
גדילין - ספוליר בבקשה...
אתה די בטוח שהמטיל שולט בבובה אבל הוא מסוגל לתת לה משימה ואז היא משתמת בתבונה שלה בהתאם...

חבורה
אם אתם רוצים ללכת לנוח לחדש לחשים ונק"פ זה אפשרי, השעה מתחילה להיות צוהריים מאוחרים בכל מקרה...
"ברור" אומר לאנס "ביקשתי מרקוארן להשגיח על אשת החתול, אני בטוח שהם יהיו בדרך לכאן עכשיו..."
 
IN
נז'ים חוכך בדעתו לפני תשובתו "אני חושב שהמטיל ישמור על השליטה בבובות בכל מצב. הבובות נבונות אבל רק לצורך מילוי הפקודות שקיבלו. אני חייב לציין שמעולם לא ראיתי את הקסם מוטל, וכל הידע שלי מבוסס על קריאה בספריו של האדון, ייתכן שההערכה שלי שגויה"
 
דרגוניין
"בואי נלך מכאן מהר!" הוא אומר "אבל לאן?, לאן אפשר לקחת אותה?, לחברים שלה?" ואז הוא אומר בקול אחר לגרמי, "לא, יש שם יותר מידי מטרות, חייבים להיזהר, הוא רוצה בהם מתים." ,"שתוק!," הוא פתאום אומר בקול שלישי, "אתה תהרוס הכל."

הוא מנענע את ראשו וחוזר לכול הראשון שלו "לא משנה, אני מניח שכדי שתיעלמי מפה, את יודעת לאן הלכו החברים שלך?"
 
דרגוניין
"אני רקורין, אני עוקב אחריך כי יש לך ריח מוזר." אומר הקול השני. "לא טיפש, אתה עוקב אחריה כי אתה צריך לשמור עליה." אומר הקול הראשון.
"אתה בטוח?" שואל הקול השני, "זה נשמע מאוד לא מתאים לנו ומשעמם."
כעבור דקה של שתיקה מביכה אומר הקול השלישי "תתעלמי מהם, הם סתם ציפור וזאב שתקועים לי בראש, אני חבר של חבר של חבר שלך, או יותר נכון חבר של חבר של בעלך, או אפילו חבר של בעלך, לומרות שאנחנו מכירים רק כמה רגעים, אני חושב שכדי שנסתלק מפה..."
 
חבורה
"אולי המטיל אמר לבובות לחכות במקום מסוים עד להודעה חדשה ואז שלח להן את הפתק הזה בשביל שיבצעו את המשימה. אבל זה סתם רעיון. אני לא יכול לדעת למה המטיל החליט לעשות זאת דווקא בדרך הזאת."
 
חבורה
לאחר כמה דקות של שיחה בת האנוש נכנסת לחדר שבו אתם ישובים "יש אשת חתול על שטיח מעופף מחוץ לבית...." היא נראית משועשת, "יש לאחד מכם מושג מה היא מחפשת?, אני חושבת שריאתי אותה אתכם בפונדק."

דרגוניין
הגעת לרחוב של הבית של אופק, אתה עדיין לא סגור לחלוטין באיזה בית מדובר, אתה מוזמן לגלגל איסוף מידע ודברים כאלה, בנוסף גלגל בבקשה בדיקת זיהוי.
 
חזרה
Top