• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מלחמת הפרי המורעל! מתחילים!

פלסמיד
"אוי לי" אומר גונדולין "העניינים באמת..הסתבכו פה. אני מניח שכדי שלא אדבר עם ואלוט עכשיו." הוא מסתובב לואן ואומר "שלום לך, אני הוא גונדולין מארצות הפיקסי" הוא קד קידה קלה "אילו מקומות כדי לי לראות בעירך.
ובכללי, המשחק די תקוע
 
פיקסי:
אאוט: לא במרחק כזה גדול...
אין:
העבודות על הערוגה נמשכות במרץ בקרוב הן יסתיימו. (מבחינתי בתגובה תתיחס שהן הסתיימו)
הפיקסי לאט לאט מתרגלים לרעיונות החדשים שאת מלמדת אותם, אם כי חלקם חשדנים. בחלקים אחרים של היער, פרחים מתחילים לחדול מלהתרבות.

גרמלינים

"מעניין. אתם רוצים להפגש בבני האנוש? אם חסר לכם משהו מהסחורה שאנחנו מספקים?" שואל החצי ננס בעניין וחשד מעורבים.
(אחרי השיחה, אפשר לסיים את השיחה בוצאפ מצידי)
התחרות הראשונה בקולזיאום שיצרת מתחילה, וההתרגשות בשבט רבה מאוד!

קווארפילי-
האימונים מוצלחים, נראה שהקווארפילי מתרגשים מרוח השינוי. אך יש בודדים שמתעצלים ומתחמקים מהאימונים.
ואולי זה משהו עמוק מעצלנות?
איזה ניסויים עושה ניקיטה? אם זה אפל מדי יהיה צורך בגלגול שחיתות בד"ק 5.

לפרקונים

הלפרקונים מביטים בך בבלבול, אך לא מתווכחים. יש להם את הכבוד שלהם אליך.
האם אתה מכין עוד גרזנים?
 
דרגו
OUT
לא קיבלת את ההודעה ששלחתי לך?נשבר לי הפלאפון אני מקווה לקבל חדש עם וואטספ עד סוף החודש אבל נראה.
IN
"אני רוצה לסחור במידע.משהו מאיים קרא לי שמעתי על שבעת הלבבות ורציתי לדעת האם הם שמעו על זה משהו.וגם לשמוע איך הם נלחמים כמתאבקים.יש הרבה צעירים שהסגונות הישנים כבר לא בשבילם.והרי הסיפורים הגדולים טוענים שבני האדם מאוד תוקפניים,אולי להם יש שיטות טובות יותר?"
 
דרגו
OUT
יכול להיות שאני יצליח לסדר לי פלאפון.הבעיה בפלאפון הוא שהמשחק והחלקים שחושבים בו נדפקו.אני לא מקבל כלום ולא רואה כלום.
IN
"מה חשדנות בדבר?אני מחפש מידע.או שלך יש את המידע שאני מחפש."
 
דרגו
OUT
לא.אני כבר לא משתמש בפלאפון הוא בלתי ניתן לשימוש....
IN
"לא.הפיקסי החליטו שהמפסיקים את עבודתם אז גם כל שאר השבטים צריכים להפסיק את עבודתם אצל הפיקסי,אני גם שמעתי על משהו שנקרא שבעת הלבבות של היער.מוכר לך?"
 
דורגו
כאשר נטישיהה מקבלת את הדיווחים על ההיעדרויות היא מקרקעת בחוסר נחת ומגלגלת את לשונה בתוך פיה, לאחר כמה שניות של חשיבה, בהן עוזרה האישי החדש הרעיף עליה שאלות ומחוות בהולות, היא התקרבה אל מכתבתה החדשה והתחילה לנסח צו.

----

רג'צחו נוטיר קילא נבהל למדי כאשר נשלח צו מלכותי המורה על כינוס מיוחד של כל הקווארפילי המתאמנים, הדבר הפריעו בדיוק בשיעור שפות, כאשר התאמץ לקרקר את שפת הפיקסי הגבוהה והדקה, אשר תמיד משאירה את גרונו יבש ואת לשונו דואבת. הוא פסע ביחד עם שאר חבריו לאימונים באי נוחות אל ההיכל הגדול. לאחר שהתיישב עם בני סיעתו במושבים המוקצים להם, על פי הסדר שנקבע התפנה להביט בכל עדת הקווארפילי הרוחשת באולם, הלבושה במדים לעילא ולעילא, המקלים בזיהויים של כל אחד מבני הסיעות. הדיפלומטים לבשו מחצלות קווארפילי צבעוניות ומעוטרות בסמלי הזבובים והדגים של המלוכה, השליחים לבשו בגדי רכיבה קלים המעוטרים בציורי קרפדות, והסיעה השלישית לבשה מחצלות ארוכות, בעלות שרוולים, באופן משונה למדי, שעוטרו בשברי פנינים באזורי הכתפיים.

רג'צחו שם לב לפתע למחוותיו העצבניות ועצר אותן, בדיוק ברגע שהשליח החל להקריא את הצו:
"מלכתנו המיטיבה עושה עם כל נוכחת נוכח גדולה טובה, מיטיבה שלנו מלכה. יוצאות כמה קווארפילי מבין טובתה של המלכה, וכל קווארפילי אלו לכשלתייתפסו יוצאו מן משק זה. קווארפילי ממשק זה, כדבר המלכה יהו לקלרנולוהה גבוהה ורמות משרותיהם. דבר מלכה זהו" הקריא השליח ללא מחוות.

---

ניקיטה תיעד כמנהגו את מהלך ניסוייו ברשימותיו, והיו רבים מהם. הוא ערך ניסויים ברפש קווארפילי, בשילוב עם צמחי ביצה ותמציות הידועות לו, ופרחי פקעות המגודלים בגינות הקווארפילי. את המרקחות השונות שערך העביר סדרות טיפולים, עד שהגיע לכמה נוסחאות שנראו בעיניו כמועילות למדי. לפני שייגש לטיפול אמיתי, היה עליו לבחון את השפעת המרקחות, ולכן הוא השקה את עוזריו המתנדבים וקרפדות זקנות וחובבות בדיחות במרחקות, ובדק את חושיהם, ערנותם ותגובותיהם. לאחר מכן הוא ציווה להביא אליו קרפדות וצפרדעים פצועות, אשר היו זקוקות לטיפול מעט מכאיב. אותן הוא השקה במעט מהמרקחות אשר הסתמנו כמועילות ביותר, אשר הוא שכלל בין הניסויים, וערך לאחר מכן בהן טיפולים. המרקחות שהשפיעו בצורה החזקה ביותר טופחו, שוכללו ונבדקו שוב ושוב בסדרות התהליכים, ולאחר שנסתמן קומץ מרקחות חזקות ושימושיות ניקיטה העביר אותן אל אומני הריפוי והטיפול לצורך שימוש מעשי, ולצערו נאלץ להיוועד עמם בעניין. רבות מהמרקחות היו בעייתיות למדי מכיוון שהיו פרי עבודתו של ניקיטיה בלבד, והוא בעול כורחו נאלץ להסכים להרכיב מהם צוות מומחים אשר עבדו יחד עמו על התהליך הזה מחדש, תוך הסתמכות על הממצאים הקודמים ובחינתם. עבודתם מתקדמת בקצב איטי, אך התוצאות הזמניות מוצלחות למדי לדעת ניקטיה, אף על פי שלא נוח לו לעבוד בצוות כל כך גדול, והאווירה בצוות לעיתים מעט עכורה. ניקיטיה מקווה שבקרוב תגובש מרקחת סופית.


META
אם צריך-גלגול שחיתות

מד שחיתות-2

ק12-1
 
חזרה
Top