• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

-נסגר-"הטבעת האחת",דעיכתה של ארץ יער-עץ משחק

"יש מספיק ראשי גובלינים לכולם" אומר טורמונד "ולצערי, לא מעשיה יפה בפי, כי לא נתקלתי בדבר שאינו אורקים ארורים. רק דבר אחד אוכל לספר, שבמסעי נתקלתי בסרקראוקה, והיא זו שהביאה אותי עד לפה.
OUT
אאוט- סרקראוקה זאת הבחורה שפגשנו ביער וברחה וכולי...
 
"אל האסיפה שתתקיים בלילה, בבית העישון" טורמונד אומר "ביקשתי לכנס שם את כל אנשי היער כך שיוכלו לשמוע את סיפור המעשה ולראות אם בלבבותיהם יש יותר אומץ וכבוד מהפחדנים האלה במועצה"
 
"טוב, אנחנו כבר לא בשממה נרדפים ע"י אורקים, אז אני בטוח שהיא תסתדר. היא לא שבויה אצל האורקים כמו פעם שעברה. רגע, נזכרתי במשהו חשוב שעלי להגיד לכם.היא אמרה משהו מוזר כשהצלתי אותה, משהו על זה שהיא ישות רוחנית, או משהו כזה, זה היה מאוד מוזר" טורמונד אומר, בעליל מוטרד.
 
"אני לא יודע" מודה טורמונד "אבל היא עשתה כמה דברים די...קסומים" הוא מהסס וממשיך "ראיתי אותה שואבת את החיים מגופו של עלף, ואף על פי שהיא נראית פשוטה, היא חזקה להחריד" הוא אומר תוך מישוש הכתף שלו בהבעה דומה לכאב.
 
"אני.." טורמונד מהסס "לא חשבתי על זה ממש עד עכשיו..." הא מכחכח בגרונו ואומר "אלה עניינים שוליים. העניין החשוב הוא, שיש אסיפה של אנשי היער שאני עומד להסביר בה את כל הנושא המתועב שהמועצה" פניו מתעוותות בבוז "לא הסכימה לדון בו. אשמח אם תלוו אותי."
 
"לא אל, לעולם לא" אומר טורמונד במבט מבוהל
"אני פשוט...הייתי מבולבל. וכועס. ומלא כאב. אני פשוט לא עשיתי כלום".
הוא מכסה את ראשו בכפות ידיו "אני לא רוצח. הכל הוא לטובת היער. אני לא רוצח." הוא חורק שיניים ומתנער ואז אומר "אני לא יכול לתת למחשבות כאלה אחיזה בזמנים הקשים האלה. לא כשהעם צריך אותי. בוא איתי או אל תבוא, אבל אשמח אם תתמכו בי. חיים עלולים להיות על הכף"
 
IN
הלילה יורד ואתם פונים אל עבר בית העישון. בית העישון הוא בניין נמוך ורחב. על הגג ישנם חרכים ארוכים מהם בוקע אור קלוש. ליד הדלת נשען השומר שדיבר עם טורמונד מוקדם יותר באותו היום.
כאשר הוא מבחין בכם קרבים, חיוך עולה על פניו והוא פונה אל טורמונד "טוב לראות אותך! היו בינינו כאלו שחשבו שלא תגיע. אספתי כמה שיותר, כמו שאמרת. בואו היכנסו, כולם ממתינים".
הוא מוביל אתכם דרך דלת קטנה אל תוך בית העישון. עם היפתח הדלת מכה בכם ריחם החזק של דגים ועשן. כשלושה תריסרי אנשים - גברים נשים וטף - מצטופפים בין שורות הדגים התלויים מהתקרה סביב מדורות קטנות.
שקט יורד על הקהל כשאתם נכנסים, בציפייה לדבריכם.

טורמונד
נדמה לך שאתה מבחין בפרצופה של אגרווין בין האנשים אך כהרף עין היא נעלמת.

OUT
דרגוניאן - אתה מודע לעובדה שהרלן הוא לא אלף, נכון?
 
חזרה
Top