• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

אפלה בריוורטאון-משחק התנסות במשחקעל-הרשמה (4\4)

זימנו אותי? לאן? אני לא מבין למה אתה מתכוון.
הוא בא לחקור את הנושא מכיוון שהוא גם סקרן קצת וגם הוא מפחד שזה בסוף יגיע אליו והוא יפגע. אין לו משפחה (לא ראיתי את ההודעה מצטער)
אני אערוך בהקדם.
עריכה:
ערכתי את הד"ד
 
באופן עקרוני אחרי חקירה ממושכת המשטרה הבינה שהם מתעסקים פה עם פושעים על טבעיים, והדרך הכי טובה להלחם בעל טבעי זה בעזרת העל טבעי. לממשלה יש מאגר של על טבעיים רשומים, אתה יכול נניח לבקש לשים את עצמך בסיווג סופר גבוה אם אתה רוצה שלא ידעו שאתה על טבעי, מתוך המאגר הזה העל טבעיים מקבלים זימונים לעזור למשטרה\צבא\ממשלה וכו' שלא חובה להיענות להם, כולם חוץ ממך אמרו לי שהם רשומים ונענו לזימון. להיות על טבעי לא רשום זה לא חוקי, אז אלה שהם כאלה צריכים להזהר מאוד, מעבר לזה אם אתה לא רשום נשאלת השאלה איך הגעת לחקור את המקרה? אם אתה לא רשום אתה מתחיל בנפרד ויכול להיות שד"שים\דב"שים יחשבו שמן הראוי להסגיר אותך
 
אה.. טוב אם זה ככה אז אני חושב שעדיף שאני אבקש פשוט סיווג מאוד-מאוד גבוה בשביל לשמור על הפרטיות שלי וכדי שהקליינטים שלי לא יחשדו ושיזמנו אותי רק במשימות חשובות. כמובן שבמצב הזה, הוא נענה לזימון כחלק מההסכם שלו עם הממשלה.
לערוך את זה לתוך הד"ד?
 
אני לא מתכוון לשימוש בכוח שלי על קליינטים, אני מתכוון שתהיה להם דעה קדומה עליי בגלל שיש לי כוחות והם כל הזמן יחשדו אם אני משתמש עליהם במשהו.
 
עריכה של הרגע האחרון- בדקתי, מסתבר שמאפיינים של 3 ד"ר, 2 ד"ר ו1 ד"ר מצטברים לממוצע ולא לגבוה ביותר אם זה ממקור כוח אחד. זה בסדר שאני מעלה את כל הכוחות הנוגעים בעניין (אלו שבמקום ד"ר 3 בממוצע יש להם ד"ר 2, כמו בדוגמה למעלה) לרמה של ד"ר 3 (כלומר, לפי הדוגמה ממקודם, 4 ד"ר, 3 ד"ר ו2 ד"ר בהתאמה)?
 
ממה שאני הבנתי מהחוק היבש מותר לי לעשות ממוצע של האספקטים (לדוגמה קרן אנרגיה חזקה אך לטווח קצר יחסית של שלוש נקודות יכולה להיות 4 ד"ר נזק ו2 ד"ר טווח). יוצא מן הכלל זה כוח שמאפשר כמה דברים, ואז זה נותן סידור של כוחות בסדר יורד (לדוגמה: טלקינזיס בשווי של 3 נקודות יכול לתת לך העברה ממקום למקום, כמו טלקינזיס סטנדארטי בערך של ד"ר 3, אבל גם תעופה בד"ר 2 וטווח 1 אם אתה רוצה שזה יתמקד בשטח ולא באדם ספציפי. בקיצור, זה קצת מסובך ואני לא נכנס לזה מעבר לכך.).
 
חזרה
Top