• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

התחלה של מה ? מוד 3.5 עץ משחק

גלהאד מחייך כשהוא מזהה את המנגינה המוכרת ובעוד היא מסיחה את דעתם של השומרים הוא מסתובב ומתרחק, שורק בקצב השיר בעודו הולך.
OUT
טוב, זה לא עבד. חשבתי שנמצא את עצמנו יותר בתוך ואז אתם הייתם מסתתרים בזמן הייתי מחפש אחר שייר (אחרי שהייתי משיג קסדה, כמובן, על החרב שלי יש את סמל הבית כך שכל עוד הייתי נוהג בצורה רגילה לא סביר שהיו עוצרים אותי.)
 
אתם עומדים ברחוב ומדברים בעוד אשת החתול שרה מהלב ונראה שרוב אנשי הרחוב עסוקים בלהביט בה, מה שמקנה לכם כמה רגעים של להביט סביב.

הרחוב הומה אדם, ודי ברור שהשומרים לא עושים את עבודתם, הכניסה לבית פתוחה לרווחה, וכל עוד לא תעשו יותר מידי בלאגן תוכלו להסתננן פנימה בקלות.
בנוסף את מבחינים בתונעה של חיילים ברחובות, רובם נושעים את סמל משפחת דלגדו, הבית הראשי בעיר, ונראה שהם הולכים לעבר השער הראשי.
 
מוזר, אתה מודע לעובדה שזה בית אצולה ?


אני חושב שיש פה משהוא לא מובן, תרשו לי להסביר (כשחושבים על זה לא הסברתי את זה לכולם...)

ל"התחלה-חדשה" ישנה מועצה שולטת של בתי אצולה, 12 במספרם, כשהראשון שבינהם הוא בת דלגדו, המחזיק ב2 קולות במועצה.
בית קאלאבר שאתם ניצבים לפניו הוא בית האצולה מס' 4 בעיר, זה לא בית, אלא מתחם גדול שבתוכו ישנם מס' מבנים, ובין השאר את בית האחוזה של המשפחה עצמה, מרתוס ביקש להשתגר לבית, אתם נמצאים מול הכניסה למתחם, ובעקבות השיר של דרגוניאן השומרים מוסכים ולא בדיוק מתרכזים יותר בעבודתם.
 
אין פה שום קרב, ו/או סכנה.

מרתוס בחר להשתגר לכאן, אם העדפתם מקום אחר אז למה לא ציינתם את זה?.

השומרים הם בסך הכול אנשים שמבצעים את עבודתם -למנוע כניסה של אנשים לא רצויים למתחם.

אין איש שרוצה לתקוף אתכם כרגע, אני לא בדיוק מבין איך אני מושך לקרב?
 
אני חושב שהצעד הראשון יהיה לחפש את המעסיק, מכיוון שאין מצב שהוא הגיע לבית לפנינו (לחש טלפורטציה) ואין לנו שום דרך למצוא אותו כל מה שאני יכול לחשוב עליו הוא לחכות לו ליד הבית שלו ולבדוק אם הוא יחזור, ובמדיה שהוא לא חוזר תוך זמן מה ללכת לחפש אנשים שקשורים אליו ושאולי ידעו איפה הוא נמצא. (אני כנראה אוכל לעזור בזה)
 
"טוב" אומר המגייס ," לאור העובדה שאנחנו עומדים מול השטח של הבית שלו, כשהוא נמצא השד יודע איפה, אולי כדי שנמצא מקום לנוח בו לפני שנרוץ להציל את העיר." הוא משתתה לרגע, "אני מצטער, שחכתי להציג את עצמי, שמי לאנס, ואני חבר בכיר ביותר ב"שחר האדום" ה"מעסיק" שלנו שכר אותי ועד כמה מגייסים למצוא לו קבוצה שתעזור לו בעניין רגיש ביותר, אני משאר שחלכם פגשתם בקולגות שלי, רקורן ומלוארן. אני ישמח לפרט יותר אבל המקום הזה לא בטוח, הייתי מציע שנחפש לנו פונדק אבל לאור מתקפת הדרו אולי כדי למצוא מקום קצת פחות ציבורי, למישהו יש הצעה?"

מוזר- רק עכשיו שמתי לב שפנית למגייס קודם , זה כנראה חמק לי מהעיניים..
 
גלהאד מהנהן.
"מוסכם עלי, אבל אני חושב שאחד מאיתנו, אחד שהפרצוף שלו לא מוכר בעיר ויודע לא למשוך תשומת לב צריך להישאר אחורה למקרה שהמעסיק יחזור לביתו."
 
אוקי

חבורה (כולם חוץ מדרגוניין)
אתם נפרדים מאשת החתול ונעים במהירות בין הרחובות, העיר מלאה בחיילים שנושאים שלל סמלי בתים למינהם, נראה שלאיש לא בדיוק אכפת מהקבוצה שנעה לתוך לב העיר, ואחרי כרבע שעה הליכה מהירה את מגיעים לבית דו כומתי ברובע מעמעד הביניים בעיר, סמוך למקדש קריוס, בת האנוש שפגשתם קודם נעמדת מול הבית בחיוך "פעם גרתי פה לבד, אבל אז פגשתי את מלוראן שהציע שנגור יחד, לא יחד יחד אלא רק יחד...,הלכתי להביא הספקה בבוקר כשהוא ניאלץ לעזוב בכזו גסות רוח."
אתם נכנסים פנימה ורואים מטבח וסלון "אני בטוחה שתוכלו לשבת כאן ולדבר, אני אוודע שאיש לא יפריע לכם." היא אומרת ויוצאת מהבית.

"אישה מוזרה" אומר המגייס, "אבל לא לשם כך הגענו לפה," מביט לעבר האיש הקטן (גדילין),"אשמח אם תפרט קצת על הלחש שיצר את הבובות."

דרגוניין
אתה ממשיך לנגן/לשיר כמה דקות לאחר שהחבורה נעלמת בין הרחובות, אתה מביט סביב בעוברים ושבים המרותקים לנגינה שלך כשיד מונחת על הכתף שלך, מבט מהיר מראה שמדובר באלף בעל השיער והעיניים בצבעים שונים מהפונדק, הוא לוחש לך במהירות "עוקבים אחריך, אני יכול להריח את הריח שלהם."
 
IN
נז'ים מכחכח בגרונו וסוקר את הנוכחים בחדר בעיניו הלבנות "הרשו לי להמשיך בהסבר שלי מאיפה שהפסקתי בפונדק. כמו שאמרתי, הלחש הזה מנפיש בובות. אבל לא מדובר בסתם גלמים פשוטים. החפצים האלה תבוניים, למעשה הם אפילו חלק מהמטיל. וקיימת דרך מחרידה להגביר את כוחן של הבובות הללו, במידה ומוציאים להורג אדם כחלק מהטקס אפשר לקחת כל זיכרון וידע שהיו לו בחייו ולתת לחפץ שיוצרים"
 
חזרה
Top