• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

אפלה בריוורטאון-משחק התנסות במשחקעל-הרשמה (4\4)

רקע חלק 3 - (דדפ יבוא בערב אני מקווה)

מראה- מייקל בגוה 180 ס"מ, ובמשקל של 75 ק"ג, צבע השיער שלו הוא בלונד משולב בכתום, הוא לובש מעיר כבד שבו הוא מסתיר את החרב שלו , ובדרך כלל זוג אקדחי יריחו (desert egale)
התנהגות- מייקל נוטה להיות גאוותן לעיתים דכופות, הוא בדרך כלל רואה אחרים כנחותים ממנו, אלא עם כן הם מוכחים אחרת.
מהרגע שמייקל רואה במשהיו ראוי להיות בן ברית הוא יהיה נאמן ולא יבגגד בבני בריתו, אלא אם כן יש ניגוד בין רצון המשפחה לבין הסביבה.
המשפחה היא ערך עליון למייקל, והוא לא יהסס לפעול כנגד כל מה שהוא מאמין בו, אם זה יהיה לטובת המשפחה, מייקל נוטה להסתיר את שייכו למשפחת פנדרגון ובדרך כלל טוען כי הוא שייך למשפחת סלסטייאל, משפחה עשירה מאיזור בריטניה אשר בעלת עסק מצליח ליהלומים ואבני חן.

יחסים - למייקל אח, ערפד בשם דניאל, איש לא שמע ממנו זמן רב, הקשר בין האחים היה חזק עד ליום שבו דניאל הפך ערפד, ומייקל ינסה לגלות פרטים עודתיו ככל יכולותו.
למייקל ישנה אחות חורגת, אשר לא מודעת כלל לסודות המשפחה וליצורי האופל, היא בגיל קולג' נכון לעכשיו, ומייקל מנסה להגן עליה מפני סודות המשפחה.
למייקל ישנו אויב, בן למשפחה אחרץ מצאצאי קמלוט אשר טוען שמצא הוכחה לכך שלהב הספיר לא שייך למשפחתו של מייקל בשל היותם צאצאיו של לנסלוט וגוונאביר ולא ארתור, ואף טוען שהוא שייך למשפחת פנדרגון האמיתית, האויב (שאת שמו תרגיש חופשי להביא בעצמך) מנסה להשיג את להב הספיר, מיקל לא יודע למה.

חסר משהו (פרט ללד"פ)?
 
בתור בחור עם שורשים וגב מהמשטרה ונטול תיק פלילי, סימו הצליח בעזרת קצת מאמץ להעביר את הציוד שלו למשטרה המיוחדת. הוא חמוש בM1911 כנשק טווח, אך לרוב הוא יעדיף להשתמש באלה המשטרתית שבידיו (baton) או בטייזר (tazer) למטרות לחימה לא קטלנית, לרוב על מנת לטפל בנערים אגרסיבים שעברו את גבול האלימות שנוהגים להציק לפגאני בשביל "נקודות זכות" מהמטיף בכנסיה ועוד מדרגה לגן עדן. מהצד ההגנתי, יש לו שכפ"ץ פשוט למדי שהוא שמר למקרים שצריך לעצור שוד או משהו כזה (חור בשכפ"ץ ומסמך רפואי שסימו מחזיק למטרות מס יכול להוכיח שהגנה מצילה חיים) ואקדח של תרסיס פלפל שמוחזק אצלו באזור נגיש בכל פעם שהוא הולך באזורים שנחשבים בעייתים בלשון המעטה בשבילו לעבור.


הערה לאנשים שחושבים על נשקים: פלאף לפני קראנץ'- עדיף שיהיה לכם "רק" אקדח ברטה או סכין קרבית שקיבל הסבר הגיוני לחלוטין מאשר ארסנל נטול סיפור. זה גם יסביר למה ואיך אתם משתמשים דווקא בזה.
 
מוזר
כבחורה רגילה עם כוחות על שהיא משתמשת בהם, בגדול יש לה את הסיידקיק. ממבלס, כמו כן חשבון בנק תפוח וכל מה שאמרת , היא שומרת סכין - אולר בנעל שלה למקרי חירום, פעם אחת היא ניצבה כנגד מצב שבו היא נקשר מהרגליים ומעלה עד הברכיים, היא עמדה למות מלחץ דם שעולה, היא שלפה את הסכין שלה וחתכה את הנשק לבריחה, היא יכלה להשתמש בכוחות שלה אך סכין היה פשוט יותר., היא לא ממש מיומנת אך היא יודע ת לתפעל בלי עונשין של 1-.
 
מוזר - נשק (דדפ בהקדם, אך אני שומר לילה בבסיס מחר אז לא בטוח שאספיק להעביר לפני יום רביעי..., תרגיש חופשי להתחיל בלעדי)

נשקים שתמיד נמצאים על מייקל - הלהב , זוג אקחי יריחו, ובדרך כלל אקדח מסוג g-18 (שילוב בין אקדח למכונת ירייה קטנה) בהישג יד, בדרך כלל מחובר למשתיק.
נשקים שנמצאים במסתורים,אנשי קשר, או במזוודות נעלות ודורשים הרכבה, רובה צלפים barrett 50 cal , משופצר (ראיית לילה וכוונת צלפים מתכוונות) , ורובה M-16 מקוצר.
בנוסף , למיקל יש את האמצעים להשיג כלי נשק חדשים במידה וידרש, אלה פשוט כלי הנשק שהוא בדרך כלל דואג שיהיו קרובים עליו.
 
ד"ד
תכונות - +1 - זריזות מהירות כריזמה. 1 - תבונה ערנות רצון. -1 - קשיחות כוח
מיומנות - חייל עילית (נראה לי מכסה שימוש בכלי נשק חמים ואימון בסיסי), מחשבים, סייף (חרבות),שפות, נהיגה.
כ"ע (יש לי בונס 1 להכל נכון?) מהירות על 4 ריפוי מהיר 4, זריזות על 5 ברק 3. (4 +2 +3 +3 =12 +4 על כל כוח בגלל שהוא תלוי חפץ...)
ד"ט - עשיר (בגרסת על) , יפה תואר , נשק ממוזל (להב הספיר), שם משפחתי טוב, חוש שישי
ד"ר (כל אחד מקנה לי ד"ט אחד נכון?) אויב על (משפחות האצולה האחרות.... אם אתה לא חושב שזה על אז תגיד), סוד אפל (אחי ערפד, אני ממשפחה ששומרת על השם שלה בשקט ותחת מעטה...), (אפשר להגדיר את האחות החורגת בתור נתמכת?, או שזה סתם קרס עלילה לדמות שלי?) , (בכל מקרא כרגע אני רואה את זה כ +4 ד"ט מדברים רעים...)
מזל 3

בנוגע לכוח קשיחות - אני חייל, זה לא אומר שאני מר עולם, אני יותר מבוסס זריזות ודיוק ולא כוח,
אפשר להגידר את האחות בתור נתמך? (אם כן אני אשתשמ בד"ט כדי לעלות קשיחות ל1.
מנגד, יש אפשרות לקחת סטיגמה חברתית לפיה מי שלא מכיר את העבר הצבאי שלי (שזה רוב האנשים..) רואה אותי בתור עצלן עשיר ובזבזן, או שינה עמוקה.

ערכתי.
 
ד"ד סופי
תכונות - +1 - זריזות מהירות כריזמה. 1 - תבונה ערנות רצון קשיחות כוח (השתמשתי ב2 ד"ט כדי לעלות כל אחד)
מיומנות - חייל עילית (נראה לי מכסה שימוש בכלי נשק חמים ואימון בסיסי), מחשבים, סייף (חרבות),שפות, נהיגה.
כ"ע מהירות על 4 ריפוי מהיר 4, זריזות על 5 ברק 3.
ד"ט - עשיר (בגרסת על) , יפה תואר , נשק ממוזל (להב הספיר), שם משפחתי טוב, חוש שישי, צבא של איש אחד.
ד"ר אויב על , סוד אפל , נתמכת, סטיגמה חברתית
מזל 3

אני מצטער אם אני לא מבין, כשאני לוקח ד"ר אני מקבל ד"ט אחד, אם אני לוקח ד"ר בגרסת על, אני מקבל 3 ד"ט?
 
טוב יש לי הודעת פתיחה, אבל מלא דברים לא מסתדרים
ליאורגונן: מה הסטיגמה החברתית עליך שוב? אתה על-טבעי רשום כן?
ירינארק: מגיע לך עוד ד"ט, הייתי ממליץ על עוד ד"ר שקשור לפלטינות והנזק המוחי בשביל גרסת על של משהו. אתהעל טבעי רשום, זה ברור כן?
דני: היא על טבעית רשומה נכון?
אראגורן: יש לך מיומנות להוסיף, אתה לא על טבעי רשום נכון? אתה תצטרך להזהר מאוד בשימוש בכוח שלך כדי שלא יגלו אותך, איך בכלל הגעת לחקור את הנושא? אם אתה לא רשום למה זימנו אותך?
 
חזרה
Top