• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

עץ הרשמה למשחק פורום - מנודים בשמי האש. כדאי להתחיל?

עולם: בעולם הזה קיימים שני אזורים- הכיפות והבחוץ. הכיפות הן מקומותמתקדמים מלאים טכנולוגיה מתקדמת ולכל התוושבים יש מתקן שנקרא עין שנראה כמו משטח גומי שקוף שמוצמד לאחת העיניים והוא מאפשר לך להכנס למציאות וירטאולית. הבחוץ הוא מקום עם טכנולוגיה מתקופת האדם הקדמון, שבטים קניבליים וכיו"ב. רק שבחוץ, משתוללות סופות של אנרגיה קטלנית הקרויה אתר. בנוסף, אחוז קטן מאנשי הבחוץ נולדים עם אחד מן הכוחות הבאים ולעתים נדירות עם שניים: ראיית לילה - קשתים מעולים וגבוהים מאוד. שמיעה חדה (לעיתים שמיעת מחשבות במגע עם מישהו אחר) - יפים כריזמטיים ושקטים מאוד. מרגלים לעיתים קרובות. סכינאים מעולים. חוש ריח משופר עד להרחת רגשות - ללא יחוד. שליטה באתר - הססנים ולא חברותיים. במשחק אתם משחקים אנשים שנתקעו משום מה בשממה. טכנאי מחשבים מכיפה מתקדמת שידע יותר מדי ו"נעלם בנסיבות מיסתוריות", שליט אתר שנודה ונשנא ע"י שבטו עד שרצח מישהו בטעות והוגלה. מישהו שגנב אוכל מכיםפת חקלאות בשביל לעזור לאמו החולה בשל העובדה שהפסיקו את האספקה בשילה מכיוון שחשבו שתמות, צייד שיצא למסע ארוך וכשחזר גילה שמתחם שבטו מלא בגופות אכולות למחצה ונשבע לנקום בקניבלים שהרגו אותם. כל אלה רקעים אפשריים. מטרת המשחק היא לשרוד עד שכל הדמויות יגיעו ליעוד המשותף שהחליטו עליו (הגעה לציוויליזציה, נקמה בשבט קניבלים, הגעה לכחול הדומם (מקום ללא אתר ), הרס הכיפה שהגלתה ופגעה בהם... אני לא יודע באיזו שיטה וביקשתי עזרה בנושא הזה בהודעה שלי.
 
קודם כל, בהצלחה. דבר שני, היכולות כאן לא אחידות במיוחד (או שאני לא מבין מה זה לשלוט באתר, למרות שזה נשמע לי כמו קסם. כלומר, ). בכל מקרה, חופשיטה עם שיטה מסויימת לקרבות, ובדיקות מבוססות פלאף. תמיד מצאתי חופשיטה מעט מציקה, כי המנחה מחליט הכל. היא מאוד סיפורית, לכן רצוי לשחק בה ללא קרבות. אז תיקח שיטה מוכרת לקרבות (נגיד קרבות כמו מו"ד, אבל רק עם ק10 או משהו).
 
שליטה באתר זה בעצם לשלוט באנרגיה שנראית כמו מים, והיא יכולה לחשמל ולשרוף. סופות אתר יכולות גם לשאוב אנשים כמו סופות טורנדו. אני חושב שאני אעשה שיטה של מבוכים ודרקונים 5 רק בק10 או שאני אעשה שיטה כמו של מנצ'קין: כוח התקפה (אתר, קשת, סכין...) מול הגנה (התנגדות וספיגת מהאתר, זינוק הצידה כדי להתחמק מחץ, חסימת היד האוחזת בסכין)...
אני אשמח לשמוע מה אתם מציעים לי משתי השיטות הנ"ל ואיך לבנות את דף הדמות.
 
ברשותכם רבותיי, אני מעביר את העץ הזה למשחקי פורום, כי הדיון פה מתחיל לחרוג מהנהוג בפורום הזה.
אני ממליץ בפעמים הבאות כשאתה רוצים לפרסם משחק פורום, לפתוח את עץ חיפוש השחקנים בפורום משחקים מקוונים, ולפתוח עץ נוסף כאן שמקשר לעץ ההוא, כדי להרחיב את הקהל הפוטנציאלי. בכל אופן, דיונים על אופי המשחק לדעתי צריכים להתרחש שם.

עריכה: להבהרה, העץ הזה הועבר מפורום חיפוש שחקנים.
 
חזרה
Top