• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

אפלה בריוורטאון-משחק התנסות במשחקעל-הרשמה (4\4)

רקע המשך
מיכאל ומייקל זה הינו הך, שוט הרעיון זה שם של מלאך, בעברית זה מיכאל, באנגלית זה מייקל - נישאר עם מייקל.
משפחה
דניאל-אחיו של מייקל לא רשע, הוא בסך הכל ערפד, מה שהופך אותו לקצת פחות אנושי, אבל לא לרוצח חסר לב ומצפון.
בכל מקרה, חשבתי שמייקל מגיע לעיר בעקבות שמועה שדניאל נוכח באיזור, כנראה בעקבות המלצת אביו (מייקל מבוגר מדניאל ב5 שנים).
למשפחה יש מספיק אויבים (משפחות אחרות שרוצות כוח, יצורי אופל, ה"מקלל".) פרט לריב פנימי בין הצד הערפדי לבין הצד האנושי, אני לא בטוח שיש מקום ליצור מאבקים פנימים, (מה גם שהספיר בחרב קדושה אז יצורי אופל לא מסוגלים לגעת בה)
מייקל קיבל את החרב כי הוא הבחור, כתוצאה מכך ניתנה לו זכות הראשונים לשלוף את החרב לפני דניאל, מייקל הצליח והפך ליורש הראשי של המשפחה, באם מייקל ימות או ימצא לא ראוי יותר על ידי החרב, היא תחזור לחלק מה"אבן" שנמצאת בבית הראשי של המשפחה בלונדון, עד שבן משפחה חדש יהיה ראוי לשלוף אותה.
בקשר לשאלה לאיך הופכים למושחתים, לפני מאות שנים, לאב המשפחה נולדו שני אחים תאומים, שני האחים הפכו לראשי מסדר הציידים באותה תקופה, באחת הפשיטות על קן מחשפות, קולל אחד מבני המשפחה והפך לערפד, האב לא היה מסוגל לפגוע בבנו והשאיר אותו בחיים, והערפד הוכיח שהוא מסוגל לפעול גם לעזרת האור, כך שנוצר ענף חדש בעסקי הצייד.
על מנת ליצור שושלת, כל ערפד צריך לבחור את אחד מהאחיניים שלו ולהפוך אותו לערפד בתורו. (זה לא אקט מרושע, זה בסגנון לקחת מישהו ולתת לו כוחות על...)

פרטים אישיים כמו מראה התנהגות וחברים אני ישלח בקרוב, ביחד עם סקיצה לד"ד
 
אופק
איפה המדבר? באסיה? למה הוא נדד לארצות אחרות ועזב את השבט? אני מבין שהוא הגיע מחברה שבטית ופגאנית (ג'ינים, מתקשרים) איך הוא למד אנגלית, יוונית, ערבית הולנדית ואירית והסתגל לחברה מערבית? או שאולי בכלל הוא לא היה כל כך הרבה זמן בכל מקום ולמד רק חלק מהשפות? איך הוא הגיע ממקום למקום בלי הרבה כסף? הוא מושפע ממוצאו האסיתי? אם כן הייתי ממליץ על גרסה רגילה של ד"ר סטיגמה חברתית, אם הוא מחצין פגאניות גם מוניטין רע ואם המבטא שלו כבד מאוד\האנגלית שלו לא מדהימה אז גם פגם בדיבור.
מה עם אופי? חברים? אני מניח שהמשפחה נשארה במדבר, איך הם לקחו את העזיבה שלו? מראה? מה הוא עושה למחייתו? איך הוא הגיע לחקור את המקרים?

דני
מוזר לי שלא הייתה אומנת, ההורים נשמעים כמו עשירים מרוחקים ואפילו ילדה בת 7 לא יכולה לדאוג לעצמה כל הזמן, וזה 7 שנים של טיפול, אתה יכול לעשות משהו כמו אומנת זקנה שהילדה לא אהבה ולא הייתה קשורה אליה. יש לה גישה לכסף של הוריה? איך היא הגיעה לחקור את הפשעים? יש למשפחה מוניטין? אם כן אז אתה צריך בקראנץ' מוניטין משפחתי, לא מוניטין. יש לך עוד 3 ד"ט, הייתי ממליץ על עושר אם יש לה גישה לכסף המשפחתי, בעצם אתה יכול אפילו לקחת גרסת על של משהו. בעיקרון הייתי מעדיף אם היית לוקח 4 כוחות על, תוסיף משהו כמו "זימון חיות" שקורא לעזרתה חיות באזור (נניח היא צריכה לצוטט למישהו אז היא מפעילה את זה וחתול רחוב נענה לקריאה והיא אומרת לו מה לעשות והוא עוזר לה) כמו הכוח של אקוומן לזמן יצורי ים שיעזרו לו. או לחלופין איזה משהו כמו "חיה מלווה" כאילו איכשהו היא כישפה את החתול שיהיה חזק וגדול יותר והוא מלווה אותה, לחלופין אתה יכול לקחת ד"ט של סיידקיק ואז החתול פשוט ידע להמנע מקרבות וישמש כמרגל ודברים כאלה
 
מוזר
אני כנראה אקח אויב, רק הוא לא חייב להיות מהמשפחה, יש הרבה מאוד אנשים שהיו שמחים להשיג את החרב שלי ולהזכירך היא רק אחת מיני רבות, משפחה אחרת שמנסה לאסוף את כל החרבות למשל היא אחת האפשרויות שחשבתי עליה...
 
הסרט באותו השם של המשחק לא קשור אליו, בעצם שמעתי את המשפט הזה עוד איפשהו ב2009, לפני שהסרט יצא, כדי למנוע בלבול אני אשנה את שם המשחק

ליאורגונן-אוקיי
דני
איך היא הגיעה לחקור את הפשעים? יש למשפחה מוניטין?
 
מוזר(בתבתי את זה מסודר, כדי שלא תתבלבל)

1. המדבר בערב הסעודית
2. הג'ינים אמרו לו שהוא צריך לחקור את הקסם במקומות אחרים בעולם(זה גם עונה על השאלה האחרונה)
3. הוא למד תוך כדי הנדודים שלו, בכל ארץ שאליה הוא הגיע.
4. הוא השתדל ללמוד כמה שיותר מכל שפה
5. הוא מכר כמה אבני חן, מתכות יקרות וחפצי אומנות אקזוטיים מהמדבר, אבל הם נגמרו
6. העור שלו שחום מעט, אבל לא שחור. אין לא מבטע כבד, רק קל שקשה לשים עליו אצבע(באופן מטאפורי). הוא משתדל להשתלב במנהגים של החברה סביבו.
7. די נחמד, לא מתרגז בקלות, אבל אם כן לא שוכח בקלות, אוהב חברה אבל לא מוחצן, לפעמים שקט כשהוא חושב על הבית. אני מעדיף לבנות את השאר תוך כדי משחק
8. צבר כמה חברים במהלך הנדודים. יש לו קצת יותר בארצות הברית, וגם קצת בעיר הנהר שלנו, בגלל שהוא רוכש חברים בקלות.
9. המשפחה שלו לא "מתה" על העזיבה שלו, אבל הם הבינו את המטרה שלו. היו קצת שהיו ממש עצובים, אבל היה בסדר.
10. שיער שחור, עיניים חומות, גוף שחום מעט, בכללי די יפה (יתרון)
11. עובד קצת בצורפות, קצת עבודות פיזיות, קצת במשטרה(משם הוא שמע על הרציחות)
12. עניתי ב-2 ו-11.
עם יש עוד הערות, אני מוכן. דרך אגב, זה גם משחק ראשון שלי במשחקעל.
 
אופק
6, 3 ו-4. אני לא קונה את זה, הוא נודד 5 שנים באיזה 6 מדינות שונות שכמעט בכולם שפה שונה, ואתה לא לומד שפה לגמרי תוך שנה, הייתי ממליץ לך לעשות פשוט שהוא למד אנגלית כי הוא ידע שאיתה הוא יוכל להסתדר ביותר מקומות ושיש לו מבטא מורגש
11. קצת במשטרה... זה לא מספיק, למשטרת ריוורטאון ולכלל הרשויות בארה"ב הבדיונית הזאת יש יחידות מיוחדות של על טבעיים רשומים (על טבעיים לא רשומים זה לא חוקי)

להיות ערבי באה"ב זה... בלשון המעטה קשה, הייתי מוסיף סטיגמה חברתית לד"רים שלו.


למשטרת ריוורטאון ולכלל הרשויות בארה"ב הבדיונית הזאת יש יחידות מיוחדות של על טבעיים רשומים (על טבעיים לא רשומים זה לא חוקי), תקחו את זה בחשבון
 
תוקן!
מוזר:

הוא חבר במשטרה, על טבעי רשום ובזמנו הפנוי כל השאר. הוא יודע אנגלית, והוא נדד יותר מחמש שנים. הוא היה אצל הג'יני חמש שנים, ואחר כך נדד איזה 7-9. עוד משהו? (צוחק)
 
חזרה
Top