• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

גלקסית אנדרומדה- עץ משחק

דרגונס
ומה יש לך עכשיו?
IN
"אנחנו נסתפק בערובה הזאת, לבנתיים."
אומר אלפא בטא 14 בחשד.
"אני מקווה שאני לא עושה טעות, אני מסכן את היחסים השבירים גם ככה שלי עם הפדרציה ועם השאריסים בכך שאני עוזר לכם.
תזכרו את זה בעתיד"
הוא מוציא מתחת הגלימה השחורה שלו פתק, עליו כתובים קורדינטות ל2 מערכות חדשות הרחוקות מחלק זה של הגלקסיה.
"כאשר תגיעו לשם, יחכו לכם מספר רובוטים שיעזרו לכם לבנות את ההתישבות שלכם.
עשו את המעבר לאט ובחשאי. אם ניתפס, לא רק שיתפס הסיכוי היחיד שלכם להשתקם, אתם תכניסו גם אותנו למלחמה כוללת שעלולה להוביל להשמדתנו.
אני מקווה שתדעו להעריך זאת, כשיגיע היום."

OUT
תהנה. אני אבקש שתודיע לי אחרי כל פוסט של 2 מאץ' איך הבניה והשיקום שלך מתקדמים בשביל שנדע לאן ממשיכים הלאה.
אגב, גם אני התבלבתי עם זה בהתחלה:
יש לך מערכה שזה שם כללי לעולמות ומושבות שנמצאים בה.
בכל מערכה יש עולם אחד וX מושבות.
בעולם חיים, במושבה עושים חקלאות וכו'.
אז בעצם היו לך 2 עולמות(טונלאר וגונדולין) ומושבה אחת(הירח החקלאי בטונלאר).
 
פלדריק
כן הבנתי את זה, לכן דווקא איתם יצרתי קשר.
אשמח אם תתיחס לשאר מה שכתבתי והצעתי לפני שאנחנו ממשיכים את הדיון הזה

דרגונס
"הפדרציה תקפו ספינות שלנו מספר פעמים, ללא התגרות מצידנו.
הצלחנו ליצור איתם קשר לפני שהמצב הדרדר והצלחנו לאיים עליהם ששום טוב לא יצא להם מלתקוף אותנו. כמובן שזה איום ריק מתוכן אז כרגע אנחנו מנסים ליצור איתם קישרי מסחר שיהפכו אותם לתלותיים בנו בשביל שכאשר יגלו זאת לא יתקפו למרות זאת.
בנוגע לשאריס זה סיפור אחר. אנחנו מצאנו אותם והם התחילו לדבר איתנו על דתם הפרימיטיבית, כמו כן הם התענינו בתאוריה שלנו ליצירת העולם והחיים.
מלבד הדיון הזה שאנחנו מנהלים כרגע אנחנו מנסים לשכנע אותם לקנות מאיתנו סחורה בתמורה למתכות.
אנחנו חושדים שהם יתקפו אותנו כאשר יגלו את מיקומנו, גם בגלל שזיהינו שדתם מאד אגרסיבית וגם בגלל מה שעשו לכם.
אנחנו מקווים שאם נשקר להם שאנו מקבלים בהבנה את דתם, ונכונן איתם יחסי מסחר בריאים, הם יחוסו עלינו."
 
גאלאן, מצטער, עוד לא כתבת כאן כלום (אלא אם אני מפספס משהו). אם תכתוב מחר, אולי אני אוכל להגיב לך.
דרגונס
פיתוח אנשי העל לא הגיע לשלב הקריטי כי התחלת בו קצת מאוחר מדי. אני מסכים שבאקלים הנוכחי של המשחק הזה נראה לא נוח לשחק צד לא תוקפני, אבל גם ילו אסיד גם הוא כזה, והלך לו מצויין עד עכשיו. כמו שאמרתי, זה פשוט רצף של חוסר מזל. קרה לך שנהרגת במו"ד בגלל רצף של גלגולים גרועים? בכל מקרה, אני בנעלייך הייתי בודק מה עשה גאלאן ב"הפנינסולרים". הוא היה גם אומה שוחרת שלום בין אומות לוחמניות, ויצא מזה טוב.
----
נשארה לכם מערכת אחת, גונדולין, ותחנת החלל פיתון, בה התבצע רוב המחקר בימים שהייתם אומה רב מערכתית. יש לכם מספיק אוכל לכולם, אך אתם צריכים לתעדף חקלאות; האוכל מספיק בקושי. לאחר מכן, אתם זקוקים למחצבים, כי בלעדיהם לא תוכלו להתרחב. אחר כך, אתם צריכים דרך לנקום בש'אריס על ההרס והשעבוד שהם גרמו לכם. אני לא חושב שיש עם בגלקסיה עם מניעים כל ככך מעניינים. כנגד האיום מייד התחלתם לאמן צבא גדול וחזק באופן יחסי, אבל הוא עדיין קטן, כי גודל האוכלוסיה שלכם קטנטן.
לך ולילו, ניטפוק: לוינלנדים היו שני עולמות וארבע מושבות: בטונלאר שלוש ובגונדולין אחת. ד"א, אני פונה אליכם ככה כי אני לא רוצה שפלדריק ידע מהתקשורת ביניכם. חשאיות לא אופיינית לי, אז אני עושה מאמץ מיוחד לעזור לכם.

חלליות מגיעות אל המערכת שלכם, והן שייכות לעם מוזר. בתחילה אתם חוששים מהתקפה, אך אז אתם מגלים שהם באו כדי לסחור. הם מציעים לכם לשולח אליהם צוות למשא ומתן. כוח ההגנה שלהם סמלי, אז אם תחליטו לתקוף אותם תוכלו להביס אותם בקלות.
פלדריק
ההשתלטות שלכם על המושבות מושלמת, ואתם מתחילים להעביד בהן בפרך את התושבים לשעבר של המערכת. הסעמיט לא מרוצים בכלל מהכיוון הנוכחי אליו הולך השלטון של השאריס, אך גם הם נהנים מהניצחון בצורת מסחר וכדומה. המחבאר מרוצים מאוד, כמובן, וההשפעה שלהם גדלה.
האם אתם משנים את שם המערכת מטונלאר?
אתם מתאמנים בהשלכת כוכבי שביט, ומוצאים שיטה יעילה יותר מהקודמת לאמן את החיילים שלכם באומנויות הקרח.
ההיסטוריה של הוינלנדים נחקרת: הם פלג שהגיע משביל החלב, גלקסיה זרה ורחוקה. הם עזבו אותה כדי שיוכלו להגיע למקום בו לא יפריעו להם להתמקד בחקר הביולוגיה של חייזרים, מחקר שהניב להם תועלת רבה בתחומי ההארצה והחקלאות. חלק קטן מהוינלנדים טוענים שהמטרה הסופית של הפלג שלהם היו אחרות, טמירות יותר, אבל אין עדויות לכך בכתב, וכל הבכירים שהיו עשויים לדעת על כך משהו הוצאו להורג. ההשתיכות הדתית שלהם מבלבלת, כפי שגיליתם שקורה עם כל העמים הזרים: הם לא ממש מאמינים באל כל שהוא. מצד אחד, הם לא מכירים במואמר, ומצד שני לא ביריב שלו. עד שהתחלתם להפנים את הכלל הזה, לפיו לעמים זרים יש קשר אמביוולנטי למחמה הקוסמית, הגיעו בשורות משמחות:
במשימה שגרתית של הצי שלכם מתגלה עולם קפוא, בו בני שאריס הדומים לכם. הם דוברים ניב שונה ומשונה ויש להם מנהגים שונים משלכם, אך גם הם שמעו על מואמר ואאולה, וטענו שהוא הוציא אותם מאצרר בימים הרחוקים כדי להגן עליהם מהעיירא. הוא הפקיד בידיהם את המשימה למצוא את אחיהם שוב, ונראה שהיא הסתיימה.

מי הוא "הנסיך"?
ילואו אסיד
בקשר לאיזון, אני שמח שהגענו לפשרה. אני אתן לך לחקור ולהתיישב בקצב מהיר מהרגיל, ולא אמנע ממך להשקיע את המשאבים שלך במקומות אחרים.
אל ואין גמא מצטרף גם ואין דלתא. אתה יכול לבנות בהם אלו מושבות שבא לך. אני לא נוהג בדרך כלל להגביל את הספר המושבות סביב עולם אחד. נאמר שבנית מושבה חקלאית בכל אחת מהמערכות החדשות. אאל"ט יש לך בואין בטא שתי מושבות חקלאיות.
רובוטי מיסטיק&נאנו רובוטים
רובוטי המיסטיק יכולים עתה לזייף תהליכי הזדקנות, אבל השתנות לאדם אחר לחלוטין היא קיצונית מדי.
העולם הקפוא
המפעלים האלו מוקמים במהירות, ומשופרים לאורך זמן עד שיהיו בפעולה מלאה. מומצא וריאנט על התרבות השאריסית שיהיה זר, אבל לא משונה מדי לשאריסים של אצרר. השאריסים כמובן מגלים אותם.
"כוכב המוות"
אתם מתחילים בשרטוטים של המבנה העצום הזה. כשהוא יושלם, תהיה לכם תחנת מחקר ענקית שתגדיל מאוד את יכולות העיבוד של המחשב שלכם.
בני הפדרציה
הם מצליחים להתחבר לרשת הדמה רק אם הם נמצאים בהרדמה הדומה לזו של הואינים
לך ודרגונס, ניטפוק: לוינלנדים היו שני עולמות וארבע מושבות: בטונלאר שלוש ובגונדולין אחת. ד"א, אני פונה אליכם ככה כי אני לא רוצה שפלדריק ידע מהתקשורת ביניכם. חשאיות לא אופיינית לי, אז אני עושה מאמץ מיוחד לעזור לכם. מקווה שאתם מעריכים את זה.
גאלאן וילו אסיד
קומפלקסים תת קרקעיים מתחילים להבנות מתחת לקרקע של העולמות והמושבות בתקומה ובהתעלות. במקביל, ידע על אקסו-ביולוגיה עובר אל הואינים. אתם מגלים שהוא מעניין, ואתם יכולים להשתמש בו במחקרים עתידיים.
בלייק ת'ורבורן
לעצמי, לא להסתכל. פרודיה על "מטה מטה לתהום". הי הי הי :lol: .
-----



תרבות דב"ש שפגשה את דרגונס: חבר'ה פיאודליים שמומחים במסחר. להתבסס על סנגוקו ג'ידאי ולהעביר את זה לחלל. ליצור להם מערכת או שתיים בקובץ שלי, ולתת להם שמות מגניבים ("אנחנו משרתים את הלורד מרווידה")
 
מצטער שלא הייתה תגובה בדיוק הפסקתי לעבוד ולוקח לי קצת זמן לחזור לשגרה, לכתוב הודעות פה זה מאמץ

פלדריק
OUT:
יש פה אי הבנה. "פדרציה" זה רק שם, כמו שצפון קוריאה נקראת "רפובליקה". יש מחוזות להלוניה החדשה, אבל כולם נשלטים על ידי כמה גופים בודדים. הפוליטיקה ההלונית האמיתית מעט משונה בגלל שכל הכוחות המשמעותיים בעלי אינטרסים כמעט זהים, אבל דרכי פעולה שונות.

IN:
"בנוגע למסחר, נרצה לדעת איזה סוג של טובין תוכלו לספק לנו במסחר שכזה - אבל הרעיון בהחלט מתקבל על הדעת. אבל יש נושא נוסף על הפרק" נארוד ממשיך "שגריר חשוב שלנו נמצא בבירת האימפריה הוינלנדית, ולא יצרנו איתו קשר מאז. נשמח אם תוכלו ליצור קישור איתו, לוודא שהוא לא נפגע בקרבות."

אסיד
OUT
עריכה: טוב לא משנה, הייתה אי הבנה עם אסיד אבל היא נפתרה.

טומאץ'
איזה קרח שלא נמס? על מה אתה מדבר?
בכל מקרה, עובדים על הגדלת הצי בעדיפות הראשונה. מלבד זאת, מיישבים את המושבות שאנחנו מוצאים בעזרת הואינים.

ועדות רבות מדברות כיצד ניתן לפגוע בש'אריס מבלי להלחם בהם ישירות. הדרך שהוחלטה היא להשתמש בחיילים שאהן הציב בוינלנד, להגיד להם לקבל אזרחים אליהם, לא לשאול שאלות את הש'אריס ולהתנהג כאילו זה מובן מאליו. האזרחים שמגיעים מתודלקים בשנאה עזה, מקבלים הטפות אינספור נגד הש'אריס ואימון צבאי ופיזי שנועד לאפשר להם להיות לא חסרי אונים. אין נשק או תחמושת לתת להם, ולכן הם מקבלים אימון אינטנסיבי בכלי נשק. הם זוכים להטפות בעד הפדרציה ההלונית, מלמדים אותם כיצד הפדרציה מגנה עליהם ומלמדת אותם להגן על עצמם בשביל להשתחרר מהכיבוש. זה תמיד מבוצע בקנה מידה קטן, לא יותר מידי אנשים בשביל לא לעורר תשומת לב. האנשים שיוצאים מהמחנות אימונים האלו רק לאחר שהראו גם יכולת וגם שנאה עזה לש'אריסים ונאמנות לפדרציה. האהבה לפדרציה לא באה *במקום* הנאמנות לוינלנד (אותה הם מנסים לקדם), אלא בנוסף. מתייחסים לשתי הקבוצות כבעלות "רקע היסטורי משותף" ו"אנחנו נציל את אחינו בצרה מהאויב".

בפדרציה עצמה, מסביב למערכות השמש הביתיות מתחילים לחפש חגורות אסטרואידים וירחים. מציבים עליהם נשק ארטילריה לטווח רחוק, מפוזר בין אזור לאזור. הרעיון הוא שבזמן מלחמה באזור של מערכות השמש האלו הארטילריה פשוט תפציץ ללא הפסקה, ואם האויב יתעלם ממנה לאורך קרבות שלמים זה יגרום לנזק רב. אם האויב כן ניגש להרוס את הארטילריה, זה ייקח לו זמן רב יחסית - הירחים מפוזרים לאורך מקומות שונים, ויש לחפש את התותחים על גבי הירח עצמו. נעשה גם שימוש בנשק האנרגיה שפותח על ידי הפדרציה, כיוון שמדובר בסוללות תותחים נייחות ניתן לחבר מקורות כוח חזקים שיאפשרו יירי לזמן ממושך מאוד במקום התחמושת הלחוצה על גבי חללית.
 
גאלאן
הבסיסים הצבאיים שלך הם רק בגונדולין או גם בטונלאר? אם כן, פלדריק היה צריך לדעת עליהם ושכחתי לומר לו :oops: .
בקשר לקרח, שכחתי למה התכוונתי. אולי זה נועד לשחקן אחר, ושמתי את זה אצלך בטעות.
המערכות שלכם מבוצרות כעת בתותחים, וזה יהיה דבר שצריך להתחשב בו אם תהיה מלחמה. האם כדאי להקים גם מוצבי חוץ, שישפרו את ההגנות עוד?
אתם מישבים שני עולמות חדשים. מה שמם?
 
בנוגע לאיפה היו החיילים, הם היו איפה שהם יכלו להגיע. אני לא יודע אם הייתה פלישה לטונלאר או לא. בכל מקרה הם כן היו באזורים נידחים בעיקר ולא משכו תשומת לב (ובטח שלא נלחמו בקרבות), אני חושב שזה הגיוני שייקח זמן למצוא אותם.

באזורים בהם מציבים סוללות ארטילריה גדולות יחסית נבנים כורים גרעיניים, המאוישים על ידי קבוצות קטנות הנמצאות שם במשמרות של כמה שבועות בכל פעם. המטרה של הכורים היא לספק כמות אנרגיה בלתי נגמרת לתותחים, שתאפשר ירי רציף. מלבד האנשים החיוניים לתפעול הארטילריה והכורים, אין אנשים נוספים באזור. אין מוצבי חוץ, עלויות השינוע של ספינות מחגורת האסטרואידים המקיפה את הלוניה החדשה (מקום המנוחה שלהן) אל כל נקודה אחרת בשטח ההלוני הן אפסיות בזכות טכנולוגיית הקפיצה, ולכן מוצבי חוץ מיותרים - הסיוע הארטילרי יעיל בהרבה.

ואו, שני עולמות! זה המון. איזה יופי. אמרת שכל עולם נמצא במערכת שמש משלו, נכון? במקרה הזה העולם הראשון נמצא במערכת התחדשות ואילו השני נמצא במערכת נקם.
העולם הראשון נקרא ואינסטאט, על שם שיתוף הפעולה עם האימפריה הואינית שהוביל ליישוב העולם. השני נקרא עין השלווה, בגלל המיקום האסטרטגי החשוב שלו. גורמים צבאיים רבים עברו להתיישב בעין השלווה, שנמצאת תחת שלטון קשוח יחסית בפדרציה - לצבא יש נוכחות חזקה בשלטון המקומי. כל שליטי המחוזות הם מפקדים או בובות של מפקדים, ונפוצה האמרה ברחבי הפדרציה ש"זה קשה כמו לשחד פקיד בעין השלווה". זה לא אומר שאין שחיתות, אבל שזה יותר עניין של קשרים מאשר לשחד את הקצין הנכון.

אפשר תיאור של העולמות, או שאני פשוט אמציא בעצמי?
 
ילאוו-
השליטה מקשיבה,ואחר מסבירה בנימוס קצר רוח שהיא תשמח לרכוש יצירות אומנות בתמורה למתכות, אך שהש'אריס לעולם לא ימכרו אדמה שנגעה בחורף המקודש לזרים.
היא גם תשמח לשלוח מאנשיה לטעום זנים של מאכלים מעניינים ובמיוחד זנים שיוכלו לצמוח גם על פני כוכבי הש'אריס, אבל שוב, היא מוכנה לשלם בכסף, ומדגישה שגם בכך יש משום הקלה בחוק.

באשר ספר, הש'יראן מודה על המתנה ובתמורה שולחת לואינים שרשרת קרח כסוף יפיפייה, שש'אריס שמסוגל להפעילה יוכל להפיק מימנה משיריהם היפים ביותר של זמרי ומזמרות הש'אריס.

גאלאן-
הש'יראן שולחת מיד אוסף של מתנות שמראה את כל הטובין של ארצות הש'אריס-מינרלים שונים, שלש'אריס ככל הנראה יש בשפע היות שהם לא משמשים אותם לבניית חלליות, סוגי אצות בעלות טעמים אקזוטיים,כולל הט'ראק, משקה אלכוהולי חזק שמגיע בכמה צבעים ואיכויות, והמזע'א, סוג של אצה שמעשנים במתקן דומה לנרגילה ונותנת תחושה של חמימות[בנוסף לעוד כמה השפעות יותר דמויות ניקוטין], וכן סוגי בשר מיוחדים שמופקים מיצורים משונים שחיים בימים הקפואים של ארצות הש'אריס.
בנוסף, היא מבטיחה מיד לחפש את השגריר כמחווה של רצון טוב.

טומאץ'-
עם כיבוש המערכת, חוגגת השליטה הנערצת חמישים שנה, גיל מכובד להיות פעיל בו כל-כך עבור אישה מין הש'אריס, אם כי ביתו של הנביא, כיאה לש'אריסאנית ששולטת בכל-כך הרבה אצות, נראית צעירה בהרבה. לכבוד ניצחונה נקראת המערכת החדשה ט'וניעה, ומוקמת בבירתה אנדרטה גדולה של הש'יראן, ניצבת לצד דמותו של הנביא אביה כמובן.
אלא שהשליטה, שמבינה שהמלאכה עוד מרובה וזמנה הולך ומתקצר, ממשיכה לשקוע בספריה בחיפוש אחר ההנחיה הבאה-האם עליה לפנות כנגד הואינים? או שמע כנגד ההלונים? האם נידונו שניהם להשמדה או שמע הם הא'יל מוהא'ל?
בינתיים היא לא מהססת בהחלטתה למחות את העם הוינלנדי, ונראה שהיא נאחזת בתקווה שקיימים נוספים כמוהו, שאותם תוכל להשמיד בטרם תצטרך לפנות כנגד הואינים. היא מנסה לסחוט מהאסירים מידע על עצם קיום ומקום הימצאם של כוכבים וינלנדיים נוספים. במידה וקיימים כאלו, היא אוספת מיד כוחות, שולחת את חלקם לשהות בקרבם הקרובים יותר בכדי לכובשם עם ההגנות שלהם עדיין לא התאוששו,ואילו את שאר הצבע, בראשות הא'יל סיהון, היא מובילה ישירות לעולם שנראה לה הכי פחות צפוי לתקוף בו. משם היא מתכוונת להחריב את ארצותיהם של הוינלנדים, אם נותרו כאלו, אחד אחד, לעקוף את הנקודה בה יבחר האויב לרכז את כוחותיו, לנסו לכפות עליו לצאת מהגנותיו כדי לעצור את ההרס, ואם לא יעשה כן, לחכות עד שיוחרבו כל עולמותיו ורק אז לכבוש את נקודת ההתנגדות האחרונה, כשכבר לא יוותרו כספים להחזיק את הצבא.
אם לא תימצא כוכבים כאלו, תוסיף לערוך את צבאותיה ולחזקם לקראת הקרב הבא. בנוסף היא מחפשת חוקרים שבויים ומסמכים שמתעדים את המחקר של הויינלנדים בהארצה וחקלאות, ושולחת את חכמי הש'אריס לנסות למצוא לידע הזה שימוש בהפקת מזון רב וטוב יותר, וכן בהפקת אצות וצמחים שיסייעו בהבאת הכפור.

בינתיים,הש'יראן מופעת ביותר מפגישתה עם הש'אריס הללו, ומחפשת לה רמזים בכתבים. היא תוהה עם הם הא'יל מוהאל, דבר שלא נראה סביר להתחשב בכך שלא מדובר בעם שונה, וכן משום שלא הם פנו אליה. עם זאת, היא כן מזהה כמה נבואות שעלולות להתייחס לעם שכזה, והיא חשדנית, בין היתר בשל הפסוק "ובחרת באמונה ולא בדם, ושמת מבטחך בעיניים המבהיקות מאמונה ובידיים החזקות מאמונת מ'ואמר, והגעה למנוחה ולנחלה. ושמת מבטחך בכוח הדם והבל היופי וכזבו של זהב, ונפלת ממרומיך והיית לאחד החוטאים מלחכי הארץ". הש'יראן שולחת משלחת לתחקר את הש'אריס האלו, בניסיון לתארך מתי בערך הגיעו לשם[על ידי השוואת שמות של ש'אריסי קדומים, ובמיוחד נשאלת השאלה האם זכו להיוולד לאחר בואו של ש'וסאן] וכן, על ידי בדיקת יכולתם במתת. כוחות צבאיים מוכנים למקרה שיתברר שמדובר באויביו של הנביא.

הנסיך ר'אנוש הוא בנה של המלכה, אדם צעיר ונאה, פיקח חריף, אלא שענייני הדת מעניינים אותו פחות מענייני הניהול של הממלכה, בהם הוא מחריף ומוצלח ביותר.הנסיך ר'אנוש הוא הבן הגדול והמוצלח ביותר מבין שבעה בנים של המלכה, אולם הוא בתור לכס רק אחרי אחרי ני'יארן, ביתה הבכורה והיחידה של הש'יראן, שלמרות יופיה המרהיב וחוכמתה הידועה נתפסת כלא מתאימה בידי המ'חבאר בשל היותה אישה ובעיני הס'עמיט בשל אדיקותה הדתית. שני הפלגים היו מעדיפים לראות הנסיך בשלטון, אולם הס'עמיט ככל הרנאה אהובים עליו יותר, ובכך שמים את המח'באר בבעיה[ רציתי לעשות לו קצת התרמה לפני שיופיע]
 
טומאץ'-
האם אריס מנורס שרד וחמק, או שאני אעשה מנהיג חדש (רק שם וקצת שינוי אידאולוגיה, בעיקרון)?
רגע, העם שבא לסחור, הם באו למערכת החדשה שלי או לגונדולין?
מצטער אם יצא שאני נשמע מקטר על עניין השוחר שלום. אשמח אם בסוף המשחק תגיד לי מה היו הטעויות שכן עשיתי והדברים שיכולתי לעשות במסגרת היותי אומה מדעית.
רגע, אז ילו קורא את הספוילרים שלך אלי ואת שלי אליך? או רק את שלך אלי?
כן, קשה לשמור על חשאיות כשרואים שמגיבים אחד לשני, אפילו אם לא רואים מה נכתב...
IN
השורדים הוינלנדים מחליטים שאין טעם להישאר בגונדולין, שכן הוא ימחץ אם השאריס או ההלונים ירצו בכך. הם אוספים את כל המשאבים שהם יכולים, ומתמקדים בלהשיג כמה שיותר מזון מהחוות, ומתחילים בסתר להעביר חלליות (אחת בכל פעם)אל הכוכבים המרוחקים שניתנו להם בידי הואינים (הם חלק מטריטוריה ואינית או סתם חלק נטוש? כי עקרונית, הייתי יכול לאסוף את כל מי שאני יכול בתוך חלליות, לקפוץ לעל חלל, לחזור בקורדינטות שאני די בטוח שאין בהן שמש עצומה, ואז להקים בכוכב קרוב מושבה חדשה, ולהעביר את כל שאר האזרחים כשהחלליות משתגרות חזרה לגונדולין. חבל שלא חשבתי על זה בעצמי, האמת. כמה חלליות נשארו לי? האם אני יכול לבצע קפיצת חלל מתוך האטמוספרה ישירות לקורדינטות?)
יש רק בעיה אחת- עם כל ענייני הנטישה בסתר, בסופו של דבר יסקרו את הכוכב, ואז יגלו שהוא נטוש. האם עניין החשאיות תקף לידיעה שהם עזבו את גונדולין או רק ללאן הם ברחו? (תעביר את השאלה לאסיד, אני חושב...)
אחת-אחת, חלליות מגיעות לכוכבים החדשים, מורידות אזרחים, וחוזרות להביא עוד. מאמצי השיקום מתחילים מיד, בדגש על בניית חוות מהר ככל האפשר. אספקה מהחוות שנותרו מגונדולין מגיעה בחלליות גם כן, עד שהחוות יבנו בכוכבים.
משם, וינלנד תצא לדרך חדשה. קודם כל הם יבנו מחדש ערים וישובים, וכל הדברים הדרושים לתמיכה באכלוסייה. ברגע שזה ייגמר, קבצי אנשי העל ישוחזרו, ויתחיל להיבנות צבא. וינלנד לא תימחק שוב. הם יהיו כעת חוקרים, אבל חוקרים בטוחים, חוקרים שמנצלים את המדע שלהם להגן על עצמם. עד שזה יקרה, כל אזרח ואזרח ילמד להילחם ויחומש במה שיש, ולאחר הקמת החוות והערים, הצבא יתחיל להיבנות. אך כל דבר בעיתו.
ניתן להשיג משהו מתחנת המחקר פיתון?
(אני מחכה לתגובה שלך בקשר לאלו שרוצים לסחור לפני שאני מגיב עלייהם)
לאסיד- השיקום מתחיל, חוות מתחילות להיבנות, וגם בתים. יהיה יותר נוח אם פשוט תעדכן אותו אתה על מה שאני עושה. בינתיים אני לא מחביא שום דבר.
לדיפלומט הואיני-
"מצער למדי. היינו מנסים לבסס עם ההלונים קשרי מסחר אם לא היינו מושמדים בידי השאריס הפנאטייים הנתעבים. אתם עושים בחוכמה כשאתם מנסים להגן על עצמכם מפנייהם (לא בכוונה של צבא, כן?)"
אם אני מתחיל עם מנהיג חדש, אני רוצה לכתוב קטע פלאפי קצר על אירועי המלחמה, ואיך הוא נעשה המפקד.
 
אני חוזר להגיב כרגיל מעכשיו. מי שכבר הגיב, אני אכתוב לו. בזמן שהייתי בחופשה, חשבתי על דרכים לשפר את המשחק.
גאלאן
בקשר לחיילים, בסדר גמור. הם גם בטונלאר. פלדריק גילה אותם עכשיו, כשאבק שקע.
ועדות רבות מדברות כיצד ניתן לפגוע בש'אריס מבלי להלחם בהם ישירות. הדרך שהוחלטה היא להשתמש בחיילים שאהן הציב בוינלנד, להגיד להם לקבל אזרחים אליהם, לא לשאול שאלות את הש'אריס ולהתנהג כאילו זה מובן מאליו. האזרחים שמגיעים מתודלקים בשנאה עזה, מקבלים הטפות אינספור נגד הש'אריס ואימון צבאי ופיזי שנועד לאפשר להם להיות לא חסרי אונים. אין נשק או תחמושת לתת להם, ולכן הם מקבלים אימון אינטנסיבי בכלי נשק. הם זוכים להטפות בעד הפדרציה ההלונית, מלמדים אותם כיצד הפדרציה מגנה עליהם ומלמדת אותם להגן על עצמם בשביל להשתחרר מהכיבוש. זה תמיד מבוצע בקנה מידה קטן, לא יותר מידי אנשים בשביל לא לעורר תשומת לב. האנשים שיוצאים מהמחנות אימונים האלו רק לאחר שהראו גם יכולת וגם שנאה עזה לש'אריסים ונאמנות לפדרציה. האהבה לפדרציה לא באה *במקום* הנאמנות לוינלנד (אותה הם מנסים לקדם), אלא בנוסף. מתייחסים לשתי הקבוצות כבעלות "רקע היסטורי משותף" ו"אנחנו נציל את אחינו בצרה מהאויב".
כל הוינלנדים שנותרו הם עבדים עכשיו, אז אני מניח שאתם אוספים עריקים ועבדים נמלטים (בדיעבד תוכלו לטעון שלא ידעתם שהם עבדים כי אתם לא מכירים את מוסד העבדות). לפעמים אתם פוגשים גם את האוכלוסיה המקומית, ברגעים הנדירים מאוד שאין עליהם נוגש. החיילים מדווחים חזרה על מעשי זוועה של הש'אריס נגד האוכלוסיה המקומית, שמזעזעים אפילו אתכם ומזכירים את מה שאומרים על הלוניה האסורה.
הארטילריה ההגנתית על המערכות שלכם חזקה מאוד עכשיו. כדי להשלים את זה, הצי מתאמן לעיתים קרובות יותר בתרחישים הגנתיים. יש גורמים זרים שזוממים לקחת בכוח את החירות המקודשת של ההלונים, ועליכם להתכונן.
תן שמות למוצב החוץ בתקומה.
העולם של התחדשות, ואינסטאט, הוא גדול מאוד וכתוצאה מכך הכבידה בו מעט גבוהה יותר מהמקובל לישוב. הוא מוקף במספר ירחים שאפשר להועיד לשימושים שונים. העולם של נקם, עין השלווה, קטן יותר וכבד פחות, בעל אדמה סלעית שרק צמחים מעטים גדלים בה. עם זאת האדמה שלו עשירה במתכות כבדות שמשמשות בתעשייה.
זמן קצר לאחר ההתישבות מגיעות חלליות זרות. הן נראות כמו סוחרות, ותוכלו להשמיד אותן בקלות אם ירצו. הם מבקשים להפגש עם המנהיג שלכם בשטח ניטרלי ולראות האם יש לכם סחורות שהם מעוניינים בהן. אתם מסוגלים להבין את דיבורם בגלל דמיון מסויים בשפה. זה קשה, אך אתם נעזרים בתנועות ידיים.

פלדריק
אני קורא עכשיו שוב את חולית, ורואה מאיפה לקחת את השראה.
---
מסתבר שכמה מהמוצבים הצבאיים ברחבי מערכת טונלאר לא נטושים כפי שחשבתם תחילה, אלא מיושבים ע"י חיילים הלוניים מכוח הסכם ישן בין הפדרציה לוינלנדים. החיילים מתנהגים בנימוס, אבל אתם די בטוחים שהם נותנים מקלט לעבדים נמלטים ולעריקים, ומי יודע מה עוד הם עושים.
לוינלנדים מערכת נוספת, כך מתברר, הנקראת גונדולין. אתם מצליחים למצוא אותה, ושולחים את הכוח שהיה מתקיף את המערכת הקרובה ביותר לבדוק את ההגנות ואת הצבא שנותר להם. למרבה ההפתעה הוינלנדים מגלים עוז שלא ידעתם שיש בהם, והם מכים את הצבא שלכם מכה כואבת. אתם נאלצים לסגת ולחכות לתגבורת.
המחקר של הוינלנדים מבוסס בין השאר על טכנולוגיה של מתכות והבנה בכימיה שאתם רחוקים מאוד ממנה. המחקרים שלהם סתומים בעיניכם, ואתם מצליחים רק להשתמש בתוצאות.

הש'אריס האבודים מוכשרים במתת ממש כמוכם ויודעים להתייחס לאבות קדומים שיש להם אישור אצלכם. ההבדל בתרבות נראה כמו הבדל עדתי, ולא עקרוני. אמנם אין אזכור חד משמעי לקיומם בכתובים, אבל הם מצביעים על הפסוק "והצלתיכם מן האש והובלתיכם אל הכפור-אל המבטחים" כרומז עליו.


פלדריק וגאלאן
שלומו של השגריר, קיידאק נארוד, טוב מאוד. כשהוא נמצא בסוף מתגלה שהוא שולט בממלכה קטנה (במובן המטפורי) עם עבדים משלו, וחי חיי סביאה והוללות. הוא הצליח לשכנע איכשהו את הלוחמים הש'אריסים שהוא אישיות מאוד רמת מעלה, ושאם לא יארחו אותו יפה תהיה תקרית שתכעיס את הש'יראן בכבודה ובעצמה. הוא שימר את המעמד הזה בעזרת קשרים עם כל המנהיגים האזוריים החשובים ומסיבות נדיבות.

דרגונס
בקשר לעניין ה"שוחרי שלום", אני לא בטוח בעצמי, אבל נוכל לעבור על זה ולראות בסוף המשחק או משהו.
אני ממליץ על מנהיג חדש. העם הסוחר בא לגונדולין. ילו לא קורא שום ספוילרים שהשם שלו לא מופיע בהם. אתם יכולים לזנק רק מהחלל, אבל זה שבתוך המערכת מספיק.
המערכות שקיבלתם הן מערכות מהמעטות שמתאימות לישוב. בגלל המיקום המרוחק הן מעולם לא יושבו.
---
כפי שחששתם, צי קרב של הש'אריס מגלה את גונדולין. כנראה זה רק חלק ממנו, אך הם מתקיפים ללא היסוס. עד כדי כך הם מזלזלים בכם. זו טעות. למרות הצבא הקטן יותר אתם משתמשים ביאוש שלכם ככלי נשק, ומצליחים לתמרן אותם ולהנחיל להם מפלה. מצד שני, סביר להניח שזו רק המכה הראשונה... מטרתו של הצי היא להגן על גונדולין רק עד שתוכלו להעביר את האוכלוסיה לכוכבים החדשים בחלליות המשא והסוחר שהחרמתם מידיים אזרחיות. זה יקח זמן, אבל האוכלוסיה שלכם קטנה מספיק כדי שתוכלו לעשות את זה. אחרי שהחלליות שלכם מזנקות, אי אפשר לאתר אותם, וספק אם הש'אריסים יטרחו לצפות בכל החלליות האזרחיות במערכת שלכם; אפשר להניח שתצליחו לחמוק גם מתחת לאפם.
אני חושב שיהיו לילו בעיות רק אם יגלו שהוא זה שנתן לכם מערכות. אחרת, יסיקו שגיליתם אותן בעצמכם, אם יגלו אותן בכלל. אתה יכול לדבר לילו בעצמך; אני צריך לעשות מספיק דברים בלי להיות שליח.
מתחנת פיתון אתם יכולים לרוקן את מלאי החומרים הביולוגיים והמידע, ואז לפרק אותה למתכת שתשמש אתכם בעולמות החדשים. אתם מצליחים להצטייד בהרבה מזון בינתיים.
איך קוראים לכוכבים החדשים? למה לא עשית שום דבר בקשר לחלליות המסחר, שעדיין כאן?
לעצמי
בהודעה הבאה תרבות הדב"ש מתגלה לעוד שחקנים. לכל שחקן להסביר מי הם ומה הם מיצגים תור אחרי הפגישה. התרבות הזו מומחית במלאכה, לא מסחר. ליצור כוכבים בקובץ.
נארוד יכול לחלות פתאום, ולעורר חשש בשני הצדדים.וינלנד תישאר במחסה עד שהם יהיו חזקים. לתת להם בוסטים.
לעשות שהויקינגים ימצאו משאב חדש.
 
אוי, חשבתי שאתה חוזר ב25. יש מצב שאתה מגיב לי חד פעמי לפני כולם בשביל שאני לא אשאר מאחורה?

דבר ראשון, כנס לכאן. עכשיו יש לך גישה למסמך שלי שמסכם את ההתקדמות שלי. יותר לא תצתרך לומר לי את המילה "אאל"ט", תוכל לבדוק בחצי שניה.
תהנה.
רובוטי מיסטיק&נאנו רובוטים
ממשיכים לחקור את הסינכרון שלהם ולשפר את הנאנו רובוטים שיוכלו ליצור שינויים בצורה טובה יותר. אבן הדרך הראשונה שמנסים להגיע אליה היא שינוי בין שני אנשים שנראים דומה מאד, כמו אחים וכו'.

העולם הקפוא&פלדירק
איך הוא הגיב לעולם הקפוא? מה המרגלים שלי מדווחים לי שהוא עושה חוץ מזה?

בני הפדרציה
מחברים אותם לרשת הדמא, יחד עם ואיני נוסף. כיצד המוחות שלהם עובדים יחד? הואיני מנסה לגשת למידע שבמוח של בן הפדרציה בלי הסכמתו.

"כוכב המוות"
איך הסירטוטים מתקדמים?
מתחילים לאגור מתכות בשביל הפרויקט הזה, גם מכל 5 העולמות שלי שומרים על העודפים וגם ממה שמגיע לי מגאלן על העולם שנתתי לו (הוא משלם לי במשאבים על העולמות שאני מביא לו + 10% מכל המשאבים שבעולמות שנתתי לו שלי לתמיד) וגם מהקניות של פלדריק של האומנות בתמורה למתכות (שים לב שזה עוד לא התחיל).
אני מעביר את המתכות של שניהם בדיקות קפדניות של איכות\אמצעי ריגול לפני שאני מכניס אותן למערכות שלי.

עולמות
הישוב של פריים אלפא (העולם השלישי שהיה בתהליכים כבר כמה פוסטים) הסתיים? אם כן מתחילים לישב עולם נוסף.

נאנו רובוטים
מתחילים לעבוד על דגם חדש של נאנו רובוטים, המטרה שלהם זה להצמד למכשירים ולתקן אותם במידה והם נפגעים.

אקסו ביולוגיה
אפשר לדעת מה זה?
 
טומאץ'-
הש'יראן אוספת כוחות גדולים,לא לוקחת עוד סיכון שכזה, ופותחת במתקפה על גונדולין. היא לא מסתפקת ביתרון המספרי,והפעם הכוחות מובלים בידי הא'יל ס'האון. בעוד שכוחות הצבא הסדיר מתקיפים את גונדולין בעוצמה בעזרת ממטרי השביט,הא'יל סהאון חסרי הפחד מנסים תרגיל נועז-הם יוצרים לעצמם בועת קרח קשיח בתוך כוכב השביט, וכשכוכב השביט מתרסק מעבר לעמדות האויב והאויב שעסוק בהדיפת המתקפה מאמין שמדובר בהחטאה,הא'יל ס'האון פורצים מתוכו,וממוטטים את קויי האויב מבפנים בעודו מופתע.

בינתיים הש'אריס מוסיפים לנצל את משאבי הכוכבים החדשים, ובונים בעזרתם שתי מושבות חדשות- מושבת תעשייה ומושבת חקלאות.

גאלאן
הבנתי שנשארו עמדות הלוניות במערכת. הש'אריס דורשים שההלונים יפנו אותן במסגרת ההסכם ויסגירו לידיהם את הוינלנדים.
 
אני רק מגיב לילו אסיד, כדי שלא ישאר מאחור.
בקשר לקובץ, מעולה. אתה מעדכן אותו?
מיסטיק
כעת אתם יכולים ליצור שינויים משכנעים בתווי הפנים, לא רק כהזדקנות.
הש'אריס
הנהגת הש'אריס (במצוותה של הנסיכה) מתייחסת לנושא הזה בחשדנות יותר משציפיתם. הנסיכה מסתמכת ביחס שלה אליהם (ולכל עם זר בעצם) בפירושים שהיא נותנת לכתובים בספרים הקדושים של הש'אריס, ולעולם אי אפשר לצפות את הפרשנות שהיא נותנת לפסוק כזה או אחר במסורה שלהם. זה לא שאתם לא מצליחים לצפות את הש'אריס, אלא שאתם לא יכולים לצפות בדיוק מה תעשה הנסיכה (ולצפות אותה זה לא ריאליסטי כלל). ראוי לציין שבכל זאת הם נוטים להשתכנע. יכול להיות שזה יקח יותר זמן, זה הכל.
כרגע, הש'אריס עסוקים במלחמה נגד השרידים של הוינלנדים החופשיים בגונדולין. המלחמה הזו, כך נראה, הולכת טוב פחות מהקודמת לש'אריס. הם לא יודעים דבר על הכוכבים שנתתם לוינלנדים.
בני הפדרציה
עם הזמן מגלים שכשמחברים הלונים לואינים, הצוות פועל בכוח של הפחות מביניהם (ההלוני), ונגרמים נזקים מתמשכים לשכל של הואינים.
כוכב המוות
מתחילות הבניות. כמה שידוע לכם, מעולם לא נבנה מונומנט כל כך גדול בהסטוריה האנושית. כמות המתכת שאתם משתמשים בה מדללת את הרזרבות שלכם.
ואין פריים אלפא
ההארצה הסתיימה.
אקסו ביולוגיה= ביולוגיה של חייזרים.
נאנו רובוטים
זו טכנולוגיה קלה. הנאנו רובוטים יכולים עכשיו לתקן טכנולוגיה פגועה, בהנתן החומרים המתאימים.
 
חזרה
Top