• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

-נסגר-"הטבעת האחת",דעיכתה של ארץ יער-עץ משחק

טורמונד
OUT
אתה לא צריך לדאוג עד כדי כך מנקודות צל. התקף שיגעון עשוי לקרות רק כשיש לך יותר נקודות צל מנקודות תקווה וגם אז רק כאשר אתה מקבל 11 בק12 ודמות יכולה לעבור שלושה התקפי שיגעון לפני שהיא מפסיקה להיות שחיקה.

לגבי השם, אגרווין, האם הוא באמת בעל משמעות של "עקובה מדם" באחת השפות של טולקין?

IN
"אגרווין... השם מוצא חן בעיני" היא מחייכת ונושקת לך ארוכות "עכשיו בוא, ואל תשתפן לי הפעם" היא אוחזת בידך ומתחילה לרוץ לעבר שפת ההר, צללים עבים ושחורים מתערבלים סביבכם בזמן שאתם מאיצים ונפרשים לכדי כנפי צל גדולות
ושחורות מסביב לאגרווין בעת שאתם מזנקים אל אוויר הלילה הקר...

OUT
אני אחכה עוד מספר ימים שרוי ודרגוניאן יגיבו ואמשיך את העלילה הזו בהתאם.
 
טורמונד
IN
אתם עפים במהירות אדירה מעל הארץ החשוכה והרוח החזקה מאיימת לקרוע את עורך מעליך. הרחק ממזרח לכם עולה השחר ואתה מתחיל להבחין במקומות מושבם של בני עמך מבצבצים בין העצים של שולי היער.
בשעת צהריים אתם מגיעים לעיירת הולדתך, וודמנטאון המשתרעת כתמיד על הגבעה בצד הנחל, ההיכל הגדול והעתיק שולט בראשה. אתם מתחילים לפנות מטה במעופכם ונוחתים ברכות למרגלות ההיכל.
נראה כי איש לא הבחין בזוג המוזר שנחת מן השמיים אל העיירה.
"החברים שלך נמצאים בצרה שם בפנים" מספרת לך אגרווין בזמן שהיא טורחת סביבך בניסיון לנקות ולסדר את בגדיך ושיערך "הם הסתבכו ברשת השקרים של הביאורנים ונעשו מעורבים ברצח אחד הדייגים מבני
עמך. על מעשם זה הם עומדים עתה למשפט בפני מועצת הזקנים. טענתם נדחית ברגעים אלו מחוסר ראיות והם ימצאו אשמים. עליך להכנס לשם ולערוב ליושרם, הם יהוו בני ברית מועילים במאבק בביאורנים.
הסת את הדיון לאשמת הביאורנים ברצח והשג את תמיכתם של הזקנים במטרה" היא מוציאה מספר לכלוכים אחרונים מזקנך, נושקת לשפתך ואומרת "זהו, אתה מוכן. חזרתך הדרמטית מן המתים מתחילה בעוד
שלוש, שתיים, אחת..." למגעה הקל נפתחות פנימה דלתות העץ הגדולות בקול חבטה.

OUT
מועצת הזקנים היא הגוף השולט בוודמנטאון. כיוון שוודמנטאון היא היישוב העתיק ביותר של אנשי היער החלטתם היא לרוב בעלת תוקף רב יותר משל מועצות היישובים האחרים בעיתות חירום.
ראש המועצה הוא מלבריק בן נוריג, אביו של מאראקר ודודך. כמו כן חברים במועצה אביך ריקאר ועוד שני גברים ואישה. שני גברים ואישה אלו חסרי שם בינתיים ואתה מוזמן להמציא את שמותיהם אם אתה זקוק להם בדבריך.

הרלן ודאיין
IN
"מובן לך כי לא נוכל לקבל טענה זו על סמך..." פותחת האישה בדברים כשריקאר נעמד ומתפרץ לדבריה "חדלי להיות מנומסת איתם! דבריכם שווים כקליפת השום בענינו, ממזרים מתועבים! אתם בוגדים חסרי
כבוד ואתם תענשו כ..." דבריו נקטעים כאשר דלתות האולם נפתחות בחבטה רמה וכל הזקנים מפנים לעברן מבטי תדהמה ובעתה.
 
"עצרו את הכל!" שואג טורמונד וצועד מבין דלתות העץ הכבדות.
"בשם האהבה שאתה רוחש לי, אבי, והאהבה שאתה רוחש למאראקר, הו מלבריק בן נוריג, דודי היקר.
שכן אני הוא מי שנקרא פעם טורמונד בן ריקאר, ובאתי לנקום את דם המתים!
אני הוא טורמבר, שר הגורל המר, ובאתי לפה כדי לעשות צדק!"
הוא מעיף מבט כועס מסביב ולפתע מבחין בהרלן ודאיין, אבל שומר על שתיקה ומפנה את פניו חזרה למועצת הזקנים.
"בשם דמו של מאראקר ואודו-חצי אוזן, אני דורש שתקשיבו לי עכשיו!"
 
IN
כל חברי מועצת הזקנים בוהים בפיות פעורים בטורמונד בן ריקאר, שנחשב כבר למת, בזמן שהוא צועד לתוך האולם, עטוי חולצת טבעות כסופה וגלימה שחורה ומתנפנפת, ותובע את זכות הדיבור.
מאחוריו משתרך צל גדול,שחור ואטום שחוסם כליל את אור היום מהדלתות. עם התקרבותו למרכז האולם, ולמנורת בלת'י, הולך הצל ומתכווץ עד שהוא נעלם מאחורי טורמונד.
ריקאר נופל בהלם לכיסאו, פיו הפעור עדיין מהצעקה נסגר לאיטו ודמעה נוצצת זולגת מעינו. "ד...דב...דבר" עונה מלבריק חלושות ומתיישב לאט בניסיון לשמור על ארשת פנים מכובדת, כפי שעושים יתר חברי המועצה.
 
"חבריי" טורמונד אומר בשקט "הייתי שמח להתאחד מחדש איתכם, אבל דברים חשובים יותר עומדים על הכף"
"חברי המועצה,אבי,דודי, אודו-חצי אוזן ומאראקר נרצחו בדם קר לפני שלושה ימים. הם הותקפו בידי חבורת אורקים ארורה, שמונה עשרות אורקים, ולא הייתה לי ברירה אלא לברוח לפני שאהרג. על זה, משפט המועצה יחול עליי. אבל לפני שתגזרו עליי משפט צדק, אני מבקש משהו אחד. צאו והילחמו בכל הכוח. אספו את השבטים, הכינו את הנשק, תקפו אותם!" הוא מרים את ראשו בעיניים בוערות וקורא "נקמה על הדם שנשפך! ומחילה לא תהיה למפלצות האלה! אבא, דוד, חברי מועצה מכובדים, אנחנו חייבים לענות לדם בדם. על כל טיפת דם שנשפכה מאודו ומאראקר, נהרוג אורק, מכיוון שהם שווים לאיןם ספור מהחלאות האפלות האלה. הקשיבו לדבריי! קללת הנקמה תחול עליכם ועליי וגם על הרלן ודאיין" הוא מצביע עליהם "צאו! לדם ולנקמה!".
 
"לצערי, אין זו הפעם הראשונה שטובי בנינו נופלים חלל לכוחות האופל ביער" אומר מלבריק לאחר התלחשות ממושכת בין חברי במועצה "אך לו היינו יוצאים בהתקפה נמהרת שכזו בכל אחת מן הפעמים, לא היינו שורדים עד היום.
שובך הביתה משמח את כולנו, אך אנו נאלצים לסרב לתביעתך. באשר לשניכם" אומר מלבריק ומפנה את מבטו אל הרלן ודאיין "אתם חופשיים לעזוב כרצונכם. מעתה אתם תחת אחריותו של טורמונד כל עוד אתם בארצנו, אז הישמרו במעשיכם".
 
פניו של טורמונד מאדימות מכעס, בעוד מלבריק מבטא את מילותיו. "כיצד אתה מעז" הוא שואג בזעם "לבטא את המילים האלו! כיצד אתה מזלזל כך במותו של בן דודי, כאילו היה רק אפר! אם זו החלטתכם, חבורה של פחדנים זקנים, אם כך אבי, דודי וכל שאר החלאות פה מחליטים לבגוד בזכרם של המתים ולא לנקום באורקים הארורים, אז אני חייב להגיד שמאנשי היער הגאים ציפיתי להרבה יותר. אם אתם אינכם מוכנים לעשות כלום, רק לשבת פה ולדבר לעצמכם, אני אדבר ישירות אל עמי. נראה אם הוא יקשיב, או שהפחדנות הזו שאני רואה מולי אפפה את כולם אחרי לכתי?! אתם מגעילים אותי, כל אחד ואחד מכם, ואני בטוח שאם אודו ומאראקר היה פה, הם היו נגעלים בדיוק כמוני. שלום לכם, ואני מקווה שתתנחמו ב"פעולה הנמהרת" שלכם" טורמונד יורק על הרצפה, מסתובב ויוצא בכעס מהאולם.
 
הרלן ודאיין
חברי המועצה יוצאים מדלתות אחוריות באולם, מתלחשים בינם לבין עצמם. רק מלבריק נשאר מאחור. הוא יורד מן הבימה לאט וניגש לדבר איתכם
"הוא מסרב להקשיב לנו. אני חושש שהוא יעשה משהו קיצוני, אבל נראה שאתם קרובים אליו. זכיתם בהזדמנות נוספת להוכיח את יושרכם. לכו איתו והשגיחו עליו למען טובת כולנו."

טורמונד
עם צאתך מופיע אגרווין לצידך מבין הצללים "נראה ששכחת להזכיר את כל עניין הביאורנים" היא אומרת בעודה פוסעת לידך "אני מוחלת לך, אבל עכשיו אני זקוקה לאות למחוייבות שלך. עליך לש..."
"טורמונד!" יד מונחת על כתפך וכאשר אתה מסתובב אתה רואה את פרידגר, אחד מן השומרים הצעירים שהיו באולם הגדול הוא מבחין בהפתעה באגרווין ומניד בראשו בכבוד לעברה.
"נמשיך בשיחה שלנו אחר כך יקירי" אומרת אגרווין ועוזבת אתכם. "וואו, מי זאת? לא ראיתי אותה כאן מעולם..." פרידגר מפליג בדמיונו אך לפתע נזכר במטרתו ומתעשת "הזקנים האלו עושים טעות.
אני ורבים מן השומרים מסכימים איתך ורוצים לסייע לך במתקפה על האורקים. אנחנו מארגנים אספת תמיכה בחזון שלך, הלילה בבית העישון, נצפה לך." הוא מוסר את הודעתו ופונה ללכת.
 
OUT
שוב נפרדים?! :( לא חשוב, עכשיו יהיה לי את כל התהילה!מוהאהאהאהא! :twisted:
רדקלוק
"חכה " אומר טורמונד. הוא מסתובב אליו ואומר "אתה נראה לי מוכר, אבל איני זוכר אותך. בנו של מי אתה?" הוא אומר רגע ואז "לא חשוב. אני חושב שגם אני כמעט בגילך, אבל דברים כאלה לא העסיקו אותי זמן רב." הוא משתתק בנימה עגמומית ואז פונה אליו בקול רציני "עליי לבקש ממך רק דבר אחד. הבא את כל האנשים שאפשר, גברים ונשים, שומרים ונערים וילדים, כולם צריכים לשמוע על הדבר הזה."
 
OUT
אתם לא ממש נפרדים, פשוט אתה מחוץ להיכל והם היו בפנים.

IN
דאיין - אתה יוצא מן ההיכל ורואה את טורמונד מדבר עם אחד מן השומרים שהיו במשפט ברחבה למרגלות ההיכל.

טורמונד - "כן, אתה צודק" אומר פרידגר "אעשה כדבריך. נחכה לך שם." ואז הוא נפרד מעליך.
בינתיים אתה שומע את דאיין צועק ממדרגות הכניסה של ההיכל "המתן ראש קומקום שכמותך!"
 
טורמונד מחייך, מסתובב אליו ואומר "הראש שלי לא מספיק חזק כדי להיות קומקום. אחרת, המתכת הייתה חוסמת את כל החרבות" הוא מחייך ואז שואל "מה בפיך, ידידי?"
 
חזרה
Top