• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

גלקסית אנדרומדה- עץ משחק

גאלאן

"הש'ראן הגדולה מפגינה עניין בש'האד(מלחמת קודש) שאתם מדברים עליה. היא מוכנה לגלות הבנה למגבלותכם אם ישלחו לה הסברים מלאים עליה כולל ספרי ההיסטוריה והמיתולוגיה. כמו כן,היא תדרוש נטישה מיידית מצידכם של עמדותיכם בדיס.
 
פלדריק
"בסדר גמור, התנאים מקובלים עלינו. הספרים ישלחו בהקדם, ואני מודיע כרגע לגנרלים הרלוונטיים לנטוש את מחוז דיס"
OUT:
איך בדיוק שליחת ספרי ההיסטוריה תתבטא במשחק? פשוט לרשום פה את התוכן שלהם, או משהו אחר?
 
גאלאן-
מצוין.בגדול,אתה מוזמן לפרט לי על ההיסטוריה שלך בקווים כללים,מה שיעניין את השאריס זה בעיקר המלחמה הגדולה וההיסטוריה המאוד מוקדמת(כביכול סיפורי הבריאה).כמו כן, מיתוסים או גיבורים שעלולים לרמז על פולחן אישיות.

הכוחות השאריסאים מאפשרים מעבר בטוח ותופסים את העמדות שנינטשו סמהירות.
 
ילאוו וטומאץ'
ספרי הקודש הש'אריסיאנים-
בבואם לקרוא את הגבישים שמכילים את הע'וקש'ן א'יל-מאלאס "מגילות החורף המקודש", יתקלן הקוראים קרוב לוואדאי בבלבול רב. בלשון מהודרת אך ישירה מתארים הכתובים, בשפה שיש לה דימיון מסוים לניאו-ערבית שיעית, את קורותיו של א'צרר, עולם המקור של הש'אריס, כשהוא מתחיל מהש'אהיל'יה, עידן האימה והבורות הארוך,במהלכו ניצודו אבותיהם של הש'אריס, אז עם אנושי פרימיטיבי שנושל לפי אמונתם מאורו של הבורא, בידי הע'יירא,עובדי שטן איומים בעלי כוחות כשפים שחיו תחת האדמה בערי תופת מוקפות מגמה, וסגדו לאלוהות נתעבת בשם אא'וללה. הספר מספר את סיפור הופעתה של המתת, כוח ניסי מסתורי של השאריס מאפשר שליטה בקרח ושרידה בכפור, רגע לפני שעממי השאריס חוסלו בידי הע'יירא, הופיעו בקרבם הש'אריסי,"בני האל", הראשונים ששלטו במתת. כאן מופיעים מספר סיפורי ניסים שמספרים על מעשי גבורה קסומים של הש'אריסי כנגד אויבים מין הע'יירא. כל סיפור הוא פלאי ונועז מקודמו, כשכל ש'אריסי חושף יכולות גבוהות יותר ויותר בשימוש במתת, בין היתר שיגור נטיפי קרח,יצירת ענקי קרח ואף יצירת מבצרים מקרח. הש'אריסיים לא מופיעים בסדר כרונולגי לחלוטין,חלקם גם פעלו באותו זמן,אולם סידורם מרמז על התקדמות רוחנית הדרגתית לצד התגברות כוחות המתת. נראה גם שבהדרגה הפכה המתת לנחלת כל הש'אריס. בהדרגה הודפים השאריס בהנהגת השאריסי את הע'יירא השטניים בחזרה לעריהם,עד להתגלות הגדולה, בה התגלה האל הנעלה מ'ואמר סוף סוף לאחרון השאריסי, הנביא הגדול ש'וסאן. זה שלט ברמות גבוהות ביותר של המתת, ויחד עם התורה המקודשת שקיבל איחד את כל הש'אריס תחתיו במטרה להשמיד את הע'יירא ואת כל סוגדי אא'וללה באשר הם(פה נרמז שהיו שבטי שאריס שסגדו לאא'וללה,אבל זה לא מובהר). בסדרה של מעשי ניסים, שכללו שימוש בקרח קסום שלא נמס בחום עריהם וסופג את קרני האור שהם ירו, הכריעו השאריס את הע'יירא והרסו את עריהם אחת אחרי השנייה.
יש לציין שלעין מיומנת של חוקר דתות מתמצא, ישנן פה ושם מעשיות שיש להן דימיון למעשיות מהקוראן,ואולי גם מדתות אחרות.

תוך כדי הסיפורים האלו שמתמקדים בעיקר בהופעת המתת והאמונה במואמר, יש פה ושם רמיזות לעולם שלפני הש'אהיליה-נרמז שם שלא תמיד שרר בא'צרר החורף המבורך. מהרמיזות שבין לבין מצטיירים מיתוסים קדמוניים על עולם של חוטאים ומלחמה מתמדת שבו שלטו סוגדי אלל'ק הקדמונים, ששכחו את תורתו של מ'ואמר, בורא העולם. מיתוס הבריאה מוצג בספר מאוחר יחסית, שמכיל גם הוא קטעים רבים שמזכירים את הקוראאן. מדובר בו על הדרך בא יצא האל הקדום מ'ואמר מהא'יל-באז'אר הקדום, מילה יחידנית בשפת השאריס שמשמעותה אבדה בנבכי ההיסטוריה, אולם נראה שהיא מתארת סוג של שממה, הוביל את מלאכיו,הא'יל מואמין, כנגד אויביו,הא'יל קור'יישי עובדי אא'וללה, כבש מהם את העולמות הקודמים,שהיו כולם א'יל באז'אר גם הם, הפך אותם לשופעים והפיץ את חסידיו הקדומים בין הכוכבים שבשמיים. למרבה הצער, נראה שאותם בני אדם הושחטו בידי השפע הפנו לו את גבם ואם הזמן נפלו לפיתוייו של אאולל'ה.
 
אני מתנצל שאני מתעכב קצת עם ההודעה, סתם שתבינו כמה אני עמוס בימים האחרונים - מרוב שאין לי זמן פנוי הצתברו לי על המחשב כבר 10 ג'יגה של SC2 שאני צריך לראות, וזה בלי שאני מתחיל לדבר על הגמר של פרוליג. תגובה עד מחר בערב (אני מאמין).
 
וואי לכולם יש כיף ביחד ורק אני בחוץ :(

שה"ם
OUT
אני שם לב שלפעמים אתה מפספס דברים שאני רושם. אני אנסה מעכשיו למספר את החלקים בהודעות שלי בשביל שיהיה לך יותר קל לעקוב, גם אם משהו לא מתקדם\נכשל לחלוטין\מתקדם בצורה רגילה אני צריך שתציין בשביל שאני אדע מה מהם זה.
מה הכוונה אתה לא יכול לאפשר? כבר לפני כמה פוסטים הודעתי שאני בונה צי מיוחד של מאות אלפי רובוטים שיעשו את זה באופן מיוחד(ונכון להיום יש לי 3 עולמות לכרות מהם משאבים, וזה ממש לא מעט). זה לא הוגן שאני משקיע בזה כ"כ הרבה זמן ועדיין מישב עולמות בקצב טיפה יותר מהיר מתחילת המשחק... אני הרי בונה צי רובוטים מיוחדים בשביל זה.
ומה הכוונה שאני לא צריך כ"כ הרבה מושבות חקלאיותי? העם שלי בנוי על ידע, וכמה שיש יותר מוחות אני יותר חכם, כמה שיש יותר אוכל אני יכול להחזיק יותר מוחות. מוח ואיני זה המשאב הכי חשוב שלי. ואמרת שאפשר לבנות תחנת חלל למחקרים בלי קשר לכוכב, אז האמת שאני לא ממש יודע מה עוד יש לי לעשות עם מושבות...

IN
ישוב כוכבים:
1. לא ציינת כמה עולמות מצאתי בפוסט הקודם.
2. לא התיחסת מההודעה הקודמת:
נבדקת האפשרות לאכלס בהם ואינים נוספים מתחת לפני השטח, אם זה אפשרי הדבר נעשה, אם אינו אפשרי, מה מונע זאת ממני?
3. אלפא8 ממשיך להריץ את האלגוריטם המשופר ולבדוק כוכבים ולשפר אותו לפי הממצאים. נמצאו עולמות נוספים?

פרויקט X
אלפא8 והואינים כולם מסתכלים בגאווה על יצירת האומנות שלהם. שיא הטכנולוגיה והמדע הגנטי. הם קרובים, קרובים מאד. בקרוב הואינים יוכלו לומר שהם חכמים יותר מהאבולוציה עצמה. הם הולכים ליצור את האדם המושלם.
פרויקטX ממשיך בכל המרץ והפעם במטרה להפטר ממערכת הנשימה. המוח זקוק לחמצן, ואם צמחים מסוגלים לקלוט אותו ללא ראות, גם הואינים יכולים. הואינים מחזיקים ברשותם מידע עצום על הגנטיקה של הצמחים, והם מתחילים לבצע ניסויים מדעיים כיצד לשלב את יכולת הספיגה של הצמח אל תוך המוח הואיני בשביל שיוכל להפטר ממערכת הנשימה. ברגע שזה מוכן נשארים רק 2 דברים קלים מאד. מיקום העיניים משתנה ועובר אל המוח עצמו. הדבר היחיד שמשאיר את הצורך בגוף כעת הוא אברי הרביה. כיוון שתהליך יצירת העוברים נעשית אך ורק בעזרת איקובטורים חיצוניים אין צורך במערכת מורכבת, אלא רק ביצור הזרע הראשוני ושאר המלאכה תתבצעה במעבדות הסטריליות של הואינים. בגב המוח עצמו יהיה חלק גוף קטן שבשעת רצון יוכל להפריש את החומר ממנו יגדל הדור הואיני הבא.
התהליך עשוי לקחת זמן, אבל בסופו, אחרי אלפי שעות מחקר מאומץ של מילירדי ואינים ומחשבי על, סוף סוף יושלם פרויקט הדגל.

רובוטי מיסטיק
לקראת היציאה למשימה נבנה הדגם החדיש ביותר של רובוטי המיסטיק. גירסה 4.8873. הם חזקים פיזית כמו השאריסים החזקים ביותר באצרר, וגם החלקים הפנימיים שלהם נבנים מחומרים דמויי אדם, כך שגם אם יחתכו לשנים, התרמית לא תוכל להחשף. במקרה של פגיעה, הם ידעו לתקן את עצמם בצורה שתזייף את תהליך הרפואה הטיבעי של הגוף, ומוכנס לאלגוריטמים שלהם גם אפשרות לזייף מחלות ושאר דברים שיגרמו להם להראות אנושיים במאת האחוזים.
הם נבנים במיוחד באופן שמאפשר להם לפעול טוב יותר עם רובוטי הנאנו, במטרה להיות מסוגלים לזייף בצורה האמינה ביותר גם את הניסים הכי גדולים האפשריים בחברה השאריסית היום בעזרת המתת.
התוכן מרובוט הריגול נסרק במחשבי העל של הואינים, ומוצא סיפורי רקע ומקומות מהם יוכלו לומר כי הגיעו, בלי לעורר חשד ובלי אפשרות לבדיקה (למשל כפר נידח שכל הרבה מתושביו מתו מתקיפה של חיה רעה או מחלה, מישהו שנעדר כילד קטן ומעולם לא חזר שהרובוט יתחזה אליו וכו')
הם עולים על רכב הריגול המשודרג שיכול לשאת אנשים ועולים על החללית שנשלחת לאצרר (זוכר? חקרתי את זה לפני כמה פוסטים). החללית מתקרבת והם יורדים אל הכוכב ומתפזרים. המטרה שלהם היא אחת: לנצל את הכוח הפיזי שלהם ששווה לטובי השארסים, את החוכמה שלהם שגדולה הרבה יותר ממה שהשארסים יכולים לחלום, ואת הידע שלהם על החברה השארסית מרכב הריגול, בשביל להתקבל לעמדות המפתח הבכירות ביותר שהם יכולים להגיע אליהם בחברה השאריסית. כיוון שבחברה השאריסית אי אפשר להגיע רחוק בלי יכולת שימוש נרחבת במתת ולכן הם מצוידים במיליארדי נאנו רובוטים שיעשו בשבילם את ההצגה הנדרשת.

נאנו
1. אפשר תשובה לגבי:
מה בנוגע לבדיקה של התדרים, קלי הקול והקרינות?
2.כבר תקופה ארוכה שאנו מנסים לסגל את הנאנו חייזרים לחומרים נוספים ללא הצלחה. בדיון במועצה האם לזנוח לעת עתה את הפרויקט עולה שוב רעיון מעניין מפי אחד החברים.
אין סיבה אמיתית להתעכב על הסתגלותו של החיזר הנאנו. הרי כבר חקרנו את המבנה שלו בצורה מספקת ואנו יודעים לבנות רובוטים שמזייפים את פעולתו. מדוע שלא ננסה ליצור בנאנו רובוטים עצמם שינוי מינורי, שיאפשר להם לעבוד עם החומרים האחרים?
זוהי הפעם השלישית שהרעיון עולה במועצה, אך כל פעם הוא נדחה מחדש. אולי הפעם, אחרי שהניסיון לסגל את הנאנו חייזר עצמו נכשל שוב ללא תוצאות נראות לעין יש לו סיכוי להעביר את ההצעה הזאת, חשב זסט, מציע הרעיון ואחד מחברי המועצה מהכהנים.
הפעם נראה שבאמת לקחו אותו יותר ברצינות. אלפא8 הודיע על תוצאת ההצבעה:
החבר זסט, ההצעה שלך מתקבלת ברוב קולות של 4 ל1, אנו נתחיל מיד בפיתוח. יש לציין בפרוטוקול שסיבת ההסכמה של חברי המוצעה היתה שלמרות חוסר רצונם לוותר על פרויקט מתנהל, הם מבינים כי פירצת דרך בתחום הרובוטי בנושא זה עשויה להוביל להתקדמות משמעותית בהיסתגלותו של החיידק המקורי בעצמו

המשלחת לפלדריק
האומנות והטעם נשחכו מאיתנו מזמן, נזנחו לטובת המרדף הבלתי פוסק אחר הידע והצורך לחיות. אולם אין דבר שאינו ניתן לשחזור...
מחשב העל עובר על כל המידע שברשותנו מרובוט הריגול ורואה את יצירות האומנות של השארסים. מהר מאד אנחנו לומדים את הדפוס לפיו בנויות יצירות האומנות של השאריסים. השילוב של מוח אנושי ושל מחשב הביא את כוח העיבוד של המחשב להשיגים שלעולם לא היו יכולים להתקיים בעזרת AI בלבד ואנחנו מתחילים ביצור של מספר יצירות אומנות שיראו מדהימות ביופין עבור השאריסים.
ניתוח המוח השארסי וההבנה מה הוא אוהב לראות, מבחינת הואינים זהו תחום מדעי לכל דבר.
החללית מועמסת במספר מיצירות האומנות האלו וברכב הריגול שמטרתו להנחית את רובוטי המיסטיק המיוחדים, ונשלח אל אצרר.
קשר נוצר עם השאריסים, והחללית מנחיתה בחשאיות את הרובוטים.

אמרת שיש לי אפשרות לשאול עליהם מתי שאני רוצה, אז שאלה: מה הם סידרי הגודל של המופתים בקרח המתבצעים היום אצל השאריסים? הם עדיין יש ברשותם הקרח ה"קסום" שאינו נמס?

כוכב הקרח
מחשב העל עובר לרגע על רשימות הכוכבים שכבר הוציא וחישב, ומחפש מהם כוכבים קפואים שיכולים להחשב ראויים לחיים עבור השאריסים. ברגע שאחד כזה נמצא, נשלחת חללית סיור. אם היא חוזרת בשלום והשטח נקי, ונטול סימני חיים קודמים, נשלחים לכוכב מספר רובוטים, שתפקידם בתור התחלה הוא להפיץ בכוכב הזה את הנאנו חייזרים ואת הטפיל שלו.


פלדריק - ערכתי ועידכנתי.
OUT
מעניין!
מפאת חוסר זמן אני אכתוב את הIN יותר מאוחר. בכל זאת שלחתי עכשיו למקרה ותרצה לדבר אתה ראשון.
IN
חללית מגיעה אל המערכת שלך, ונוצר קשר וויזואלי. יושב בה ואיני שמזכיר מעט את קודמו אך העיטורים על גלימתו נראים מכובדים מעט יותר, הוא מזהה את עצמו כדלתא 32.
"שלום וברכה בני השאריס.
עברנו בעיון רב על מגילות החורף הקדוש שהענקתם לנו, ואין ספק שהכל מעניין מאד. בהחלט נראה שיש לכם היסטוריה מכובדת ומבוססת.
כמו שהובטח תירגמנו לשפתכם את ספרינו, ונשמח להעניק לכם אותם לעיון. אף על פי שספרינו אינם מזכירים את הבורא, אני בטוח שלא תיתקלו בדברי כפירה בהם.
בנוסף, הבאנו מספר יצירות אומנות שאולי יהיו לטעמכם ותירצו לסחור בהם"
על הצג מופיעים מספר יצירות אומנות, ודלתא 32 מביט בסקרנות על השארסים, להוט לראות מה תיהיה תגובתם ליצירות.

OUT
לפני שאתה עונה לי, תשאל את טומאץ' אם הן מוצלחות או לא, יש מצב שזה קטסטרופה XD

עריכה לשה"ם
שחכתי לציין את שתי מנגונני הבטיחות שרציתי בהנחתת החללית:
משתמשים ברכב שכבר נמצא על הכוכב בשביל למצוא את המסלול הכי אידאלי ובטוח לכניסה+אם נתפסים מופעלת השמדה עצמית למחוק כל זכר לפרויקט מיסטיק או אלי.
 
פלדריק
בעבר, בימים הרחוקים שאותם זוכרים רק כמה נשמות עצובות, חיינו תחת שלטון האויב. הוא היה רע ואכזר, והוא התהדר בשם הלוניה. עורם לא היה שחור ונקי כעורנו, אלא חום ומלוכלך. עיניהם לא היו כחולות אלא אפורות וסדוקות. למרות חסרונם הברור, הם קראו לעצמם שליטים. הם שיקרו לנו, טענו שהם מגנים עלינו - למעשה, הם היו הסוהרים של הכלא הגדול מכולם.
מעטים העזו להתנגד. הלוחמים, הטייסים, הנווטים. הם קראו לעצמם אנשי צבא, כי אפילו הסוהרים התככנים היו זקוקים להגנתם מהזרים. אך אנשי הצבא, המנהיגים הדגולים אשר רצו לשחרר את האסירים, לא היו עבדים לסוהרים. הם נלחמו, הם פתחו במרד למען החרות, הם פתחו בהפיכה למען העם. והם הצליחו יותר ממה שכל אחד היה יכול להאמין - בלילה אחד הם הביסו את כל הכוחות שנשלחו נגדם. בשבוע אחד, הם פנו אל עבר הבירה עם צבאם - צבא העם. בחודש אחד, הם הגיעו עד למגדל הסוהרים הגבוה מכולם. אבל הסוהרים הערמומיים איימו על אותם מנהיגים דגולים שהם יחסלו את העם עליו נשבעו להגן אם המהפכה לא תעצור. והמנהיגים אשר דאגו לעמם הורידו את נשקם.
הסוהרים לא העזו, או שלא יכלו, להרוג את המנהיגים. וכיצד יוכלו להוציא להורג את מביאי החופש והחירות? אז הם הרחיקו מעליהם את המאחדים הגדולים. הם שלחו אותם, ביחד עם אנשיהם הנאמנים ביותר אל מקום רחוק, גלקסיה אחרת. הם קראו לזה "גלות" בלשונם הצרודה ומכוסת הקשקשים, אך זאת הייתה גאולה. שכן גם הם, בכוחם הכוזב, חיו לפי תנאיהם של מתכנני המהפכה. והמנהיגים לקחו את עמם החופשי, הבטוח, אל המקום הנקרא
הפארלאנדס כדי להזכיר לנו כמה טוב מצבנו לעומת המקום האסור. והם הקימו את הבירה הנהדרת הלוניה החדשה בתור הסמל של הפדרציה החופשית של בני הלוניה החדשה. והם, בכוחם חסר הגבולות הצליחו ליישב אפילו את טמפסט, שאדמתו אינה מוצקה, בתור סמל לצבא הנצחי של הפדרציה החופשית של בני הלוניה החדשה, שאינו יכול להחלש כפי שהסערות על טמפסט לעולם לא יפסקו. אך המנהיגים הדגולים זוכרים, בניה של הלוניה החדשה הם רק הנאמנים ביותר וצאצאיהם שזכו בזכות ולא בחסד בגאולה. ישנם עוד רבים, האסירים, שלא פעלו למען הגאולה אך הם חלק מהעם החופשי בכל זאת. והמנהיגים מתכננים ללא הפסק את שבירת חומות הכלא, את פתיחת השערים למען אלו שחיכו כל השנים לגאולה. כאשר הם יגיעו במלוא תפארתם "צבאה" העלוב של הלוניה האסורה יתהפך כנגדה, הוא ידע על הגאולה ועד כמה מטרותיהם של האויב עקרות. וכאשר הספינות ינחתו על האדמה השבורה הזאת, האבנים עצמן יזוזו עבור לוחמיה הגאים של הפדרציה, שכן כולם יודעים על צדקתם של מביאי החירות. כאשר היום יגיע נוכל לשבת ברוגע ולחיות חיים שקטים. אך היום עוד לא הגיע, ועלינו להתכונן למלחמה. היא מתקרבת, מתקרבת יותר בכל יום שעובר.

אסיד
הספינה הגיעה אל המערכת הואינית, מוסרת שדר רדיו מוקלט "הפדרציה החליטה להסכים להצעות המסחר של הואינים, ותרצה לדון עמכם על פרטי הסכם המסחר לפני שייחתם סופית"

טומאץ'
הצבא משתקם, לומד את לקחיו מההפסד הצורם. התקשורת מודיעה על הצלחתו האדירה של הצבא אשר הדף את האויב ואף הביא לכניעתו - הצבא הוינלנדי סבל מבגידות קשות מצד החיילים הלא נאמנים שלו והפסיד לפני שצבא העם ההלוני הספיק להציל אותם מאנשיהם שלהם.
המדענים ההלונים מנסים ללמוד יותר מהמידע שחילצו מהוינלנדים, לשפר את היכולת ליישב כוכבים אחרים. ישנה התמקדות עיקרית בלהאיץ את התהליך, להפוך אותו למהיר ככל האפשר כך שהמושבה תצליח לקיים את עצמה ולהביא לתפוקה בצורה יעילה ומהירה מאוד.
לאחר ההבנה שהנאמנות ההלונית אינה גדולה כפי שצופה, תעמולה מוזרמת בצורה גדולה יותר. יש דגש גדול על כמה "האויב בהלוניה האסורה" אוסף את צבאו כדי להאבק במסע הצודק של הלוניה החדשה, ולימוד מגיל אפס על הכבוד העצום שיגיע לכל מי שילחם באויב. חלק מהמיסים משנים את שמם ל"מס המאבק באויב". מדובר בהסתה המונית כנגד הלוניה הישנה, במטרה לאחד אותם כנגד אויב אחד.
 
טומאץ'-
מה דעתם של הש'אריס על היצירות שילאוו אסיד נותן לי?כמו כן, מה דעתם על סיפורם של ההלונים?

בכל מקרה, הש'אריס מנצמלים את נסיגת הכוחות של הלוניה ומסתערים על הכוכב במטרה לכובשו. בינתיים כוחות נוספים מאבטחים את האזור והכוחות שנשלחו לארוב לתגבורת משנים את צורת חלליותיהם לכזו של שביט, ומסתווים בנחילי שביטים.

בחזרה בבית, המדענים בתחנת המחקר והמח'באר בתחנת הצבא מיישמים את הלקחים מהקרבות ועמלים על פיתוח טכניקות וטכנולוגיות חדשות שיחזקו את הש'אריס לקראת האיום הבא.

גאלאן-
OUT
באיזו מובן הפדרציה היא פדרציה?כלומר, היא איחוד של כמה עולמות?ברית?סתם מדינה שמחולקת למחוזות?
IN
תגובת של הש'אריס לוקחת זמן רב מין המצופה, אולם לבסוף מגיעה "השליטה מתעניינת במידע שהועבר, ותבקש שתשלחו לה את ספרי ההיסטוריה שלכם. הש'אריס יסכימו לסחור איתכם ולהחליף רעיונות."
 
גאלאן
לוג של שיחת הסקייפ. (תחשבו איזה ספאם היה בעץ אם הינו עושים את זה כאן).

[2:18:19] אסיד: בתגובה להודעת הפדרציה נשלחת ההודעה הבאה:
הואינים כולם כאיש אחד שמחים כי הפדרציה עשתה את ההחלטה הנכונה, ובחרה בחיים ולא במוות.
נשמח לקבל כאן את נציגכם בשביל לדון בנושא, אך אם תעדיפו להפגש בכוכב הבית שלכם או מקום נטרלי אחר נסכים לעשות זאת ולשלוח את נציגנו לנ.צ. שתשלחו לנו.
[2:24:11] גאלאן: "הנציג כבר כאן. שמו הוא 'קיידאק נארוד' והוא יבצע את המשא ומתן אתכם"
[2:48:17] אסיד: חללית גדולה ממריאה לכיוון החללית ששלחה את המסר. "קיידאק נארוד והפמליה שלו מוזמנים להכנס ולדון בתנאי המסחר"
[2:49:00] גאלאן: הספינה של נארוד מתקרבת עד שנוצר קשר (מסדרון אוויר?)
[2:50:51] גאלאן: נארוד נכנס לחללית הואינית, מחכה לראות מי הוא הנציג הואיני
[3:01:55] אסיד: מספר רובטים דמויי אנוש מגיעים לנארוד. "ברוכים הבאים לספינתנו, ואין פריים 14. אנא עקוב אחרינו ונוביל אותך אל חדר הוועידה".
אם נארוד עוקב אחריהם, הם מובילים אותו במסדרונות החללית עד שהם מגיעים לחדר דיונים גדול. במרכזו יש מכשיר הולוגרמי שמדמה את כל הכוכבים בגלקסיית אנדרומדה, ומסביב שולחונות לידם יושבים 10 אנשים. צבע עורם הוא תכלת והם לבושים בגלימות שחורות בעלות עיטורי כסף וזהב. הם מחווים לנארוד על אחד הכיסאות הפנויים.
הרובוט בעל העיטורים המפוארים ביותר פונה אליו לאחר שנארוד מתיישב.
"אני הוא אלפא בטא 14. צר שאיננו יכולים לכבד אותך במשהו, אולם האוכל שאנו אוכלים שונה מהותית מהאוכל שיערב לך לחיך.
אם ניגש לעיניין, אנו שמחים שהפדרציה החליטה להסכם המסחר ביננו.
ראשית אומר כי ברשותנו מיפוי כוכבי של חלק נכבד מהגלקסייה, ואנו נוכל להפנות אתכם לכוכבים אשר יתאימו לעם שלכם לישב, האם דבר זה מעניין את הפדרציה? מה היא תציע לנו בתמורה?"
[3:11:09] גאלאן: "כן, הפדרציה מעוניינת במידע הזה. לצערנו יש מעט מאוד מידע טכנולוגי שנוכל לתת לכם, מלבד מידע אשר השגנו בנוגע להארצה ולאקסו-ביולוגיה מהעם הוינלנדי"
[3:24:58] אסיד: "מי הם הוינלנדים? האם נתקלתם בעמים נוספים מלבדם?"
ההולוגרמה במרכז החדר מפסיקה לשדר את תמונת הגלקסיה ועוברת לשדר הולוגרמות של חבורת חצי אנושיים מוזרים במיוחד-הם כפופים מעט, לא כמו גיבני אלא יותר לכיוון של אנשי מערות,שריריים להפליא, ולבושים בבגדים פרימיטיביים למדי מדברים שנראים כמו סוגים מוזרים של אצות או פרוות נדירות.
צבע עורם של היצורים הללו הוא לבנבן עם נטייה לצבעים שונים אצל כל אחד מהם, למרבית אלו שמופיעים בתמונה הנטייה היא לגוון כסוף או כחלחל.
בינהם נמצאת אישה מרשימה, נאה יחסית לגזע הזה, משדרת תבונה ורגישות, מעוטרת בכמה וכמה גוונים שמעטרים את עורה במעין כתמים מתערבבים, דבר שעלול להראות מגוחך בגזעים אחרים, אך עליה נראה שרק מדגיש את ייחודה. היא אינה חובשת כתר או עיטור שלטון אחר כלשהוא, אך נראה ברור שהיא השליטה.

"האם נתקלתם גם באנשים אלו? הם מכנים עצמם ש'אריסים."
[3:41:32] גאלאן: "כן, פגשנו את הש'אריסים בעבר. הם נלחמו בוינלנדים, עם של מדענים וביולוגים. אנחנו יודעים עליהם מעט מאוד, מלבד העובדה שהם מקדמים את דתם באגרסיביות"
[3:45:09] אסיד: אתם יודעים מדוע הם תקפו אותם?
אנחנו יודעים על הדת שלהם שהיא אכן אגרסיבית ודוגלת במלחמת חורמה כנגד כל הכופרים. הם ניסו ליצור קשר איתכם או עם הוינלנדים לפני שתקפו אותם?
[3:46:36] גאלאן: "אני לא יודע אם הם יצרו קשר עם הוינלנדים. הם הסכימו לחכות עם הפצת דתם אצלנו לאחר שיצרנו איתם קשר."
[3:49:01] אסיד: כלומר הם דורשים מכם את הפצת דתם? מה מונע זאת מהם כרגע?
[3:50:53] גאלאן: "אנחנו מתכוננים למלחמה המתקרבת ובאה עם הלוניה האסורה (OUT- מלשון כלוא, לא ההפך ממותר), המלחמה אשר תשחרר את האסירים ותהרוג את הסוהרים עד האחרון שבאם. עד אשר היא תגיע, אמונה מכל סוג אינה אפשרית בפדרציה - האמונה היחידה היא האמונה שנצליח במלחמה ונביא את הגאולה אל אחינו הכלואים"
[3:52:48] אסיד: והם מקבלים זאת בהבנה?
[3:53:07] אסיד: מה עלה בגורל הוינדלנדים?
[3:54:17] גאלאן: "אחת מהמערכות של הוינלנדים נכבשה. לא יצרנו איתם קשר מאז. הש'אריסי הסכימו שלא להפיץ את דתם אצלנו עד אשר נציל את אחינו"
[4:01:04] אסיד: בהחלט נשמע רע, אנחנו מודאגים מהם כבר המון זמן, בעיקר מהעובדה שכל הטכנולוגיה שלהם מבוססת שליטה שלמראית העין אינה טיבעית בקרח ולא היתה מוכרת לנו כלל.
בכל אופן, אם נחזור לעיניין שלשמו הגעת לכאן:
[4:20:17] אסיד: טכנולוגית ההארצה שלכם לא מעניינת אותנו, אך אנו מעוניינים בידע על האקסו ביולוגיה. ניהיה מוכנים להעניק לכם מיקומים על עולמות בתמורה לידע הזה, אולם נדרוש מספר דברים נוספים בתמורה:
1) אנו רוצים את המיקום של המערכות של הוינלנדים בשביל ליצור גם איתם קשר. האם אתם יודעים על מיקומם של השאריסים? במידה ולא, ניתן לכם את המיקום שלהם כבונוס בעיסקה הזאת
2) בכל העולמות שאתם מיישבים, תנו לנו אפשרות להתיישב באופן תת קרקעי.
אנו מתחייבים לא ליצור שום הפרעה בסדר החיים שלכם כתוצאה מהתישבות זאת, וכמו כן לא לנהוג בשום פעולה התקפית כנגדכם.
3) את המחיר בפועל שתשלמו על כל עולם שנחשוף בפניכם תשלמו במשאבים. אנו נרצה לגבות את התשלום באופן הבא:
כל מערכת שלכם בה אנו מתיישבים תקצה 10% מתפוקת המשאבים שלה עבור החזקת ההתישבות שלנו, עד שהמחיר יתקזז ואז אנו נתקצב את המושבות מהאוצר הואיני.
4) בכל מערכת שאתם מישבים בעזרתנו, אנו רוצים שליש מכמות המושבות (כלומר אם יש רק מושבה אחת, אני מקבל שליש ממנה)
5) 10% מהמשאבים במערכת יהיו שייכים לנו.
6) בשביל לדעת בצורה המושלמת ביותר איזה סוג עולמות מתאים לבני הגזע שלכם, אנו נרצה מספר אנשים שיעברו בדיקות. אנחנו לא יכולים להתחייב על מצבם הבריאותי לאחר הבדיקות ולכן אנו ממליצים לכם לתת לנו אנשים חסרי ערך עבורכם או אסירים.

בנוסף, ראינו שאתם מחזיקים בחלליות קרביות ואנו מעונינים לחתום איתכם על שיתוף פעולה צבאי:
במידה והויאינים יותקפו, הם יוכלו לקרוא לצבא הפדרציה לדגל. בתמורה הואינים שמתגוררים בעולמות שלכם יעזרו בפיתוח הטכנולוגי של החלליות שלכם, ונקים מתקן משוכלל לאימון טייסים בטכנולוגיה יחודית הידועה רק לנו שתוכל לשפר את הביצועים של הצי הלוחם שלכם פי כמה וכמה.
[8:08:06] גאלאן: יש מספר קל של שינויים שנרצה לקיים בהסכם הזה. לא נוכל לתת לכם מושבות במערכות שלנו, כיוון שזה יהיה כשל בטחוני שלא נוכל להרשות לעצמנו. כל מערכת המיושבת על ידנו תהיה חייבת להיות מיושבת על ידנו בלבד, כל עוד מתעלמים מהערים התת קרקעיות שלכם. בנוסף, כל ואיני החי בשטחנו יהיה חייו לעמוד לפי כל חוקיה של הפדרציה, ואנחנו לא נתקל באף התנגדות בנסיון לפקח על החיים בשטח התת קרקעי. אנחנו נסכים להשאיר שטח מסווג שייחשב שטח ואיני לכל דבר כל עוד גבולותיו מוגדרים מראש ומאושרים על ידנו - וישנה התחייבות מצד ממשלתכם שכל דבר המתבצע בשטח הואיני הזה אינו פוגע בפדרציה בכל צורה.
[12:19:22] אסיד: מובן שנעמוד בכל חוקי הפדרציה, במידה ואינם מכילים משהו יוצא דופן באופן דרסטי המצריך חשיבה מחדש. אנא שילחו לנו את החוקים ולאחר שנעבור עליהם נוכל להתחייב.
אנו מבינים את הצורך שלכם בפיקוח ומסכימים, כמו כן העם הואיני כולו מודה לפדרציה על הבעת האמון וטוב ליבה שהיא תקצה שטח מיוחד שיתנהל כשטח ואיני עצמאי, ואנחנו מוכנים לתת את ההתחיבות הזאת.

בעיניין המושבות, אנו מבינים את הצורך שלכם בביטחון, אולם בשביל שהואינים שמתגוררים באזורים התת קרקעיים יתקיימו הם זקוקים למזון, ובשביל לעזור בפיתוח הטכנולוגיה שלכם הם זקוקים למעבדות מחקר.
אנחנו מוכנים למסור לכם התחיבות שהמושבות שנאכלס בשיטחם יהיו לשני מטרות אלו בלבד, ונאפשר לכם פיקוח מלא על כל מה שיוצא ונכנס לכוכב, כמו כן נאפשר פיקוח מלא על כל המתנהל במושבה.
אם הפדרציה עדיין חוששת, נסכים להציב אנשים שלכם בעמדות מפתח במושבות אלו, על מנת לאפשר פיקוח הדוק יותר, למרות שזה יפגע בקצב התפוקה אליו הואינים מסוגלים להגיע כאשר הם פועלים כאיש אחד, ללא התערבות חיצונית.
[12:22:08] גאלאן: אנחנו לא צריכים להתערב בנעשה כל עוד יש לנו מידע מלא על מה שאתם עושים במושבות שלכם, ואנחנו מסכימים שתיישבו אותן כל עוד אכן נקבל את המידע הזה.
אני מוסר עכשיו את הפקודה למסור לכם את החוקים שלנו, יש דבר נוסף שברצונכם לדבר עליו?
[12:27:32] אסיד: ובכן, ישנו עיניין נוסף.
אנחנו לא נדרוש זאת ישירות, אבל בהחלט נראה בעין יפה אם הפדרציה תניח את ידה על קבוצת שאריסים או וינלדים ותשלח אותה אלינו. למטרות מחקר כמובן.
לאחר קבלת החוקים, נוכל לחתום את העיסקה.
[12:36:35] גאלאן: "אם נהיה מסוגלים לספק זאת לכם, נעשה זאת. כרגע אין באפשרותנו"
[12:37:26] אסיד: מצוין.
שלחו את החוקים אם כך
[12:39:25] גאלאן: *חוקי הפדרציה נשלחים. הם פאשיסטים, אבל לא יוצאי דופן במיוחד*
[12:46:53] אסיד: כחצי שניה לאחר שהקובץ המכיל את החוקים נקלט במחשב של החללית, אומר אלפא בטא 14 "עברנו על החוקים, ונוכל להתחייב להם באזורי המגורים התת קרקעיים שיהיו בשיטחם"
אז, ההולוגרמה שחזרה כבר לשדר את תמונת גלקסית אנדרומדה מתחילה להתמקד יותר ויותר על מערכת מסוימת.
"כאן חיים השאריסים, אנחנו שולחים לכם עכשיו נ.צ. בתמורה לנ.צ של הוינלנדים.
ברגע שתשלחו לנו את קבוצת האנשים נדע מהו סוג העולם המתאים לכם ביותר לאחר מחקר מהיר. עם נתינת הנ.צ. של העולם הראשון העיסקה תיכנס לפועל באופן רישמי ואנו נתחיל לגבות את התמורת עליהם סוכם.
הרובוטים המלווים יובילו אותך ליציאה, אנו מקווים כי השהות נעמה לך"
 
הפתעה! מצאתי זמן פנוי להגיב. אם תהיו זריזים בתגובות שלכם, אולי נספיק להכניס עוד אחת לפני יום שני הבא.
מערכת טונלאר (פלדריק,גאלאן,דרגונס)
השאריס שולטים עכשיו בכל המערכת, מלבד עולם הבית. הם בוזזים את המושבות, הורגים את הגברים ולוקחים את הנשים והילדים אל העולמות הקפואים שלהם, לעבדות.
השאריס מארגנים התקפה עצומה על טונלאר, ומכוונים כוכבי שביט לפגוע בו, ולערער את מערכות ההגנה. הוינלנדים התכוננו היטב, הם נהנים מהגנת הביצורים שלהם ויש להם שני חיילים חזקים באופן לא יאמן. מצד שני, אין מספיק אוכל לכולם, והצי ההלוני מבושש לבוא. עוד קרב איתנים מתרחש, שבסופו הש'אריס פורצים את ההגנות ומשתלטים על הבירה.
צד נוצח: וינלנד החדשה
גאלאן ופלדריק
אפשר לומר שיש לכם הסכם שלום?
דרגונס
הובסת
וזה חבל, כי שיחקת מצויין. יותר מטעות מצדך היה לך פשוט מזל רע; שתי האומות התוקפניות ביותר חשבו שתהיה אבן דרך טובה בדרך לכיבוש היקום. הקרב האחרון הוכרע בקושי, דרך אגב. כמעט ניצחת אותו, ואם גאלאן היה בעל ברית נאמן יותר, היית מנצח אותו. בכל מקרה, נלחמתם בגבורה זה רק משחק.
יש לך שלוש אפשרויות אם אתה רוצה להמשיך:
1. להמשיך כאומה כבושה ולנסות להשתחרר שתוכל. אין סכנה שהוינלנדים יאהבו את השאריס.
2. לעבור לגונדולין. המושבה חיה וקיימת ויש לאן להתקדם.
3. להתחיל עם צד חדש.
פלדריק
:clap:
ניצחתם בכל קרב במלחמה, שללתם שלל ועבדים הרבה וכבשתם עולם בית עשיר. מואמר מחייך אליכם ללא ספק. ואם מואמר לצדכם, מי יוכל לעצור אתכם?
מה לעשות אם כל העבדים החדשים שלכם? הרבה כבר נלקחו אל המושבות והעולמות שכבר ישבתם, אבל הרבה יותר, במיוחד בעולם טונלאר, עדיין במקומות בהם הם נכבשו. בנוסף, האם אתם מקפיאים את העולמות האלו וממלאים את צו האמונה, או בוחרים בדרך דתית פחות אך נוחה יותר? אתם יכולים להשאיר, למשל, את הכוכבים האלו כמו שהם, להעביד בהם את המקומיים ולמנות היררכיה של נוגשים, שבראשה בני ש'אריס.
עכשיו כשניצחתם, אתם צריכים לשקם: את האזורים החקלאיים שהרסתם, את מוצב דיס שהוחרב למחצה. אתם צריכים גם לשקם את הצבא, שספג אבידות כבדות ביותר.

בגלל ההצלחה של הטלת השביטים, אתם פונים לחקור את זה ברצינות. אתם מגלים שמפני ששביטים עשויים מקרח, אתם יכולים לגרום לסימביוזה איתם אם אתם מזרימים אליהם מספיק חמצן. אחר כך, קבוצה של בעלי מתת חזקים יכולים להטיל אותו אל מטרה. האתגר היחידי הוא מציאת שביט בעל מסלול נוח שהוא מספיק גדול כדי לא להשרף בדרך.
הסיפורים של ההלונים מעוררים הזדהות, אבל גם בוז. מצד אחד, הם נלחמים באויב גדול ששייך לכוחות החושך. מצד שני, איזה אויב עלוב! האל הגדול לא מוזכר בכלל בסיפורים, וכולם מתרחשים ברמת האדם הרגיל, היום יום. בנוסף, אתם חושבים שיכול להיות שהסיפורים האלו עוותו לטובתו של צד אחד. בניגוד לסיפורי הספרים הקדושים שלכם, שיש בהם עמימות מוסרית לעיתים קרובות, התמונה כאן יותר מדי שחור-לבן.
יצירות האומנות של הואינים מרשימות מאוד. הן נראות משונות, ועשוייות ברובן ממתכת, אבל הן אסתטיות מאוד ועשויות בטעם.
גאלאן
שלום או לא, ניצחון הש'אריס במלחמה הזו לא נראה טוב. אי אפשר שלא לראות את השיירות הארוכות של החלליות שיוצאות מטונלאר מלאות במשאבים ומי יודע מה עוד חזרה אל עולמותיהם. בינתיים נראה כאילו הם מתכוונים לשלוט במה שכבשו, וזה יהפוך אותם בן לילה לבעלי הרבה יותר מושבות מכם.
מי יעצור את השאריס?

אתם מתחילים לאסוף מחדש את הצבא ואת העם, שקונה את הסיפור ומתאחד סביב השלטון. המחקר הוינלדי מתחיל לשאת פרי, ועתה אתם יכולים לגרום למושבה להגיע לתפוקה מלאה מהר יותר.
עדיין יש לכם את הקרח הזה שלא נמס?
ילו אסיד
בקשר למושבות החקלאיות, בסדר. בקשר לכמות המושבות, אני יודע, אבל זה מאוד מאוד OP. אני מקווה שאתה מבין.
יש שלושה עולמות, ואתם מתחילים לישב שלושה במקביל. הראשון כבר מיושב, השניים האחרים בתהליך. אני מניח שקוראים לו ואין גמאI.
דרך אגב, שתיים מהמושבות החקלאיות שהתחלת כבר הושלמו: ואין בטאII וIII.
נמצאו עולמות נוספים. נגיד שיש כמה שאתה רוצה.
פרויקטX

הפרויקט הושלם. כל האיברים הלא חיוניים הוסרו מגוף הואנינים. עכשיו נותר רק המוח ןמה שנחוץ בנוסף.
רובוטי המיסטיק, יפה מאוד. מעכשיו יש לך עיניים ואוזניים בחברה השאריסית, ובקרוב דמויות בעמדות מפתח. לא נדבר על זה עכשיו לכמה זמן, אבל אתה יככול לבקש עדכונים ממני על השאריס, וכשיתעורר הצורך סביר להניח שכבר יהיו לך כמה אנשים בעמדות בכירות. רק תזכיר לי. השאריס בדיוק ניצחו מלחמה קשה בלי להפסיד קרב אחד. זרם ענק של עבדים בני מגיע אל הכוכבים השאריסיים. השאריס מאמינים שהאל שלהם עשה אותם בלתי מנוצחים, והם באופוריה.
נאנו- התדרים, גלי הקול והקרינות לא משפיעים על הנאנו חייזרים. הנאנו רובוטים יכולים להקשר לחומרים אחרים רק אם אתם מוסיפים להם חלקים שאינם חלק מהחייזירם המקוריים.
השאריס מסוגלים להשתמש בקרח כדי לבנות מבנים עצומים במהירות יחסית, הם בונים מזה גם חלליות שעומדות בלחצים גדולים. אני מברר בקשר לקרח הבלתי נמס.

בזכות האלגוריתם כוכב קפוא נמצא, ואתם מפיצים בו את הננו חייזרים והנגיף שלהם.
לעצמי
עולם או שניים חדשים של הואינים מוכנים.
אם הדגל ממשיך לשבור את השיטה שלי, לעשות תיאום ציפיות.
 
נו טוב, ידעתי שזה יגיע.
טומאץ'-
אה, אני יכול להמשיך? בסדר.
שני חיילי על זה מה שהצלחתי לייצר? זה כל מה שהשקעתי בו במשחק. מסקנה- פעם הבאה להיות מעצמה מיליטנטית אגרסיבית.
כשגאלאן התחיל לכתוב לפלדריק הייתה לי תחושה שדברים לא הולכים להיגמר טוב.
האמת, חשבתי שאני פשוט יוצא מהמשחק.
אני די בהתלבטות- אין לי כל כך כוח להתחיל כצד חדש, אבל כאומה כבושה לא ישאר לי הרבה מה לעשות. אני חושב שאני אשאר עם גונדולין, למרות שאין לי בעיה לצאת מהמשחק. GG
 
פלדריק
נישאת על גלי הניצחון,נושאת הש'יראן הדגולה נאום ניצחון, בו היא מהללת טת מ'אמר,וכנגד עצתם של הס'עמיט, מבטיחה להתחיל מיד בהבאת הכפור הקדוש א כל פינה בו.נעשה ניסיון למצוא שימוש גם לטכנולוגיית השביטים לצד הטכנולוגיות הקלאסיות בהקפאת הכוכב.

בכוכב עצמו מתפראים הכובשים,אונסים משחיטים ובוזזים את רוב יצירות האמנות,שבעיניהן מייצגות סגידה כוזבת,אולם מולם ישנם גם נציגי הש'יראן שאוספים מכתבי הקודש וההיסטוריה של וינלנד כדי לחקור עליה. הש'יראן הגדולה מורה שיצירת גזע עבדים כפי שניסו לעשוץ העיירא עםהש'אריס היא אסורה, ועל כן פוקדת לסרס את כל הגברים(שוב,כנגד דעתם של הסעמיט ושל בנה המלומד) ולשלוח אותם לעמול במושבות בכדי לתת בוסט בעבודה. את הנשים והילדים היא מחלקת כפרסים ללוחמים השונים ואת חלקם מוכרת בכדי לממן את תיקון הצבא והמושבות.

בינתייים,המח'באר מנצלים את הטכנולוגיות החדשות והלקחים החדשים בכדי להתכונן למלחמה הבאה,והתמיכה בהם עולה,ואיתה ההתנדבות להלחם ביחידותיהם המובחרות וללמוד באקדמיה.

הסעמיט משנים אסטרטגיה- הםמהדקים ומרחיבים את המסחר עם הואינים ולוחצים על הש'יראן לתת צ'אנס למרות מוזרותם להלונים. הם גם תורמים כספים לתיקון המושבות ומנסים בכך להתחבב על הנסיך.
 
שה"ם
בסדר גמור, אין לי בעיה עם זה שההתישבות לא תיהיה בקצב מטורף כמו שזה אמור להיות לצורכי איזון, אבל בבקשה שיהיה יותר מהיר משחקנים שלא השקיעו בזה ושיהיו לי יותר משאבים לדברים אחרים כי אני בעצם לא משקיע את כל המשאבים שלי לצי של מאות אלפי רובוטים בנאים כמו שתיכננתי.
וכן, ניחשת נכון, השם שלו יהיה ואין גמא (בליI).
כיוון שהאלגוריטם כבר רץ ויש לי כמה עולמות ש"נגיד שיש כמה שאתה רוצה" בוא נעשה כזה דבר. נצא מנקודת הנחה שאני מיישב את המערכות שאני מוצא בעולמות ומושבות חקלאיות\מדעיות ותחנות כריה בקצב הכי גדול שהרובוטים מאפשרים לי, וכל פוסט אני אשאל אותך כמה הצלחתי ליישב כבר בשביל שנוכל לעקוב אחרי זה בנוחות.

רובוטי המיסטיק והנאנו רובוטים
התגלית החדשה בנאנו רובוטים, שמאפשרת להם בעזרת שינוי מבנה הגוף למבנה שונה משל הנאנו חייזרים המקוריים לשלוט בחומרים שאינם קרח, משתלבת מהר מאד עם רובוטי המיסטיק. נבנה דגם של נאנו רובוטים שמיועד במיוחד לעבוד עם החומרים מהם מיוצרים רובוטי המיסטיק. בעזרתם רובוטי המיסטיק יוכלו לזייף בצורה מושלמת תהליכים כמו הזדקנות, ונחקרת האפשרות לגרום להם לשנות את מראיהם לחלוטין בשביל לנסות ולהתחזות לאדם אחר.

כוכב הקרח
לואינים יש כבר ידע רב בבניה של מחילות תת קרקעיות, והם מתחילים לבנות אחת כזאת בכוכב הקרח. המחילה תיהיה מוסתרת וקטנה, ותכיל בתוכה 2 מפעלים בלבד:
מפעל לייצור הנאנו רובוטים ששולטים בקרח והרובוטים שמדמים את פעולת הנגיף שמנטרל את פעולת הנאנו חייזרים.
המפעל השני יהיה ליצור רובוטי מיסטיק מהדגם שמשתלב עם החברה השאריסית.
ברגע שהמיפעלים האלו מוכנים, רובוטי מיסטיק מתחילים ליישב את הכוכב. הם יטענו למי שישאל אותם, שמתישהו בהיסטוריה הרחוקה, בתקופה הרחוקה בה העיירא צדו את השאריסים, מואמר התגלה אל קבוצה קטנה של שאריסים והעניק להם את המתת והעביר אותם לכוכב הזה בשביל להציל אותם מעיירא. המסורת שלהם אומרת שביום מן הימים יקום נביא שיוביל אותם חזרה אל הכוכב ממנו באו, שם ינצלנו את המתת בשביל להוביל את שאר השאריסים לניצחון מול העיירא שצדים אותם.
(שים לב, אני מכיר את ההיסטוריה של השאריסים דרך הריגול, ואני רוצה תקופה רחוקה מהיום שתשתלב עם הבסיס של ההיסטוריה שלהם. אם אני טועה תרגיש חופשי לתקן אותי.)
מחשב אוסף את כל הנתונים שברשותו, בין אם זה דרך רובוטי המיסטיק שהושתלו בהצלחה בחברה השאריסית, רובוט הריגול, או הגבישים שהשאריסים נתנו לנו, ויוצר פרופיל התנהגותי חברתי ותרבותי לאבותיהם של השאריסים. אז הוא מדמה בסימולציה מורכבת אלפי פעמים כיצד החברה הזאת היתה משתנה אם היתה עוברת היסטוריה זהה להיסטוריה שהומצא עבור רובוטי המיסטיק, וככה יוצר תרבות שאריסית שונה מהתרבות הנהוגה היום באצרר שלפיה יתנהגו הרובוטים בכוכב הקרח.
(אז כשפלדריק ימצא אותם הם אמורים להזכיר לו את השאריס שהוא משחק, אבל הם לא יהיו חיקוי שלהם כמו הרובוטים שכבר שטלתי אצלו. אחרת זה שקוף.)
את הבניה התת קרקעית שאמרתי לך שאני עושה, אני מסתיר מתחת למיזבלה.
הרובוטים ינסו להמנע מנישואים עם השאריסים האמיתיים, אבל אם זה יקרה במיוחד בשביל זה בניתי מפעל לרובוטים. הם יעלימו את בן הזוג שלהם בכוכב הזה ויחליפו אותו ברובוט. יש להם מספיק זמן לתפקד כנשואים לשאריסים אמיתיים בשביל לצור על בן זוג מספיק מידע בשביל להחליף אותו ברובוט בלי שזה יראה חשוד.
בעזרת המפעל הם גם מזייפים נשים בהריון ולידות וכו'.

רובוטי המיסטיק המרגלים
אחד מהם שהצליח להשיג משרה של טייס סיור מגלה ב"מיקרה" את כוכב הקרח.
הרובוטים שמתיישבים שם יתנהגו כאילו שהם מאד מתרגשים לראות אותו, ומספרים לו ולצוות הספינה על ההיסטוריה שהמצאתי להם, וזה בערך יהיה תוכן הדיווח שהוא ישלח לנביאה:
נמצא כוכב שעליו חיים שאריסים נוספים. התנהגותם וניב דיבורם שונה משלנו. הם מאד מתרגשים לראות אותנו כי ההיסטוריה שלהם אומרת שהם: וכאן תכניס לו את ההיסטוריה שהמצאתי.
(אני רוצה שזה יהיה במילים שלך, כי אם זה יהיה ציטוטים של מה שאני רושם זה יהיה מעורר חשד שיש כאן יד של מישהו נוסף)
הטכנולוגית קרח שלהם תיהיה במעט יותר פרימיטיבית ממה שיש לשאריסים היום, ולא יהיו חלליות.

בני הפדרציה
הרובוטים לוקחים את האנשים שהפדרציה שלחה לי לצורך מחקר, ומתחיל ניסוי מאד מעניין:
מה קורה כשמחברים אותם לתודעת העל של הואינים?
בהתחלה בשביל לשמור על הביטחון הם מחוברים למיני מערכת שמדמה את תודעת העל, ומחובר אליה מספר מצומם מאד של ואינים לצורך הניסויף במידה וזה לא עובד מנסים לברר למה, ומה אפשר לשנות במערכת בשביל שתוכל לקלוט גם את המוחות שלהם.

כוכב המדע
ההשראה שלי לזה היא כוכב המוות מסטארוורס, רק במקום כוכב ענק ממתכות שמכיל כלי נשק אמתניים שמסוגלים לפוצץ כוכבים ומשמש כתחנת נחיתה של חלליות קרב, זה כוכב ענק שהוא בעצם מחשב ענק, שמורכב ממאות ואלפי מעבדי ומערכות על.
אז הואינים מתחילים לחקור את הסירטוטים של זה, ואיך לגרום לזה לרחף בחלל כמו חללית\כוכב.

עולמות, מושבות ותחנות כריה
מסיימים ליישב את שני העולמות שבתהליך. מערכת ואין דלתא, ומערכת פריים אלפא.
כמה מושבות יש בכל אחת, וכמה יש במערכת ואין גמא?
איך מתקדמות המושבות בואין בטא?

פלדריק
שלחתי לך הודעה פעם שעברה, קיבלת תשובה לגבי היצירות אומנות שהראתי לך?

גאלאן
מגיע אליך חללית, ושולחת לך נקודות ציון של מערכת שאתה יכול להתיישב בה.
בחללית יש רובוטים בנאים והם מבקשים לנחות בשביל לחפור את המגורים התת קרקעיים שסוכמו בסעיף 2., הם יבנו בעזרת משאבים מהמערכת שלך שמגיעים לנו כתשלום על גילוי המערכת כפי שסוכם בסעיף 3.
כמו כן הם מבקשים את המידע על האקסו ביולוגיה כמו שסוכם כתנאי הפתיחה של ההסכם.
ברגע שהמושבות יהיו מוכנות הם יתחילו לעבוד לפיתוח טכנולוגית הקרב של הפדרציה, ואימון הטייסים כפי שסוכם בהסכם שיתוף הפעולה הצבאי.

דרגונס
אתה מקבל מסר, מבקשים ממך להגיע בחללית למקום רחוק בחלל בשביל לדון איתך.
אם אתה מגיע, לקורדינתות אתה רואה שם חללית בודדה, ואין שום כוכב באזור של כמה עשרות שנות אור, היא מחכה לראות כיצד תגיב.
 
דרגונס

OUT
וואו, המצב שלך ממש קשה אם אתה אפילו לא יודע אם יש לך ספינות.
IN
בספינה נפתח פתח נתחיתה והחללית נוחתת. מספר רובוטים מובילים את הדיפלומט כשהוא לבד, במסדרונות החללית עד שהוא מגיע לחדר עגול עם שולחן ארוך, שלידו יושבים 10 אנשים עם עור בגוון תכלת, לבושים בגלימות שחורות עם עיטורי כסף. לאחד מהם שיושב בבראש יש עיטורי זהב. השגריר מתיישב והוא פונה אליך:
"שלום, אני הוא אלפא בטא 14. רצינו לדון איתך בבעיה השאריסית וכמו כן באיום הפדרציה.
אנו מבינים שהותקפתה באכזריות ע"י השאריסים, הינו רוצים לשמוע את הסיפור מהצד שלכם.
כמו כן, אנו יודעים שבני הפדרציה מחזיקים בטכנולוגיות שפיתחתם, כיצד הם השיגו אותם? האם קיים בינכם הסכם שיתוף פעולה?
 
ילואוו-
השאריס מערכם את יצירות האמנות,אבל נראה שהשליטה הגדולה והאליטה השלטונית אינה מתלהבת מהעניין, אולי מסיבות דתיות.יצירות האמנות נרכשות בעיקר בידי ש'אריס ממעמד הבורגנים והסוחרים,שנקראים הס'עמיט,ונראה שמביעים עניין עצום בואינים ומציעים שלל סחורות אקזוטיות במחירים אטרקטיביים.
 
אסיד-
טכנית, הובסתי. אני לא יודע אם יש לי משהו בכלל...
IN
"אה, זה סיפור מצער למדי. אנחנו היינו בסך הכל משלחת מדעית, והתכוונו לחקור את מעמקי הגלקסיה החדשה בחיפוש אחר חייזרים. התכוונו ללמוד מאותם חייזרים, מהגנטיקה שלהם, ובסוף ליצור את האדם המושלם. האמנו שזו מטרה נעלה.
אך לפני שיכולנו לעשות הרבה, הותקפנו בידי הפדרציה. נותק הקשר בינינו לכוכב הבית, טונלאר, אך לאחר מכן התברר שזו הייתה מעין "מכה מונעת" או משהו כזה. נראה שהם חשבו שאנחנו איום עלייהם. הא.
לא היה לנו צבא גדול, ונפלנו די מהר. הצלחנו להגיע להסכמה שהם ישאירו מדענים, גנרל משגיח, ושגריר, הכל כדי לפקוח עלינו עין, ובתמורה הם יעזבו אותנו בשקט.
ניסינו להתייצב, להירגע אחרי תוכניות מלחמת ההישרדות שבסוף לא הוצאו לפועל כי הם לא באו לכבוש. ניסינו לחזור לשגרה, למחקר. תכננו גם איך אולי יום אחד להשתחרר מן הפדרציה, אני מודה בכך.
הפדרציה השתמשו בטכניקת לחימה יחודית- החלליות נלחמו, נתנו לספינת האויב הפגועה לקפוץ למקום אחר, ואז עם חיישני החללית לקפוץ אחריה ולחסלה.
ואז השאריס היכו. ראינו ספינות שלהם קודם לכן, מתצפתים עלינו כאשר חקרנו כוכב עם חייזרים. חשבנו אז שהם אולי חוצנים.
קראנו לעזרה מן ההלונים, בעוד הספינות העצומות והמשונות שלהם מתחילות את ההתקפה על ההילה של טונלאר. זה בערך מה שהצלחנו לקבל לפני שהקשר נותק.
לפי מה ששמעתי והצלחתי לאסוף בתדרים ושדרים מעורפלים, נראה שההלונים יחד עם הכוחות שלנו הפסידו, והשורדים מהצי ההלוני לא היו כל כך נאמנים בבריתם.
כל הצדדים ספגו אבידות קשות מאוד."
 
פלדריק
הואינים לא מוכרים את יצירות האומנות שלהם לשאריסים, אך נראים מאושרים מכך שהמון העם מביע עיניין.
במקום זאת הם יוצרים קשר עם מספר ס'עמיטים, ומציעים להם זאת:
"לנו בני הואין, אין שימוש בתמורה הרגילה אותה אתם מציעים לנו, אולם נציע לכם דבר אחר.
כל רכושכם בנוי מקרח, אולם אנו משתמשים במתכות בשביל ליצור את רכושנו. העניקו לנו חלק אדמה עם משאבים הנחוצים לנו ולא לכם שנוכל לכרות, מי שיעשה זאת יקבל בלעדיות על יצירות האומנות שלנו ונעביר אותם רק לו ללא תמורה נוספת. הוא יוכל למוכרם ולהתעשר מהם.
אנחנו נוסיף לעיסקה הזאת גם את צימחי המאכל שלנו, יש לנו מאות אלפי זנים, אולם חוש הטעם שלנו שונה משמעותית מחוש הטעם של השאריסים.
אם ישלחו מספר טועמים אל החממות שלנו, נוכל לדעת איזה מהצמחיים הכי ערב לחייך השאריסי ולייבא גם אותו באופן בילעדי.
אנחנו מבטיחים לכם, שכמו שיצירות האומנות שלנו נהדרות, כך גם טעם הגידולים שלנו"
ההצעה נשלחת בנוחכות השליטה, והואינים מנסים להתעניין מדוע אינה מעוניינת ביצירות האומנות שלהם.

השליטה גם מקבלת עותק של ספר פיזי המכיל את אמונתם של הואינים בשפתם של השאריסים.
הוא מספר על איך העולם נוצר בפיצוץ אנרגיה, ואיך התפתחו חיים מאפס, עם הסברים פשוטים מאד וקלים להבנה בביולוגיה ופיזיקה בסיסית.
אם היה קורא ספרים אלו מישהו בעל ידע קודם, הוא היה מבחין כיצד חלק מהפינות עוקלו, וחלק מהדברים הושמטו, בשביל שלא תיהיה שום סתירה למסורת הבריאה השאריסית שנשלחה בגביש, ולא רק זה, אלא שבעזרת קצת מאמץ ניתן ליצור הקבלה מאד גדולה בין האמונות.

דרגונס
אלפא בטא 14 מחייך בשעשוע כשהוא שומע על האדם המושלם, ונותן לנציג לסיים.
"אני חושב שאתה לא מבין זאת, אך יש לנו מהמשותף יותר מכפי שתוכל לשער בדעתך.
האומה הואינית מעריכה בראש ובראשונה את המדע ואת הידע, ובזה לאלימות ולמלחמות.
המצב שלכם בהחלט מצער. אנו לא נרצה לתת לאומה שוחרת מדע להכחד מהעולם.
אנחנו מוכנים לעזור לכם להשתקם, לתת לכם מיקום של 2 עולומות רחוקים מכאן שיתאימו לבני הגזע שלכם ושם תוכלו לבנות את עצמכם מחדש בזמן שאתם מעמידים פני נתינים של הפדרציה ושל השאריסים, וגם תמיכה במשאבים ועזרה בבניה.
אנו מבינים כי אתם חסרי כל, ולכן לא נבקש מכם תמורה. כרגע.
אבל אנו מצפים לשיתוף פעולה מלא מצדכם, כאשר תעלו לגדולה מחדש.
האם תרצו בכך? ואיזה ערובות תוכלו לתת לנו שלא תבגדו בנו בעתיד?"
OUT
לא בדיוק הצלחתי להבין. כמה עולמות ומושבות היו לך, וכמה יש לך עכשיו? משהו מהם נכבש?
 
אסיד-
היה לי את עולם הבית טונלאר, עוד מושבה במערכת שמש אחרת בשם גונדולין (שם המושבה והמערכת), וגם ירח חקלאי בשם מיקונדו, באותה מערכת טונלאר.
IN
הנציג הוינלנדי נראה המום לרגע.
"זה... כבוד גדול. נשמח להיענות להצעתכם, ולהעביר לכם כל מידע ומחקר שערכנו. נתמוך בכם בכל דבר שנוכל, מתוך אסירות התודה שלנו לבדה. נשמח לשתף פעולה עם אומה מדעית אחרת.
כערובה לנאמנותנו- מלבד הבטחתי, ואסירות התודה של כל הפליטים השורדים ממדינתנו, מה עוד נוכל לתת לכם?"
 
חזרה
Top