• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

Warhammer 40k-the lost and the dammed-הרשמה (נפתח מחדש), 1/3

אין לי ידע מאוד גדול על העולם, לכן אולי אזדקק לעזרה.
משמר קיסרי
מפקד: ברנרד טין אוליבר או ''הנוקש'', גדל ברחוב לאחר שהמשפחה שלו מתה, הוא הרוויח את כספו בהימורים לא חוקיים ובמשחקי קלפים מפוקפקים, הוא היה ידוע בילד חכם ושאפתן, אבל כמובן שהוא רימה את האנשים מולו וכך הרוויח את הכסף, זמן רב אחרי שברנרד הסתגל לחיים ברחוב, המשמר הקיסרי גילה את ההימורים ועצר את המקום, מזל שהמפקד של היחידה ההיא ראה בברנרד רחמים ולימד אותו להילחם, ברנרד התאמן והתאמן וביסס את שמו כנוקש באצבעות לפני שרצח את אויביו בדם קר, כשהגיע הזמן ברנרד בגד במפקד הוא הסתיר את עקבותיו והאשים את אחיו של המפקד, טאיוס שכמובן מת כי הוא היה רמאי מצוין המפקד היה כמו אב בשבילו אך התפקיד ותאוות הכוח עיוורו את ברנרד, אחרי מות המפקד ברנרד החליף אותו והיה למפקד מצוין.
מיקוד צבאי: היחידה של ברנרד כללה 24 אנשים חכמים וחזקים שעטו שיריון זהוב עם חותם נשר, הם התמקדו בנשקי קאפ''אפ מנצנצים, כמו כן יש להם כוח מכני של כדורים מתפוצצים טכנולוגים, בעצם פצצה רק שהיא רגשיה לחום ולקול, גם יש שני פורטלים ניידים שהמפקד מחזיק אחד נמצא בעיר הבית ואחד נמצא אצלו, מקופל בכיס.
היסטוריה: ברנרד והיחידה היו שולטים על חלקים בעיר ושם השקיטו את המקום, הם היו ידועים כרחמנים שנהגו בכבוד באסירים ופורעי חוק, ככה התנהלו החיים רק שיום אחד היה מרד גדול בחומות המרד שהונהג על ידי קבוצת פושעים, כמובן שאחרי יום יומיים המרד דוכה שברנרד הרג בעצמו את הכנופיה הפושעת, הרעש היחיד שהם שמעו לפני מותם היה, אצבע צרדה.
פרטים נוספים: היחידה של ברנרד מנתה 24 איש וכל פעם שהחליפו איש מהיחידה, היו בוחרים איש מן האנשים שהתאמנו לזה, הוא היה עובד קשה ומתאמן עד לחוזק גופני ומשמעת ברזל, היחידה תמיד מנתה 24 אנשים לא יותר, ולא פחות.
 
אתה יכול גם לשלוח משמר קיסרי, ואני פשוט אבחר את הטוב ביותר (או את שניכם, אולי. יש מעט מאוד מקומות, אז זה לא ממש משנה את הסיכוים שלכם להתקבל אם אתם בחרתם באותו גזע של מישהו אחר). בעיקרון העם היחיד שתפוס הוא סוגדי הכאוס- שתפוס על ידי דרגוניין
 
דף דמות

"האאקשב!!!" צעק המפקד העליון של ספינת גיס הקומנדו המשולב 28E "מפקדי סקטורים להתפקד! "אחראי סקטור אספקה ג'ורג' שייבון!" "כאן המפקד!!!" אחראי סקטור מכונות מלחמה ותחזוקת חללית הנרי ג'ואל!" "כאן המפקד!" וכך זה נמשך... מפקדי הסקטורים אמנם התנהגו למופת אך בסתר ליבם התרעמו על זה שמשמעת צבאית "טירונית" שכזו נדרשת על פי גחמותיו של היחיד בספינה שבכיר מהם, המפקד העליון ארנולד... "אני לא יודע איפה אנחנו נמצאים, הנווטים אומרים שהמכשירים משתגעים ונראה שהועפנו לכאן על ידי סופה, הקשר עם הקיסר נותק!!! נוכל להרגיש את רוחו כעת רק בליבינו" מלמולים עצבניים עוברים אצל המפקדים "סופה" "איבדנו קשר" "יופי באמת" "מה לעזעזל נעשה?" המפקד העליון המשיך "יש לנו מספיק אספקה לשנים הקרובות ויש כאן עולמות, אנו נהיה בסדר, רק דבר אחד מטריד אותי, יש סימנים כאן לקבוצות גדולות של יצורים חיים באיזור, זה יכול לרמז על שני דברים, או שיש כאן עולם כל כך משופע בכל טוב שיש בו מערכת אקולוגית או שיש פה תבוניים אחרים..."

צד: המשמר הקיסרי
מפקד*: ג'ון ארנולד בלייב, אדם בשנות ה50 לחייו, עינייני, חמור סבר, אדוק ונוטה לספוג איזושהי תחושת כוח בלערוך מפקדים צבאיים למפקדים תחתיו כמו לאחרוני הטירונים, מעבר לכך הוא טקטיקן מעולה ואדם חכם שמעריך את אנשיו. אדיקותו הייתה חזקה כל כך שהוא יסד את זרם "רוח האל" ואת מסדר "האל בתוכנו" הוא כבר לא מקד עליון אלא כוהן עליון.
מיקוד צבאי: הספינה אור-האל שעליה הגיע הגיס לחלק זה של היקום הייתה ספינה קרבית ענקית שמעבר להיותה ספינת קרב נשאה הרבה אספקה וכמה טנקים וחלליות קטנות, מטרתה המקורית הייתה להעביר אספקה, תחמושת וחיילי קומנדו למערכה (כלשהי) כך שחלק ניכר מיושבי הספינה הם חיילים מאומנים במיוחד. המיקוד הוא על חיילי עלית, טנקים וחלליות תקיפה
היסטוריה: לאחר הסערה שוטט הגיס בספינה זמן רב עד שמצא עולם ראוי ליישוב (תן לי מה שייראה לך מאוזן) הם נתנו לו את השם "מתנת-קיסר", הם התחילו לבנות בו מושבות לוחמניות, בתי ספר לדת, קרב וטכנולוגיה בעיקר צבאית. הניתוק מהקיסר הוביל לארנולד לשנות את תארו ל"הכוהן העליון" ולייסד את זרם "רוח האל" שמשפיע בצורה הדוקה על חיי האנשים, ארנולד שלח חלליות תקיפה לסרוק את שאר האזור כדי למצוא עולמות ראויים ליישוב.
פרטים נוספים*:
אורח חיים: חייו של "ניצוץ", השם שניתן לכל בן גיס (כמו בן-אדם "ניצוצות אל" ברבים) מתחילים בלידתו באחד מבתי הילודה האנושיים והעברתו לבית-ילדים, שם יתחנך מגיל 0 ויזכה לביקור שבועי מהוריו, כל ניצוץ שותף בטקסים דתיים יומיומיים ובלמידה בתחומים שונים, לאחר הגעתו לגיל 14 הוא ישוייך למקצוע מתאים, בהגעתו ל60 הוא יוכל לבחור מתי לצאת למנוחה (פנסיה) ואז יגור במגורי הבוגרים ופשוט לא יעבוד
גיוס: על פי השיוך למקצועות באופן קבוע, צבא קבוע של אלו ששויכו ל"לוחמים", הרחבת הגיוס במקרה הצורך יכולה להגיע עד כולם כמעט, כי כולם מחזיקים בידע קרבי בסיסי לפחות.
דת: זרם "רוח האל" זרם שיוסד עקב ההתרחקות מהקיסר והתפצל מהדת הקיסרית, הזרם מאמין שהדרך לרמה הנעלה ביותר שאפשר להגיע אליה היא באמצעות התבוננות לתוך הרוחניות ומציאת האל מחדש. כוללת מדיטציות יומיומיות ומדיטציות המוניות פעם בחודש שעושים כל האזרחים וכמה טקסים סודיים יותר שועושים הכוהנים.
 
כאוס-החלולים.
צד:קריוס ובקטוס!(כאוס)
מפקד:אס קומנדור.נחת חלל שסרח בשביל העוצמה והאופוריה שקורן נותן לו כשהוא הורג.הוא בעבר היה נחת עטור שבחים וקטלני.אבל רציחות לא מאושרות בשביל האימפריה וקצת דברים שאסור היה לו לעשות גרמו לו להגיע להוצאה להורג.דבר לא נחמד במיוחד.בשעות האחונות של חייו הקודמים.הוא ניסה להתאבד הוא התרפחן מהקולות שאמרו לו שיש אקדח לייזר מתחת לדרגש וכל מה שהוא צריך לעשות הוא לירות בשומרים ולקבל את בירכת הכאוס.הוא הסכים לזאת ולקח איתו את כל שאר הסורחים שהיו בבית המעצר.ביחד הם השתחררו מהכלא ומצאו צבא של ספינות מצור שנתנו לו משימות של גיוס עוד נחתי חלל כי הצוותים מינימלים וכך הוא עלה על החללית והתחיל לפתות עוד מאחיו לשעבר.אס הוא גבר צעיר בשנות השלושים המוקדמות הוא גבוה אבל לא רחב במיוחד הדבר שהעניק לו את הקידום אצל קורין הוא היכולת שאיתה הוא נולד.כוחות פנסיונים דומים לכוחות אלדר רק חזקים יותר.כנראה מפני סבתו הייתה אחת כזאת.
מיקוד צבאי:בעיקר נחתי חלל שמפקדים על חלליות מצור ופשיטה.הם מאוד חזקים בקרבות חללים וגרילה אבל צבא מול צבא זה מקרה עבוד בשבילם.כדי לשמור על תאוות הדם ישנם מכלאות של עבדים וקניבליזם ושאר עברות לא חוקיות אחות מותרות.
היסטוריה:בעיקרון הוא פשט על עולמות כדי להגדיל את העבדים שלו ואת הצוותי הנחתים שלו.
פרטים נוספים:אני מתכנן מאוד לשנות את אופי הצבא למוטנטים בסוף שלבי ההתחלה שלו.אבל בעיקרון הדבר החזק ביות הוא לוחמת חלל ופשיטות.
 
אני כבר אמרתי מראש שסוגדי הכאוס תפוסים על ידי דרגוניין. אני יכול להכניס שתי שחקנים על אותו גזע, אבל אני באמת מעדיף שלא. אכפת לך לשנות, בבקשה?
 
plasmid אמר/ה:
אני ממליץ לכול מי שיכול לקרוא באנגלית שיכנס לויקי ויקרא על הצד שהוא רוצה לשחק. יש שם הרבה יותר מידע ממה שאני יכול לתרגם, וזה גם יחסוך זמן בהמשך
הכנסיה:
http://warhammer40k.wikia.com/wiki/Adeptus_Ministorum
המשמר הקיסרי:
http://warhammer40k.wikia.com/wiki/Imperial_Guard
הטאו:
http://warhammer40k.wikia.com/wiki/Tau
האלדר:
http://warhammer40k.wikia.com/wiki/Eldar
סוגדי הכאוס:
http://warhammer40k.wikia.com/wiki/Chaos http://warhammer40k.wikia.com/wiki/The_Lost_and_the_Damned
האורקז (טיפה בעייתי, כי יכול להיות שאני שומר לגאלאן, אבל תיצור לגזע הזה בכול מקרה)
http://warhammer40k.wikia.com/wiki/Orks
דף הויקי לכול גזע
 
התוכן של 40k בעברית הוא קטן מאוד- יכולת קריאה שוטפת באנגלית זה דיי דרישת מינימום לכול מי שרוצה באמת להבין לעומק את הפלאפ של ווארהאמר. אני גם הולך לכתוב לפעמים באנגלית בתוך המשחק, במיוחד עבור האורקז, שקשה לדבר כמוהם כמו שצריך בעברית.
לגבי הדדליין... אני לא בטוח. בעיקרון אני יכול להתחיל עכשיו ולצרף עוד שחקנים אחר כך, אבל אני חושב שאני אתן דדליין ליום ראשון, אלא אם מישהו יבקש הארכה
 
אורקז
צד:אורקז
מפקד:battle mam bob
בוב הוא אורק ענק ושמן שלא זוכר כלום מבערך כמה חוזרות חום(המקבילה הארצית לקיצים) הוא רק יודע שהוא מאוד משכנע.והוא חכם ביותר יחסית לעמו.
הוא הגהה האסטרטגיות של האורקים.
למעשה בוב לפעמים ורוב הפעמים אורק רגיל וטיפש בעל תאווה להרג.לרוב ביום ובקרבות של הווארבנד שלו.
מיקוד צבאי:ווארובאנד מורכבת בעיקרון מחצי חצי של גובלינים ובויז רגילים שהבויז בדרך כלל דורסים את הגובלינים בשביל להגיע לקרב ככל שהבויז יותר גדול ככה השוטהז שלו יותר גדולים ובעיקר יש המון מוות בשורות האלה.כמובן שכל הביוז עושים הכול כי הם רוצים להרוג כדי לגדול ולהחליף את בוב.
אז אחרי השורות האלה יש את כל שאר הבויז שהם ענקיים למדי ולכל אחד יש את התמחות שלו ויש גם איזה 10-15 Tankbustas בשורות הבויז המון חמושים בלהביורים(אם הם יכולים לקנות כאלה או לחילופין מגרי טילים.)יש המון מאקבויז שפשוט בונים כלי נשק לכל מי שעומד סביבם (או במקרה שהם נלחמים הם בונים נשק ורוד ליריב נותנים לו אותו ופשוט יורים בו כשצוחקים שהוא נשי.לך תבין אותם.)
ובצדדים של הצבא כדי לנוע איגוף(זה עושה חיים קלים יותר לנו) יש המון ווארבייקס שפשוט משסעים את שורות האויב עם האופניים ובעיקר מכוונים את האורקים.הווארבייקסרים הם חכמים רק קצת יותר מהאורק הממוצע והם תוצאה של השבחה של בוב.
בעיקרון יש גם משאיות אספקה שהם שדדו מהמשר הקיסרי קצת לפני הסופה הם הוסבו לבסיסים ניידים.
היסטוריה:בעיקרון הם בנו בסיסים בסיסיים ביותר ממשאיות התובלה אספו המון תחמושת וכלי נשק שהם מצאו.הם אפילו מצאו ספינת טאו שמשמשת כבית של בוב וחללית מפציצה בקרבות.
פרטים נוספים:
תיאור מימן של דיפלומט טאו שהיה בין האורקים של בוב לתקופה די ארוכה
הם ברברים,משוגעים והטימטום שרווח פה דבק בגאונות.
הם מרכיבים כלי נשק מברזל.רק ברזל ואפילו לא מייצרים רק עושים חתיכות ומחברים.
ניסיתי לתת להם חתיכות ברזל שאספתי מהקרקע והם טענו שזה חיקוי גרוע לשוטהז שלהם.ובכלל לא יורה.
הם מיוצרים בתהליך של נבגים ואני חושב שבלעתי נבג אחד.
אני לא במיטבי ביים האחרונים ואני אדחה את החזרה שלי בשבוע.
על החתם בוב

בוב מקאסטת המים לא נראה יותר
דיווח שני לאחר חזרתו של אלוין.
ציפיות:אני רוצה לחקור על העלם ולפתח דת חדשה לאורקים בהשראת בוב הטאו שמתחבא במוח של בוב האורק.
 
הכנתי עוד דף דמות.

הטאו – אש ethreal
מפקד: לי סטרון ''עין אדומה'', לי נולד בחלק הצפוני של העיר, שם הלך לבתי הספר הכי יוקרתיים ולמכללות הצבאיות הכי מתקדמות, כשהוא הגיע ל 21 הוא התמנה כמפקד פלוגת ''קליע מהיר'', הוא נהיה מפקד מעולה.
באחד האימונים, חץ ברזל פגע בו בעין והפך אותה לאדומה, אדומה מדם, מאז הוא הפך לאדם יותר פסימי ורועש, אך עדיין מפקד יוצא מן הכלל.
לי הוא איש רגיל בגובה 1.65 עם עור אפור ועין כחולה ימנית ועין שמאל אדומה.
מיקוד צבאי: ללי יש פלוגה בשם: ''קליע מהיר'', הפלוגה מנתה 12 אנשים שהתחלקו ל:
3 אדמה.
6 אש.(לא כולל לי.)
1 ethreal , יועץ ללי.
2 מים.
היסטוריה: הם התקדמו בהשגת בעלי ברית והטלת סדר איפה שנדרש, כמו כן חלקם בנו נשקים ומכונות שיעזרו לעיר ולפלוגה, הם פתחו ערוץ תקשורת חדשות שיראה את החדשות האחרונות, ותצלומים של האימפריה, כדי בעיקר למשוך בני ברית.
פרטים נוספים: שיטת הגיוס הייתה כזו:
מי שרצה להתגייס היה צריך להחליף את הקאסטה באותה קאסטה, ולהציג את הביצועים שלו מול לי ומול יועצו, קרלוס הוליפילד והם היו מחליטים מי גויס.
הם לא סוגדים באל מיוחד, אלא בעיקר בצדק.
 
חזרה
Top