• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מלחמת הפרי המורעל! מתחילים!

דינרבלו
"מהומות?" ואלוט אומר בבלבול "על איזה מהומות אתה מדבר? הפעם האחרונה שמישהו כאן התפרעה הייתה..." הוא סופר על אצבעותיו "לא משנה! בכול מקרה, לא נראה לי שנצטרך הגנה בזמן הקרוב. אם מישהו תוקף את היער, אני לא רואה סיבה שיש להגן על שבט אחד במיוחד. וכמובן שיחסים טובים זה רצוי עם כולם... אבל זה מה שהימינז היה עושה, לא אני. אין לכם משהו יותר.. מוחשי להציע? בלי להעליב, כמובן"
 
דינרבלו
"לא, ברור שלא!" ואלוט צוחק "אבל כן יש לנו כמה לפרקונים שאוספים עצים. אבל מצד שני, אם יהיה לנו עצים, הם לא יצתרכו לצאת למעלה..." חיוך גדול מתפשט על שפתיו "יש לנו עיסקה. אז, חמש עשרה קערות ברזל עבור שישים קערות עץ?"
 
דרגו
IN
"ולמה ראייה לא מספקת סיבה לבעלות?" אלנה טוענת בכעס "האם בעלות תלויה בעובדה שהצד השני מקשיב, או מבין מה שאתה אומר? ואם מישהו ראה את הדבר, אבל לא היה מסוגל להכריז עליו, או שהשני פשוט לא רצה להקשיב לו? תאר לעצמך שמצאת שיח פטל והכרזת עליו כשלך, אז אתה חייב לעמוד לידו כל היום ולהגיד לאנשים "אל תיגע, הכרזתי עליו כשלי, אל תיגע, הכרזתי עליו" כל הזמן? ואם אתה עסוק? או סתם ישן? האם כל מי שיבוא לשם ולא שמע את ההכרזה שלך יוכל לקחת ממנו? זה פשוט לא הגיוני. ההחלטה שלך היא לא הוגנת ואני מכריזה עליה כלא תקפה, מתוקף היותי שליטה בעם הפיות!" אלנה אומרת בגאווה ובשחצנות, וקופצת על יונק הדבש שלה. "אני לא אבזבז יותר זמן על הדיון הזה. כדאי לך מאוד שתתקן את ההחלטה שלך, או שבפעם הבאה אהיה קצת פחות נחמדה" היא מסננת באיום ואז שוב מחייכת את חיוך השמש שלה "אבל אתה בחור נחמד, אז אני בטוחה שתעשה רק טוב, להית'!" היא לוחשת ליונק הדבש שלה והוא מתרומם לאוויר ועף בחזרה לבית.
אחרי שהיא מגיעה למולדת הפיקסי היא נעשית מהורהרת. האם היא בעצם תלויה בעמים האחרים? אלמלא הייתה מתערבת, הפיקסי היה פשוט הולך לדרכו עצוב, והיה נעשה משפט לא צודק. ומה יקרה בפעם הבאה? והזאת שאחריה? חייבים לעשות משהו! היא החליטה. האומה שלה תהיה עצמאית וחופשיה מכל עם אחר, וכך היא גם תוכל להתמקד בחיפוש הלבבות, וכרוח יער תשליט את כל הפיקסים כעם הפיות הטוב מכולם! היא מפרסמת הודעה שהיא תישא נאום בצהרי היום, בקרחת המרכזית של עיר הפיקסי, ובצהרי היום היא מגיעה לשם ואומרת:
"אנשי! אני באה אליכם היום מוטרדת. אני מפחדת עליכם, לגורלכם, ומפחדת שתפגעו. אתם לא מבינים ממה, אבל אני אסביר. רק היום ראיתי פיקסי נשפט ללא צדק, תלוי בחסדיו של ננס, וראיתי מקרים כאלה לאינספור. דרושה רק לקיחת החלטה של עם אחד, שתמוטט את כולנו בגלל שאנחו תלויים בהם. הם גם תלויים בנו, אבל הם לא מאמינים שנתנגד להם, עוורים בשאננות שלהם, הם מאמינים שלבנו הטוב ונדיבותנו הטבעית תעצור אותנו מלהתנגד להם, תעצור אותנו מלפגוע בהם אף על פי שהם פוגעים בנו." כאן היא מוחה דמעה מזויפת "אבל יש מקרים, שבהם אנו צריכים להקשיח את לבנו. כל שינוי דורש הקרבה ומאמץ, כל שינוי דורש אומץ וכוח. ואני יודעת שאתם יכולים לבצע שינוי. אנחנו בוגרים, אנחנו חזקים, ואנחנו לא ראויים למצב הזה. כבוגרים, אנו צריכים לכונן ממלכה עצמאית, ורק אז לתת את חסדנו למי שראוי לכך, לא לעזור מתוך פחד שיפגעו בנו. לכן, אנשי, ילדי, עם הפיקסי, אני מציעה להתחיל את השינוי בדברים קטנים, ואז נטפס. אני מציעה שנאסוף את כל גרגירי היער שצומחים, את כל שיחי הפטל והדובדבן, ונשתול אותם פה, אצלנו, ונטפל בהם ביד אוהבת. כך נבטיח שלא נרעב אם מישהו יחליט לעמוד נגדנו. הפסיקו לאבק את חלקי היער, שאינם נותנם לנו כל תמורה ובואו לטפל בביתכם, הצמיחו אותו, הפריחו אותו, דאגו לו ולא לאיזוריהם של יצורים אחרים. אחר כך נמשיך בסולם השינוי, ונעלה מעלה מעלה, עד שנהיה האומה הכי טובה ומאושרת בכל היער!" היא מרימה את אגרופה הקטן וצועקת "לאומת הפיקסי!"
אחרי הנאום היא פונה לנאמניה ואומרת להם "לכו, רפאו את חששותיהם, ארגנו אותם לקבוצות ושלחו אותם למשימותיהם. אני מאמינה שתוכלו"
OUT
אם זה לא ברור היא חובשת את העטרת בנאום
והיוזמה היא: להמעיט כמה שאפשר את האבקת היער ולהגביר את תפוקת האוכל אצלנו.
מעכשיו, כל פיקסי שהיה בצוות האבקה עכשיו בצוות אסיפת אוכל, שמתחלקים לשלושה סוגים:
צוות אסיף: אוסף את כל הזרעים של השיחים, שתילים נטעים וכולי ומעביר אותם לעיר הפיקסי
צוות זריעה: שותל את תוצרי צוות אסיף בחלקות מתאימות
צוות לבלוב: כל צוות מטפח ודואג לחלקה אחת
צוות פריחה: מחלק את האוכל שניתן.
כל צוות מונהג על ידי המנוסים ביותר בתחום שהצוות מתעסק בו,והכל מפוקח ע"י יד ימינה של אלנה. כל דבר מוזר שהצוותים נתקלים בו דורש דיווח לאלנה ישירות.
 
דינרבלו
"גם מתכת וגם אתים? אנחנו צריכים את המתכת בשביל ליצור איתים חדשים, אתה לא יכול לצפות ממנו לתת את מעט האיתים שיש לנו, נכון?" ואלוט אומר, שותה מהכוס שלו "אגב, למה אתם צריכים גרזנים? אין לכם מאגרים עץ? אחרי הכול, אתם אלה שאחראים על מתי העצים הרקובים נופלים- אתם יכולים לאסוף הכי הרבה עץ מכול שאר השבטים"
 
גרמלינים

"אתה הולך רחוק מדי!" ראש בית זור קורא בדפיקה על השולחן. "כמה משחקי האבקות לא מזיקים זה דבר אחד, אבל לחלק עליהם תוארי כבוד ריקים מתוכן?!" חברי מועצה אחרים מהנהנים.
"שאה נכבד, זה תהיה הוזלת הכבוד שבתוארים!"

* * *
הגרמלינים נתרעים בבהלה מזעמך.

אאוט: רוצה לנסות לגלגל שחיתות? כדי להשחית את אחד מחברי המועצה או יותר: אם כן, הטל ק12+1 ועליך לעבור ד"ק 5 אם אתה רוצה להשחית אחד מהם, 6 אם שתים 7 אם 3 וכן הלאה.

לפרקונים
הוא מגרד בזקנו. "הימינז היקר..." הוא נאנח. "שבעת הלבבות, הם לא אחרים מאשר שבעת לבבות שבטינו. עליך לגלות את לב השבט שלך ואת שבעת הלבבות האחרים. אם תבטיח שלא לפגוע בשבט שלי... אתן לך את הלב שלנו." הוא מניח יד על עץ השזיף הקדמון. "ליתר דיוק:"אם תישבע בעץ השזיף הקדמון!"

קווארפילי

מטה:
להשחתת העלם: להטיל ק12+השחיתות. הוא היה בד"ק 5. כלומר 6+1=7. הצלחת.
השחתת הקבוצה: ד"ק 8. אותה הטלה. בסה"כ יצא לך 5... אז נכשלת.
אאוט: כן. זה נשמע אפשרי ומגניב!

אין:

הקווארפילי מביטים בך בחשש ודאגה באסיפה.
"זה נשמע כאילו אנחנו יוצאים למלחמה!" מקרקר אחד.
אחרת מקרקרת:"ורק אתמול פיקסי נחמדה נתנה לי צפחת דבש!"
האסיפה הופכת לסדרת קרקורים פטפטניים היסטריים.

בורקאל

אאוט: באמת צריך לכתוב להם את הדפ"ד בהזדמנות.
אין:
"כן!" הוא צוהל. "המלכה טללי נשמה היא האוניקילי האדירה מכולם! והיא צופה על כולם בעין הסופה שלה מביתה!" מקפץ בדילוגים תוך כדי סיפור נלהב מתשומת ליבך.
"למרות שרוב הזמן אנו מבלים על הדשא אנו דוקא מתגוררים בשלוליות ובנחל בבקתות חצובות מחלוקי נחל!" הוא מספר את הפרטים בחוסר סדר מבולבל וילדותי.
"ואנחנו באים לעולם כשקבוצת אוניקילי חוצבים ביחד חלוק נחל לסיח! כמה שיותר שיותר יוצרים ביחד סיח, הסיח יותר מפותח וחזק! המלכה שלנו נוצרה מקבוצה של 13 אוניקילי!" מתלהב.

בבוקר הוא קם בהתהלבות מוביל את המלכה(ומי עוד איתה?) אל נחלת האוניקילי. מישור פרחים יפהפיה שנראה תמיד בוהק מטל. להק של כשבעה אוניקילי מקבלים את פניכם בדילוגים. "ברוכים הבאים!" הם קוראים בצהלות מאושרות.

פיקסי

השופט מביט בך המום בעודך עוזבת בזעם.

את נואמת אל הפיקסי שנבהלים מדברייך המהפכנים, אך מביטים בכתר. הבעתם כואבת אך מבינה.
הם מקשיבים ממלמלים בקול, בקולות מודאגים. הכתר שלך בהחלט עוצמתי.
לטוב ולרע: היער הולך להשתנות!

אאוט:
הטל ק 12 פלוס שחיתות(1) פלוס 5 מהכתר. ד"ק 8)
 
דרגו
OUT
הלכתי על שלוש ויצא לי 8 מה לעשות?
IN
ל"לגיבורי העם הגרמליני לא מגיע תואר כבוד.הם משלהבים את העם מאחדים אותנו יחד.הם יגנו עלינו בבואו של יום.כולנו יודעים שעמי יער האחרים קוראים עלינו בתיעוב ובזילזול.אמרו לי שמי ישיג את 7 הלבבות של היער ישלוט ביער.עלינו למצוא זאת כדי שיפסיקו לזלזל,ללעוג,לקלל ולהשמיץ.אנו עמו של סת ופה אנו נשארים!"
***
(הם סתם גרמלינים הם לא ממש מפחדים מכעס או אלימות.תזכור את מילות המפתח:ברברים חמודים.)
"יפה שאתם נרתעים ממני עוד.אז אני לא אבן שחוקה?אז אולי למען סת תתחילו לעזור לשבט ולא לרכל?!"
 
דורגו

נטישיהה משלחת מבט קר בכל שאר הצפרדעים, מותחת את ידה הימנית, חושקת את לסתותיה, מנפחת את לחייה ומקמרת ומקשיחה את גבה, המחוות הגבוהות של איום, סמכות וכוח.
היא מזדקפת ועולה על שולחן הישיבה, מחווה דרמטית שטרם נראתה כמותה, בתגובה שאר הקווארפילי בחדר משתנקות ומתכווצות בכסאותיהן, מחפשות מחוות כניעה, כמה מהן מגמגמות בקושי את המחוות הבסיסיות-לשון רפויה בחוץ, עפעוף בעיניים ופשיקת אצבעות יד שמאל תוך הפיכת גב היד כלפי מטה, אך הן חסרות אונים כמעט לחלוטין לצעדים המבהילים שנוקטת נטישיהה.
היא מקרקרת בחוזקה צליל בס גבוה לאוזני הקווארפילי, ומתחילה לנאום בטון עולה וסמכותי "ואיה הנימוסין אשר לכל קווארפילי כחרק בלשונו? ההיו המחוות אשר נתנו לכן את זכות הדיבור? נעדרו. לכן אין יחס ראוי להן, לכל אמירותיכן וקרקוריכן שכרוח בקנים חולפת. הספק מוטל על ידיכן בנטישיהה הגדולה, אשר קווארפילי בחרו פה ולשון אחד לריבון גדול? זומנתן לא לדיבור על שאריער ועל מאורעות, אלא לצורך התאמת קווארפילי למאפיינים, וזאת תעשונה. המטרה היא מטרתי הצודקת והטובה בלבד ולא שום אחרת, אז למה לכן להתנגד לדבריי ולבקשתי ההגיונית? עשו כדבריי וייטב לכל קווארפילי, אז הציעונה עתה קווארפילי שלשונם במידותיי לשם הרכבת הקבוצות הללו" אומרת נטישיהה, וממשיכה לנהל את הדיון ממרום מושבה על השולחן.*

~~~

לאחר כמה ימים נטישיהה (בהנחה שהישיבה צלחה) עוברת עם הצעיר יחדיו על תכניות הכשרה לקבוצות השונות, מוודאת שאין בהם פגם ושאי אפשר עוד לשפרן, והוא מחכה בכליון עיניים למוצא פיה של הקווארפילי האגדית מכל. עבודתם רבה ומפכרת אך תיצור את האפקט המדוייק שהם יירצו, נאמנות ללא גבול.

~~~

נקוטל לא מפסיק להשתומם מן הצוים המוזרים, הוטל עליו להקצות כמויות קבועות של שליחים שיסיירו ביער וייחפשו חפצים מסויימים, לא זכור לו כיצד הם מוכרים לו, אך בצו הם תוארו כגושי עץ בצורת לב שלהם עורקים ירוקים זוהרים, והוטל עליו לא לספר. הוא לא יודע מה עובר על נטישיהה, אך הוא יודע שהמלאכה צריכה להתבצע, ושהפוליטיקה היא לא עניינו...


META
* אם זה אפשרי ואם זה דורש, גלגול שחיתות נוסף (7+1=8)
אני מניח שלאחר שהמצב של בחירת האנשים ייפתר אני אוכל בהודעה שלאחרי זה לציין כבר את האנשים לאחר ההכשרה, נכון?
ולגבי הצופן-אני אסדר בקרוב, מתישהו את כל המספרים הדרושים, כרגע אין לי כוח לכל הגלגולים שדרושים.
 
דרגו
הימינז מביט בעץ השזיף. העץ הזה תמיד היה משהו אחר- הוא לא היה דומה להימינז או לכול יצור חי אחר שהוא הכיר. הדמות שלו מניחה יד על העץ "אני מבטיח שאני לא אפגע בשבט שלך... ולא אפגע בך. בשם עץ השזיף הקדום, אני נשבע בזאת." הימינז מוריד את הידע מהעץ "אתה יודע הרבה יותר ממה שחשבתי לגבי הלבבות, חבר וותיק. למה לא סיפרת את זה עד עכשיו?"
דינרבלו
"הרקב הוא האחריות שלך, לא שלי, הו אדון כול עובש" ואולוט אומר בצחוק "אבל אנחנו זקוקים לחוזק האדמה. אנחנו נביא לך את הברזל באיכות שאתה צריך... ואת האיתים ברגע שיהיה לנו מספיק בשביל לחלוק, ואתה תביא לנו עץ- את אותו עץ שאתה רוצה שיהיה באיתים שנביא לך"
 
פלסמיד
הוא מגחך למשמע הבדיחה.נראה שהבדיחה בעיקר נשמעת הזויה.כולם יודעים שהוא עלול לירש את הכס.אבל הוא לא מעוניין בזאת.
הוא שוקל את מילותיו בקפידה לפני שהוא ממשיך כאילו הוא שוקל רעיונות שנמצאים על הפרק ופותר אותם אחד אחד.לבסוף הוא פוצח את פיו דמוי האבן החיה:"יש לי עוד רעיון שחשבתי עליו.שיועיל לשני הבטים שלנו ויזכה אותנו בסכום משאבים רבים.אנחנו יכלים ליצור יחידת המרה אוניברסלית לשבטים ממתכת כאשר השווי של קערה אחת של יחידות המרה תהיה שווה כמה קערות וכך נוכל ליצור רווח גדול.כמובן ששרותינו יעמדו לראשותכם כנפחים ובנאים.נוכל גם לבנות תחנות מסחר מתחת ומעל האדמה בשביל הסחר.
 
META
3+1+5=9
הצלחה
OUT
מתי היוזמה יוצאת לפועל? אני יכול להשפיע על זה?
ואיך הזמן עובד? כמה זמן זה כל הודעה?
IN
אלנה יושבת בעץ האלון המלכותי וחושבת. היא חייבת להשיג את הלבבות! חייבת! אבל איך? השלב הראשון חייב להתבצע, וכמה שיותר מהר.
היא קוראת לכמה מנאמניה, ומסבירה להם בדיוק איך כל הצוותים צריכים להתארגן. אחר כך היא פוקדת עליהם לארגן את זה כמה שיותר מהר, והיא מבקשת מהם שהצוותים יהיו מוכנים עד (לפחות!) ה16 ללב אביב. היא מקדישה הרבה מאוד זמן לארגון צוות איסוף, ממנה לשם את הטובים והמוכשרים ביותר, נותנת להם יונקי דבש לסיורים, את מיטב הסיירים חדי-העין וזריזי-הידיים ותיקי אוכף חזקים וגדולים מקליפות עצים ושרף משובח. "העבודה שלכם חשובה מאוד" אומרת לכל אחד מהצוות בשיחה אישית (שאגב, מורכב מהאנשים הטובים ביותר שנמצאים בנאמניה בנוסף לסיירים) "היא תבטיח את ביצוע המשימה." אחר כך היא מזמנת שלושה סיירים נאמנים אדוקים לה לשיחה פרטית. "לכם יש משימה חשובה אחרת, מעבר לאיסוף זרעים. אתם תהיו עיניי ואוזניי ביער, ותדווחו לי על כל דבר חשוד שאתם רואים או מוצאים. אם אתם מוצאים משהו חשוד, הביאו אותו אליי, אבל זכרו, משימתכם היא סוד גמור. מה שאף אחד לא יודע לא ייצא החוצה, וגם לי יש אויבים, מבחוץ או מבפנים."
היא קוראת אל גונדלין, ומקבלת אותו בחדר המנוחה שלה. "חברי הטוב ביותר" היא אומרת ברכות "יש לי משימה בשבילך. אני רוצה אומת פיקסים חזקה ומאוחדת לשלוט בה, שתוכל לעמוד בקשיים ונגד אויבים מכל סוג ומין, אבל האומה שלי שאננית ומפולגת. יצורי היער רוצים להצמיד אותנו להסכם הישן, והם יפחדו ויכעסו ברגע שיגלו שסטינו ממנו. לכן, אני שולחת אותך כשגריר רשמי לעמים האחרים. זה רק התפקיד המשני שלך. אני רוצה שתרגל אחריהם, תבין מה חולשותיהם וחוזקותיהם ותיידע אותי. אני חייבת להיות בטוחה שאני מכירה את האויב מספיק טוב, ואני מפקידה בידך את התפקיד הזה, החשוב והרגיש מכל. צא בליווי ברכתי, ואל תשכח. לך ללפריקונים תחילה. הגד להם שזו ערובה ליחסים טובים בינינו, ומשם, אתה יודע מה לעשות. לך."
 
בהחלט
דינרבלו
"כן אנחנו מכירים שיטה דומה מבני האנוש. סתם בזבוז של זמן וחשיבה. זה הרבה יותר כיך לשחק את משחק ההחלפות מאשר לשבת ולספור את המשקל של כול חתיכת מתכת ומתכת. אז לא, תודה. אבל לגבי תחנות המסחר... אנחנו נבנה אותם בשטחנו-מתחת לאדמה, כמו שתמיד היה. אם אתם רוצים, אתם תוכלו לבנות בשטחם- אם אתם באמת זקקוים לכך"
 
לפרקונים

הוא מלטף את זקנו. "לא היה לכם צורך לדעת." אומר בקול קודר מאוד. "ובכן, בוא נסיים עם העניין הזה." הוא שולף מתוך גלימותיו, מה שנראה כזרע. זרע לבן שפועם בחיות.
"זהו לב האיזון. הלב של שבט הננסים." הוא אומר. הוא מושיט להימינז את הזרע. "זה הצעד הראשון שלך אל הנצחון.
"

לפרקונים וגרמלינים

אאוט: רק תביאו בחשבון שלהעלות רעיונות זה בסדר גמור, אך ליישם אותם עלול להיות תהליך.

גרמלינים

אאוט: הצלחת להשחית 3.
איו:
הם קצת נראים חוששים מהדרך החשדנית שבה אתה מדבר על השבטים האחרים, אך הם משתתקים. "מכות?" אחד אומר בחיוך. שלושה מתוכם דוקא נראים נלהבים.
לאט לאט, השפעתך מתחזקת בשבט.

פיקסי

הסיירים נראים חוששים, ומתוחים. אך הם ממלאים את פקודתך בנאמנות.
בערב הם חוזרים עם דיווחים:
האוניקילי אוגרים מאגר מים גדול מסיבה כלשהי. הימינז מנהיג הלפרקונים בקושי נראה בזמן האחרון.
והגרמלינים החלו בתחרויות קרב.

גונדאלין מביט בהערצה. "בודאי הוד מעלתך"
(בתגובה הבאה אתן לו להגיע ללפרקונים)

קווארפילי

את משתלטת על האסיפה במעט סמכותיות. הסיירים לא הצליחו למצוא לב, אבל הם מספרים שהפיקסי גם מסיירים, וגם נראים כמחפשים משהו.
 
חזרה
Top