• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

התחלה של מה ? מוד 3.5 עץ משחק

פונדק
כמו שאמרתי , פיצוץ מחריד מרעיד את הפונדק וכולכם מחפשים לכם מכסה, חלקכם נפצעתם, לרובכם יש צלצולים באוזניים אבל כולכם שמים לב לכך שהפיצוץ לא הגיע רק מהגופה של האלף הזה , אל גם משני הגופות האחרות.
האציל ההמום ושאר הדב"שים לוקחים לעצמם כמה שניות להתאפס.
"...... היה לעזזאל?" אתם מצליחים לשמוע לבסוף (המילה החסרה היא "מה" לאלה שצלחו את הבדיקה...)
אתם מבחנים גם, או ליתר דיוק לא מבחינים בסימני דם שהייתם מצפים לראות מגופות מתפוצצות, או על הנשק שלכם...
מרתוס
אתה מרגיש פיצוץ חזק מזעזע את הביוב , מקורו באיזור שבו נשארה הגופה, לאחר ריצה מהירה למקום את מוצא את רקורן מכוסה בפיח,"הגופה...., היא התפוצצה, היא פשוט התפוצצה, עמדתי לאכול אותה והיא התפוצצה לי בפה, ממתי לעזאזל גופות מתפוצצות?
OUT
תקנו אותי אם אני טועה אבל אני מבין שאף אחד מכם לא השקיע במיומנות "זיהוי" , ולכן אני הולך לזרוק לכם רמז, ואם מישהוא מעוניין ב"אימון מחדש/שינוי נתון דמות" בשביל להשקיע כמה נקודות מיומנות בזיהוי, אז זה מאושר באופן חד פעמי.
 
"אני מניח שבערך מאותו זמן בו בז, זאב ואלף התחילו לחלוק בניהם גוף אחד."
גלהאד לא מתקרב לגופה. מה שלא יהיה שפוצץ אותה, בין אם זה האלף המוזר או לחש מושהה תכנן להסתיר ראיות. ול-גלהאד אין שום סיבה להאמין שהוא ימצא משהוא בחיפוש על גופה שהתפוצצה שהוא לא מצא בגופה שלמה (בערך)
"למה אתה עדיין כאן? תכננת ללכת לפונדק לפני יותר מ20 דקות"
 
פונדק
IN
נז'ים קם על רגליו באיטיות, מסתכל סביב על הנזק שהפיצוץ עשה. הוא ניגש לבחור שהתעלף על הקרקע. שולף את אחד משרביטי הריפוי שלו בדרך ומרפא אותו עד שאין זכר לפצעים הרבים שסבל מהם. לאחר מכן הוא מרפא גם את עצמו וצועק בקול צרוד "מי שנפגע שיבוא לכאן!"

OUT
מרפא את עצמי, את רודגבעל ואת כל מי שמציין שהוא נפגע עד למקסימום שאפשר.
 
מרתוס
"כן אבל הגופה הייתה מעניינת מידי... אני פתאום שם לב לכך שמעולם לא ראיתי אותו מדמם יותר מידי, אז רציתי לטעום כדי לוודא שזו באמת גופה של דרו, מה לפי דעתך הטעם של דרו?... לא משנה, אז נשארתי פה ובחנתי את הגופה הזו עד שהיא התפוצצה לי בפנים, תרתי משמע"
 
אני מניח שתוך 2-3 הודעות אני אגיע לפונדק, ומכיוון שבזמן משחק עברה לפחות חצי שעה אני נותן לפונדק לסיים את הסצנה שלוקחת לכל היותר עשר דקות לפני שאני מגיע לפונדק.
 
בפונדק
OUT
בדיקת ידע מאגי, כדי לבדוק האם התופעה מוכרת לי-16
או אם תורת הלחשים יותר מתאים-18

IN
לאחר רגע מתאושש רודגבעל מן ההלם הוא נזכר במשהו שהטריד אותו קודם
"הי, את, אה... גברת" הוא פונה לעבר אשת החתול במבוכה ניכרת "אהמ... הזכרת קודם בעל... אהמ, הייתי בטוח שלאנשי חתול אין תאים משפחתיים..."
 
חזרה
Top