• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

משחקי הרעב, התחרות ה70 - עץ משחק (התחלנו!)

הברית
"מי שפה מיומן בחניתות או בלחימה בהרים שיבוא איתי.אנחנו נעלה על ההר עם חניתות ונילחם בכל מי שיהיה שם החניתות יאפשרו לנו לפיל אותם וגם להתמודד איתם בלי יתרון גובה.אז כולם לקחת מגנים וחנית.אם נילחם במצוקים שם אני רוצה צב ספרטני.אני אומר לכם את זה עכשיו ותזכרו.בהר אין פקודות.אלה הפקודות היחידות שאני נותן ואגב אם יש פה מישהו שטוב עם קשת שיבוא.אנחנו נצטרך חיפוי."
 
הברית
דינר התעלמת מהשאלה שלי...
"4.. אנחנו לוחמים, לא צבא.. אין שום יתרון במערך לחימה בקרב מול צבא קטן יותר... אני בעד שנסרוק את מה שנשאר מהיער... אם הם באמת מפחודים הם ינסו להסתתר במקלט היחידי שיש באיזור , ובקשר לקרולין.... תן לי להולי ולאיזבל לצוד אותה קבוצה גדולה מידי תהיה קלה יותר לאיתור, אתם בינתיים תנקו את מה שנשאר מהחלשים"
 
ברית
"מה יש לך ממנה?..." שואל אנטון כשלפתע מבטו משתנה והוא נע כמה צעדים לאחור..."אני.... אני לא מאימן שהייתי כזה טיפש, מה סיכמת איתה, שתהרוג אותי ותשארו שניכם עד הסוף?, באמת 4 , ממך ציפתי לקצת יותר תחכום."

דרגונס
מכין פעולה ... אם דינר או מישהוא מתכנן לתקוף אותי אני שולף סכין מהשרוול ומטיל אותו לעבר התוקף
 
הברית
קרא לזה דחף הישרדות... אתה אדם מחושב מידי בשביל לדרוש מוות של מישהוא, ואל תדאג, היא תמות, אבל אין שום סיכוי שאתה תלך לצוד אותה, הן בגלל הספק ובעיקר בגלל זה שהיא תשמע אותך ממרחק של מאות מטרים... אל תדאג , אני יביא לך את הראש שלה, או שאתה מעדיף לב?
 
הברית
"אני צריך לראות אותה מתה אנטון.לב זה דבר שאתה יכול להויא מכל מתמודד אחר וראש אתה תוכל להגיד שכולו היה מלא דם.אני צריך לבוא לשם.ותאמין לי שאם אתה היית יודעה מה הסוד גם אתה היית רוצה לראות אותה מתה מול עינייך."
 
דרגונס

היא מנסה להקים מחסה קטן, אבל כזה שלא יפריע לה לצלוף. אם דבר שכזה לא אפשרי, היא לא תכין אחד כזה. העדיפות היא התקפה לפני הגנה, עכשיו שהיא נמצאת עם אולי מחצית מהמתמודדים ועם חמישה קרייריסטים.
 
ברית
"היא תמות, או שאתהתמות, או שאני אמות , אבל אתה יכול להיות בטוח שאם אתה תהיה זה שישרוד היא תמות, ואז כל הסודות שלך ילכו איתה לקבר, בוא ניפגש באמצע, אני לא בוטח בך, ואתה לא בוטח בי, בוא נשלח את איזבל לחסל אותה, והיא תביא לך את הראש שלה, ואל תקשקש על זה שהראש יהיה מלוכך ואל ניתן לזיהוי, יש בערך 12 איש בזירה הזו, מתוכם בערך 6 בנות ו3 מהם פה, אני די בספק שיהיה בלתי אפשרי לזהות אותה, תוסיף לזה את העובדה שהפרצוף שלה יוקרן באותו לילה על השמיים.
 
ברית ק'
"חכו רגע, אני לא יוצאת לבד נגד 5. אני מודה, אני חוששת ממנה. היא חיסלה את ארצ'ר, היא ככל הנראה לוחמת טובה, ליתר דיוק קשתית טובה. אני רוצה לפחות עוד מלווה אחד איתי, ולדעתי זה הגיוני כי היא בערך האיום היחיד עלינו כרגע." איזבל אומרת, והיא נראית נחושה.
ירינארק-
אפשרי. קרוליין אוספת כמה עצים ושיחים שהיו על ההר ומקימה מחסה קטן, בעזרת הבד שמצאה. הוא יגן עליה מרוח, קצת מקור, ומסווה בצורה טובה מאחורי שיחים שעקרה ממקומם. קצת כמו אוהל קטן, מוחבא בין שיחים. יש לה גם נקודה שממנה היא יכולה לראות בצורה טובה מי יגיע והוא לא יוכל לראות אותה, אבל בשביל צליפה היא תצטרך לצאת מהמחסה או לפתוח אותו חלקית, מה שיחשוף אותה. למטרה זו, שיח קטן וקל במיוחד מוצב ב"כניסה" למחסה-אוהל שלה, שניתן להזיז בשביל לצלוף. אי אפשר גם להיות בלתי נראית וגם לצלוף בחופשיות.
 
חזרה
Top