• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

הנשגבים ש: נשגבים

לכל דמות יש מספר ,דרגות, חיים.

אחת של 0-
שתיים של 1-
שתיים של 2-
אחת של 4-
אחת של אובדן הברה, ועוד מספר ששווה לstamina של הדמות של חיים כשהיא מדממת.

הדרך העיקרית לקבל עוד חיים זה דרך צ'ארם שנקרא Ox-Body Technique

מספיק מובן? אם יש עוד שאלות, רק תשאל.
 
כמה שאלות:
1. ברקע של ליקוי החמה רשום שהם פנו לבני בריתם בבגידה של דמי הדרקון, ורשום שהם פנו ל"נסיכי החיות". מי אלו נסיכי החיות האלו?
2. איך אפשר להגיע לעולם התחתון בצורה שאינה דרך צללים? יש שערים לשם?
3. אותה שאלה בנוגע למלפיאס, אם מתעלמים מהשער לשם שנפתח בכיול העונות
4. איך בכלל מגיעים לאוטוכטוניה?
 
1. אני מניח שנסיכי החיות הם נשגבי הירח.

2. יש קסם ב Necromancy שעוזר לפתוח שער לשם. אבל רגיל חייבים לעבור דרך אדמות צללים.

3. אם אתה נמצא באזור פראי שהוא קשה לחיות, דברים כמו מדבר, קרחונים, וכאלה, יש סיכוי, שתוכל להגיע לשם.

4. לא מגיעים. אלא אם מישהו מתוך אוטוקטוניה פתח את השער, אין דרך להגיע לשם, שלא לדבר על זה שכמעט ואין אנשים שבכלל מודעים לקיום של אוטוקטוניה.
 
אקומה- נשגב שהושחת בידי היוזי, ובכול פעם הרסיס נמשך בחזרה אל היוזי עד שהוא מטוהר (זה לוקח די הרבה גלגולים של הרסיס, אני לא זוכר את המספר)

אלכימיקאלס- הם לא בדיוק נשגבים במלוא מובן המילה. אלו הם מכונות שנבנו באוטוכטון, הקדמון שיצר את רסיסי הנשגבים, שכרגע הוא באל מקום והגוף שלו משמש כמקום מחייה למלא אנשים עם טכנולוגיה סופר מתקדמת (ויש שם משהו שדומה לפראא, לא התעמקתי בנושא אף פעם, אבל יש להם אחד). עכשיו, הקטע הוא שאוטוכטון גוסס, ובשביל זה הוא יצר את הנשגבים שלו בשביל שילכו אל הבריאה ויביאו דברים שנדרשים בשביל לתקן אותו לפני שאוטוכטון ייהרס.

אינפרנאלים- היוזי עזרו לשרי המוות לפרוץ את כלא הברקת, ובתמורה קיבלו 50 רסיסים סולאריים (ככה שיש 100 אביסאלים ו-50 אינפרנאלים). היוזי משחיתים בצורה אחרת משרי המוות, והאינפרנאלים הם גם סוג של סולארים אפלים, רק של היוזי. הרקע הוא שבניגוד לאביסאלים שהם באו כדי להרוס את העולם ולהביא אותו לאבדון, האינפרנאלים רוצים לכבוש מחדש את הבריאה למען היוזי- שתכל'ס הם אלו שיצרו את העולם הזה. אם האינפרנאלים מצליחים במשימה שלהם, העולם יחזור לשלטון של היוזי והשדים שלהם.
 
לא מדוייק. אקומה הם נשגבים שפנו ליוזי בתפילה ותחנונים לעזרה. העזרה מתבטאת בכוח רב (אתה מקבל משהו כמו 120 נק"ן לקנות צ'יארמים של היוזי), אבל בתמורה אתה די מאבד את הרצון החופשי שלך, ולמטרות רבות אתה נחשב כחלק מהיוזי.

אלכמיקאלס הם נשגבים מיוחדים שאוטוקטון יצר, וכנראה הם היו למעשה הנשגבים הראשונים שהוא יצר, ולפיהם נוצרו רסיסי הנשגבים שאנחנו מכירים. הוא יצר רבים מהם אחרי שהוא עזב/ברח מהבריאה, כדי שיעזרו לאנשים שבתוכו לשרוד, ולתחזק אותו. הם מיוחדים בכך שכשהם מתחזקים הם הופכים במהות 6 לרובוטים גדולים, ובמהות 8 ומעלה הם הופכים למעשה לעיר, כך שאנשים יכולים לגור בהם, והם אמורים להגן על התושבים. אוטוקטון החליט להרדם, אבל המחלה שלו הורסת אותו מבפנים, והוא נרדם ליותר זמן ממה שהוא תתכנן, והנשמות שלו לא מצליחות להגיע להסכמה האם להעיר אותו או לאו. אבל הוא כבר מאוד חולה, ונגמרים להם משאבים, כולל נשמות לאנשים חדשים, ובלי לדבור את המחסום לבריאה אוטוקטון וכל מי שחי בתוכו ימותו, או לפחות רובם הגדול, והוא יהפוך לעוד neverborn.
 
יש 50 אינרפרנלים
כ-100 אביסלאים
כ-150 סולארים (המשפרים לא מדוייקים כי את תפסו בערך חצי מהסולארים, אבל חלק מהסולארים לא היו בכלא)
300 לומארים
100 סיידיריאלים
כמה עשרות אלפים של דמי-דרקונים
מספר לא מוגדר של אלכימיקאלים, אבל כמה מאות, וחלקם כבר ערים.
 
אין מספרים מדוייקים לזה. כל מספר יכול לבחור לעצמו כמה. אל תשכח שלא תמיד כל הנשגבים קיימים בכל רגע נתון. יכול לקחת בין שניות לשנים זמן בין גלגול אחד לשני.
 
חזרה
Top