• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

משחק לשחקן יחיד

אני רוצה להריץ מערכה לשחקן יחיד לידידה שלי, ותהיתי איך לעשות את זה. בתור התחלה אני משתמש בעולמות פראיים, שהיא שיטה גמישה יותר בהרבה מובנים. היא רוצה קרבות מגניבים ופנטזיה קלאסית - אז אני אתחיל איתה במין הרפתקה חמודה לשחקן יחיד של Dungeon crawling והסתובבות בעולם - אבל אני אכניס אלמנט של איסוף צבא ומשאבים כדי שבשלב מאוחר יותר נוכל לפתח את זה למשהו שקצת דומה להירוס 5 בקונספט.

אני חושב גם להכניס אולי איזשהו אלמנט נבואי כמו בהרבה סיפורית של פנטזיה קלאסית - היא מגיע המאיזשהי שושלת מלכתית אולי ורוצה להקים מחדש את הממלכה או שהנבואה אומרת שהיא עתידה להביא שלום לממלכה וואטאבר..

עצות? דעות? תגובות?
 
למה להיות נצר לשושלת מלוכה כושלת ונכחדת, כשאפשר לעשות כמו קונאן ולחנוק את המלך המושחת על מדרגות כס המלכות ולהכתיר את עצמך עם הכתר שהורדת ממנו במכות?

הרפתקאות יחיד זה נהדר. זה נותן המון זמן להתמקד בשחקן ובדמות שלו. השראה טובה אפשר לקבל למשל מהרפתקאותיו הסליזיות של קונאן (יש גרסאות חוקיות לקריאה באנגלית של הסיפורים המקוריים בכמה וכמה אתרי אינטרנט), מטרזן (הספרים היותר מאוחרים, אלה שהוא מגלה בהם כל מיני תרבויות אבודות ומוזרות) ובעצם מכמעט כל ספר או סרט שמתמקד בגיבור אחד ולא בקבוצה של כאלה.
 
1. משחק לשחקן יחיד הוא הרבה יותר קל במובן הזה שאין שום צורך לחלק את האתגרים לכאלה שכל הדמויות יכולות לתרום בהם - אתה יכול באמת להתרכז במשחק שבו הדמות היחידה היא מרכז העולם.

2. אני לא מכירה את השיטות, אבל שים לב לבנות אתגרים שהדמות היחידה הזו יכולה לעמוד בהם מבלי להסתמך יותר מדי על דב"שים.
 
חזרה
Top