• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

התחלה של מה ? מוד 3.5 עץ משחק

אוקיי.. סליחה על העיקוב אבל דרישות צבאיות מנעו ממני להיות פנוי בזמן האחרון (מה גם שגבירת העכביש מסרבת להבין שאינה רצויה בעולם שלי...)

מרתוס
אתה יוצא בריצה מהחדר על המטבח , או שמה זה נקרא טבח?, שני בני אנוש שוכבים על הרצפה, גרונתיהם משוספים.
אתה רואה שהדלת החוצה פתוחה ומתחיל לרוץ , שובל הדם די מקל עליך את העבודה ואתה מצליח לנווט בין הסמטאות של העיר שלה קראת פעם בית, הבעייה היא כשאתה מגיע לאיזור שיש בו יותר אנשים , אתה מוזמן לגלגל בדיקת זיהוי כדי לנסות לראות אותו בין האנשים (אתה מקבל +5 לאור העובדה שהוא לא בדיוק נראה מקומי) או בדיקת איסוף מידע כדי לתשאל אנשים, כך בחשבון שהאפשרות השנייה תיקח יותר זמן
כל השאר
אתם מנצלים את השניות שבהם האלף שוכב על הרצפה ומצחקק כדי לרפא את עצמכם (חלקכם) והשאר בניסיון לחקור את האירוע , ברגע שהאור חוזר אתם מבחינם בגלהאד שרץ במהירות גבוהה בעקבות המסלול שנראה שנאשר על ידי האלף השני.
האלף בעל השיער ב2 הצבעים מביט בנעשה ומצקצק "כדי שאני אלך לעזור לו." ובמילים אלה הוא מתחיל לרוץ אחרי שובל הדם בעצמו , תוך התעלמות מוחלת מרודגבעל.
אילוניאר מטיל לחש , כעבור רגע ארוך האלף מביט בו במבט,"או אני כל כך מצטער, אני עשיתי את זה"
אלה מקם בעלי תורת הלחשים , נא לגלגל, בנוסף כולם לגלגל בדיקת זיהוי מניע.
האציל מביט בכם , עשו בו כרצונכם , אבל דעו שאי אפשר לבטוח בדרו הללו, הם פצע פתוח בעולם החיים כבר דורות ארוכים
גדילין
אתה מביט במדים של האלפים האפלים , אתה אדם משכיל שכבר למד דבר או שניים בחיו, המדים של האלף שהטיל את הלחשים הם מדים של כוהני קביד , הבעייה היא שהאל הזה נחתם וכהניו חסרי כוח כבר מאות, המדים האחרים נראים לך כמדי בית אצולה של הדרו, אין בהם משהוא מיוחד

שחכתי משהוא?
 
שה"מ
ריצתו של גלהאד היא כשל זאב, תנועות ארוכות וחסרות מאמץ, ריצה מהירה שיכולה להימשך למשך שעות ארוכות במאמץ מינמלי.
במהלך מרדפו אחר האלף הבורח בודק גלהאד את סביבתו ללא הפסקה, מחפש סימנים למעברו של האלף.
OUT
זיהוי-5+3+17=25 (26 אם התפילה של גדילן עדיין פועלת)
 
OUT
זיהוי מניע 14
תורת הלחשים 31

IN
נז'ים נפנה מהאיש עם המדים העתיקים ומכחכח בקול, למשוך אליו את תשומת הלב "מישהו נוסף הבחין במוזרות הזו? המדים של האלף מטיל הלחשים היו של קביד! אל שלא קיים כבר מאות שנים. והלחש שהוא הטיל היה לחש קודשה של האלה ויסי שאינה תומכת באלפים אפלים. האלפים הללו מעוררי עיניין"
 
מרתוס
היא לא
אתה מביט סביב ,תר אחרי קצה חוט שיוביל אותך על המטרה שלך ,לפתע אתה מבחין בשובל הדם בין כל האנשים ומששיך לעקוב אחריו, הושבל מוביל אותך על פתח ביוב סגור למחצה , שניצב ליד הבית המרכזי של משפחת דרשי (בית מספר 7 במועצה).
אופק וגדילן
אתם שניכם יודעים שאין דרך ממשית לוודא כי לחש הקסמת אדם פועל על האויב, פרט לשינוי בהתנהגות שלו
אופק בלבד
האלף יותר מידי ידידותי יחסית לאדם מוקסם
דרגוניין
אני מודה לזה...
הידע הברדי שלך לא רלבנטי כרגע

כל השאר - התוצאות שלכם מתחת לד"ק המינמלי- לא הבחנתם/גילתם/הרגשתם בשום דבר מיוחד כרגע.
 
גלהאד ממשיך להתקדם, אך מאט, הוא לא מתכוון לקפוץ אל תוך מארב בלי תמיכה.
הוא פותח את מכסה הביוב ומציץ פנימה, מקשיב, אם הוא לא רואה\שומע סימן הוא קופץ פנימה בנשקים שלופים. אם גם אז הוא לא רואה סימן לאף אחד הוא מחפש סימן לאלף, בהנחה שהוא לא מוצא כזה (אלא אם האלף מרח את דמו על הקירות סביר שהוא לא השאיר אחריו סימנים) גלהאד מתחיל להתקדם באיטיות לכיוון המשוער של בית דרשי, עוצר לפני כל פנייה וסוקר כל גומחה שבדרך.
 
שיג'הארה מנידה בראשה. "לא הבחנתי בכך, איש קטן ונכבד."
היא לא אומרת את המילה קטן בעלבון, אלא דווקא בחיבה.
היא מתקרבת לאלף האפל.
"אל תחשוש." אומרת בקול רך, ומלטף. מתיישבת לידו באיטיות לא מאיימת.
"אני היא שיג'הארה. מה שמך?" מציגה את עצמה בקידה ואז בחיוך נלהב "תרצה להחליף חוויות? אני הרפתקנית מנוסה ואני בטוחה שיש לך המון סיפורים ששווה לשמוע!"

מטה:

דיפלומטיה:
+32(כולל היתרון האקזוטי
6
בסה"כ 38...
 
מרתוס
אין סימן לאלף,פרט לשובל דם על הרצפה , מעקב קצר אחרי השובל מוביל על גופה , בתחילה נראה כאילו האלף מת מאובדן דם , אבל מבט שני מראה שהחזה שלו מרותש לחלוטין, אתה שומע רחש ומבחין באלף (הלא אפל) שהיה בפונדק , זה אם השיער והעיניים בצבעים שונים,"הוא נתן מאבק ריציני, אבל בסוף הוא מת", אתה מבחין בפנים שלו המלאות דם,"אל תדאג , זה לא שלי." הוא אומר בחיוך. "לא הספקתי עוד לחפש עליו."
כל השאר
"שמי זוד, אני צייד רעול (ידע היסטוריה למי שרוצה- או טרובדורי), אני והצוות שלי נשלחנו לחסל מישהו שהיה בפונדק הזה."
אופק
גלגל בדיקת זיהוי מניע
 
מרתוס
"שמי רקורן המנודה , אבל חברי קוראים לי רק "רק"", הוא אומר בצחוק, "והבקשר לידידינו הדרוו.... בוא רק נגיד שהוא לא ציפה לפגוש בחיות פרא בביוב, טוב לפחות לא לחיות מסוכנות,ובוא נגיד שהוא לא הדרו שאנחנו חושבים שהוא ידידינו..." הוא חוזר לצחוק , "ואתה, אני מכיר אותך, אתה גלהאד לא?, כלב השמירה של האציל ריש, או שזה שיר?,אני כבר לא זוכר, אבל שמעתי שהוא שחרר את הרצועה שלך, אבל עכשיו חזרת, כמו כל כלב ששוחרר."
 
גלהאד משתמש בקול הקצין שלו, כפי ששיג'הארה מכנה אותו.
הוא מתקדם צעד אחד. נשקיו מורמים ומכוונים אל האלף.
"לא ענית על שאלתי. איך הגעת לכאן לפני והספקת להרוג את האלף האפל?"
 
"שאלות,שאלות,שאלות ..., זה כל מה שמעניין אותך, הגעתי לפניך כי אני מכיר את העיר הזו כמו את כף ידי, והרגתי אותו בכך שתלשתי את הקרביים שלו, אתה רוצה הדגמה?, אני מבטיח לרפא אותך אחרי זה."
לפני שאתה מספיק לענות הוא פותח את הפה בחזרה ועונה בקול שונה "רעיון רע, רע מאוד, אל תעשה את זה, אנשים לא אוהבים שתולשים להם את הקרביים."
הוא חוזר לקול הרגיל שלו ,"אבל הוא רוצה לדעת," הוא מביט בך"אתה מוכן לפסוק? , מצד אחד אני אומר שהדרך הכי טובה להסביר זה להדגים , מצד שני אני אומר שלהדגים יהיה משהוא לא נעים ולא רצוי..., מי צודק,אני או אני?
"תשתקו!",הוא עונה בקול שלישי ומביט בך במבט רציני,"אני מצטער, אבל הם לא תמיד זוכרים מה מקומם, וכל הדם וההרג הזה ממש לא עוזר לי לשלוט בהם,תרשה לי להציג את עצמי כמו שצריך- שמי רקורן , ואני דרואיד מנודה ממעגל הכסף הדרומי, כשלגיון המשמר הסיירי ניסה לחתום את הכוח שלי נוצרה תקלה ו"בטעות" נדחף לי לראש את התובנות של הזאב והבז שלי, ככה שיש לי יותר מידי מחשבות בראש...
רצתי מיד אחריך כדי לעזור, נעזרתי בחוש הריח שלי ובעיניי הבז שלי למצא את האלף ,נלחמנו , הפכתי ליצור חסר שם שהוא סוג של שילוב בין זאב,בז וגמל שלומה, והשאר היסטוריה ארוכה."
 
גלהאד עדיין לא מורדי את חרבותיו, אך קולו נרגע והופך להיות מעט הומוריסטי.
"אז יש לך אלף, נץ וזאב בתוך הראש שלך? זה בטח לא קל. אני מתקשה לחיות אפילו עם מוח אחד בלבד"
חצי חיוך.
"שמי גלהאד פארגנדר, והייתי לוחץ את ידך אם לא הייתי חושש שהזאב שבך ינגוס אותה."
קולו מרצין.
"בנוסף לכך, אין לנו זמן להיכרויות רשמיות. התכוונתי לעקוב אחר האלף האפל למקום המסתור שלו.
אני לא יכול לעשות זאת עכשיו, אבל אני רוצה לבדוק מה יש בהמשך הדרך הזאת. אולי נמצא סימן או רמז לאן הוא התכוון ללכת.
האם תעזור לי בחיפוש? ראיתי שלא ניסית לחסל את שייר בפונדק אז אני מניח שאתה בן ברית, או לפחות שיש לנו אויב משותף."
 
מי שנמצא בפונדק... אני ממתין לגלגול של אופק אז אני מתקדם לאט יותר איתכם בינתיים
"בן אנוש אחד, הוא היה אמור להיות בפונדק הזה כמעט לבד , לא ציפינו לכזו קבוצה גדולה של לוחמים." הוא מוחה זיעה ממצחו "בחיי כשאני אניח את ידי על בן האצולה ששכר אותנו, אני אחסל אותו..."
דרגוניין וכל מי שמצליח לעבור 25 בידע היסטוריה
ציידים רעולים הם מתנקשים מיומנים שמשתמשים ברעלים עתיקים, הם ידועים בכך שהם לא סוגדים לשום אל.
דרגוניין ומוזר
בדיקת זיהוי בבקשה

מרתוס
"אה... אבל אויב מת לא יכול לשקר, בניגוד לאויב חי שיעשה הכול כדי להציל את עורו." הוא ניגש לגופה ו"בוזז" אותה, "בינגו" הוא אומר כשהוא שולף מכתב חתום, "אני לא יודע לקרוא... בשום שפה, תואיל בטובך להקריא לי?"
המכתב
"כמו שנמסר לראש החולייה שלך, כדי שהמלחמה הזו תתקים אנחנו חייבים ליצור לחץ במועצה, הדרך שבחרנו בה היא לחסל אותו, זה יראה כמו ניסיון התנקשות כושל באציל, האציל חייב לחיות בכל מחיר!. ובקשר לאשת החתול.... מסתבר שיש פרס לא קטן על ראשה בארץ מולדתה, ראה בזה בונוס....
על החתום
ש.ר
חותם שמעולם לא ראית בצורת גריפין שחור
 
חזרה
Top