• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

עץ חיפוש שחקנים- מלחמת הפרי המורעל

ילד בלונדיני פרוע שיער רץ בשדות, וצחק בהתלהבות. "ווווו!" קרא. "אני רץ ליער!" צעק.
איכר בלונדיני מזוקן, הביט בכעס ורץ אחריו, תופס בה בעורפו. "אל תהיה שוטה, קאי. היער מקודש, אל תפר את ההסכם העתיק! אתה תגרום צרות לכולנו!" נזף בו.
"אבל אבא..." הוא התבכיין.
"במקום זה, יש ערימות חציר שמחכות להיקשר." הוסיף בחיוך.
* * *

סליחה על הטיזר הבלתי דרמטי.

ברוכים הבאים ליער שאלנוואלה.
יער שאלנוואלה, הוא יער קסום שצומח באופן מושלם והרמוני, בזכות הסכם עתיק בין שבעת שבטי הפיות, ושיתוף פעולה ביניהם.

כל שבט אחראי על תפקיד אחר בתיפקוד היער, וביחד גורמים ליער להיות היפה והבריא ביותר בכל העולם.

את כל שבט מנהיג מלך, או מלכה.
לפני כ777 שנים, הם ערכו את הסכם עץ השזיף הזקן- ההסכם שיצר את השיתוף פעולה המופלא ביניהם. כל 77 שנים הם מתכנסים תחת עץ השזיף הזקן שמפיק פרי רק פעם ב77 שנה, כדי לחדש את כוחם, ונעוריהם.

אך השנה, הפרי היה רקוב... אך המלכים לא העזו להפר את המסורת ואכלו מהפרי.
רעל חדר לליבם, מכניס רגשות של אנוכיות, חמדנות, קנאה אכזריות ושאפתנות.

רק אחד מנציגי השבטים, לא נראה כמי שנפגע מהפרי.

אתם משחקים חלק מהמלכים המורעלים. בנוסף, בלילה הראשון שלאחר ההרעלה, כל אחד מכם חלם חלום. (בלי שידע שגם המלכים האחרים חלמו) דובר מסתורי סיפר שהיער הולך להיכנס לתקופה קשה, שבה ההרמוניה תשתבש. ומי שיאסוף את שמונת לבבות שאלנוואלה, יהפוך לרוח שאלנוולה, שליטה ובעל כוחות כמעט אלוהיים.
שמונת הלבבות מפוזרים ביער, ורובם כנראה לא בשטחי השבט שלכם...

בנוסף בני השבט שלכם בינתיים עוד לא הורעלו, לא יהיה קל לשכנע אותם לצאת למלחמה בניגוד לטבעם ולמסורת.
___________________________________

חיות יער שאלנוואלה אינטלגנטיות מהרגיל לבני מינן, אך האינטרסים שלהם נשארים בדרך כלל כשל בני מינם.

כלומר, אתה תוכל לנהל דיון פוליטי עם שועל. אבל עדיין יותר יעניין אותו לצוד סנאי.

השבטים:

כפר הננסים: במרכז יער שאלנוולה, שוכן כפר ננסי יער, שהקים מעגל אבנים קסום לכבוד עץ השזיף הזקן. הם ערכו הסכם עם שבטי היער, לגבי איזון בלקיחת משאבים מהיער. בתמורה הם מונעים מכל יצור שלא ידידותי ליער. (בני אדם ואורקים למשל) להכנס ליער.
הנציג שלהם הוא דרואיד זקן בשם קאלנשוול. הוא המטפל הקבוע בעץ השזיף הזקן המסתורי, וגם משום מה לא נפגע מהפרי.
(לא ניתנים לשיחוק)

ליד היער ישנו כפר אנושי בשם "מפלט" שאיתו הם סוחרים באוצרות היער בתמורה למוצרים אנושיים. פעם בשנה בכפר "מפלט" ישנו פסטיבל מיוחד, שבו הננסים מציעים את מרכולתם הקסומה מהיער ב"שוק הפיות".

קווארפילי
פיות אלו, כנראה נחשבים לכעורים שבפיות שאלנוולה. גובהם מגיע ל15 סנטימטר, עורם רירי כשל צפרדעים, ומנומר. עורם תמיד לח, הם לבושים בצמחי ביצה מעוצבים, אוזניהם מחודדות ועיניהם גדולות ובולטות. ככל שהם אצילים יותר, הם פחות שמנים ויותר דומים למבנה גוף "אלפי". צבעיהם מגוונים לא פחות משל צפרדעים.
מתגוררים בביצות שבצפון שאלנוולה.

תפקיד: לרפא את היער.
כוח קסום: עורם מפשיר רפש, עם סגולות רפואיות משתנות. אבל האם יהיה אפשר גם.... לפתח רפש רעיל?
תכונות: הקווארפילי כבדים ואיטיים אך הם מנתרים למרחקים מרשימים של יותר מחצי מטר. בנוסף יש להם לשונות ארוכים לתפיסת דברים, הקווארפילי גם אינטלגנטים יחסית.
מאפיין אופי כללי: שלווים, עד כדי אדישות. נוטים לפסיביות ולפעמים לצבירת "רגשות בבטן."
חיה מקורבת: צפרדעים/קרפדות.


אוניקילי
אתה יכול לקרוא להם חדי קרן: באותה מידה שאתה תקרא ללפרקון או ננס "בן אדם". היצורים היפהפיים האלה שגובהם נע בין 8 ל-16 סנטימטר נראים כיצורים סוסיים עם עיני חרק גדולות ובוהקות, קרן על מצחם, ורעמה כסופה. עורם נע במגוון כל הצבעים. עיניהם בוהקות בצבע מסוים על פי הרגש שלהם באותו רגע. מתגוררים במישור הפרחים שבדרום מערב היער.

תפקיד: להשקות את היער, לנתב את מי הטל והנחל ליעדיהם הנכונים.
כוח קסום: הרחפת מים. מקור הקסם בקרן: אם הקרן תישבר הם לא יוכלו להשתמש בקסם.
תכונות: האוניקילי זריזים מאוד, ודוהרים במהירות. הם יחסית עדינים וקלי דעת, אך גם יודעים להתגמש.
מאפיין אופי כללי: תחרותיים, סקרנים וידידותיים מאוד! אך גם רגישים ונעלבים בקלות.
חיה מקורבת: שפירית, פרפר, צרצר

בורקאל

גובהם נע בין 4 סנטימטר ל12 סנטימטר, הם מגוונים למדי. הם דמויי אדם זעירים ורזים, עם גוף דמוי צמח או פרי, עם שריון על הגב שהוא אצטרובל או בלוט. אפם ארוך, ועיניהם חרוזיות ובוהקות. לזכרים זקן עשוי מחטי אורן. גפיהם דקות וארוכות. מתגוררים ב"אשוחיה"- איזור עצים בצפון מערב היער, בעל אחוז גבוה של עצי אשוח ועצי מחטים, מהסוג שהם מחבבים. קולם מזמזם ומהיר באופן שמזכיר חרקים.
תפקיד: טיפול בעצים.
כוח קסום: שליטה בעצים. ככל שכמות הענפים/שורשים/גזע כבדה יותר, דרוש ריכוז לאורך יותר זמן ויותר בורקאלים שיעבדו ביחד.
תכונות: הבורקאל מהירים מאוד, זריזים מאוד, אך נחשבים לאיטיי תפיסה ועקשנים. על גופם שריון טבעי שמגן עליהם מסכנות רבות, כמו למשל נפילה מעץ גבוה.
מאפיין אופי כללי: ביישנים, אף ארוך נחשב לסמל של יופי וכוח אצלם. אוהבים מאכלים ופירות מתוקים.
חיה מקורבת: סנאי.


לפרקונים

כמעט הגדולים שבשבטי הפיות. דמויי אדם אלו עשויים להגיע לגובה של 30 סנטימטר. מבנה גופם שמנמן כשל ילדי אנוש, שיערם אדמוני או חום והם מנומשים. אוזניהם מחודדות. מתגוררים במחילות מסועפות ומרוהטות היטב, מבלים את מרבית זמנם מתחת לאדמה. גרים בגבעות השי שבדרום מזרח היער. הם גם הידידותיים ביותר, כלפיי מבקרים בלתי קרואים ביער שאינם ננסים, מתוך סקרנות ואופי חם. הם המספקים את המשאבים היקרים ביותר עבור כפר הננסים.
תפקיד: טיפול בשורשים. תוך כדי עבודה, הם עשויים למצוא משאבים כמו זהב.
כוח קסם: אשליות. משמשות בעיקר לתעלולים.
תכונות: דוקא יחסית איטיים לרוב שבטי הפיות, אך גם יחסית חזקים. ערמומיים, אך בתעוזתם וסקרנותם נכנסים לסכנות.
מאפיין אופי כללי: שובבות, הומור וסקרנות.
חיה מקורבת: גירית.


פיקסי

מהיפהפיים שבשבטי הפיות, ומהסקרנים שבהם. גובהם נע בין 6 ל10 סנטימטר. מבנה גופם הדמוי אנושי דקיק, אוזניהם מחודדות וארוכות, ולראשם שיער גולש במגוון צבעים. עיניהם גדולות ותופסות כמעט שליש מפניהם, ולגבם כנפיים: לחלקם כנפי פרפר, חלקם כנפי שפירית ולחלקם אפילו כנפי יונק דבש. (צופית) גרים בגבעות הפרחים שבמערב היער. בתפיסה האנושית הפיקסי התקבעו כפיות, בעיקר בגלל שמהשבט יצאו הרפתקנים ופיקסי נועזים שלא היססו להיחשף בפני בני אדם.
תפקיד: האבקת פרחים ופיזור זרעים.
כוח קסום: הכנפיים וטלפאתיה מוגבלת.
תכונות: שברירים, חלשים אך זריזים ונבונים מאוד ומתורבתים למדי.
מאפיין אופי כללי: מעט מתנשאים, נועזים ולעתים פזיזים.
חיה מקורבת: דבורה ויונק דבש.

הגרמלינים

הגדולים שבשבטי הפיות. גובהם עשוי להגיע ל36 סנטימטר. הם רחבי כתפיים, אוזניהם גדולות ומשתפלות באופן דומה לשל ארנבים. תווי פניהם מזכירים גובלינים, אך הם עדינים יותר. בקצות אצבעותיהם טפרים. צבע עורם נע מכחול עד סגול, ועורם מלא קמטים. לראשם קווצת שיער קוצנית בצבעים שנעים בין ירוק לצהוב.
חיים בגבעות טו שבצפון מערב היער. נהנים מאכילת פטריות.
תפקיד: להביא ריקבון במקומות שיש בהם צורך, בשביל המשך מחזוריות היער. שם צמח לא נובט לפני שהזרע שלו מרקיב. למשל.
כוח קסום: מגע מרקיב. ככל שיושקע זמן רב יותר, הריקבון יפשוט יותר.
תכונות: מאסיבים, די איטיים אך מוצקים. לא נחשבים לנבונים במיוחד.
מאפיין אופי כללי: קודרים, משימתיים וחסרי חוש הומור. נחושים מאוד.
חיה מקורבת: נחש.

אתם כמלכים(או מנהיגים, צ'יפים, נסיכות: או כל תואר שנראה לכם מתאים) מזוהמי לב, רוצים בכל ליבות היער. ואולי בצד כלשהו בליבכם החולה מחפשים תרופה.
סדר גודל של כל שבט הוא כ-70-140 פרטים. (הקטנים יותר, רבים יותר בדרך כלל)
כל תור(ואני אקבע מתי תור חולף) מדד השחיתות שלכם יגדל ב1. ככל שמדד השחיתות גדול יותר, קשה לכם לבצע מעשים מוסריים, או של הקרבה עצמית, או כל דבר שנגד הרעל.
כל אחד מתחיל עם 1 במדד השחיתות, ולעתים מעשים אכזריים במיוחד "יזכו" אתכם בנקודות שחיתות נוספות. כרגע לא ידוע על דרך להוריד נקודות שחיתות.

בכל פעם שתרצו לעשות מעשה אצילי, מוסרי או שנוגד את האינטרס המורעל תצטרכו להטיל ק 12 כנגד מד השחיתות שלכם. אם התוצאה שווה או פחותה ממד השחיתות, אתם אינכם מסוגלים לפעול על פי רחשות ליבכם המוסרי. אם התוצאה יותר: הצלחתם לפחות בפעולה המסוימת לגבור על השחיתות שלכם. (נדרש למשל... כדי לכרות ברית "שווינית" עם שבט אחר, או אם אתם רוצים לשתף פעולה כדי לשמר על הרמונית היער. אלו דוגמאות "טקטיות". אך אם למשל, תגלו שהילד של ראש השבט הוא במערכת יחסים רומנטית עם דמות משבט אחר... כדי לא להרוג אותו, תצטרכו לגלגל כנגד השחיתות) בהתחלה זה יהיה קל יחסית, אך עם הזמן תושחתו יותר ויותר.

אך גם זה יהיה במהופך: כשתרצו להרעיל/להשחית דב"ש חשוב, או קבוצה בשבט הוא יצטרך להטיל ק 12 כנגד השחיתות שלכם.
יוכלו להיות מחסרים ותוספים בהתאם למצב: למשל, ביחס לבת זוג, אויב מושבע וכו'.

אין לאף אחד כרגע נשקים, רק ללפרקונים יש מכושים ואתי חפירה.

דפ"ד:
שבט:
מלך: ספרו עליו, כולל תיאור חיצוני. כיצד היה לפני ההרעלה, ואחרי. (יש לציין שהמלך הוא המושלם שבקרב השבט, והקסם שלו חזק מכולם)
בכירי שבט: בני משפחה, זקנים וכו'. אני דורש לפחות דמות אחת שתהווה אופוזיציה.
תרבות/חגים/משפחות: אני נתתי מידע כללי ביותר על השבט. תוסיפו צבע!
מד שחיתות: 1.
יתרון אישי: זה יכול להיות חפץ עתיק, מרגל שעובד באופן אישי אצלך אצל שבט אחר.... נסו להיות סבירים בלי "חרב קטילה מידית" או משהו בסגנון. גם בדרך כלל סביר שזה יהיה משהו שיעבוד באופן חיובי. "בלוט טהור" שכנראה יתן לכם בונוס בהטלות שחיתות. למשל.

אני מעדיף שתפרסמו כאן בעץ, בין השאר כי זה מידע שכל השחקנים אמורים לדעת. אלא אם יש סודות, שאותם תכתבו בספוילר.
 
אני מניח שלא יהיו רק שני גזעים (שזה אומר שני שחקנים) וה'בבניה' כולל את יצירת גזעים חדשים (לא?). חוץ מזה, כמו שרשמתי לך בעץ חיפוש שחקנים ומנחים, הרעיון נראה לי מגניב ועם הרבה פוטנציאל.
אבל שאלה- כמנהיגי השבט, מה המטרה שלנו? לחסל את האחרים? להשיג שלטון לעצמנו? לגלות מי הרעיל את הפרי?
וכפיות אנחנו גם קטנטנים, אז האם יש לנו שליטה במתכות ויצור דברים ממתכות, כיצורי יער (האמת זה לא קשור לגודל, רק שאלה)?
בכל מקרה, אנסה להתקבל, למרות שסביר להניח שלא אתקבל.
אה, ואתה משחק שבט של סוג הפיות שלך, או שאתה משחק את כל הפיות מהגזע פיות שבחרת?
 
קודם כל: שים לב שבאופן מפתיע, 77 מתחלק 777 עם שארית 7. 777 מתחלק ב111 וב7. לאחר 770, המספר הבא שמתחלק ב77 הוא 847. וכן, אני כיף במסיבות.

ועכשיו, הרעיון די מעניין, אבל האם יהיו עוד גזעים, או שיש יותר מממלכה אחת לכל גזע?
 
טוב, אני הולך להשתתף! זה נשמע ממש אדיר (קראתי לאחרונה את "אבק כוכבים" של ניל גיימן, והכפר מפלט מזכיר לי את הספר).
אז הנה דף הדמות:

קווארפילי
ראש הקלרונלוהה* העליונה (ריבון)-קרגלוגון נטשיהה ג'רלול.
היא גבוהה למדי, עיניה הירוקות כעין האזמרגד מלוכסנות וקטנות ביחס לאלו של בני מינה, היא חובשת על ראשה כתר אצות תמיד, ואוזניה הדקות ארוכות. ביחס לגבוהה היא יחסית מלאה, אך נחשבת לאות ומופת לרזון פלאי בקרב בני מינה. לשונה האדומה ארוכה למדי, ורגליה חזקות וגדולות; עורה בצבע השמיים תמיד, יש ימים שבהם הוא אפור, יש ימים שבהם הוא כחול כמו הנצח והרפש שהוא מפריש צלול ממים ויהפוך עץ מרקיב, מבותר ושרוף לפרח מלבלב ענקי.

היא הייתה החכמה ביותר מבין הקווארפילי, היא ישבה על כסאה שבארמון העלים על הסלע הלבן שליד בריכת המועצה, וכל היום הקשיבה לפניות העם, למידע שהמועצה מסרה לה וניהלה את כל ענייני המדינה בעצמה, לא הרבתה בדיבור כלל וכלל, ושלטה ברחמים והגינות, היא הייתה כבולה לתפקידה ולא הייתה מוכנה לחגוג הרבה או לצאת למחולות פיות רבים, היא ראתה את עצמה כבעלת האמון של העם והאמינה שאסור לה לאבד אותו.
לאחר ההרעלה היא נתטה לכעוס, להתנהג בחוסר סבלנות ולגרש מעליה את כל המידע שהיא לא רצתה לשמוע, היא דרשה מהמועצה דברים בלתי אפשריים והחלה לנהוג בנהנתנות יתר, דרשה לפאר את ארמון העלים ביצירות אומנות ואת רוב זמנה בילתה במחולות ובחגיגות יקרות. היא נטשה את תחביבייה שהיו ריפוי מקרים חמורים ואריגת שטיחי קיר מעלים לזכר האבות הקדמונים.

בכירים בשבט:

רג'צחו נוטיר קילא-ראש קלרנולוהת קילא, נבחר לאחרונה. הוא צעיר ושאפתן, ומתנגד לריכוז הסמכויות בידי ג'רלול ובאופן כללי הוא מתנגד לסמכויות נטשיהה. הוא מונע עקב הרצון שלו לשלטון ולכוח, וזוכה לתמיכת מיעוט קיצוני ומשמעותי בקרב קילא. הוא נמוך, גוץ ורחב ועורו בצבע ירוק חום כהה למדי, ועיניו גדולות ובולטות ביחס לבני מינו. הוא מנהיג אספה סודית של תומכיו מבני קילא, והסיעה שלו דורשת את החלפת השיטה הישנה של ראש קלנולוהת ג'רלול בשיטה חדשה-מועצה של ראשי הקלרנולוההות כולם שתהיה היא הסמכות העליונה. הוא מתנגד לשימוש באלימות, אך השחיתות יכולה לשנות זאת...

נטריקז קורבה ג'רלול-אמנית עשירה ויפה מאוד מקרב ג'רלול, עורה בצבע הנדיר סגול, היא לא דקיקה מאוד ביחס לבני מינה אך גבוהה למדי, ונחשבת לאחת הקווארפילי היפות ביותר. היא עוסק בשזירת עשבים כאומנות, וגם מגלפת בעץ באיכות ששומעה יצא למרחקים. כשרונותיה באומנות עשו לה הון ויופייה עשה לה תומכים ותומכות בכמות רבה. ביתה מפואר והיא מבוקשת ע"י בני ג'רלול כאומנית ומעצבת. בביתה הגדול שוכנת פמלייתה הנהנתנית שמעבירה את מרבית זמנה בחגיגות ובמחולות, ומוסרה של נטריקז גמיש למדי, והיא נאמנה כעת לנטשיהה, אך ידוע כי היא אינה חבה דבר לאיש.

נקוטול גיקלץ ח'רגון-מאלף קרפדות וראש גילדת השליחים, קווארפילי לא יפה במיוחד, נמוך יחסית ועורו כעין הנזלת, אך הוא קווארפילי מבוגר וחביב המיודד עם כל השליחים ובעל חברים רבים בקרב ח'רגון. הוא איש חביב ופשוט שאין לו חפץ במזימות ותככים, והוא נאמן לבעלי השלטון תמיד.

גינטוקה לוגן קרוגיל-המורה הוותיקה ביותר, וסמכותה הבלתי רשמית גדולה למדי, היא קווארפילי מזדקנת שמיטב שנותיה עברו אך היא עדיין מלמדת במלוא המרץ ובעלת השפעה רבה על מערכות החינוך של הקווארפילי. היא נוטה לראות הכל בעין ביקורתית וביחס לקווארפילי היא זקנה ממורמרת שאיש אינו שת לבו למראהה. אין לה חברים רבים אך תלמידיה נמצאים בעמדות רבות וזוכרים את מורתם הותיקה לטוב.

ניקיטה לבורוק ג'רלול-ראש גילדת המרפאים והרוקחים, אומן רפואה גדול ששמעו יצא למרחקים, אף על פי שהוא די נאה, עורו בצבע כחול, עיניו קטנות ושקועות והוא רזה אין לו כל עניין בקשרים עם אנשים והוא מקדיש את כל כולו למלאכת הריפוי וניהול הגילדה. הוא איש גס רוח וחסר סבלנות ביחס לקווארפילי, ונוטה לחוש בטוב רק כשהוא לבדו. ספורים חבריו בקרב הקווארפילי אך הוא מוערך כרב אומן במלאכתו.

מקיטו כעול מוגרג'-מנהיגה זקנה ובלתי רשמית של מוגרג', יפה ביחס לקלרנולוההתה, עורה צהבהב והיא לא מפוטמת וגוצה כשאר בני מוגרג', אך הגיל נתן בה את אותותיו. היא מזה זמן רב עוסקת במשא ומתן בלתי רשמי על שינוי תנאי העבודה ליתר שוויון, רוב חבריה למחאה כבר מתו, וצעירי מוגרג' מעוניינים בעיקר בצבירת יוקרה ופחות במאבקה הצודק, והיא ממשיכה בשלה. היא דייגת המיומנת בשימוש בחכה.

גילור מינדט ג'רלול-פקידה ראשית וחברת מועצה. קווארפילי מרובעת וחדגונית, המסורה לעבודתה, להגינות ולעובדות בלבד. חבריה לא רבים והיא נאמנה ומסורה לחלוטין למאלכתה. היא גוצה ועבת בשר ביחס לג'רלול ועורה בצבע ירוק בהיר. היא טיפוס שיילחם בשיניים ובציפורניים על כל טעות בחשבונות.

תרבות הקווארפילי:

משפחה-בקרב הקווארפילי אין את מוסדות הלידה והנישואין, ולכן המשפחה שם במבנה מורכב למדי, בו המורים והמורות מגדלים את הצאצאים מהקלרנולוהות הזהות ביחד ומעבירים את הידע שלהם לדור הבא, אין מושג של ירושה בקרב הקווארפילי, וכשקווארפילי מת רכושות מועבר לאוצר המדינה, ראש ג'רלול נבחר או נבחרת באסיפה מקרב בני ג'רלול שאינם באסיפה.

מועדים וחגים-כל ליל קווארפילי רבים יוצאים לשירת הגאות על שפת בריכות מיוחדות בביצות, שבמהלכה הם מוקירים את המים והירח שרוקדים לנצח ומביאים בריקודם חיים לעולם. נוסף על כך בגאות ירח מלא מתרחש מחול הפיות, שבמהלכו רוקדים קוארפילי רבים ביחד וכך נוצרות ביצי צאצאי הקווארפילי במקרים נדירים. המחול מלווה באקסטאזה דתית, נגינה ושירה פרועות וסביאה של סעודות מיוחדות שמוכנות ליום זה.
בכל אביב נכבדי הקווארפילי יוצאים לציד הזבובים הטקסי, רכובים על קרפדות מאולפות. במהלך הציד ישנן חגיגות גדולות בקרב הקווארפילי, וגם דלות העם לוקחת חלק במאורע בכך שמתבצעים משחקי ציד, מבשלים את הזבובים שניצודו, עורכים משתאות חגיגיים ונשפי שירה וריקודים.
ביום הראשון של הסתיו מתרחשת חגיגת שיבת החורף, ובה הקווארפילי שוחים יחדיו בבריכות ומתיזים מים לכל עבר, זה נחשב כיום של מזל טוב, של חידוש חברויות ושל התחלת יצירה חדשה.
במהלך הקיץ בכל מחול הקווארפילי מחוייבים להתיז על עצמם ועל חבריהם מים כאות לנאמנות, וימים אלו הם ימים של סכנה ונצחון.

לוח השנה של הקווארפילי אינו זוכה לתשומת לב מיוחדת, הוא מחולק לארבע נפות, קיץ-המסמלת פחד וסכנה, סתיו המסמלת התחדשות וחיים, חורף המסמלת מזל טוב ומלאכה ואביב המסמלת את עוזו של הטבע. כל נפה מחולקת למחזורי הירח המלא, ולמחזורי חוסר הירח, ימי חוסר הירח מסמלים סכנה ופחד ובהם לא מתרחשות חגיגות כלל וימי הירח המלא הם ימי חג.

שפת הקווארפילי מדוברת בניבים שונים בכל קלרנולוהה ובמבטא שונה, ומכילה מגוון רב של הברות. המילים המתארות מים, צמחייה, שירה, זבובים וריחות רבות מאוד, אך המילים המתארות מראות, צבעים, מרחבים ומושגים מושפטים מעטות.

לקווארפילי אין ממש דת ממוסדת מעבר לימי החג המושתתים על אמונות עממיות לא ממוסדות שמקורן לא ברור.

קולינריה-המטבח של הקווארפילי מפותח ומגוון, ובעל מאכלים עשירים ומורכבים העשויים ברובם מעלים רקובים, דגים, זבובים ורקבוביות. רוב הקווארפילי לומדים את מלאכת הבישול עד לרמה הנחשבת לאומנות, והאוכל מוגש זהה בכל קלרנולוהה.

כלכלה-בקרב הקווארפילי מתקיימת כלכלה מורכבת, המבוססת על סחר מוניטורי (במטבעות עשויים חלוקי נחל שנחרתים ע"י אומנים) וסחר חליפין, חפצי אומנות מורכבים מבוקשים למדי אצל הקווארפילי, פנינים, שן וצדפות נחשבים לחומרי גלם זולים ופשוטים ועץ נחשב לחומר הגלם היקר ביותר. יש פיקוח על הדיג והשימוש בחומרי גלם שנעשה ע"י פקידים מקרב ג'רלול.

אדריכלות-הקווארפילי חיים בבקתות ארוגות מעלים, הן עגולות ונמוכות כפטרייה. מספר קווארפילי מאותה קלרנולוהה חיים ביחד במשק בית שיתופי המורכב ממספר רב של בקתות המחוברות יחדיו בתעלות עגולות, במנהרות ובמעברים מקורים ומכילות מחסנים תת קרקעיים המשמשים גם כחדרי מלאכה. כל מתחם של משק בית מכיל גם חדרי משותפים לאירוח, לבישול, למנוחה, ללימוד ולמפגש ובמרכז כל מתחם בריכה, וחלק מהבריכות מלאכותיות.
בין המתחמים ישנן תעלות, מנהרות ומעברי עלים מקורים, ובדרך כלל היאחזות של קווארפילי תכיל משחק בית אחד או שניים, והאחזויותיהם מפוזרות ביער, ומרוכזות בצפיפות רק בסביבת ארמון העלים של ראש ג'רלול, שם גם יש את משקי הבית שבהם מחנכים את הצעירים.
ארמון העלים בנוי בצורה שאפתנית, על סלע לבן וקשה מול בריכות גדולות, ועשוי כולו מעלים ארוגים ומעץ בלבד, והוא מקושר אל עץ ערבה קרוב, הדרך היחידה להיכנס לארמון היא דרך מנהרה חפורה בעץ, אך היא לא שמורה אף פעם.

אופנה-הקווארפילי לובשים מחצלות עלים גדולות, אך ישנם קודי לבוש מורכבים המבדלים את בני הקלרנולוהות ובעלי המקצוע אלו מאלו, הכללים כוללים שינוי הציור הארוג על המחצלת, שינוי צבעים, הוספת עיטורים, הסרת פרטים, הוספת דגלונים וזנבות למחצלת ועוד. לאחר שקווארפילי מת מחצלתו נתלית במשק הבית שבו גר בבגרותו בבקתת האירוח, וכל מחצלת שונה ומיוחדת.

אורח חיים-הקווארפילי מנהלים אורח חיים שקט ועמלני, ולא מרבים בדיבור או בחשיפת רגשות, אך למעשה הם מתמרנים כל עת בין קודי התנהגות מורכבים אשר מווסתים את תוקפנותם, יצריהם ורגשותיהם ביעילות, ומייחסים משמעות לכל אמירה או הרגל של האדם שמולם.

מד שחיתות:1

ייתרון אישי-בריכת הרפש
בלב ארמון העלים של הקווארפילי ישנה בריכה גדולה של רפש שנאסף מכל ראשי ג'רלול וגדולי הקווארפילי במהלך הדורות, והיא מוקפת בעיטורים מסוגננים מעץ, בשטיחי קיר המתארים את עלילות הקווארפילי הגדולים. הבריכה בעלת קסם חזק, ורק לראש ג'רלול ולעוצרים מטעם המועצה מותר ללכת אליה, אף על פי שאינה שמורה. ניתן לשאול את הבריכה שאלה אחת**, והיא תענה בחיזיון שתציג בהשתקפותה או לפקוד עליה להראות דבר מה אחד שהשואלים יודעים עליו מעט. הבריכה לא תענה בבירור ונוטה להשיב בחידתיות ובסמלים, אך היא מספרת תמיד את האמת. אך אם רבב קטן יזהם את מי הבריכה...

**שאלה אחת בפניה אחת, פניה היא אירוע רב חשיבות שבו על השואל או השואלת להיטהר בבריכות מלאות ראשנים ולעטות מחצלת עלים ייעודית לכך שנארגת במיוחד לפנייה ולאחר מכן משמשת לעיטור אזור הבריכה; התנאי העיקרי לפניה הוא שחלף זמן רב או התרחש מאורע גדול לאחר הפניה הקודמת, ושתי פניות באותו היום ובאותו הלילה אסורות.
הבריכה לא תשיב על השאלה אם התנאים לא בוצעו כדת וכדין, והיא יכולה אף להשתמש בכוחה כדי לפגוע בשואלת או השואל, ע"י מתן תשובה כוזבת, הטלת קללה, שביתת מענה ויצירת מגפות.

*הקווארפילי מחולקים למעמדות סגורים ומאוד נוקשים שנולדים אליהם (כמו בשיטת הקאסטות) אשר נקראים קלרנולוהה, ככל שמעמד הקלרנולוהה גבוה יותר כך היא צריכה לעבוד פחות במלאכות פשוטות (ריפוי היער, ייצור מוצרים, הכנת מזון) וממירה את זמן העבודה הפשוטה בפחות זמן של עבודות חשובות יותר (הכשרת צעירים, שליחויות, מנהל, בנייה, רקיחה, אילוף חיות), נוסף על כך ככל שהקלרנולוהה במעמד יותר גבוה כך בניה יותר דומים לאלפים ופחות לצפרדעים. הקלרנולוהה הן מהמעד העליון לתחתון הן:ג'רלול, קרוגיל, ח'רוגון, קילא, מוגרג'.

תפקידי מוגרג' הם בעיקר לדוג בביצות, לאסוף עלים מרקיבים למאכל ולקלוע עשבים לסלים ובגדים, בכירי המוגרג' אחראיים על ריפוי היער באזורי הביצות, הם הקלרנולוהה השנייה בגודלה.

תפקידי קילא הם לרפא את היער, וכמה מנמוכי המעמד בקילא אחראיים על אריגת עלים למחצלות ומפרשי סירות (הקווארפילי משתמשים בסירות כדי להתנייד בביצות), ככל שמעמדך בקרב קילא גבוה יותר כך אתה נשלח לאזורים מרוחקים יותר לרפא את היער, הם הקלרנולוהה הכי גדולה.

ח'רגון אחראיים על שליחויות, הם מעבירים חפצים ומסרים בקרב הקווארפילי, ובכיריהם מאלפים צפרדעים וקרפדות לרכיבה, פחותי המעמד בח'רגון עסוקים עד מעל הראש בריפוי היער במקומות המרוחקים ביותר, הם הקלרנולוהה הרביעית בגודלה.

קרוגיל עסוקים במגוון מלאכות, פחותי המעמד ביותר בקרוגיל הם מרפאי היער הבכירים ביותר, ומעליהם יש את המורים שמלמדים את פשוטי העם מלאכות בסיסיות, בכירי קרוגיל הם הבנאים של הקווארפילי וחלק מהם גם עוסקים ברוקחות, ורוקחים שיקויי פלאים לשם ריפוי היער. הם הקלרנולוהה השלישית בגודלה.

ג'רלול הם האצילים ביותר בקרב הקווארפילי, והיפים ביותר, הם עובדים מעט מאוד, ובעיקר במנהל, נמוכי המעמד בג'רלול הם המורים הבכירים ביותר, ובקרב ג'רלול יש רוקחים אומנים ואומני רפואה. רובם עוסקים באומנות ובמנהל, והם הקלרנולוהה הקטנה ביותר. בני ג'רלול מתכנסים מדי חודשים מספר כולם למועצת שלטון רחבה, ויש לראש ג'רלול מועצה קבועה שאחראית על הניהול השוטף.

יש לציין כי קווארפילי חדשים נוצרים במהלך מחולי פיות, במהלך מחולי הפיות נוצרות ביצים קטנות בצבעים שונים, הצבע קובע את מעמד הצאצא עוד לפני היוולדו והם מגודלים רק עם בני הקלרנולוהה שלהם, בתוך בריכות קטנות בביצות, ולאחר התבגרותם נשלחים למלא את תפקידידהם.
אורך החיים של הקווארפילי ארוך גם בהשוואה לפיות, ולעולם אין להם יותר מעשרה ילדים בכל השבט.

**כל התיאורים כאן הם ביחס לקווארפילי, למעשה החיים בקרב הקווארפילי שלוים למדי ונטולי מאבקים גלויים לעין ברובם.



אלו היו הקווארפילי שלי, מקווה שהכל בסדר :) וסליחה על הדאבל פוסט
 
:clap:

מאוד אהבתי! מעל המצופה!
יפה מאוד! מצפה בקוצר רוח לעבוד איתם!

יפה מאוד!!!! אני מקווה שהאחרים יילמדו ממך.
מיותר לציין שהתקבלת.

שאלה קטנה: כתבת שאפשר לשאול את הבריכה שאלה אחת. פעם ביום? בכל הנצח?



ובכללי.... מישהו יכול לעזור לי לעצב מפה?
 
תודה :D
בקשר לבריכה (אערוך בהתאם את ההודעה) שאלה אחת בפניה אחת, פניה היא אירוע רב חשיבות שבו על השואל או השואלת להיטהר בבריכות מלאות ראשנים ולעטות מחצלת עלים ייעודית לכך שנארגת במיוחד לפנייה ולאחר מכן משמשת לעיטור אזור הבריכה; התנאי העיקרי לפניה הוא שחלף זמן רב או התרחש מאורע גדול לאחר הפניה הקודמת, ושתי פניות באותו היום ובאותו הלילה אסורות.
הבריכה לא תשיב על השאלה אם התנאים לא בוצעו כדת וכדין, והיא יכולה אף להשתמש בכוחה כדי לפגוע בשואלת או השואל, ע"י מתן תשובה כוזבת, הטלת קללה, שביתת מענה ויצירת מגפות.

תודה רבה! מחכה למשחק!
 
השאה גהאן גסאפר השלישי,ראש מועצת הבתים הנאצלים,ראש בית הבתים מור,ומגן היהלום השחור.
גסאפר הוא גרמלין בנוי טוב וגבוה,תמיד עירום חוץ מאזור חלציים עשוי זהב-לבן שנקנה לפני שנים רבות מלפרקונים,קעקועי רקב מכסים את גופו הכסוף-סגול והשרירי שהקנה לו את הערצת בנות .
הוא לובש כתר עשוי עצמות של בעל חיים שנשכח מזמן על שערו האדום(אדום,אדום כמו אש).

הוא היה טיפש אך כריזמטי להפליא לפני אכילת הפרי.ואז לאחר האכילה הכריזמה האדירה נעלמה והחליפו אותה אסטרטגיות מדהימה ומוחו כרימינלי מופלא.הוא נהפך לתככן וללוחם.והפך לחבר האצולה והזניח את האיכרים אבל אישתו השאה החלה לצאת אל העם ולעזור להם במלאכות כפיים הדבר זיעזע את גאספר ומאז הם חיים בנתק.כשגאספר מאמן את לוחמי הגרמלינים.

תרבות
מי שמרכיבים את המועצה השולטת בגרמלינים הם ארבעת בתי הבתים הנאצלים.
מור(mor)-הנחש שמוזהה איתם זה רב פתן מלכותי הם מסמלים גבורה וכוח בקרב הגרמלינים.רוב המתאבקים של השבט באים מהבית הזה.
דול(dol)-הנחש שמזוהה איתם הוא ביטיס גבוני והם הדיפלומטים של השבט הם מסמלים נאמנות עיוורת לשאה גהאן ואף פעם לא יצא מביתם שאה גהאן.
סול(sol)-הנחש שמזוהה איתם הוא זעמן שחור והם בדרך כלל הפקידים והם מסמלים כבוד למסורות ועקשנות.
זור(zor)-הנחש שמזסוהה איתם הוא אפעה הם המראפים והכוהנים של השבט והם מסמלים דאגה ורגשנות.
כל בשני בתים מתחרזים הם בתים תואמים.שניהם נבנו על ידי שני אחים או משפחה שהתחילו את שבט הגרמלינים.השאה גהאן והשאה נבחרים מתוך בתים תאומים.השאה גהאן מאחד והשאה אישתו מהבית התאום לו.
לרוב השאה גהאן מתחילים שושלת של אב ובן (מאומץ)דבר שיוצר המון חשטארה(נסיכים) ויוצר מעמד גבוה של כ5 חשטארה וכ10 בני משפחותיהם והשאה הגהאן והשאה.בעוד מעמד הנמוך בנוי מקצועות נמוכים ביותר.בגלל שהחשטארה ממלאים את תפקידי הממשל והכלכלה של השבט.

סיפור הבריאה:היו הייתה לה אישה בשם מילגק שחייה בתחילת העידן הראשון.כשהשדים התהלכו בארץ והשער לגהנום היה נמצא בעולם הפיות.בני האדם הושפעו לרע מטיבעם הרע של השדים ובארץ לא היה אדם טוב אחד חוץ ממילגק שביקשה בשביל שכנתה שבעלה יפסיק להכות ולצעוק עליה,ואפילו שסת אמר לה שהיא בוגדת בבעלה וגורמת לו להדרדר לעוני,היא עדיין ביקשה בשבילה חיים טובים יותר,פשוטים יותר.
סת שכול כך העריץ את האישה וגרם לה להיכנס להריון.ואז כל השדים זימרו "הנה הצדיקה האחרון גם היא נפלה.הרי היא אינה נשוא וילד בריחמה ישנו." ולאחר תשעה חודשים מילגק ילדה בן בשם קורק שבכל יום היה מתבגר במהירות עד שלאחר חודש האיכרים שהיו בטוחים ששד הוא,או שדם שדים זורם מעורקיו יצאו להורגו.ואז קורק יצא הביתה וזימר"הינני" ואמרו.אינך קורק.קורק הוא ילד.ואז אמר קורק:נכון אינני קורק אני הוא סת ואני באתי לעולמכם להשמיד את השדים.לאחר חודש של החזרות לדרך הישר והריגת שדים סת יצא למסע להרוג את וולאון מלך השדים.וולאון רץ יום ולילה תמימים סביב העולם במטרה לחמוק אך סת\קורק גם רץ יום וליל עד שתפס אותו לבסוף.הוא לכד את וולאון בקרב ארוך ומייגע שארך חודש תמים בתוך יהלום שחור והעניק אותו למילגק.לאחר שנים ילדיה של מילגק(שהתחתנה עם מלך רב עוצמה) הקימו את ארבעת הבתים ויצאו לעולם הפרא שם קיבלו מסת את מתנת הענקת סוף החיים.כמו שסת העניק את סוף החיים לשדים ומתוך זה צמחה האנושות וגזעי הפיות כך הגרמלינים מעניקים לצמחים את סוף החיים ומהם יצמח היער.
אנשים חשובים:
השאה כולכר נחש העולם,יורשת הבית הנאצל זור,וראש הנשים.היא כרגע האופזיציה של גסאפר אך לא מרצון.אביה ראש הבית הנאצל זור שזועזע מנידויה מחצר המלכות זועם על גסאפר ומדבר גלויות על הדחתו ועריפת ראשו.והחלפתו באחיו הנאמן לכתר,דוקרור

דוקרור מור יורש הבית הנאצל מור הוא דמות מורכבת.יש כאלה שמוכנים להרוג כדי שהוא יגיע לכס אבל הוא לאחר חינוך של כלי שרת לגסאפר איננו רוצה בכס ומשרת כרגע כמכבה השרפות של גסאפר.

עטו זור ראש הבית הנאצל זור ומגן סת.הוא גם דמות מעניינת הוא מחפש נואשות מעמד גבוה יותר וגם הוא סובל משגעון הגדלות של גסאפר רק שלאחר שגריש את ביתו.הוא איננו מוכן להמשיך לעזור לגסאפר עם חלומותיו ויהיה מוכן להקשיב לאחר החזרת ביתו לחצר המלכות.

חגים וטקסים:המסורת מספרת שעת כליאת וולאון הייתה ביום הארוך בשנה.ולרגל זה הגרמלינים חוגגים את חג הרקב.החג שבו השאה גהאן והשאה רוקדים את ריקוד המחזוריות הטיקסי שמסמל חיים ומוות שבו השאה גהאן והשאה רוקדים על נחשי ענק ריקוד מסובך הדורש הכנה ארוכה של לימוד ומציאת נחש לבן ונחש שחור בגודל עצום,וגם החג מציין אירוע חשוב נוסף.הגמרלינים אינם מולידים ילדים והרבייה שלהם תלויה בקיום חג הרקב שבסיום ריקוד המחזוריות 20 גרמלינים חדשים נוצרים מן האבן השחורה.

קבלת השם והבית:לאחר שנה של חיים בשבט ובחינות בחג הרקב הבא שמתקיים ה20 החדשים מתקבלים לבתים ולבתים נאצלים לפי כישוריהם והפוטנציאל הגלום בהם.

שפת הגרמלינים:היא שפה גבוה ובכל שנה השאה גהאן מוסיף עוד מילים שמתארות דברים שקרו במהלך השנה.

כלכלת הגרמלינים:היא בעיקר מכירת עצים,ברזל וכלי האומנות מברזל שהם מכינים ושירותי הרקבה.
חומר הגלם היקר ביותר של גרמלין מצוי הוא אבן.ביער והמישורים אין אבנים בכלל רק קצת ברזל והמון דשא ועצים.

אופנה:כרגע הדבר "המקובל" ביותר אצל הגרמלינים הוא שער קצוץ חצאיות עלים בלבד עם קעקועי רקב של סימני הבית שלך.ואצל בנות בגדים בגדי עשב קצרים ביותר לרוב ושער פזור עם חרוזים מעץ או ברזל.

הגרמלינים ניזונים מפירות ומבשר ארנבים שמצוי מאוד בשטחיהם.לארוחות ולמישתים הם קונים מזון אקזוטי וחדש מהשבטים האחרים.

אדרילכות גרמלינית היא דבר מוזר.חלק מהגרמלינים בונים מבני עץ פשוטים ביותר אך שולטי הרקב והאצולה הגבוהה בונים מיבנים ענקיים בין העצים עשוי חבלי דשא,עצים,זכוכית ועורות. הדבר נראה כערסלי ענק ועליהם מבני דשא ועץ.המבנים היחידים הבנוים על הקרקע הם בתי האצולה הנאצלים שמשמשים כבתי אירוח לשבטים שונים שבאים לאירוח אצל הבתים הנאצלים.

מדד שחיתות:1
יתרון
גסאפר מצא בבית הנאצל שלו חדר סודי ובו צוד מלחמה גרמליני קסום ועתיק.מתחילת העידן השני(100 שנה אחרי כליאת וולאון.ותחילת ההיתישבות באזורי הפרא.
 
דינר, אני חושב שלוחמים ממש לא יכולים להיות עדיין בשלב הזה של המשחק, צריך לפתח את יצירת כלי הנשק, את ההיררכיה הצבאית, את תורת הלחימה, את מערך הלוגיסטיקה והתמיכה וחוץ מזה גם לאתר אנשים, לעוות מספיק את המוסר שלהם עד שהם יסכימו לשרת בארגון שהמטרה שלו היא הרג, ועד שתספיק לאמן אותם לרמת אימון של צבא מקצועי יעבור זמן.
מה שדווקא כן יכול להיות עכשיו אלו כל מיני מיליציות שלא ממש מסודרות ומאומנות, וכלי הנשק שלהן יהיו בעיקר כלים רגילים שעברו שינויים קלים, חוץ מזה אני לא חושב שאפשר להספיק משהו.
אם זה לא בסדר שפתחתי את הנושא לדיון בבקשה תגידו.
 
דינרבלו...

נכון שכוח הקסם של הגרמלינים הוא רקב, אבל גם הם פיות בסופו של דבר.
הפיות פועלות בהרמוניה, ועדיין לא היה צורך בצבא. הננסים דואגים לבטחון ולמסחר עם העולם שמחוץ ליער.
והסתכלתי שעשית דב"שים שמדברים בגלוי על לכרות ראשים...

אם זה סגנון ההתבטאות זה ליגיטימי. אבל כרגע, עקרונית, האלימות נחשבת הזויה ביער שאלוונאלה.

וגם עוד שאלה: אם הם לא נולדים ברבייה, איך הם מתחלקים לבתים?

שוב. אין לי בעיה שכמנהיג תיקח אותם לכיוון מיליטנטי. אבל נקודת ההתחלה היא אוטופית.
 
הם נולדים נקיים.כמו תינוקות בגיל 4 בערך,בגוף של מבוגר.והוא אכל מהפרי ואחרי כמה ימים היה החג אז הוא מכשיר אותם כרגע כלוחמים.
אלימות זה טוב!הם בעיקר אלמים כלפיי עצמם.הם ממש ממש אלימים ואין להם מלחמות אז כן.להגיד להרוג מישהו שם זה לגיטימי.הם בערך כמו אורקים.
כרגע הם אוטופים לגמרי.מפנים את האלמות בעבודה להרביץ לעצים ותחרויות האבקות(לא WWA) קצת כמו יוון ותחרויות שתייה.
חוץ מה20 האלימים והמתאמנים.
מצטער שלא הבארתי את זה.זה פשוט תרבות.יש מקומות שלקלל את כל המשפחה שלך ולדקור אותך זה נורמלי.ויש מקומות שלהגיד שאמא של מישהו שהאי שמנה זה עילה לרצח.הם יותר מהכיוון הראשון.לקלל וללכת מכות בשביל הכיף.
 
חזרה
Top