• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[פלייטסט] לשרוד בשממה 0/4

אי שם בביצות הערפל, נעשה ניסיון ליצור התיישבות. לאחר מספר שבועות, המתיישבים התחילו לחשוב שאולי זה לא רעיון כל כך מוצלח. יש דיווחים על מתים מהלכים, הכהנים מתחילים לאבד מכוחם, ואפילו השבטים הפראיים המקומיים ברחו מהמקום, נמלטים מסכנה לא ידועה. ולמי קראו לעזור? לכם, כמובן. 4 אנשים מגילדת ההרפתקנים. התפקיד שלכם? להחזיק מעמד 7 לילות ולהציל את הכפר מהרס, ובמקרה שאתם נכשלים לפחות לחלץ את האנשים החשובים שנמצאים בכפר.
בהצלחה. תזדקקו לה.

**

אז קודם כל, זה עומד להיות פלייטסט לשממה. אנחנו זקוקים לשחקנים בשביל לבחון את החומר שכתבנו (מקצועות, גזעים, מפלצות.. הרשימה ארוכה), ואין מקום טוב יותר מפה. הא, ולמקרה שמישהו תוהה- קינג\KR\אשאר\איך שלא תרצו לקרוא לו לא מנהל את המשחק הזה. בכלל. אפילו לא בצורה עקיפה. כן, הוא מעורב בשממה, אבל לא בפלייטסט הזה.

אז אחרי שסיימנו עם זה, קצת פרטים:
- המשחק עומד להיות מהיר. אבל ממש מהיר. בגלל שזה פלייטסט, אין זמן להתעכב כמו במשחק רגיל. לכן המשחק הוא בפורמט של חד"פ, כשאני מגיש לכם דמויות בנויות מראש ויש רצף של סצנות- ככל שנתפקד טוב יותר ונהיה רציניים יותר, כך נספיק יותר סצנות (כן, יכול להיות מצב שאני אצטרך לקטוע את המשחק באמצע. אני ממש לא רוצה לעשות את זה, אז נצטרך לשחק מהר ולא להתעכב- כמו בחד"פ).
- המהדורה היא 3.5, עם כמובן החומר שנכתב לשממה. למי שלא מכיר, שממה הוא פרוייקט מאוד רחב של 3.5 שמוסיף הרבה חומר חדש למשחק- גם בקראנץ' וגם בפלאף.
- המשחק עומד להיות מאוד מהיר, כבר הזכרתי את זה?
- תגובות. אני רוצה מינימום של תגובה ביומיים, אבל ברצינות. לא להגיד "בסדר" ואז לא להגיב שבוע. מצד שני, יש גם מקסימום של לא יותר מבערך 2 תגובות ביום- המטרה היא לרשום תגובות ענייניות שמקדמות את המשחק, לא "פינג פונג" של תגובות ביני לבניכם. תשתדלו לא לחכות לתגובה ממני בשביל לקבוע מה אתם עושים. ככה גם לא תצטרכו להתחבר כל עשרים דקות ולראות אם יש תגובה- תוכלו להכנס פעם ביום, להגיב, וזהו.
- אפשר להפסיד ולנצח במשחק. וזה לחלוטין יהיה תלוי בפעולות שלכם במהלכו. ולהפסד ונצחון יש משמעות אמיתית, ואני לוקח את זה ברצינות. דרך פשוטה להפסיד, לדוגמה, זה אם האנשים בכפר מתחילים למות לכם.

אז למה לכם להרשם למשחק הזה?
- קודם כל, זה יהיה נורא נחמד מצדכם. אנחנו זקוקים לפלייטסטרים, אחרי הכל
- שנית כל, זאת תהיה הזדמנות בשבילכם לשחק משחק מהיר של מו"ד. ובעיני זה כיף. אומנם יש התחייבות להגיב, אבל לא למשך שבועות וחודשים- רק למשך התקופה הקצרה שהמשחק ימשך
- שלישית כל, אתם תשחקו עם החומר שכתבנו לשממה- שלדעתי הוא מאוד כיפי בגלל שדאגנו שהדמויות יוכלו בתורן לעשות יותר דברים חוץ מלהגיד "אני תוקף". חוץ מזה, העולם לא
סטנדרטי ויש דברים מוזרים בו, ככה שזה יכול להיות שינוי מרענן מעולמות הפנטזיה הקלאסיים. מוצלח יותר? אולי, זה כבר טעם אישי. שונה? בהחלט.
 
נשמע מגניב, ולא הייתי טורח להגיב אם לא היה רשום שיש דמויות מוכנות, כי אין לי שמץ ב3.5.
אבל... יש דמויות מוכנות! זה אומר שאולי אולי אם גאלאן יהיה נחמד הוא ירשה לי לשחק כדי להכיר את 3.5. כמובן שאם הוא מחפש שחקנים מנוסים שיבחנו את האיזון של הכל בקפידה יחד איתו אז הוא יכול פשוט להגיד לי את זה ואני אפסיק להגיב, אבל אם זה איכשהו אפשרי אני אשמח לשחק.
גאלאן?
 
אם זה יהיה יותר מקצת בעייתי אני אשמח לתת את דמותי למישהו שיבין בזה יותר. בינתיים אני אעבור על החלק של "קרב" בPDF של הסלש 3.5 שלי.
אפשר לדעת מה הדמויות לבחירה?
 
מצטרף לשאלה של דרגונס
ושאלה קצת פחות קשורה-אשאר וויתר בסוף על הדמוי-רונות שכל אחד יכול לכתוב כאשר כל רונה יוצרת השפעה קסומה ושילוב של כמה רונות יוצר השפעה משמעותית יותר? (אם אתה לא יודע על מה אני מדבר הוא כנראה וויתר על זה)
 
לכן המשחק הוא בפורמט של חד"פ, כשאני מגיש לכם דמויות בנויות מראש

אין דדליין להגשת דמויות כי אני מביא לכם את הדמויות :p

2MUCH אמר/ה:
אני מעוניין. יעזור לי לדעת מה הדדליין להגשת דמויות, ומאיפה אני יכול לגשת לחומר שכתבתם. אני מניח שהיות שזה פלייטסט לא רצוי משחק דמות וכיו״ב, נכון?

זה משחק לפני הכל, פלייטסט אחר כך. אף אחד לא ירשם ל"תכנסו לרצף ההתקלויות הזה". אז כן יהיה פלאף ודברים שהם לא חוקי-משחק-טהורים, פשוט את כל הדברים האלו נשחק קצב של חד"פ.
בנוגע לחומר שכתבנו, אני אשלח לכם את הדמות עצמה ואת כל המכאניקה שקשורה אליה.
 
חזרה
Top