• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

משחקי הרעב, התחרות ה70 - עץ משחק (התחלנו!)

קודם כל, עשיתי מספר עריכות קטנות למרכבות, ביקורות קהל שלא רשמתי, ואת הנחשים של דרגוניין לקדוקאוסים.
דבר שני, ירינארק הקדים אותי כרגיל ואמר להוריד את הספוילרים מחדר הכניסה, מי שרוצה יכול לערוך את ההודעות חדר כניסה ללא ספוילרים, מומלץ כי זה יקל עלי, אבל באמת לא חובה.
תביאו בחשבון שאני מגיב לספוילר האחרון שרשמתם אז יכול להיות שיהיה טיפה לא מעודכן :
קטע לכולם : אתם יורדים אל חדר הכניסה, לובי של החצר הפנימית של מגדל האימונים, שבו יש לכם כמה דקות לדבר לפני העלייה לחדרייכם (קצת לא כמו בספר, אבל אפשר לקחת את זה גם כיום הראשון באימונים). כולם שם.
ליאור-
"גם ארבע התאמנו, ולכן אפשר להרוג אותם או להתחבר איתם. בסדר גמור, אז ניקח את ההוא מעשר. שתיים עשרה בשר תותחים. סגרנו"
OUT
בלטפל אתה מתכוון לתת תקווה לחברה מ12, כן?
שבירת הנפש סביר להניח ישבור את המוראל של האלה שתעשה להם את זה, וגם האחרים לא יאהבו אותך, אלא אם כן הם סאדיסטים\רואים בזה הוכחה לזה שאתה בר ערך.
דרגוניין- אין לי ממש תגובה אליך, אבל סחטיין על משחק הדמות (זה לא דורש ספוילר). ובקשר לחדר הכניסה- הם שם. פשוט תיגש אלייהם.
ירינארק-
חחח בלי לעבור על חוקי הפורום
IN
"חברים? יותר כמו נידונים למוות" אומר ארלוט ונכנס איתך
אה, ומחוץ לספוילר, כולם יודעים מה זה קרייריסטים, כולל הקרייריסטים. קרוליין יודעת בדיוק כמו שקטניס ידעה, לצורך העיניין.
דינרבלו-
עונה לאיזו שאלה של הנערה?
אה, וחשבתי שאתה שונא את מחוזות 1 ו2. בדיקת תרמית?
אראגורן לא כתב שום דבר בספוילר אז אין לי תגובה אליו.
תדברו בחדר כניסה כמה שאתם רוצים, כשתהיו מוכנים להמשיך נעבור לאימונים.
אה, וכל המיועדים שם, אז לא צריך לשאול מי מה מו.
 
שבוע טוב
דרגונס
IN
"תפקחי עין על הבחורה מ5 , אני לא אוהב שמאיימים עלי , אם היא תראה טוב ניקח אותה לברית ונהרוג אותה בלילה הראשון , אני חושב ש4 קצת מתבלבל בלחשוב מיהו אבל זה בסדר , הוא ייזכר ויהיה יעיל."
OUT
גם יש שם דבש"ים (חברה מהמחוזות שלא משוחקים על ידיני?) , וגם קיבלת את ההודעה שלי נכון?
חדר כניסה
IN
"לוקאויס , אפשר להחליף אתך מילה בצד?"
 
ליאור- כן, יש דבשים. איזו הודעה?
וIN
"אני אפקח עין, למרות שהיא נראית לי סתמית, אבל מצד שני יופי כזה מושך ספונסרים."
OUT
מה זאת אומרת ארבע שכח מי הוא? לא הציג את עצמו?
 
דרגונס
OUT
לא משנה מסתבר ששכחתי לשלוח אותה והיא לא עקרונית.
4 - שכח שהוא אומנם התאמן לזה והכין את עצמו אבל הוא עדיין רק 4 שהם בסופו של דבר דייגים , לעומת 2 שתמיד יהיו חיילים
IN
ניגש לחברה מ1,ביחד עם הולי , "אנטון דלגדו , וזו שלידי היא הולי , נעים להכיר."
 
ליאור-
"נעים להכיר. אני ארצ'ר, וזאת שותפתי איזבל." אומר הנער.
"אני יכולה להציג את עצמי, אתה יודע" השנייה מתעצבנת עליו קצת.
"בסדר נו תירגעי, אז תציגי את עצמך, איזבל."
"אבל עכשיו כבר הצגת אותי, זה יראה טיפשי"
"כי את הופכת את זה לטיפשי"
"תשתוק כבר!"
"אז מה רצונך מאיתנו?" שואל ארצ'ר לבסוף. "הברית הרגילה?"
אבל שנייהם מחייכים, כך שאתה רואה שהדיון לא רציני. הם כנראה ידידים, או התחברו מעט ברכבת.
 
דרגונס
IN
"בערך , פחות או יותר, אני שמח לראות שיש חברה טובים השנה ..., כבר יצא לי לפגוש את 4 , בן אדם טוב פחות או יותר ..., אני והולי חשבנו להוסיף עוד כמה אנשים לברית , כנראה החברה מ10 או 12 , יש התנגדות?"
 
ליאור-
"האלה מעשר ומשתיים עשרה נראים מעפנים כמו תמיד, למה שתרצה אותם? ההוא מעשר דווקא נראה עם תעוזה... אבל חוץ מזה זהו. ההוא מארבע באמת נראה טוב, וגם הנערה. הברית הרגילה אמורה לעבוד."
 
דרגונס
"אנשים נוטים לקבל תקווה שהם בברית , התקווה הזו תהפוך אותם ליעילים יותר , יש פה מישהו שבאמת יודע איך זה לחיות בתנאים קשים חוץ מהם? , אנחנו יכולים להתאמן עד מחר אבל זה לא משתווה לחיים כאלה , וכמובן לכשלא נצטרך אותם תמיד נוכל..." מעביר את ידו על הגרון ."אני מצטער שאני גם קצת ישיר אבל אני מתכנן לקחת את ההנהגה של הברית לידיים,לא משהוא אישי פשוט אני התאמנתי לדברים האלה יותר מלאחרים."
 
דרגונס

נזכרתי עכשיו למה הם ביחד, קרייריסטים. לפחות לא נזכרתי לאחר הברית. אני חייבת לפקח עליהם. למעשה, ברית עם אנשים נראית לי לא סבירה, גם לא עם ארלוט, והוא עוד נראה איכשהוא בסדר. אני מניחה שנוכל לשמור על אי הריגה אחד של השני, אבל יותר מזה, כלום. אימוני נשק בקשת ופגיון, תכסיסי הסוואה, הכנת חצים, אימון הישרדות ושמירה על הופעה אידיאלית שתציל אותי ברגעי האמת עם נותני החסות. בקרן השפע אני אאלץ להילחם על הקשת כמו על החיים שלי, אבל משם כל מה שאקח הוא בונוס. אני אשרוד בטבע, אלחם למען עצמי ואצא רק בסוף.

"נידונים למוות בהחלט. לדעתי, כדאי ללכת על הקרייריסטים קודם, הם לרוב מנצחים, אבל זו רק אני." קרוליין אומרת לארלוט בקול סמכותי במעט. היא צריכה לקבוע עובדות בשטח.
 
ירינארק-
"הולכים על הקרייריסטים קודם רק אם רוצים למות, או אם אתה מספיק מיומן כדי לנצח שישה נערים ונערות חמושים בלהבים."
ליאור-
"תבחר לך שניים שנראים לך שיוכלו להועיל, לא יותר. אני לא רוצה את הברית מלאה בקרציות מטופשות."
 
הוא פונה אליהם. "שלום." מחייך.
הוא משלב ידיים. "אדבר איתכם ישירות. מה דעתכם, על הברית הכי גדולה בהיסטוריה של המשחק? נפצה על החולשה בכמות שלנו." אומר בטון בטוח.
"כל אחד מאיתנו לכוד בטוח ימות בהתחלה. זה האפשרות לזכות בסיכוי הוגן." הוא אומר בקול בטוח של סוכן מכירות
 
דרגונס
IN
"אל תדאג , מי שאני ימצא יהיה הטוב ביותר..."
אחרי כמה דקות פונה להולי.
"דברי עם 12 , תגידי להם שאנחנו חושבים שמגיע לאנשים סיכוי נוסף השנה ושאנחנו נסכים לקחת את ה3 הכי טובים מכל השאר לברית שלנו , תגידי להם שאם הם יהיו טובים יותר מכל השאר אז נבחר בהם , ותזכירי להם שאם הם לא ידאגו אחד לשנייה אז רק אחד מהם יתקבל לברית , אני אדאג ל10 ו5."
"חשוב להזכיר לכולם שמי שאיתנו יהיה בטוח עד שנהיה רק 10 אנשים , תזכירי להם מי משתלט על קרן השפע ושבדרך כלל אנשים ללא הדרכה נוטים למות קודם , אני סומך עליך שתדאי מה להגיד ," אחרי רגע של מחשבה "תגידי שחיילים ללא מפקד בשטח נוטים להיות מטרות נוחות , ו2 באו לפקד על צבא הברית, אם תסלחי לי אני הולך לגרום למתמודדת לאבד כל רצון לחיות." אומר בחיוך סרקסטי.
הולך למתמודדת ממחוז 6
 
IN
"מאוחר מידי." אומר אנטון בקול תקיף "קדימה , תתקבצו יחד , תיצרו את הברית הכי גדולה בהיסטוריה , מצידי תהיו כל המחוזות פרט ל1,2ו4 , כל מה שתעשו זה להקל עלינו למצוא ולחסל אתכם , כמות מנצחת איכות רק כשיש מפקד טוב שמוביל אותה , אני די בטוח שש יכריז על הסתערות עלינו דקה אחת אחרי תחילת המשחקים , ובשנייה אחרי זה הוא ירוץ רחוק ככל הניתן , ככה שהוא יהיה הייחדי שישרוד מכם , אם אתם רוצים לשרוד עליכם לדעת עם מי ללכת ."
"שמעו כולם , בהסכמה של מחוז 2 ו1 אנו נקבל השנה 3 אנשים נוספים לברית , פרט למחוז 4 (מניעת אי הבנה - מחוז 4 בפנים) כמובן , תוכיחו את עצמכם ותמצאו את עצמכם בתשע האחרונים או שתלכו אחרי שש ותמצאו את עצמכם מתים בקרן השפע, זו הבחירה שלכם, פרט לשלך שש , זאת אומרת רק אתה , אני לא שופט אנשים בגלל מעשיהם של אחרים , השותפה שלך תוכל להיות בברית , אבל אתה ..., אתה תמות עוד לפני שתבין מה קרה לך ,עשה מה שתרצה , אבל תדע לך שאיש לא הכריז מלחמה על הברית ושרד את זה ללא מחיר."
מרים את ידו ומתחיל לצעוק "יחי הברית" שוב ושוב."
 
דרגונס

"לא על ההתחלה, אבל כן, לקראת הסוף אני כן אהרוג את שארית הקרייריסטים. אני מציעה שתשקול הסכם אי תקיפה, אבל לא ברית, אבל בוא נראה רגע מה הבחור ממחוז 2 צועק שם." (הערה, זה לאחר ההודעה של "יחי הברית". היא שמעה פחות או יותר את הבחור. שמיעה חזקה מכילה יתרונות רבים.)


כולם (למען הסר ספק)

קרוליין הולכת מהשותף שלה, פוגשת את מי שידוע בכינויי "6".

"משחק נגד הקרייריסטים? מסוכן. אל תיצור ברית רחבה, זה מיותר. אם אנחנו מדברים על הסכם שבו אני למשל לא אגע בך ואתה לא תיגע בי, זה הרבה יותר הגיוני, בהתחשב שהזמן שלך הרגע התקצר בהרבה. אני לא אומרת את זה מנקודה עויינת, או אפילו אגרסיבית. אני מציעה שתשמור על מוניטין טוב, זה יעזור לך בזירה." היא אומרת לבחור.
 
"אני מאמין שאצליח להפיק את מיטב הכשרונות שמכל אחד." הוא אומר לא מתרגש מההאשמות והזלזול.
"אני עבדתי בתור חלק מצוות התוכנית בשנים האחרונות... אני יודע איך המשחק עובד. כל השאר סתם ילדים.... מוכשרים מאוד. אני יודע מה הולך לקרות."
 
IN
"אתה אומר שאתה יודע מה הולך לקרות ?, כל מה שאתה יודע זה מה אמור לקרות ,בין תאוריה למציאות יש מרחק קצת גדול אתה לא חושב?, אתה תבטיח לאנשים הרים וגבעות ותעניק להם מוות, אתה קורה לאנשים לדגל אל סמך השערות , אתה לא מפקד או מנהיג , אתה בקושי מהפכן , כל מה שאתה יודע לעשות זה לשנות את המצב , אבל אין לך אפילו תכנית אחת קטנה למה שיקרה אחר כך."
"אתה מגיע לכן מהמחוז שלך ומתלבש בבגדי הקפיטול , אני לא יודע מה האחרים חושבים אבל אני חושב שאתה פשוט מעדיף לשכוח מאיפה באת , אתה מעדיף לחשוב שאתה שייך לקפיטול יותר מאשר לבית שלך , האנשים שבחוץ כנראה ידברו עליך מעט ואולי יתרמו גם , אבל ברגע שתמות אתה תהפוך לכולם בשבילם , אז לפחות תזכור מאיפה באת."
פונה לכל הקהל
"אני לא מבטיח לאיש מכם הצלחה וחיים , אני פשוט מבטיח לטובים סיכוי טוב יותר לשרוד ,אם תהיו טובים ממני אז אני אדע שאדם טוב ממני הרג אותי , , כל מה שהוא מבטיח לכם זה מוות מהיר ,עשו זאת , לא אכפת לי , זה אתם שבסוף יצטרך למות בגלל הטעויות שלו, לי אישית נמאס משדה הטבח בהתחלה , בגלל זה שכנעתי את החברים שלי לקבל חלק מכם , כדי שלמוות שלנו תהיה משמעות ושלא נהיה עוד אחד שמת בקרן השפע, לכל אחד פה יש פוטנציאל לנצח , יש כאלה שהפוטנציאל שלהם גדול יותר בגלל שיש להם רקע כלשהו , כל אלה שלא מוזמנים להפריע לי ולשותפה שלי בכל רגע כדי לקבל טיפים והמלצות, או , שאתם יכולים ללכת אם שש , להפוך לברית הכי גדולה שהייתה , בהצלחה , אני חושב שללקט מזן ל18 איש יהיה משימה קלה, דרך אגב שש , כמה זמן הברית שלך תחזיק ? , כי בהנחה שברית שלך תחסל את שלנו אז מה תעשה ?, תפרק את הברית , אתם תהיו באותה נקודה כמו בנקודות ההתחלה , רק שתהיו 18 ומטה אנשים , אני מבטיח לכם להגיע לנקודה של 10 , במקרה שתהיו טובים מספיק."
"תבחרו בעצמכם , ללכת אחרי חייל לשדה הקרב , או אחרי רופא."
"עכשיו עשו לכולנו טובה ולכו לישון , הזמן פועל לרעתנו ובעוד פחות משבוע נמצא את עצמנו נלחמים אחד בשני , אני לא מתכנן לבלות את הזמן הזה בלהסביר את המובן מאליו ולא להתכונן."
 
חזרה
Top