• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

משחקי הרעב, התחרות ה70 - עץ משחק (התחלנו!)

out
אוקי תודה.
אז נכון לעכשיו אני הולך אני מניח שנכון לעכשיו רק אני ואתה שם אז....
IN
חדר כניסה
אנטון הוא נער/גבר ממוצע , פרט לעובדה שלאחר כמה שניות ניתן להבחין בכך ששני העיניים שלו שונות בצבען , אחת מהן ירוקה והשנייה כחולה , הוא מוריד את הכתר/קסדה שלו ונושם עמוק.
"בן אדם , עד כמה שהשריון הזה היה יעיל , אני מתבשל בפנים, אני מצטער , זה תמיד קורה לי , שמי אנטון ממחוז 2." קד קידה קלה , "ואתה?"
 
חדר כניסה.

"הקסדה בישלה לך את חוש הראיה גם?" הנערה אומרת לו. היא כבר הספיקה להתקלח ולהתארגן על בגדים נוחים. היא מביטה בך, וללא איפור, סביר להניח שתתקשה להעלות נערה יפה בהרבה ממנה בדמיונך. היא מעבירה אליך חיוך חברותי, כנראה שבשביל החיוך הזה בחור או שניים יכלו למות.

"בכל מקרה, אני קרוליין ג'ונסון, הנערה עם הכינור, למקרה שראית. אני ממחוז 5. ואתה?"
 
חדר כניסה
"לא , היא פשוט הזכירה לי שבשדה הקרב למין שלך אין חשיבות , חלק מרעיון הכולם שווים שלכן ... "
מבט נוסף באנטון חושף בן אדם בעל מראה מכובד , יש שיקראו לו יפה , ניתן לראות רמז לרעב למשהו באחת מעיניו ,יש לו שיער שחור קצר.
"בכל אופן , שמי אנטון,אני בספק ששמעת עלי , אולי שמעת על אבא שלי או סבא שלי , שניהם מנצחים בעבר או אולי אל אח שלי , שינוח על משכבו בחתיכות (rest in pieces) שהוכיח את חוסר היעילות שלו באחד המשחקים האחרונים, ואני הבן האחרון במשפחה שלי , אז אפשר להגיד שאין לי יותר מידי לחץ , יחסית לרוצח בדם קר בפוטנציאל ,טוב , כולנו כאלה, ואני שוב מתחיל אז, כמו שכבר אמרתי , אני ממחוז 2 ועד כמה שתשמעי אותי מתלונן על השריון הזה , אני מרגיש בו הכי בטוח פה ." ,מחייך "ודרך אגב , ביצוע נחמד , על הכינור , מה דעתך על שלי? , לא דרמתי מידי או משהוא נכון ? , את יודעת איך זה הסטיליסטים הללו , יש כאלה שמלבישים אותך בבגדי ערב ויש כאלה שרוצים שתהיה השטן על אדמות, אני נראה לך כמו שטן?"
 
ציטוט :
המחוות לקהל וכל הדברים שכולם רואים יכתבו מחוץ לספוילר. הדברים האישיים בספוילר כרגיל.
ציטוט
(תגובה מהירה, בקושי יש לי זמן)
עריכה : לא ראיתי שענו, עד שראיתי את העמוד הארבע עשרה :)
 
חדר כניסה

"תראה, אם אני אגיד לך את האמת המחוז שלכם מצליח הרבה יחסית, ואתם מתאגדים לרוב עם מחוזות 1 ו4. אם אני אגיד לכם את זה בפשטות, יש לכם משהו שם שגורם לכם להצליח הרבה, ואתם בוחרים את החפצים שלכם באימונים בשבריר שניה, כאילו הוא קורא לכם. ועם החליפה? אתה באמת נראה קצת כמו אחד, אבל ראיתי מקרים של אנשים שהתלבשו כסמלים של רשע והתגלו כחביבים למדי. חבל שרובם המוחץ מתו." קרוליין אומרת. נטולת ידע לגבי הקטע של הקרייריסטים, היא עדיין רואה שיש משהו שם.

"ואני חשבתי שהורדת השיער מהגוף שלי הייתה רצינית. איך קוראים לך דרך אגב?" היא אומרת למתמודד של דינר, כאשר היא תופסת את הבחור מגרד קעקועים.
 
חדר כניסה
IN
"כן אפשר להגיד שאנחנו מתכוננים לפעמים למשחקים הללו כל החיים שלנו." אומר אנטון בצחוק חזק יחסית ,"וחכמים הם האנשים שיודעים לבחור את החברים שלהם, אם תרצי אני יכול לזרוק לך עצה או משהו, ואם תוכחי שאת יודעת מה את עושה , את אולי תוכלי להצטרף לקרירסטים השנה , אם תוכחי שאת תורמת."
אנטון פונה לשחקן של דינרבלו , "תן לי לנחש , פוסידון ?" , "מה היינו עושים ללא אלפי שנות היסטוריה שמהן יוכלו הסטיליסטים לבחור דמויות , בדיעבד אני חושב שכל ההיסטוריה האנושית הייתה בכרכרות בחוץ ."
"דרך אגב , שמי אנטון דלגדו , אולי שמעת על אבא שלי או סבא שלי , מנצחים בעבר , ואני מתחיל לחזור על עצמי..." , "אתה הבחור מ4 לא? , חסכת לי לדבר איתך בבוקר , במילה אחת , בפנים או בחוץ?"
 
חדר כניסה
הסטיילסית האידיוט לא הבין את הרעיון שלי.והכריח אותי לשים קעקועים מזוייפים.גם לסוסים המסכנים."הוא עונה לנערה."קצת אגרסיבי לכרות איתי ברית ולהכריז שההיסטוריה האנושית היא רוב של מלחמות.אגב המחוז שלנו בפנים.לא הייתי מתאמן כל כך הרבה זמן כדי להפסיד לך"הוא אומר לאנטון."תצטרפי אלינו נערה את תמשכי אלינו ספונסרים.ואני אוכל ללמד אותך להלחם או לעשות מלכודות."
 
חדר כניסה
"אגרסבי ללא ספק , אבל נכון , המין האנושי מנסה במשך אלפי שנים להכחיד את עצמו בצורה לא רעה , הדבר הראשון שהמצאנו היה ההרג , בערך... ,ו4 , אל תרתום את הסוסים לפני העגלה או משהו, לפני שאתה מוסיף מישהו לברית כדי שתוודא אם השאר, זה נחמד שמדי פעם אתם לוקחים אחריות אבל כדי שנחכה לשותפה שלי ולחברה מ1 לפני שחותמים בריתות אם השאר." , מפנה מבט לקרוליין "בלי להעליב,אנחנו די בקטע של ברית של שורדים ואלא אם כן יש לך כבל מאריך ממש ארוך עד לזירה שמחובר בצד השני לתותח או משהו כדי שתסבירי לי אחר כך בפרטיות איך את מתכוונת לעזור, לא נרצה שכולם ידעו מה סגנון הלחימה שלך."
"ו4 , כמו שכבר נאמר לי עשרות פעמים ברכבת לפה , ספונסרים זה לא הכל במשחקים האלה , תאמין לי שאני בונה אליהם בדיוק כמוך."
"ובפן שונה לגמרי, מה דעתכם על החברה מ6 ,הם קצת הגזימו לא?"
 
חדר כניסה
"השנה יש סטיילסטים לא טובים במיוחד זאת דעתי.חוץ משלך נערה.שלך היה די טוב יחסית לשאר.יש הרבה מזעזעים.והרבה בסדר כמו שלך ושלי אנטון.אבל השנה הרף לא גבוה במיוחד."
 
חדר כניסה.

"תודה, אני קרוליין דרך אגב, וזה יהיה חביב לדעת את שמך. נחמד שאתם מצליחים להגיע לברית במהירות כזו, ועוד שלושה מחוזות. הייתי בטוחה שאתם לא הייתם אמורים להיפגש עד המרכבות או משהו, אבל לא רואים בטלוויזיה כל כך מוקדם." קרוליין אומרת עם חיוך קצת ערמומי. משהו התבשל ממקודם. נראה שמחוזות 1,2 ו4 משתפים פעולה באופן בלתי נפסק מהסרטים המעטים שהיא ראתה ברכבת וממה שהיא זוכרת שהציגו בטלוויזיה (מה גם שהחבורה הזאתי זכתה להיות חביבת הקהל ברמה גבוהה להפליא, אפילו מחשידה).

"טוב, אם אתם צריכים כישרונות קרביים אני כנראה לא זו שתספק לכם אותם. לא התאמנתי לדברים האלו, לא כמו המשוגע ההוא מאצלנו מלפני שש שנים שהחליט להתנדב, התגלה כהצלחה בחרב ומת. אבל, יש כשרונות שלא מספרים עליהם לאחרים, אני צודקת?"
 
חדר כניסה
"4 , אשמח להחליף איתך מילה מאוחר יותר , אתה נראה לי טיפוס אמין." אנטון מצביע בעיניו לכיוון השני של החדר., "שום דבר אישי קרוליין , צריכים לתאם דברים לברית". הוא אומר בחיוך.
"ובקשר אליך קרוליין תזכרי שבסופו של דבר ניפגש כאויבים במקודם או במאוחר , אז תמיד תשימי לב למה שוקרה מסביב , אנשים בחדר האימונים נוהגים לחשוף את היתרונות שלהם בכך שהם משפרים אותם , פשוט תפקחי עיניים , מי כמוני יודע שבקרב למודיעין יש תפקיד לא פחות חשוב מלחרב , אז אם תוכלי לדלות פרטים על האחרים תהפכי למאוד יעילה לברית ,את גם נראית כמו מישהי שאנשים נחשפים בפניה , את צריכה להכיר את השותפה שלי, וקרוליין אני מדבר רק עליך ולא על השותף שלך , קחי בחשבון שאולי תמצאי אותו כאויב בתוך פחות משבוע."
 
חדר כניסה
"לוקיאיוס, עכשיו אני יכול להפסיק לקרוא לך 4 , יש סיבה שהברית בדרך כלל שורדת , והסיבה הזו היא שכל אחד יודע מה הוא עושה ותורם לקבוצה , יופי ויכולת לנגן בכינור הן יתרון לא קטן בחצי מהמחוזות , אך לצערי , לצערך ולצערה של ידידתנו, בזירה אין כינורות ובדרך כלל קשה לשמור על היופי , ובשבוע עוד לא מצאתי מישהו או מישהי שהופך מנגן כינור מוכשר לרוצח מיומן סתם ככה , אז אלא אם כן היא יכולה להרוויח את המקום שלה , היא לא תיכנס לברית."
 
חדר כניסה:
IN
נד ננס בצעד קליל לתוך האולם. הוא מביט על הגודל, ולמרות נחישותו, מוכרח להתרשם מהבניין.
הוא מסתכל כשחיוך על פניו, אם זאת מוטרד במחשבות.
OUT
מי בחדר?
 
out
אם כולנו בחדר כניסה, סביר להניח שאפשר לא להשתמש בספויילרים.

in
"אני מסכימה איתך שכנראה הייתי צריכה שלא להתעמק על הכינור בחיי, אבל מצד שני זה לא שהתנדבתי לזה. אבל יש לנו כמה ימים שאפשר לעשות בהן משהו. אם אני ארוויח את המקום שלי בברית שלכם אני לא יודעת, למרות שמיומנות בכינור משמעותה משמעת, עבודת ידיים מהירה, זיכרון טוב ועוד דברים שהשתיקה יפה להם, לא שאני רוצה לפגוע במישהו ספציפית בזה שאני לא מוכנה להגיד לכם את השאר. בכל מקרה, אני מצטערת אם אני לא אכנס לברית שלכם, זה לא דבר שאני יודעת על בטוח כאן ועכשיו. בריתות נוצרות במהלך שלב האימונים לרוב."
 
IN
"אז אני שמח שאנו משדרים על אותו גל , אני מבטיח לך שאם בטוח יומיים תראי יכולת , אני עצמי אכניס אותך לברית , כמו שאמרתי מקודם , היכולת להרוג היא לא הכול במשחקים הללו."
מסתכל לעבר השחקן של אראגון (נד) , "ואתה הבחור מ 10 לא?, הצלחת להרשים כמה אנשים , להוביל סוס זה דבר אחד אבל שוורים זה שונה לגמרי , הרשה לי להציג את עצמי :אנטון דלגדו ממחוז 2 , הנערה היפה שלצידי היא קרוליין והבחור עם הקעקועים הוא לוקיאיוס , ושמך הוא?"
 
IN
"שמי הוא נד" הוא אומר בקלילות.
אמנם הוא נראה רגוע אך אפשר לראות קשיות מסוימת בתנועותיו, כמו האדם ההולך בחשש ולא סופר-בטוח.
"אני מתערב שממכם התרשמו מאוד" הוא מגחך.
"טוב, אני חושב שלא תהרגו אותי עכשיו, אחרת לא הייתם מקבלים את פני ככה" הוא אומר
"יש משהו מיוחד?"
 
חזרה
Top