• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

משחקי הרעב, התחרות ה70 - עץ משחק (התחלנו!)

ליאור-
"אחרי הארוחה נצפה בבחירת המתמודדים האחרים. בינתיים תאכל" אומר המאמן שלך, שעסוק בלחסל את צלחת הסטייק השלישית שלו.
דינרבלו-
OUT
אתה זוכר שהסטיליסטים תחת שליטתכם, כן?
IN
"את הסטייליסטים שלכם תפגשו מחר, הם יעצבו לכם את המרכבה והתלבושות. אני בספק אם השמועות נכונות, אבל תראה הכל אחרי הארוחה- נצפה בבחירת המתמודדים האחרים" אומר המאמן שלך.
 
דרגונס

תביטו איך שתרצו בה, אבל קרוליין יודעת לאכול. הנער שלצדה אולי שבע, אבל קרוליין אוכלת, נראה שאם לא תמות בזירה יהיה לה קשה לאכול, הארוחה נהדרת.

"אני מודה, האוכל מדהים. מי שמכין או מכינה את האוכל ראויים לתשבוחות!" קרוליין אומרת בשמחה. אוכלת אוכלת, אבל עדיין לא שוכחת להודות. קרוליין מביטה במנצחת שבאה איתם, לא בטוחה מה לומר. ניכר שהרמת גבה היא נחלת הרוב, אם לא יותר, והיא מרגישה את זה. היא מתיישבת באופן מסודר על הכיסא, עם המכנסיים הפשוטים והחולצה העשויה מחומר זול אך עמיד שרק על מעטות עולה יפה- והיא אחת מהמעטות הללו. שיגידו מה שירצו, אבל זה הרבה יותר נוח משמלה.

"אז, לא יצא לי להכיר אותך טוב. אשמח לדעת עלייך יותר, ואשמח לדעת אם יש לך עצות." היא אומרת, פונה למנצחת. ידע הוא כוח, אחד שיתן לה לחיות.
 
ירינארק-
"זה תלוי מה את מתכננת. את המתכוונת להרשים את כל נותני החסות והמנהלים, להיות אהובת הקהל, ולהתבסס הרבה על מתנות? או שאת רוצה להיות ילדת הצללים השקטה, שמסתמכת רק על זריזותה וחמקנותה? או כל שילוב בין השניים. תגידי מה האסטרטגיה שלך ומשם נמשיך" את שמה לב שלא נראה שממש אכפת לה שאת לא לובשת שמלה, והיא בלבוש די דומה לשלך. גם אם גברת נצנצים לא רואה אותך או אותה בעין יפה, נראה לך שאת והמאמנת דווקא תסתדרו לא רע.
 
דרגונס

"הרעיון שלי עומד על השגת חביבות על נותני חסות פוטנציאלים, ובאותו הזמן שידור לשחקנים שאני לא האיום הגדול. החלק השני כמובן חייב להיות שקר אם אני רוצה לשרוד. אני מניחה שלשם הרעיון אני אצטרך כינור לפני המשחקים וקשת אחריהם. אני לא מספיק חזקה להילחם בחבר'ה הגדולים ולא למדתי יותר מדי מהשיעורים על המשחקים, אבל לתקוע לאנשים חץ בראש קוסם לי מאוד. כמובן, אני אאלץ ללמוד להכין את הקשת מהר ביערות או לבזוז גופות כי אני לא הולכת על הקרן, זה אחרי הכל התאבדות אם את לא קרייריסטית או שייכת לאליטה. בקצרה, אשת החברה הגבוהה ביום, פרטיזנית בלילה." אני צריכה כינור, קשת, חצים ופגיון. תנו לי את אלו ואני עשוייה לנצח.
 
דינרבלו
לא מדבר עם המאמן, לא עם השותפה? אם לא אז בסדר. חכה שהאחרים יגמרו את הקטע הזה ואז הרצה.
ירינארק-
"ולמה קשת? ואת הולכת פה על חבל דק, אני רוצה לשמוע איך את רוצה לשדר אי איום ובכל זאת לאסוף תמיכה. רעיון זה מצוין, עכשיו בוא נראה את תוכנית הביצוע. שמעתי על כישרונך בכינור, ואני חושבת שזה יעזור לך רק בזמן המרכבות, דברי על זה עם הסטייליסט שלך. מה שכן, בזיזת קרן השפע תהיה התאבדות, זה נכון, וגם נגד הקרייריסטים."
 
דרגונס
IN
"יש לך היכרות אם אחד המדריכים האחרים , עדיפות למחזות החלשים יותר ?, אנחנו מרחיבים את הברית" שולח קריצה להולי, "חשבנו שכדי לתת גם לקטנים הזדמנות"
OUT
ברמיזה הנוראית הזאת היה ניסיון עלוב שלא לדבר על עקרון "בשר התותחים " איתו
 
דרגונס
IN
"אז זה הזמן לדבר על אסטרטגיה קצת..., כמי שדיברתי עם ידידינו מטעם הקפיטול ,אני חושב שאין טעם להתעכב יותר מידי באזור קרן השפע , אם נצליח ליצור מספיק יחסי ציבור וספונסרים אז נוכל לקבל כל מה שאנחנו צריכים עד הזירה, מה דעתך הולי?"
 
ליאור-
"למה לא ללכת לקרן השפע? בסיס נוח. ואתה יודע שאי אפשר להסתמך על ספונסרים בהכל- יש גבולות להכל. יש לך מושג כמה זה עולה להכניס מתנה לזירה? צריך לפחות לחטוף נשק מקרן השפע"
 
דרגונס
IN
"בדקת את הכסף שיש למשפחה שלי?, רק זה יספיק לנו בשביל לקבל דברים נחוצים , וחוץ מזה איזה ספונסר לא ייתן לזוג פנים יפות כמו שלנו את התמיכה שלו?!(שאלה רטורית),כולם מצפים לכך שהקריריסטים יתבצרו בקרן השפע כשהם רק ממחזות 1,2ו4 אם נשבור שגרה זה יגרום לאנשים להתעניין , אנשים שמתעניינים בי שולחים לי מתנות ., מה דעתך הולי?"
 
דרגונס

"אם אני אאלץ להילחם בבריון גדול יותר מהבחור פה (מביטה על ארלוט, כרמיזה למי היא התכוונה) עם חרב או אלה, את תשמעי תותח, ולא שלו. לעומת זאת, עם קשת אוכל להשתמש בשמיעה החדה שלי בלילה ולהפתיע את אלו הקמים להרוג אותי. חוץ מזה, אני מעדיפה גם סכין, למקרים שאצטרך להילחם באמת, אז זה לא רק קשת. ובנוגע לאי איום, זה לא קיים. עצם היותי שם זה איום. יש כאלו שמשיגים את אהבת הקהל לפני הכל, בעזרת מחווה ייחודית למדיי או יופי יוצא מן הכלל, וזו המטרה שלי לזה. אני אלמד מה לעשות במתחם, אל תדאגי לגבי אימונים, ומול השופטים, שמחלקים נקודות אני אפגין ממוצעות, מספיק לשמונה נקודות בערך. גבוה מדי, ואני אהיה מטרה מועדפת. נמוך מדי, ואני אהיה מטרה מועדפת. עכשיו, הכינור הוא כמובן למרכבות ואולי לריאיון האישי, את יודעת, אז זה כבר יש לנו. עכשיו, יש לי את בעיית כלי הנשק. בעוד שאני כן אוכל לאלתר סכין, קשת זה עניין אחר. יש לך עצה?"
 
ליאור-
"אתה יודע כמה כסף עולה להכניס נשק למשחקים? היחיד שקיבל את זה אי פעם היה הפיניק ההוא, ממחוז 4, הקלשון- ויש לך מושג כמה ספונסרים שילמו בשביל זה? אני מתערב איתך שהמשפחה שלך תמכור את עצמה לעבדות לפני שתשיג אפילו חצי ממה שצריך כדי לממן נשק. אם אתה מדבר על מזון, אז אפילו אם תרשים מאוד אנשים, בלתי אפשרי לחיות רק על מזון ספונסרים. או שתצוד, או שתיקח את קרן השפע. ספונסרים זה בונוס, לא דרך הישרדות. תכניס את זה לראש!" המאמן שלך לא נתן להולי הזדמנות להגיב. הוא נראה זועם, כאילו היה לו עצמו ניסיון רע עם ספונסרים. הולי שותקת רגע ואז מדברת "בדבר אחד אנטון צודק- לשבור שגרה גורם לאנשים להתעניין בך. רק צריך לוודא שיש לנו את הכלים המתאימים לשבור את השגרה לפני שמתחילים. אני יכולה להרוג חיות באותה קלות שאני יכולה להרוג אנשים- בתנאי שנוכל למצוא את החיות."
ירינארק-
"אני מסכימה שלא יהיה לך סיכוי בקרב ישיר, ולכן טווח רחוק נשמע כמו רעיון טוב בשבילך. תלמדי את זה באימונים- למרות שזה יחשוף מה הכוח שלך בפני האחרים. זה עדיף מאשר להגיע לזירה בלי שום ניסיון בנשק שאת רוצה. אז את רוצה את תשומת הלב של הקהל, זה אומר שבהכרח תמשכי את תשומת הלב של הקרייריסטים, או כל קבוצת מחסלים אחרת. שמונה זה מאוד גבוה. זה אומנם הקו התחתון של הממוצע הקרייריסטי אבל זה בהחלט הרבה. זה אולי לא ימשוך הרבה תשומת לב מהקרייריסטים, כל עוד לא עברת את הדירוג שלהם הם לא יצודו אותך, רק יסמנו אותך כיריב מסוכן. אם את רוצה קשת, תצטרכי לעשות ריצה לקרן השפע, לקחת קשת ולברוח. אל תדאגי בקשר לחיצים- למרות שסביר להניח שיהיו כאלה ליד הקשת, אבל אפשר להכין כאלה בקלות יחסית. להכין קשת, לעומת זאת, צריך הכשרה מוקדמת. אז או שתיקחי קשת בקרן השפע, או שתהיי בבעיה. תצטרכי לאלתר סכין. אני ממליצה על "פגע וברח" בקרן השפע- לקחת משהו ולרוץ. אחר כך תשרדי על ציד וליקוט מזון, עד לשלבים הסופיים. תסתמכי על התחמקות בזירה. זה יתרון הגודל שלך- רגלייך קלות יותר. השתמשי בזה. תקווי שתרשימי מספיק נותני חסות במופע המרכבות, הראיון, והמבחן עם המנהלים, ואחרי זה "תעלמי". זה מה שאני יכולה לחשוב עליו.
 
דרגונס
IN
"כדי לשבור שגרה צריך לעבוד , ואת העבודה הזו צריך להתחיל מהרגע שנרד מהרכבת הזאת , בואו ניתן לקפיטול את מה שהוא רוצה יותר מכל , שיעריצו אותו , בואו נגרום להם להרגיש כך שאנחנו צריכים להיות אסירי תודה שאנחנו משתתפים במשחקים ,שזה כבוד גדול וזכות נהדרת , בואו נדאג שכל אזרח בקפיטול , גם העני המרוד ביותר , שאני די בטוח שעשיר יותר ממני, לחשוב שלהיות ספונסר שלנו זו הדרך שלו למלא את הצד שלו בעסקה ,שזו פשוט הדרך שלו להגיד "אתה צודק , אני באמת יותר טוב ממך , ואתה לא ראוי לשטוף לי את הנעליים , אבל אתה כל כך עלוב שאם אני לא אתרום לך אני פשוט לא אוכל לישון בלילה בשקט", את המשחק הזה מנצח מי שיש לו יותר יתרונות , אם זה כישרון או ידע או אם זה היכולת לגרום לנשיא עצמו להיות הספונסר שלך , אל תדאג למה שיקרה בזירה , זה כבר יהיה באחריותינו , אבל הברית הכי חזקה בעולם לא תוכל להחזיק ללא אמצעים, והולי , אנחנו צריכים לסכם עכשיו את איפה אנחנו ביחד , בתקווה שאני לא אקבל גרזן בגב ואת לא תקבלי פגיון בגב דקה לפני זה."
 
ליאור-
"אז איך אתה מציע שנגרום להם להרגיש ככה? שנלקק להם כל הזמן על כמה זה כבוד להיות פה? זה יהיה די שקוף, ואני חושבת שגם די מטופש. ולמה אתה מתכוון "איפה אנחנו ביחד?"
 
דרגונס
"זה ממש לא יהיה שקוף , כמעט כל אחד מהמתמודדים האחרים הוא ילד שנלקח מהבית שלו בכוח , בעוד שהם יראו המסכנים שנמצאים פה לבד אנחנו נקרין חזות של ה"נבחרים" שהגיעו לכן כדי לנצח , אני לא מדבר על כך שנשתחווה בפני כל אזרח בקפיטול כשנרד מהרכבת , אני מדבר על כך שנודה להם על כל דבר ודבר , ושאנחנו חייבים לדפוק הופעה בטקס המרכבות ."
"לצערי אין שום אפשרות ששנינו ננצח במשחקים הללו, אבל אני רוצה שנחזיק בברית כמה שיותר זמן ,אני רוצה לעבוד עם מישהי שאני סומך עליה ,מישהי חכמה מספיק כדי לזהות אויב וחבר , ומישהי חזקה מספיק כדי לדאוג לעצמה ולברית באותו הזמן, על אחת שאני יכול להיות בטוח שלא תהרוג אותי כי זה יתאים לה באותו רגע אלא רק משיקול אסטרטגי מוצלח , אני מציע שנקבע מספר של מיועדים , ברגע שהגענו לשם כל אחד ילך בכיוון אחר , נחכה כמות זמן שנקבע לפני שנתחיל לראות אחד בשנייה אויב ."
OUT
אני די מנסה ליצור מצב שהיא תסמוך עלי ולא תרצה לבגוד בי מתוך אמונה שזה לא יהיה מעשה נכון , אני צריך כבר לגלגל משהוא?
 
ליאור-
"זה כבר נשמע יותר מתאים. ומספר המיועדים הוא רעיון טוב. עשרה כולל אותנו, איך זה?"
OUT
לא, אתה לא צריך. היא הגיונית הישרדותית, קצת כמוך. יש לכם כמה דברים במשותף, קרייריסטים וזה.
 
חזרה
Top