• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

משחקי הרעב, התחרות ה70 - עץ משחק (התחלנו!)

דרגונס

"תראה, למדתי קצת בחיים שלי, ולמדתי שאם תתיידד עם איזו נערה יפה שמושכת אנשים בכישרון כלשהו, אתה עשוי להשיג חלק מאור הזרקורים ואולי גם כמה נותנות חסות שפשוט לא יכולות לראות אותך בהמנון של הקפיטול, מתי שמציגים את המתים על השמיים. עכשיו, אני ממש מקווה שהסטייליסט או הסטייליסטית שלי יהיו יותר נחמדים מאתה יודע מי (מעבירה מבט חטוף על אשת הקפיטול) ויהיו פתוחים לרעיונות נוספים, אבל גם אם לא סמוך עליי ששמיעה טובה זה לא רק למוזיקה." היי, הוא ישרוד קצת, אולי הוא יגיע לשמונה האחרונים אפילו, מי יודע?
 
דרגוניין-
"בסדר גמור. זה בהחלט מעלה את הסיכויים שלנו לשרוד. וסביר להניח שזה הסיכוי היחיד שלנו נגד הקרייריסטים. אני חושבת שכדאי שנתארגן, ארוחת הערב בעוד עשר דקות (תגיד אם אתה משהו אחר חוץ מזה או לא)
ירינארק-
"אני לא בטוח שלתפוס חלק מאור הזרזקורים שלך הוא מה שאני רוצה להסתמך עליו, אבל מצד שני אין לי הרבה דברים אחרים להסתמך עלייהם, אז אני צריך להיאחז בכל שבב סיכוי שאני יכול. אז את מציעה שאם נהיה ידידים ואת תכנרי תוך כדי מופע המרכבות, יהיה לנו סיכוי להרוויח קצת נותני חסות? נשמע הגיוני."
 
OUT
מתי אנחנו נגיע לקפיטול?
IN
נד מתרווח אחורה, שוכב על הכריות הרכות ברכבת. הגוף שלו מתרפה, אבל המבט הקר לא משתנה, לא מראה אמון או פתיחות.
"מה אנחנו יודעים על המיועדים האחרים?" הוא שואל
 
אראגורן (יאי, האינטרנט חזר אני מבין)
"אתם לא יודעים כלום. נוכל לצפות באיך הם נבחרו אחרי ארוחת ערב. זה כל המידע שתקבלו עלייהם עד שנגיע מחר לקפיטול ונתחיל את האימונים." אומר המאמן שלך
 
IN
"טוב" נד אומר קצרות. הוא פונה לסטייליסט שלהם "אני יודע שזה קצת לא מקובל, אבל חשבתי שאולי תוכל לשתף אותנו ברעיונות" הוא מנסה לחייך ולשמור על טון קליל כשאומר "בכל זאת, אלה החיים שלנו"
OUT
הוספתי יתרון שינה קלה
 
אראגורן-
OUT
חכה בסבלנות, סטייליסטים מחר, הקטע הבא אחרי ארוחת הערב :) ותזכור, אתה שולט על הסטייליסט שלך, אז אתה תעשה שהוא מדבר חזרה או תתאר את המראה שלו או ווטאבר. אתה עושה משהו חוץ מזה לפני שאתה מתרווח בחדרך, מתקלח, לובש בגדים חדשים, מהרהר לך, ואז הולך לארוחת הערב?
 
אראגורן
"לא, אני לא חושבת שאתה מכיר אותי. ואני גם לא חושבת שכדאי שתטרח, כי אני כבר חשובה כמתה. גם אם אני אצליח לשרוד, מתישהו הקרייריסטים יצאו לצוד אותי, וזה יהיה הסוף שלי."
 
IN
|היי, אל תהיה כל-כך פסימית" נד אומר בחיוך. הוא לא פתוח בדרך כלל לאנשים, אבל היא מזכירה לו את אחותו הקטנה.
"וחוץ מזה, עכשיו אנחנו חצי-אחים, לפחות עד המשחקים" הוא אומר "ואני יותר גדול ממך אז תקשיבי לי"
 
אראגורן-
"אם אתה חושב שרק בגלל שאתה יותר גדול ממני אני אקשיב לך, אתה טועה. ואני דווקא חושבת שאתה יותר מדי אופטימי. אם יש לך רעיון כל כך גאוני איך לשרוד אני אשמח לשמוע" אתה רואה שלמרות שהיא אמרה שהיא לא תקשיב לך בגלל שאתה גדול יותר, היא מסתכלת בך בסקרנות, אולי אפילו תקווה. היא כנראה די נואשת, ומנסה להיאחז בכל סיכוי שיש לה.
 
IN
"אין לי רעיון סופר מושלם, הוא בתהליכי גיבוש ואני צריך עוד מידע" נד אומר "אבל אני יודע מה ההכרחי להישרדות" הוא מחייך "מילה אחת, חמש אותיות, מתחיל ב-ת' ונגמר בקרקור של צפרדע" הוא מגחך
 
דרגונס

"טוב, אני כבר קצת מפורסמת בקפיטול, יש להם פרוייקט בשם מוזיקה מהמחוזות שבו אני ואמא שלי השתתפנו השנה, ואני כמובן כינרתי. אני אדבר איתם, בטוח שקיים לפחות כינור אחד שהמעצבים שלי יוכלו להשיג. (החלק הבא נאמר בשקט) אחרי הכל, הם יכולים להשיג את החליפה של גברת נצנצים (סוף חלק שקט)".

out
כן, אפשר כבר להמשיך.
 
IN
"טוב, זה יחכה למחר" נד אומר בפתאומיות ופונה לחדר שלו, כמעט בגסות.
הוא יושב על המיטה ומקלל את עצמו. ככה סתם, הוא הולך ומנסה להתחבר איתה. טיפש! עכשיו איך הוא יוכל להרוג אותה אם יגיע הזמן?
עכשיו הוא מזדהה איתה, עוזר לה! כמה מטומטם הוא יכול להיות! היא האויב!
והוא חייב לנצח! אין ברירה אחרת...
OUT
הוא יושב שם, די מדוכא עד לארוחת הערב.
 
לוקיאיוס
לוקיאיוס מתכוננן מדבר עם המאמן שלו על הטלת קילשון מדבר עם אישת הקפיטול על הפוליטקה והרכיליות האחרונות
 
דרגוניין- אוקי.
דינרבלו במסווה-
תפרט טיפה יותר. בפוליטיקה אין שום דבר חדש, סנואו מושל כרגיל, ואין התמרדויות לאחרונה. בקשר להטלת קלשון תצטרף לפרט טיפה יותר. חוץ מזה שזה בארוחת ערב. אבל למעשה כבר כמעט כולם הגיעו אליה, אז ההודעה הבאה תהיה הודעת הארוחה.
אראגורן-
אהבתי את משחק הדמות. ארוחת הערב מוגשת בקרוב.
ירינארק-
אז ככה מסתיימת השיחה, ואתה לא עושה עוד שום דבר ראוי לציון, כן?
אוקי, כולם הגיעו לארוחת הערב (זה נשמע לי כזה מפגר כשאני כותב את זה :) ) אז הקטע הבא הוא לכולם :
אתם מגיעים לארוחת הערב, אחרי הדיונים שערכתם. יש לפחות חמש מנות- מרק, סלט, מנת בשר מרכזית, פשטידות, דגים, עוגות. כל מה שתרצו. לרובכם השפע הזה לא מוכר, ואתם מתנפלים עליו כמו זאבים. האוכל מעולה, והארוחה היא המפגש הרשמי הראשון שלכם עם המאמן\מנחה שלכם, למרות שגם נציג\ת הקפיטול נמצאים שם. אם אתם רוצים לדון על אסטרטגיות, עשו זאת עכשיו.
 
חזרה
Top