• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

משחקי הרעב, התחרות ה70 - עץ משחק (התחלנו!)

ה"דוקטור".
הוא שור על הבעה קרה ושקולה. הבעה שרופאים לומדים לאמץ, גם מול ההיסטרים שבחולים ומול המצבים המבהילים ביותר.
מקצועי.
אבל גם אדיבה. היא פונה לשותפתו:"שלום. אני דוקטור לארי קלארקס מה שמך?" מושיט את ידו בידידותיות. משתדל שלא לחשוף את המתח.
האם תיגעל ממנו?
הרי... הוא... בוגד.
 
דרגונס
"זורק ,דוקר , או סתם חותך, אני שמח לדעת שיש בכוונתך להחזיק בברית , נקווה שהחברה מהמחזות האחרים יהיו שווים ,משהו , או שבעם נקווה שלא אני עדיין לא סגור על זה, אבל אני חושב שהגיע הזמן לגוון קצת , מה דעתך?"
 
דרגוניין-
היא מסתכלת עליך, מבולבלת. הרי אתם יוצאים להרוג אחד את השני בזירה עכשיו. ואז היא מזהה אותך. היא בוחנת אותך בחשדנות כעת, לא נגעלת אבל גם לא נלהבת. "אתה היית ההוא... כן זה היית אתה. קוראים לי אלייזה. מה אתה רוצה ממני בכלל? הרי אנחנו בכל מקרה הולכים לזירה להרוג אחד את השני." לפחות היא לא דוחה אותך, אבל היא בטח שמחה קצת- כך היא לא תרגיש כל כך רע אם היא תהרוג אותך בזירה. כמו מגן נפשי כזה (התייחסתי לאיטואיציה שלך)
ליאור-
out מה זאת אומרת לגוון?
in
"כן, אם הם יהיו טובים זה אומר שכנראה נצטרך להתעמת איתם בסוף, ואם לא טובים אז זה אומר שהמיועדים האחרים יהוו סיכון גדול יותר" מחשבה טקטית טהורה. אתה רואה שהיא תהיה בת ברית בעלת ערך.
 
דרגנוס
IN
"אז מה דעתך שניצור לעצמו קצת בשר תותחים השנה? , בואי ניתן למחזות הקטנים להרגיש שיש להם מה שצריך כדי לנצח במשחקים האלה , במקרה הרע ביותר הם ימותו בשבילינו , במקרה הטוב ביותר כשנגיע למצב שהברית נשברת נמצא עצמנו עם
חבורות ילדים מפוחדת שלא יודעת להסתדר לבד ..."
OUT
בגיוון הכוונה לליצור ברית עם המחזות הקטנים ולא רק עם 1ו4
 
ליאור-
"זה נשמע רעיון מעניין למדי. מצד שני, יחשדו בנו- הרי אנחנו קרייריסטים. חוץ מזה, אי אפשר לכרות ברית עם כל העולם, ואני לא חושבת שהחברה ממחוז 1ו4 יאהבו את זה.
 
דרגונס
IN
"אני לא מדבר על כל המחזות , אנחנו פשוט צריכים למצוא מחוז או שניים אם חברה קטנים מספיק ומפוחדים מספיק , לא כולנו מתנדבים למשחקים , בקשר לחברה מ1ו4, בואי קודם נראה מי הם ומה יהיה בקרן השפע."
 
ליאור-
"אז אתה מציע שלא בהכרח נתחבר עם הקרייריסטים הרגילים, ושאם יהיה לנו מזל נוכל להישאר בסוף עם כמה ילדים מפוחדים קלים להריגה? זה נשמע טוב"
 
דרגונס

out
הוגן, אני אשתדל להתעמק על שיטות משלי, אבל אחרי קריאת הספרים אתה מגלה שזה מעט קשה.

in
"יש משהו בדבריך. זה יהיה בלתי אפשרי לא להרוג אחד את השני, אבל עדיין. אם רק היה לי כאן את הכינור שלי. תן לי כינור, שלח אותי אל הבמה וטען שהינך חברי. זה לא יציל אותנו, אבל בשבילך לקבל נניח 9 נקודות במקום 8 זה דבר שמושך יותר נותני חסות. זה שאני הולכת להרוג אותך לא אומר שאני לא אתחרט על זה כל ימי חיי, אם אצא מזה בחיים. בכל מקרה, אם אתה משיג קבוצה, תלכו נגד הקרייריסטים בכל מחיר, ואל תלך לקרן השפע אם אתה לא בטוח מה לקחת, זה מוות בטוח, ואני מעדיפה שאם לא אני אחיה, אז אתה."
 
ליאור-
בינתיים אני עוצר, כי אני רוצה שכולם יגיעו לארוחה באותו זמן. אני לא יכול לרוץ איתך קדימה.
ירינארק-
out
אני יודע שזה קשה, אבל תשתדל
in
"תודה. אני מעדיף שהמחוז שלנו יזכה בפרסים כדי שיהיה לנו מספיק מזון סוף סוף לשנה אחת. לפחות הם יחזיקו עוד שנה בלעדי, אולי אחד מהאחים שלי יצליח למצוא עבודה. שמעתי על כישורי הכנרות שלך. אם רק יכולת לכנר בזמן מופע המרכבות זה ימשוך נותני חסות על בטוח. מה שכן, אני לא חושב שמנהלי המשחק יתרשמו מהכנרות שלך. הם מתעניינים בדברים שיעזרו לך לשרוד בזירה. אבל את צודקת בקשר לקרן השפע. צריך להיות ממוקדים על מה שרוצים, אחרת הקרייריסטים יהרגו אותך כשתנסה להחליט מה לקחת. אני עדיין לא בטוח בקשר לחברות... מה זה יעזור לנו בכלל?"
דרגוניין-
"אני לא אכרות ברית עם בוגד" היא אומרת בנחישות. אז נראה שהיא חושבת מחדש, הישרדות מול כבוד. "חוץ מזה, איזה ערך יהיה לך בזירה? סביר להניח שלי יהיה עוד פחות ממך, אבל אני צריכה סיבה כדי לקחת בוגד כבן ברית"
 
דרגוניין
היא מהססת עדיין, אבל אתה רואה שהיא מתחילה להשתכנע. היא טיפוס שורד, ולא נראה לך שיש לה ניסיון עם כלי נשק כלשהו. "אתה יודע משהו על לחימה? כי את זה אני אצטרך מאוד. אם יש לך משהו כזה, אז עשינו עסק, ואני דורשת שתלמד אותי את זה"
 
דרגוניין
"רופאים יודעים על מיקומים פגיעים בגוף האדם, אם תהיה מוכן ללמד אותי את זה, אשמח לחסור אליך, אפילו שאני לא יודעת מה להציע בתמורה מלבד הבנה בצמחים ותרופות, שסביר להניח שאתה יודע. למרות שאני בטוחה שאני יכולה ללמד אותך הרבה על צמחי מאכל. למדתי לימוד מקיף על צמחים, גם על צמחי מאכל, ותמיד הייתי סקרנית בקשר לצמחי מאכל, להיות מסוגל להאכיל את עצמך מן הטבע. גם חשבתי על זה שאני אולי אבחר למשחקים, עם כל האסימונים שהחתמתי. אז אולי בכל זאת יש לי מה לסייע. יש לנו עסקה?"
 
דרגוניין
"מי עוד אתה חושב שיסכים להצטרף? אנחנו שני מיועדים ללא ניסיון לחימה." אתה רואה שהיא עדיין לא בוטחת בך במאה אחוז, אבל שוב, היא שורדת. כנראה שתצטרך להציל את חייה בזירה כדי לזכות באמונה המלא, או לפחות משהו דומה. מוניטין של בוגד הוא אף פעם לא דבר טוב, במיוחד כשאתה מנסה ליצור בריתות.
כל אלה שעוד לא הגיבו : אל תילחצו אם אתם חושבים שאתם מאחור, יש לי כמה "נקודות מפגש" שאני אחכה עד שכולם יגיעו אליה לפני שאמשיך לקטע הבא.
 
חזרה
Top