• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

משחקי הרעב- עץ הרשמה

סטטוס
נעול לתגובות.

dragons

פונדקאי ותיק
נ.ב מקדים : לחיצה אקראית על לחצן המספר "5" בפורום הזה הובילה אותי לזה.
על כך נאמר : "כל הרעיונות לכל דבר הומצאו 10 שנים לפני שנולדתי" (לא משנה בן כמה אתה :D)
"ברוכים הבאים למשחקי הרעב, התחרות, השבעים- אמנם זהו לא גמול רבעוני, כמו זה שמגיע בקרוב, אך אין ספק שמספר עגול הוא גם סיבה לתחרות מיוחדת ביותר... מכריז הנשיא"
אכן, הוא צודק. כל אחד ואחד מכם ברכבת שלו ומסיבתו שלו, ובשביל כל אחד מכם התחרות תהיה מיוחדת מאוד. כל אחד עם הדאגות שלו, המטרות שלו, הרצונות שלו, הציפיות שלו. אתם בדרך לקפיטול של פאנם, למופע המרכבות, שבוע האימונים, מבחן המנהלים וכמובן- המשחקים עצמם.
אבל לכולכם מטרה משותפת אחת- לנצח. או לשרוד, בשביל חלק מכם. האם אתם חפצים בתהילה ובהזדמנות להוכיח את עצמכם? או שמא אתם רוצים רק לשרוד? אולי הסיבה היחידה שאתם כאן היא כי לא היה אוכל למשפחתיכם, והייתם חייבים לקנות כמה שיותר כרטיסים? האם התנדבתם, או נבחרתם?
מי יהיה אלוף הזירה? האם הקרייריסטים ינצחו כרגיל, או שמא צפויה הפתעה? מה תהיה הטכניקה שלכם? זאבים בודדים ושקטים או קרייריסטים שכובשים את קרן השפע? רוצחים חסרי רחמים או שורדים דוממים? בעלי מוניטין רב שנהנים מתמיכת הספונסרים או בלתי מרשימים ועלומי שם, שדווקא היותם בלתי ידועים היא חוזקם?
הטקטיקות- אינסופיות. דרכי הלחימה- אינסופיות. הדברים האפשריים והסודות שטומנת הזירה- אינסופיים. המנצח- אחד ויחיד...

(איך זה בשביל הטיזר הראשון שלי? :) )
אז החלטתי שאני רוצה לפתוח משחק כשה"ם בפורום, של משחקי הרעב (לא, באמת? הכותרת כל כך מטעה! :D ), במכאניקת חופשיטה קלת חוקים שבמקרה לוקחת אלמנט או שניים ממשחק על.
אז בלי עוד הרבה קשקושים, בוא ניגש למכאניקה ודף הדמות :
תכונות : יש שלוש : פיזי (כוח, חוסן, קשיחות, נק"פ), חושים\ערנות (זריזות, הסקת מסקנות מהירה, תוגבה, יוזמה וכמה אתם שמים לב למי שמתגנב מאחוריכם) , ומנטאלי\רוחני (חוכמה, כריזמה, ידע, רצון, שפיות, יכולת למידה). כל פעולה שתעשו תשתייך לאחת משלושת התכונות האלה. נוסף על כך, תתווסף קוביית המזל לגלגול הפעולה שלכם, שתשתנה מק4 עד לק20, תלוי כמה מזל בפעולה. אם הפעולה היא התקפה, נזק יגולגל בקוביות שאגיד לכם, ואולי יתווסף נזק שיהווה חלק כלשהו ממתאם הכוח שלכם (לדוגמא, קוביות הנזק שאני אומר לכם ועוד חצי מתאם כוח, אם זה נשק שמתבסס הרבה על עוצמת המכה, כמו אלה או אגרופן או משהו כזה. תלוי מצב).
לקביעת נק"פ קחו את ערך הפיזי שלכם והוסיפו 20, הקרבות לא יהיו ארוכים, אבל גם לא קצרים מדי, אני מנסה להיות ריאליסטי.
לקביעת ערך בריאות (שימלא כל דבר שהוא לא נק"פ וקשור בעמידות- רעב, צמא מחלות, עייפות ועוד הרבה) קחו גם כן את ערך החוסן ועוד 20.
שריון- ערך ההגנה של השריון שלכם (אם יש לכם). אם לא, זה יהיה ערך החושים שלכם (ייתכן שעם שריונות קלים יתווסף חלק כלשהו מערך החושים שלכם).
יוזמה- גלגלו ק10+ חושים
תנועה- שום דבר מיוחד. צעדים, ריצה, הסתערות. תגידו מה אתם עושים.
התקפה- נשק קפא"פ- מגלגלים בדיקת פיזי נגד ערך השריון של היריב. פגעתם? גלגלו את קוביות הנזק שאומר לכם ואולי תוסף שאני אומר לכם.
נשק טווח אותו דבר רק עם חושים המקום פיזי. ייתכן שתצטרכו גם בדיקת פיזי מוקדמת (בשביל למתוח מיתר בלי לקרוע גיד צריך כוח!).
אחרי כל זה אולי נראה לכם שמנטאלי זה לא חשוב. אם כך, טעות בידיכם. הנה כמה דברים חשובים שקשורים בזה-
כריתת בריתות, שפיות, אסטרטגיות חכמות (סביר להניח שלא תוכלו לחשוב על טקטיקה סופר חכמה עם חוכמה של נעל), התקפות מנטאליות, ידע, ועוד בטח מיליון דברים אחרים.
דפי דמות בספוילר, אלא אם כן לא אכפת לכם שכל היריבים שלכם ידעו הכל עלייכם.
הודעות לשחקנים אחרים : אתם יכולים לכתוב בהודעה עצמה שמותר לשחקן מסוים לקרוא, או לשלוח לו ה"פ שאומר שמותר לו לקרוא, אם אתם הולכים עד הסוף עם הסודיות.
דברים אחרים :
קצב תגובות : פעם ביומיים שלושה. גג ארבעה. מי שלא מגיב הרבה יצטרך לפרט מאוד, כדי לא להישאר מאחור. חופשות וכדומה להודיע לי מראש.
הודעה- ספוילרים, כי אתם אחד נגד השני. שיטת אין ואאוט הרגיל. אפשר להוסיף מטא כנספח לאאוט.
הודעות קרב : יוזמה, גלגול התקפה, וגלגול נזק. אני אגיד לכם אם פגעתם או לא, זה פשוט נועד לרכז את כל הגלגולים והמהלכים שלכם בתור הזה להודעה אחת, וזה גם מקל על קצב תגובות (יהיה יותר קל להגיב הודעה שיש בה הכל, מאשר הודעה אחת ליוזמה, אחת לגלגול התקפה, ואחת לנזק).
אני לא אגיד שאני מקווה שירשמו שחקנים ושיהיה טוב, כי זה מובן מאליו, וגם לא תלוי בי.
בהצלחה לכולם!
וכמובן, דף דמות :
שם : לא להסתבך. קריא וניתן להגייה. כולל שם משפחה.
מין : שוב, לא להסתבך. בלי "חייזר" ו"לא מוגדר". לא אכפת לי אם תשחקו בנות, גם אם אתם בנים.
גיל : מגיל 12 עד 18. אם אתם קטנים יותר כנראה פחות ישימו לב אלייכם, אלא אם כן תבליטו את עצמכם בדרך אחרת. מצד שני, למבוגרים יש יתרון פיזי מסוים.
מחוז : 1 מתוך ה12. הנה רשימה :
מחוז1: מוצרי יוקרה ותכשיטים
מחוז2: אבני חן, שיש, חיילים וכלי נשק. ליאורגונן3 משחק את המתמודד.
מחוז3: מוצרים טכנולוגיים
מחוז4: דייג. דינרבלו משחק את המתמודד.
מחוז5: חשמל. ירינארק משחק את המתמודדת.
מחוז6: תרופות ומוצרי רפואה. דרגוניין משחק את המתמודד.
מחוז7: עצים לבערה ונייר
מחוז8: בדים ובגדים, טקסטיל
מחוז9: מזון (ייצור, מחובר ל11)
מחוז10: בקר. אראגורן7 משחק את המתמודד.
מחוז11: תבואה,פירות וירקות
מחוז12:פחם
יכול להיות שטעיתי פה, וחמש הוא כלי רכב או משהו כזה. לתקן אותי אם טעיתי, כי אין שום רשימה רשמית כזו בשום מקום, אז אין לי רגשי אשם אם טעיתי טעות קטנה.
רקע : מושקע, לפחות קצת. מגילות מותרות. לא להעתיק מדמויות בספר.
תכונות : לחלק 30 נקודות בין שלוש התכונות : פיזי, חושים ומנטאלי.
כשרון לחימה\כישרון מיוחד אחר : אם קיים. במה אתם מתמקדים מבחינת כל דבר שיכול להועיל לך בזירה (לדוגמא, באיזה נשק אתם הכי מומחים. צריך הצדקה פלאפית). לא חובה.
יתרונות\חסרונות : אישיותיים או מתוך הרשימה הבאה : אינטואיציה (קפיצה מהירה למסקנות נכונות), אמפתיה (קריאת התנהגות אנשים והבנת מתחרים), זיכרון צילומי (מובן מאליו), חוש זמן (תמיד תדעו מה השעה, גם אם נפלתם לחוסר הכרה למשך הרבה זמן), חוש חד (רשמו מה החוש), חוש שישי (תחושות בטן), טעינה מהירה (דריכת כלי נשק בלי לבזבז פעולה), ידיד החיות (חיות אוהבות אותך, ולא יתקפו אותך, אלא אם כן חיות מיוחדות), מזל טוב (בונוס לגלגול המזל\הגדלת קוביית המזל), יופי יוצא דופן (ספונסרים יאהבו אתכם יותר), ראיית לילה (בדיוק כמו שזה נשמע), שינה קלה (קשה להפתיע אותכם בשנתכם), שליפה מהירה (לא לבזבז פעולה על שליפת נשק). אתם מוזמנים להמציא לצורכייכם. לדברים אחרים וחסרונות פשוט כנסו למשחק על לרשימת הדברים הרעים או לפה טבלת דברים טובים ורעים.
מראה : מפורט אם אתם רוצים.
מיומנויות \כשרונות- מה אתם יודעים לעשות. פרקטי. יתן לכם בונוס לביצוע הפעולות.
דברים אחרים : כל מה שלא נכנס למה שרשום למעלה.
שכחתי משהו? סביר להניח. אם אתם רואים משהו ששכחתי- תודיעו לי.
בלי לחץ, תיצרו מתי שנוח לכם, זה לא "הראשון נכנס" או כל דבר בסגנון הזה.
שוב, בהצלחה לכולם!
 
גמרתי!
נד (אני חושב על שם משפחה)
פיזי:7 חושים:13 מנטאלי:10
נק"פ: 27
חוסן: 27
מין: זכר
גיל: 15
נשק מועדף: את או מעדר

מחוז: 10
מיומנויות: חפירה, גירוף, שקרים, התעלמות מריחות חזקים, ריצות
ידיד החיות חוש שישי, ואינטואיציה

נד היה, לפחות עד גיל 14, ילד החרא של הרפת. הוא גר במחוז 10, ובלית ברירה, הוא היה חייב לעבוד בשביל משפחתו, כי אין כסף. מגיל 9, הוא פינה חרא של פרות עם מעדר כמעט 9 שעות ביממה, והוא לא היה הילד הכי חזק. למעשה, מבחינת חוזק, הוא היה אחד מהחלשים. אבל לא הייתה לו ברירה. ההורים אסרו על החתמת "אסימונים", ולפחות הפרות היו נדיבות. נד היה יושב ומדבר איתן בכל הפסקת הצהריים, כי לא היה לא למה לחזור הביתה. כולם עובדים. "ברואני" קראו לו, על שם המצב שבו היה בסוף יום עבודה.מצאו להם על מי ללגלג, אבל הכל היה יחסית בסדר, עד שאמא שלו חלתה במחלה קשה. לא היה להם כסף, אף פעם הם לא הרשו לעצמם לחסוך, אז אביו של נד והוא עצמו עבדו יותר ויותר קשה, אבל לא מצאו תרופה. בסופו של דבר, נד חתם בסתר על אסימונים, והביא לאביו בטענה שהוא קיבל "בונוס" ממנהל הרפת. אביו הנואש האמין לו והם הצליחו לשחד את מפקד שומרי-השלום לתת להם תרופה. המנייאק העלוב בגד בהם, ונתן להם נוזל עכור. אז נד חתם על עוד אסימונים, עוד ועוד, והם חיפשו עזרה, אבל לא מצאו. בסוף, נד החליט לקחת את הסיכון, ובאסיף, הוא התנדב במקום נער אחד, הוא אפילו לא זוכר את שמו. זה הסיכוי היחיד להציל את אימו בזמן.
(אני יודע, בנאלי וזה אבל זה מה שזרם עם הדמות)
 
הערה:מחוז 5 מתמחה בכוח חשמלי. סביר להניח שהם מקושרים למחוז 12 שאחראי לפחם, אבל זו רק השערה. מצד שני, כולם מספקים לכולם שם.

ועכשיו, לדמות, אני אגוון טיפה:

שם :קרוליין ג'ונסון.
מין : נקבה. קצת טומבוי, אבל אי אפשר להיות נשית יותר מדי במחוזות.
גיל : 15.
מחוז : 5
רקע : קרוליין אשת הפחם, ילדה רצינית. קרוליין נולדה לכריסטופר ולג'יימי ג'ונסון, אך בזמן הולדתה ג'יימי הייתה חולה, ומספר חודשים לאחר הלידה היא מתה. בעת צער, כריסטופר נשבע לעבוד קשה על מנת לגדל את הילדה הכי טובה שיוכל לגדל, בתקווה שאולי היא תפתח כישרון שיקח אותה אל הקפיטול וישיג לה בעל שיאהב אותה ושימצא דרך להשאיר אותה שם. קרוליין פיתחה שמיעה חדה מאוד, וכריסטופר החליט שמעתה והלאה תהיה כנרית, כמו שניסה להיות לפני שנים רבות.

"אבא? זה כינור, נכון?" קרוליין שאלה בהיותה בת 4.

"הוא היה שלי לפני שהכרתי את אמא. עכשיו הוא שלך". הוא ענה לה

מאז היא ניגנה בכינור כמעט כל יום, מרשימה את חברותיה לספסל הלימודים ומסיטה את מבט הבנים לכיוונה. קרוליין זכתה לא פעם למחמאה בסגנון "יש לי בן שצריך כלה בקפיטול" מהשומרים עקב יופייה הטבעי (גם אם היא יכלה להשיג איפור כמו בקפיטול, היא הייתה שמה בערך כמו שסינה שם), יכולותיה בכינור (לעתים נערה צריכה רק כינור על מנת לזכות בתקציב מזון נוסף או בממתקים שאותם הייתה נוהגת לאסוף ולשמור ליום גשום) ויכולתה להתחבר לאנשים. מספרים שאחת מידידותיה, סוזי פאנם ניסתה להידמות לה, רכשה לה כינור והתאימה את בקבוקי הזהב שלה לשיער החום והלא ארוך של קרוליין. ואם מעשינו בשיער, אוכל להגיע מכאן אל העובדה שלא תראה אותה עם שיער מעבר לאורך הכתף ועוד קצת, שמלת פאר או איפור. הסיבה לכך היא שללא דמות אם שתעזור לה, היא התייאשה מלסדר שיער כמו חברותיה, ריכולים על בנים לא עניינו אותה יותר מדי, שכן היא ישירה מאוד ובשל מראה הנאה למדיי איפור לא היה בבית. היא הייתה מעט טומבוי, ובגיל 12, לאחר שסיימה לימודים בסיסיים, אשר בהם לא הייתה טובה מדי הלכה לעבוד במפעל ליצירת טורבינות רוח, שנחשב בעיניי רבים כאחד שמרוויחים בו יפה. השעות קשות והתנאים נוראיים, אך עם כוח עבודה כפול, היא ואביה זכו לאכול ארוחה שניה ולעתים אף שלישית.
כאשר הייתה בת 13 אביה נישא בשנית למוזיקאית ידועה במחוז 5 הידועה בשם לנה קרוזטון ("לנה האפורה", שלימים תגיע למחוז 13 ותזכה לעלות לגדולת המוזיקה, כנראה בגלל צער שבתה החורגת מתה במשחקי הרעב, אבל אולי ההיסטוריה היא אחרת), אישה חביבה בשנות ה30 המאוחרות שלה, ולה שני בנים וילדה שמתה בלידה. בשל כך, קרוליין מצאה חן בעיניי לנה, שראתה בה הבת שלא זכתה להיות בתה, וקרוליין אהבה גם אותה, דמות אם שהשלימה סוף סוף את חייה.

לאחר שחזרה לחיי האבטלה, שכן מקום במפעל ההוא זה דבר זמני ולאחר ששני הבנים (שהיו בוגרים ממנה האחד בשלוש שנים והאחד בשש ו"עשו לה את המוות" כמו אחים טובים) קיבלו עבודה משלהם, היא ואמה החלו להוציא מוזיקה למען השומרים ולמען קיבוץ נדבות משולב באימון והנאה. בעוד שלנה שרה יפה, קרוליין ניגנה בכינור ובמהרה זכתה להיות הטובה מבין שתיהן. לנה, אשר האמינה כי ביתה שלא נולדה הייתה יכולה להיות נגנית בחסד עליון, האמינה בה, וקרוליין זכתה אף להוציא שיר עם אמה אל הקפיטול, במסגרת "מוזיקה מהמחוזות", פרוייקט שנעשה כל חודש ב12 המחוזות ובו 24 שירים, שניים מכל מחוז. קרוליין לא זכתה להיות נערת השער על אף מראה הנהדר, אך ככל שהמשיך הזמן השומרים ניסו לשכנע אותה ש "הבן שלי טוב מספיק בשבילך, נערת מחוזות", ולבסוף נשברה והחליטה שבגיל 16, לאחר בוא העורבני החקיין הראשון, היא תתארס ותינשא לאחד מבני השומרים.

שמועות על תיאוריות קשר נגד סנואו ובעד מהפכה היו דבר של שגרה ברחובות, ואף שומרים הימרו הם יהרגו מישהו בעונש הצלפות. בעלה הקודם של לנה נתפס כמהפכן של ממש, וכאחד הוא נידון לכיתת יורים. זה קרה לפני שבע שנים, אבל לנה זוכרת, ומקווה שתוכל לברוח. האגדות מספרות על זה שמחוז 13 עדיין קיים, אבל זה כבר שבעים שנה שהוא חורבה, ראיתם את הצילומים, נכון?



"קרוליין ג'ונסון!" האישה שעמדה שם, חמושה בשמלת פאר, עם טון מתנשא במעט ואיפור שהיה מספיק לה לשנים רבות אמרה. כל חייה של קרוליין התהפכו עליה. היא רצתה להרוג את עצמה, אך ידעה שהיא חייבת להגיע מעבר לזה. המשמעות של מוות היתה בלתי נתפסת, אך משמעות של ניצחון היתה עלייתה לגדולות ואולי אפילו תודות לנישואין, תוכל לחיות בקפיטול, בידיעה שילדיה וצאצאיהם יזכו לחיי שקט ושגשוג בעיר הגדולה.

תכונות : לחלק 30 נקודות בין שלוש התכונות : פיזי, חושים ומנטאלי.
פיזי-8
חושים-14
מנטאלי- 8

כשרון לחימה\כישרון מיוחד אחר : תודות לשמיעה חדה, היא ממתינה להתקפה בלילה, שם היא מסוגלת להתקיף.

יתרונות\חסרונות : בעלת שמיעה חדה (ובעלת חוש מוזיקלי, למרות שזה לא יעזור לה הרבה, אם בכלל. יותר לפלאף), יפת תואר, כריזמטית

מראה : קרוליין ג'ונסון, נערה יפה מאוד, כמו אבן מלוטשת, אבל יש מה לשפר. קרוליין היא בגובה מטר שבעים עם מבנה גוף בסגנון "שעון חול" (צורת גוף הידועה בעיקר אצל דוגמניות, צורה נדירה אך יפה מאוד.), שיערה החום והחלק מגיע לה לכתפיים והיא מעדיפה בגדים פשוטים. לעינייה החומות משובצים ריסים עגולים ויפים ושיער על גופה הוא גם ככה נדיר למדי. בקיצור, היית רוצה לצאת איתה.
מיומנויות \כשרונות- ניצול השמיעה לחישוב מרחק, חוש מוזיקלי, מיומנות בכינור ושכנוע אנשים שיחוסו על חייה כי היא נועדה לגדולות (כמה זה יעזור? נחייה ונראה).
דברים אחרים : אין לי ממש.

הערה: שמתי מה שככל הנראה תוכלו לראות ממבט ראשון או משיחה של שני משפטים. יותר מזה זה כניסה לספויילר, ואם אתם לא יודעים להפריד בין מה שאתם יודעים ומה שהדמות יודעת, תסגרו את הספויילר.
 
קודם כל, ירינארק צודק- שימו את המידע שניתן לדעת על הדמות מחוץ לספוילר. הקטע בספוילר הוא שפשוט לא תקראו את הדמויות אחד של השני, כדי שזה יקל עלייכם לשחק את זה שאתם לא מכירים אחד את השני. אני פשוט אומר לא לקרוא, בלי "אבל אני אפריד בין ידע אמיתי לידע דמות".
על הדמויות-
אראגורן-
שם משפחה לא כזה חשוב. פשוט תמציא. תתקתק משהו אקראי. אני אדגים לכהןערכ. תמחק את הסופיות מהאמצע ותתאים לצרכיך.
ומה שכתבת כחוסן זה בריאות, אבל זה ממש ממש לא משנה.
נשק מועדף- בטח שמותר! דווקא זה יצירתי וזה טוב. יהיה לך יותר קל עם דמויי חנית או גרזן פשוט (כי עם מעדר אתה מניף וחובט, אז זה בעצם יותר כמו פטיש עם קת ארוכה... ועם את חפירה זה בערך אותו דבר.)
יוזמה מגלגלים כל קרב מחדש
יתרונות התחלתיים זה שלוש.
אין בדיוק כמות מוגדרת של כישרונות או מיומנויות, פשוט מה אתה יודע לעשות. אפשר נגיד לקחת 5, והשאר יוגדר כ"אתה יודע את זה, אבל לא עד כדי כך מיומן בזה כך שזה יחשב כמיומנות". לפי הרקע שלך, זה יהיה חפירה וגירוף (כדבר אחד) ועוד כמה דברים בהתאם למה שאתה חושב על הדמות. זה מה שאני הבנתי מהרקע.
רקע- לא בדיוק הבנתי איך להתנדב יעזור לו להשיג תרופה. אה רגע רגע כן עכשיו הבנתי- הפרס הכספי הגדול. אין בעיה. גם אם בנאלי הוא בסדר ומספיק מפורט בשבילי. לא הצלחתי להבין אם אתה מתכוון להוסיף עוד לרקע, אבל אם כן זה אולי יעזור לך עם המויומנויות.
ירינארק-
מה זה נערת השער? הכוונה לאיזה מגזין או לפרס, או למשהו אחר?[ חוץ מזה יפה מאוד, ומושקע. כנרית בעלת יופי פשוט ושער חום יחסית קצר, עם אמא חורגת זמרת, והולכת להינשא לאחד מבני השומרים. היא נבחרה במקרה, אך למרות שזהו סיכוי למוות, זוהי גם הזדמנות בשבילה לתהילה ולחיים שלווים בקפיטול. סיכמתי נכון?
חוץ מזה הכל בסדר גמור. אולי תרצה להוסיף טיפה למיומנויות.
דברים אחרים- אם אין לך פשוט על תכתוב. זה נועד רק אם האמת יש לך משהו. כל השאר בסדר גמור.
 
דרגונס
נערת השער- מישהי מופיעה על הדיסק, וזוכה בכסף על כך. זכור שהחברה בקפיטול קפיטליסטית, ומעניקה תגמול למי שזוכה לכך על פי הקריטריונים שלהם. בנוגע לסיכום זה די מסכם את זה. ניסיתי להפוך את הדמות שלי לבעלת סיכויים טובים (יותר) להישרדות בעזרת שדרוג החוש, אבל קרוליין היא מאלו שבדרך כלל מתים בקרן השפע, ולכן מעדיפים לבצע בזיזות ולשרוד לבד בימים הראשונים. ככל הנראה במשחק קרוליין תוכל לשכנע את הבן של האוכף שקט להוציא חסכונות על איזו קשת או להב קל, או שתנסה לייצר אחת בעצמה. קשת היא קשת.
 
שם : אנטון דלגדו
מין :זכר
גיל :18
מחוז :2
"הודעה קטנה לכל המתמודדים," אמר אנטון ברגע ההתנדבות שלו ,"אתם מתמודדים על להיות מי האחרון שאני אהרוג."
לאנטון היו חיים טובים במחוז 2 ,למשפחתו לא היה חסר כלום ובשביל רוב האנשים בעולם לא ברור מדוע הוא התנדב להשתתף במשחקים בגיל 18 וזה עוד לפני שבכלל הוצא פתק למועמד .
הוא נולד לשני הורים ממעמד כלכלי גבוה (עד כמה שאפשר להיות כגשרים במחזות),אביו ניצח במשחקי הרעב לפני חמש עשרה שנה וסבו ניצח לפני 40 שנה ,שניהם עושים קריירה בפיקוד על חיילים , היה לו אח גדול שנהרג לפני כמה שנים במשחקי הרעב , הוא סיים את לימודיו בבית הספר בהצטיינות.
חבריו היו אומרים שהוא זאב בודד אם רק היו כאלה , את רוב זמנו הוא בילה בלהתכונן למשחקי הרעב , ובלימוד.
למשפחת דלגדו ישנה יוקרתיות מסוימת , והיא מתבטאת בכך שרק בני משפחה משתתפי משחקי הרעב באמת זכאים להטבות שלה, ולאחר שאחיו נהרג במשחקי הרעב האחרונים , החליט אנטון שהוא חייב להוכיך את עצמו למשפחתו ולהשתתף במשחקים.
אנטון הוא קרייריסט לכל דבר , הוא התאמן לרגע הזה מגיל צעיר ,הוא יודע הכול על נקודות החולשה בגוף האדם ומיומן בטקטיקות הישרדות, אביו הכריח אותו פעם להרוג אדם במו ידיו , דבר שיצר לו את האופי המעט סדיסטי שקיים בו והוא כלל לא מפחד מהמוות כי אין לו בכלל מה להפסיד.
אנטון מפצה על הכוח הפיזי הלקוי שלו במוח חריף וחושים מהירים , הוא מומחה בקרב מגע ובשימוש בנשק קר , אין לו יד חלשה .
דף דמות :
תכונות פיזי 6 חושים 12 מנטלי 12
כישרון לחימה : כאמור , קרב מגע ושימוש בשני פיגיונות .
יתרונות/חסרונות - לא הבנתי כמה צריך לקחת/מקבלים , אשמח אם תסביר לי
מראה : אנטון בגובה 187 ס"מ, הוא שוקל 90 ק"ג , יש לו שיער שחור קצר ועיניים בשני צבעים שונים (ירוק וכחול) צבא העור שלו הוא לבן .
מיומנויות/כישרונות - חוץ מהיותו לוחם לא רע , אנטון מוכשר בטיפוס , הסתתרות בניית כלי נשק מאולתרים , היכולת המנטלית שלו מתבטאת בכושר אסטרטגי נהדר והיכולות לגרום לבן אדם להתעצבן עליו
דברים אחרים : אנטון סדיסט , ככל שהוא הורג יותר הוא נעשה קצת יותר סדיסט , יש בו צד טוב שנאבק בצד הזה בכל רגע כמעט כך שניתן לראות את עצמו מדבר על עצמו לא מעט פעמים
הארות והערות יתקבלו בשמחה
 
דרך אגב: דברים שנשמרים בסוד של ממש יכולים להישלח אל דרגונס (באישורו) בה"פ. אם יש משהו שאתם מעוניינים שלא נקרא על הדמויות שלכם בכל מחיר (סוד אפל, תאווה אסורה וכו'...), כדאי לכם לשלוח לו, אלא אם אתם רוצים שמשתמש בעל סקרנות רבה יראה זאת.
 
ירינארק צודק. אם יש משהו שאתם רוצים שגם אנשים שלא משתתפים וקוראים (כאילו שיש כאלה :D) אתם יכולים לשלוח לי בה"פ, וגם כל בעיה אחרת.
הערה על המכאנקיה- אני מבין שלא הבהרתי את זה : יש לכם שלושה יתרונות בסיסיים. אחרי זה אתם צריכים לקחת חולשות כדי לקחת עוד יתרונות. לא להגזים עם החולשות. 0-3 אני מניח יהיו בגדר נורמלי.
ירינארק-
כל יום לומדים משהו חדש :) היום זה היה נערת השער.
ולעיניין- קשת אתה מתכוון ש"קשת היא קשת" כאילו מניסיון עם קשת הכינור? ואני מבין שהיא לכאורה מהנהרגים, אבל יש לה את הכוחות שלה שעושים אותה יותר שורדת. תזכור שחלק ניכר מהרגילים ימותו בקרן השפע, אז אני מצפה שלדמויות שלכם תהיה סיבה יחסית טובה לשרוד, בסדר?
ליאור-
מעניין למדי. קרייריסט שדווקא לא טוב בכוח פיזי אלא יותר בכלי נשק קלים. נשמע לי מאוזן מספיק.
כשאתה אומר שאין לו יד חלשה, זה אומר ששתייהן טובות או שתייהן רעות, או ששתייהן ממוצעות?
כל השאר בסדר גמור, הרקע מספק אותי, ושאר הדף דמות גם כן.
הערה ששכחתי להכניס לפני הרבה זמן : אתם תגלמו גם את הסטייליסטים שלכם. שזה אומר, בתרגום לשפה משחקית, כמה טוב יהיה המוניטין שלכם, כמה ספונסרים יתמכו בכם, וכמה יסמנו אתכם כמטרות להריגה.
 
שם : לוקיאיוס קארלינג(הצייד+זה הכינוי שלו)
מין : בן
גיל :16
מחוז 4
רקע :לוקיאיוס גדל בבית של אוכף שקט.הוא קיבל את הטוב ביותר למד בבית ספר יוקרתי בקפיטול והתכונן.למה הוא התכונן?
למוות.הוא יצא לדוג עם בני המחוז ולמד הכול על דייג וצייד.הוא הגן על המחוז מאוכפי השקט(הוא תכלס רק צד אוכל לאנשים ורב עם אוכפי השקט.)וכך זכה לפרסום במחוז ולאהדה.
אביו חסך כסף כדי שהוא יקנה לו דברים למשחקים ורבים מעשירי המחוזחסכו ליום הזה.מנצח ממחוז 4.
לא הרבה אנשים הבינו למה הוא הולך אבל מעטים שמעו את הסיפור ונשארו חיים:לוקיאיוס הסתובב ביערות כדי לצוד ומצא קבוצת נערות ממחוז 5 הוא הסתיר אותן והתאהב באחת מהן עד שאחד מהקצינים החדשים של המחוז מצא אותם והצליף בלוקיאיוס וגזר עליהן עונש.מוות או המשחקים.הן בחרו במוות כולם חוץ מאוהבתו.היא בחרה במשחקים ושם לאחר כמעט ניצחון שלה.קרייקריסט ממחוז 1 הרג אותה.לוקאיוס נשבע לנקום.וכך הוא החליט להתאמן.וכך מחוז 1 ו2 מצאו להם אויב חדש. הצייד.
תכונות :פיזי:15 מנטאלי:9 חושים:6
כשרון לחימה\כישרון מיוחד אחר :שימוש בקלשון וברשת ומיני סוגי דגים.
יתרונות\חסרונות:חוש שמיעה מחודד,יופי יוצא דופן,ראיית לילה,חוש ראיה מחודד,תהילה ואויב
מראה :שער שחור ארוך אסוף בקוקו,עור ברזונה כמו של פיניק.עיניים כחולות.הוא גבוה ושרירי ורואים שהוא אוכל טוב(לא שמן אבל לא סובל מרעב)יש לו צמידים ושרשראות עם סימן של נשר תופס דג.
מיומנויות \כשרונות:צייד,לדוג,לאבחן מיני חיות,עמידה בחוסר למים,קשירת מלכודות מחבלים.
דברים אחרים :הוא קרייריסט.הוא בן של אוכף השקט של המחוז והוא התנדב בכוונה כי הוא התאמן לזה.
אני יודע שחסר אני אתן רקע מאוחר יותר.
 
דרגונס
אין לו יד חלשה - שתיהן טובות
בקשר ליתרונת :
אני מאמין ששליטה בשני ידיים זה יתרון
יופי יוצא דופן
משפחה עשירה - משפחתו של אנטון בעלת אמצעים אז היא יכולה לתמוך בו בתור ספונסרים
ובקשר לחסרונות :
כמו שאמרתי הוא סדיסט במקצת ובעל קונפליקטים פנימיים חזקים
 
ליאור-
טכנית, עם החולשה שלך מגיע לך עוד יתרון, אבל שלושת היתרונות הנוכחיים שלך הם יחסית טובים, וגם מוסיפים את העובדה שהתאמנת לזה כל חייך בערך... אז אני חושב שככה זה יכול להישאר.
אני חושב שהדמות שלך מוכנה.
דינברלו-
הקרייריסט הקלאסי :)
אין בעיה.
אגב, כל האלה שלא קרייריסטים, אני מצפה שתבנו את הדמויות שלכם כך שתוכלו לשרוד, ולא כמו החברה מעפנים שמתים בקרן השפע. זה ריאליסטי, אבל אתם דמויות :)
עד עכשיו לא הייתה את הבעיה הזאת, אז זה בסדר. אני רק רוצה שזה יהיה מאוזן בין הקרייריסטים לאחרים (לפחות לאחרים שמגלמים שחקנים).
ועוד הערה : אני מופתע מההיענות, יחסית למשחק פורום ראשון שלי ולאנשים שאמרו. אני שמח מאוד על ההיענות ותודה למי שנרשם (וגם כי ככה אני צריך לדבש פחות שחקנים :D ).
עריכה : אם קצת קשה לכם לכתוב אופי אתם יכולים לפתח אותו במהלך המשחק.
 
סיימתי

שם : "דוקטור" לארי קלארקס.
מין : זכר
גיל : 17
מחוז6:
רקע :
מאז ומתמיד הרקע שלו היה מפוקפק ומלא קשרים. אמו נכנסה להריון איתו כשהייתה בת 14, ומשפחתה גירשה אותה.
דוקטור הנרי קלארקס- רופא ורוקח, גאון נודע (ומבוגר- בן 50) קיבל על עצמו את טענת האבהות יחד עם כל הבושה לאדם במעמדו. הוא לא היה מסוגל להעלים עין מסבלה. הוא מעולם לא נגע בה, ביותר מהמקובל בין מבוגר לנערה צעירה ודאג לשניהם באבהיות.
אך לאריסה- זה היה שמה, תמיד הייתה עקרונית. היא סירבה לקבל יתרונות לעומת שאר הנוער, ותמיד לקחה חזרה את הכרטיסים שדוקטור קלארקס שילם כדי שיקחו ממנה.
וכאן נכנס הזיכרון הראשון שנשאר חרות בראשו: אימו בת ה17, נבחרת למשחקי הרעב.
הוא זכר כמה "אביו" זעק בכאב והסביר לו שכנראה שאמו לא תשוב לעולם.

הוא צפה במשחקים, בהיפנוט. יחד עם אביו, מראות הזוועה של הנערים נהרגים ונשחטים צילקו את נשמתו לעולם.
כל נער שנהרג שימח אןתו- הוא הבין שזה מביא יותר סיכוי שאמו תשוב. הוא החל להנות ממראות הזוועה.
אך אז אמו, נהרגה בדרך מטופשת: מתמודדת בת 12 ממחוז 1, שנראתה תמימה אך הייתה קרייריסטית ביקשה ממנה עזרה, ואז ביקעה את גולגולתה בשידור חי.

זה השפיע עליו ברמות שפסיכולוגים יוכלו לעמול שנים כדי להבין.
בגלל שדוקטור הנרי היה אדם עסוק, והיה מעט פרונואיד\ לארי התלווה איתו לכל מקום, צופה במלאכתו. מרותק מהדרכים שאדם יכול להיפגע מהן, ומהדרכים שבהן אפשרי לתקן אותו. הוא שאל אם יהיה אפשר לרפא את אמו, יום אחד.
אך המבט והתשובה שקיבל גם נחרתו בראשו של הילד בן ה5 לתמיד.
"לארי. תקשיב. אנחנו הרופאים אולי מכירים כל מיני תכסיסים איך לדחות את הקץ, ואת הזקן המריר הזה שקוראים לו מוות. אבל הוא תמיד יבוא בסוף. וכשהוא בא לקחת אחד מאיתנו, הוא כל כך יאהב אותו שלעולם לא יתן לו לשוב." הסביר בדרכו ה..."|פיוטית"?
הוא צפה ולמד.
כעת יש להזכיר שבמחוז 6, התושבים מחולקים למעמד הרופאים והאחיות ומעמד היצרנים.
הרופאים הם האליטה, שלעתים קרובות נלקחים לעבודה בבתי החולים של הקפיטול. דוקטור הנרי נלקח לשם, בין השאר כי פוליטיקאים רצו להשתמש בו בהערלת יריביהם. כדי להגן על לארי הוא הסכים.
בשהותו בקפיטול, הכיר נערה בשם טרייסי לורקמאן. בת גילו. אמה הייתה דוגמנית ואביה חבר בהנהלת משחקי הרעב.
הם התידדו לזמן מה, עד שדוקטור הנרי נתפס והוצא להורג.
הוא נמלט בעזרתה של טרייסי חזרה למחוז 6.
שם חי במחתרת, וגילה בגיל 12 שיש תנועה חתרנית במחוז 6.
הם עשו דברים קטנים או משמעותיים" חיבלו באספקת תרופות וגרמו לתופעות לוואי קשות בקרב משתמשיהן. הרעלת המים של אוכפי השקט: דברים פוגעים אך שקל להסוות כתאונות.
שם לראשונה, ביצע בפועל פעולות רפואיות ושיחזר מזכרונו את מה שדוקטור הנרי עשה.
לעתים נפצעו או הרעילו את עצמם בטעות בפעולות.

חום אחד באחד המבצעים, משהו השתבש: הם נחשפו, והחבורה התפזרו. אך חברו, רוברט נפצע קשה, כשרסיס פגע בליבו. בנחישות ובמיומנות מרשימים הצליח להציל אותו. אך כלבים לכדו אותם, והוא ראה כיצד חבר נוסף נקרע לגזרים כשהשאריות שלו עפות עליו.
לאחר מספר עינויים והבטחות הסכים לעבוד עבור הקפיטול ואף להסגיר את זהות חבריו. מחוז 6 וכן הוא תמיד תיעבו אותו על כך.
הוא הפך לרופא בקפיטול בגיל 15.
הןא חזר לקשר עם טרייסי שקצת עשתה בעצמה יותר מדי שינויים בנסיון לבלוט: אוזני חתולה זנב ועוד כמה שינויים.
לאחר שהוכיח את מיומנתו גויס באופן קבוע לצוות של משחקי הרעב. ובמשך שני תחרויות השתתף בסגל הרפואי.
מאחורי הקלעים עזר לנציגים של מחוז 6.
איש "אפקטים" בשם בארני הובס, שרצה בכסף של אביה טרייסי הפך ליריבו המושבע.
וקצת בחוסר מזל מפתיע(?) כשלארי נשלח למחוז 6, כמדי שנה כדי להשתתף בהגרלה... הוא עלה בהגרלה.

תכונות : מנטאלי:15 חושי: 8 פיזי: 7
כשרון לחימה\כישרון מיוחד אחר : מומחיות ברפואה. לארי הוא גאון ברפואה, וגם ברפואה קרבית. הוא מסוגל להשתמש בציוד מינימאלי ומאולתר לביצוע פעולות מסובכות, וגם מכיר את חולשות וגבולות גוף האדם. (למשל את הנקודות הכי מכאיבות בגוף, או שלפצוע אותן, עשוי להרוג מדימום תוך מספר דקות וכו')
יתרונות\חסרונות : אישיותיים או מתוך הרשימה הבאה : אינטואיציה, זיכרון צילומי, חוש ראייה חד, כריזמה, קשרים בקפיטול, נסיון מאחורי הקלעים של משחקי הרעב. ידע. מיוחד בתרופות ויצירתם
חסרונות: קינופוביה(פחד מכלבים), אויב אישי, מוניטין של בוגד,
מראה : לארי, בחור בלונדיני ורזה. לבוש בבגדים רחבים ובחלוק רופאים. הוא מרכיב לאפו משקפיים רק בשביל להיראות מעט בוגר יותר. (משקפיים חסרי מספר) עיניו תכולות, שיערו קצוץ וסנטרו מחודד.
מיומנויות \כשרונות- הרעלה, זיהוי צמחי מרפא ורעל, ניתוח שדה/עזרה ראשונה
דברים אחרים :
[spoiler/]
 
אז בסה"כ בינתיים יש לי חמישה שחקנים, אראגורן, דינרבלו ודרגוניין צריכים עוד עריכה, ודארק סית'+העוג הברברי אמרו שהם ירצו להשתתף גם כן.
אז אם יש מישהו אחר שמתכנן לשלוח דף דמות, הוא צריך להודיע לי, כי אני כבר מתכנן את הפתיחה. אני עוד לא שם תאריך מדויק, קחו את הזמן אם אתם צריכים, אבל עוד כמה ימים אני ארצה הערכת זמן.
עוד הערה : שוב, אני שמח מאוד על ההיענות של חברי הפורום, וביחד עם אלה שעוד לא שלחו יהיו לי שבעה (!!!) שחקנים. זה כמעט שליש מהמתמודדים! זה אומר מעט מאוד (באופן יחסי) דבש"ים ליצור, והתחרות תהיה יותר מודגשת.
תודה רבה לכולם!
יאללה בתקווה נתחיל עוד שבוע שבועיים. אז כמה הערות לגבי המשחק שאני לא חושב שהערתי קודם.
-אתם תשחקו גם את הסטייליסטים שלכם, שזה אומר שהדמיון שלכם ישפיע על הרושם הטוב שתיצרו. תודה לדארק בית' שהעיר לי על זה בה"פ.
- והנה לו"ז מקוצר למשחק :
הנסיעה ברכבת (אינטראקציה עם המנחים שלכם, בעיקר. קטע קצר יחסית).
מופע המרכבות (כמה הרשמתם את הספונסרים).
שבוע האימונים בקפיטול (אינטראקציה עם מתמודדים אחרים, אימונים, בריתות ומחקר על האויבים).
המבחן מול המנהלים (עוד הזדמנות להרשים את הספונסרים- ולתת לאחרים לסמן אתכם כמטרות).
המשחקים!

ולסיום, דרגוניין-
אני חושב שלקחת שבעה יתרונות ושלוש חולשות בלבד. אני חושב שהידע המיוחד בתרופות יכול להיכנס למיומנויות ואז זה יסתדר.
חוץ מזה הכל בסדר, ולפי היתרונות, החסרונות והמיומנויות אני כבר סקרן לשמוע את סיפור הרקע שלך :)
עריכה : יש לכם ארבעה יתרונות בסיסיים. טעות שלי.
 
אה...
אתה חושב שתוכל להתעלם ממה שאתה יודע במשחק? אני חושב שכן. זה רק דף דמות אחד. מקסימום אני אעיר לך אם תשלב את זה בטעות. אתה יכול גם ליצור דמות מהמחוז שלו כך שתהיה סיבה שהדמות שלך מכירה את שלו.
בחירה שלך ;)
 
ליאור- כן
עוג- שכחתי לערוך את ההודעה הראשית, דרגוניאן משחק את המתמודד מ6. אתה יכול להיות המתמודדת אם אין לך בעיה עם לשחק בת.
ואם כבר דרגוניאן-
שאני אבין, הדוקטור לא באמת הכניס אותה להריון אלא לקח אותה תחת חסותו, וקיבל על עצמו את האשמה למרות היותו לא אשם. האויב האישי אני מבין הוא השנאה לאנשים ממחוז אחד, נכון? (כי אני לא חושב שאותה נערה תחזור למשחקים פעם שניה)
מה זאת אומרת מוניטין של בוגד? למה הוא זכה בו? ולמה יש לו את הפחד מכלבים? או שהוא פשוט נולד עם זה.
אתה יכול לוותר על חיסרון אחד, התגלה שיש ארבעה יתרונות.
 
סטטוס
נעול לתגובות.
חזרה
Top