• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

Warhammer 40k- the lost and the dammed-עץ משחק, 3/3

plasmid

פונדקאי ותיק
התחלנו את המשחק!
אתם יכולים לענות בצורה רגילה, כמו שאני כתבתי לכם, אבל אתם יכולים גם מידי פעם לשלב קבע בIN מנקודת מבט של אחת הדמויות בצד שלכם (אם אתם רוצים, אתם יכולים לקבוע עוד דמויות חשובות בצד שלכם חוץ מהמנהיג)
גאלאן
IN THE GRIM DARKNESS OF THE FAR FUTURE, WAR RAGES THROUGHOUT THE GALAXY. MANKIND IS UNDER SIEGE ON ALL SIDES FROM XENOS, HERETICS, AND THE TAINT OF CHAOS. THE SPACE MARINES, THE IMPERIUM'S FINEST SOLDIERS, BRING WAR TO THE ENEMIES OF MAN. THEIRS IS AN ENDLESS FIGHT, AS THEY WORK TO SAVE MANKIND FROM ALL ITS FOES.
(record needle scratch)
DIS AIN'T DERE STORY
עבור הרסי והאורקז, נראה שבני האדם מגזימים בערך של סערת הוורפ. ברור, הסקוויג הזה גידל ראש נוסף והווירדבוי הזה השתגע והתפוצץ, אבל זה קורה בכול מקרה! וחוץ מזה, אחרי שהסערה קרתה, האורקז כבר לא מוגבלים למה שנשאר מהשטחים הטבעיים- הם יכולים להגיע לכול מקום שהם רוצים עכשיו, ולהלחם בכול מי שהם רוצים- לא רק באנושיים, אלא גם באפורים (טאו) ובאנושיים הקוצניים (כאוס)!
ה"בסיס" הוא מבצר ענק שבנוי מעץ וחתיכות מתכת, מוחזק בעזרת דבק ומסמרים ומקושט ברובים. הבסיס נמצא באמצע היער, מוקף בהרבה... כלום. אם יוצאים מהיער ומתקדמים צפונה, אתם יכולים להגיע לקצוות של העיר של האנושיים- או מה שנשאר ממנה. להכנס לעיר זה דיי קל- חוץ מהאנושי הקוצני הרנדולי, אין שום דבר שחוסם את הכניסות, אבל ברגע שנכנסים לעיר, אתה נופל לתוך כול כך הרבה לכלוך שזה מכסה לך את הצ'ופה וסותם לך את הדקקה. יש שם קבוצות של מין אנושים- אבל לא אנושיים רגילים, אלה אנושים מיוחדים, והם קשוחים (אבל לא קשוחים כמו האורקז!). לפעמים, קבוצה של האפורים ב"חליפות" שלהם מגיעים ותוקפים את המבצר שלך, צועקים משהו על "הטוב הנעלה", כשברור לכולם שהדבר הכי טוב הוא הWAAAAAGH!. לפעמים אתם הורגים אותם, אבל לפעמים הם מצליחים לברוח, תמיד לכיוון החוף....
בתוך הוארבנד העניינים הם כרגיל למרות הסערה- הקרבות היום יומיים על האלכוהול, תחרויות "זרוק את האנושי" עדיין ממשיכות, ולכולם ברור שהרסי הוא הבוס. כמובן, אחד המאקבויז התחיל להתרחק משאר האורקז, צוחק משהו על אבנים אדומות, חתיכות מתכת ונייר דבק בזמן שהוא גורר כול מיני דבר למקום סודי... אבל זה בטח שום דבר, נכון?
יתרון: גדילה טבעית- האוכלוסיה שלך גדלה באופן הרבה יותר מהיר משאר האוכלוסיות, והיא לא תלויה באוכלוסיה לא קרבית. קרבות מאיצים גדילת אוכלוסיה
חיסרון: propa orky training- אין לך אפשרות לאמן חיילים (לפחות כול עוד שאין לך סטורם בויז או כומננדוז), והדרך היחידה ליצור יחידות יותר חזקות היא לאמן אותם בקרבות אמיתים (אתה יכול ליצור קרבות בתוך הצד שלך, אבל יכול להיות לזה השלכות)

"maybe all we ork boyz know iz how to fight and die. but you knowz what? we'z good at it an' we still gonna win!"
-וורבוס גורגטס
דרגוניין
"..it was Khorne's messenger that showed me the true path of freedom from our pathetic corpse-Emperor.
And what is this path? This meaning, this purpose to which we gather the skulls of our foes?
It is nothing. There is no meaning, no purpose. We murder. We kill. It is mindless savagery, this UNIVERSE IS MINDLESS!
In mere hours, billions will die. Innocent! Guilty! Strong and weak! Honest and deceitful! ALL of them!"
-אזריה קיירוס, לפני הפיכתו לנסיך שדים
עבור כלבי הדם, סערת הוורפ הייתה יותר ברכה מאשר קללה. ברגע אחד, נותצו כול הכבלים שהחזיקו אותם במקום- המשמר הקייסרי נשבר, וחלקים גדולים ממנו עזבו והצתרפו לחייזרים ולכאוס. הכנסייה בבלבול, והאורקז, כמו תמיד, שמחים שלצאת לקרב כמו כול חבר בכת. עכשיו, אין דבר שיעצור את כלבי הדם- ועכשיו, שקורן וצבאות השדים שלו קרובים כול כך, כמות המתנות שהכת מקבלת גדלה בהרבה. הכת עכשיו מרוכזת בבסיס שלה, המבצר/כלא שבה בכת התחילה, שנמצא בשולי עיר הכוורת (או מה שנשאר ממנה). מצפונכם, לכיון הכוורת, נמצאת הכניסה לכוורת התחתונה- אזור מלא בחומרים רעילים, פשיעה ומוטנטים, שמאכסן את הפסולת של שאר הכוורת. בנוסף למוטנטים וזיהום, יש בכוורת התחתונה כמה כתות יריבות, בעיקר של נרגל או של כאוס כללי. אם מתרחקים מהכוורת, מגיעים לאזור הלא מיושב- מה שנותר מהטבע של הכוכב. האזור שקרוב אליכם הוא חורשה, שחץ מצורות החיים המקומיות או האורקז, דיי שוממת.
מידי פעם, קבוצה של אחיות קרב מצליחות לתקוף אותכם ישירות בבסיס, משחררות או הורגות שבויים. עדיין לא הצלחתם לגלות איך הם מצליחות להתגנב עד לבסיס.
ה"ברכות" שניתנו לשאר חברי הכת לא דילגו על קולונל פרידריך- בנוסף לסימן של קורן, שעכשיו מקועקע על ראשו של הקולונל ומעניק לו מכוחו של אל הדם, הקולונל קיבל גרזן-מסור (chainaxe), נשק עוצמתי המסוגל לחתוך דרך כול חומר בקלות. הגרזן לוחש לקולונל כשהוא לא מקשיב, לוחש לו על קרבות שמחכים לו, מראה לו את הקורבנות שהוא צריך להקריב, מבקש ממנו לאבד שליטה....
יתרון:
תאוות קרב: החיילים שלך לא מושפעים מפחד ממקורות טבעיים לצורך עלילה
"They will scream, they will burn, and for no purpose but that mighty Khorne may revel in their bloodshed!
And united in this void of purpose, fear, or duty... we shall at long last be free!
Blood for the Blood God! Skulls for the Skulls Throne! LET THE GALAXY BURN!"
 
דרגו אמר/ה:
אאוט:
ררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררראר!!!
אפשר מידע על אחיות הקרב?

אין:

למבצר הם קוראים סקאלגאארד.
גנרל פרידריך ממשיך לדמיין בתענוג את חזון ה"ראגנארוק": קרב אדיר שבו מיליארדים יהרגו.
גם הקיסר.
קרב שבעקבותיו ימשיכו קרבות תוהו עקובים מדם למשך לפחות אלף שנים.
רק אז ירשה לעצמו למות.

הוא שולח שליחים אל השממה, להציע לאורקז להתגייס ללגיון כלבי הדם.
מה יש להם להציע? דם. דם וקרבות וכוח מהאל קורן לשפוך עוד דם.

הוא שולח גדוד לאיזור הכוורת התחתונה: לזרוע טבח וכאוס, אך להכריז בכרוז שכל מי שחפץ שישחט בשמו של קורן ויצטרף אל לגיון כלבי הדם.
התקווה היא שמוטנטים, ואנשים שתאוות הדם בוערת בליבם מהאיזור יצטרפו.
וגם אם לא, לא נורא. טבח למען קורן הוא תמיד טוב.
הוא עצמו בא להנהיג את הקרב הזה.

הוא גם עושה ניסוי כדי לגלות כיצד אחיות הקרב תוקפות: הוא מניח לכמה אסירים להימלט, ושולח גששים לעקוב אחריהם ברחבי הסקאלגאארד, ותמיד "כמעט" לתפוס אותם, בתקווה שחוש ההישרדות יוביל אותם לפרצות
 
out:
אני בכוונה לא קורא על הוורפ בוואןדיפורצ'אן כדי לא לדעת יותר ממה שרשמת בעץ פתיחה. אם יש משהו ספציפי שאתה חושב שהאורקים צריכים לדעת, אני אשמח אם תספר לי\תפנה למקום המתאים. תודה (אותו הדבר נכון אגב לעוד דברים. אני קראתי טיפה על הטאו ועל האימפריה, אבל לא המון. אני חושב שזה יותר כיף לשחק עם שאין לו מושג מהחיים שלו כשבאמת אין לך מושג מהחיים שלך).

הא, וכשאני כותב בin אבל לא מנקודת מבט של מישהו, אני תאכלס רושם מה שאני חושב במקום רק את התוצאה הסופית, בשביל להמנע מתגובות של חצי שורה. מה שכן, אם אני אכתוב הרבה בלי להגיע לפואנטה, אני אוסיף tl;dr בסוף, למקרה הצורך. תרגיש מוזמן לדלג לשם כל פעם שאני אוסיף את זה
in (סוג של):
לתקוף את העיר זה לא כדאי. שוטה סתום הוא חסר ערך, ונראה שהאנושיים עובדים יותר טוב שם מאיתנו. כמובן שעדיין ננצח בקרב אם נתקוף אותם, אבל זה ייקח יותר מידי זמן.
הטאו לעומת זאת.. הטאו חלשים. הם וה.. דיפומתיה שלהם פשוט לא יודעים להלחם. אנחנו יכולים להרוג אותם. אנחנו נצליח להרוג אותם. אנחנו נהרוג אותם! WAAAGH!

- הרסי, בזמן שהוא חושב במשלב יותר גבוה מאשר כשהוא מדבר. יותר קל לנסח משפט כשאתה לא אומר אותו בקול רם.

אז דבר ראשון, אני צריך להעסיק את האורקים בשביל שהם לא יתמרדו בהרסי. כמובן שאני משחק את האורקים ביחד ולכן אם יהיה מרד מוצלח אני פשוט אשחק את המורדים, אבל הרסי מגניב וכל עוד זה תלוי בי הוא עומד להיות הבסטסט אמפרא של הכוכב הזה. לכן, הגיע הזמן לחזק את הבסיס-
אני שולח אורקים לכרות את היער שמסביבנו. את כולו כנראה לא נצליח (בזמן הקרוב), אבל לפנות עוד שטח אומר שנוכל לראות את האויב מתקרב ממרחק יותר קרוב וגם יהיה הרבה עץ שאפשר יהיה להשתמש בו בשביל.. דברים. המקבויס בטוח יכולים לעשות *משהו* עם עץ עודף. אז כן, שולח כמה שיותר לא-בורנה בויז לכרות עצים.

עכשיו, לכרות עצים זה לא מספיק. אני מאמן חיילים ע"י קרבות, מה שאומר שאני צריך לתקוף כמה שיותר לפני שאני אהיה בפיגור (משחקי ניהול נוטים להיות מרוצי חימוש ענקיים בסופו של דבר). שולח פלוגה או שתיים של אורקים אל המערב. רשמית הם "סיירים" ואמורים לחזור אם הם רואים דרך איפה הטאו מגיעים, אבל יותר סביר להניח שהם ילחמו בטאו בעצמם. בהנחה שהם ישרדו (הם אורקים, הם ישרדו. הפיינבויז ידאגו לזה) אני אוכל לשלוח צבא רציני.

out:
אני מדבר בצורה די על משחקית. אם זה מפריע לך, רק תגיד ואני אפסיק.
 
גאלאן
אחרי קצת ברוטאל קנינג, הרסי מחליט לשלוח אורקים בשביל לכרות את היער מסביב, ולמרות שהאורקים מתלוננים שזה "עבודת בשביל גרוטז" ו"לא אורקי", כמה יריות מאחד הנובז מעבירים את המסר של הרסי. הרסי שולח את האורקים, ביחד עם כמה נובז שישגיחו עליהם, אל היער. בהתחלה, הכול הולך בסדר- יש כמות מינימלית של אורקים מתים מתוך הקבוצה, והנובז מחזירים את כול מי שמתעצל לעבודה. אחרי יום ראשון משעמם, קבוצת חוטבים פוגשת אורקים משבט אחר- הם ניראים כמו goffs, והם מכוסים בשיריון שעשוי מאבנים. החוטבים, שהיו חמושים רק בצ'ופה, לא מצליחים לנצח אותם ונהרגים. מאוחר יותר, הרסי מקבל הודעה מאחד הנובז בtalky thingy שלו
"ahmm, boss? dere are som kaos humis in ere, and dey say dat day wants to offer us somethin. should we krump dem?"

בסופו של דבר, העצים מגיעים אל המבצר, והמאקבויז מתחילים לחשוב מה לעשות איתם. הדבר הראשון שהם חושבים עליו הוא להשתמש בעצים בשביל למלא חורים בחומה, והם ניגשים בשמחה למטלה, מדביקים את העצים למקומות ("החדשוט התובות הם, שהמבצר עכשיו הרבה יותר קשוח. החדשוט הרעות הם שנגמר לנו הנייר דבק", כפי שנאמר להרסי). שאר המאקבויז מנסים להשתמש בעץ העודף בשביל כול מיני דברים- תוספות לרובים, קליעים, גלגלים לאופנועים או דגלים וסמלים. בסופו של דבר, כול החלקים שבהם המאקבויז לא הצליחו להשתמש נשלחים לברוורז (brewerz), שיכינו מזה אלכוהול.

ה"סיירים" שאתה שולח נתקלים בהרבה... כלום. מידי פעם אחד מהם נפגע מירית פלזמה, ואז הם מסתערים אל הכיוון של היריה רק בשביל למצוא אוויר ריק או משהו עף באוויר הרחק מהם. האורקים, מאוכזבים מזה שהם לא מצאו כלום, החליטו לפצות את עצמם ופתחו בקרב בין שתי הפלוגות, שנגמר בתיקו אחרי שהם שמעו את הרסי צועק דרך הרדיו. כרגע, רוב הסיירים חזרו למבצר- אבל יש עדיין כמה שנשארו מאחור.
dragonain
out
אחיות הקרב, בניגוד למה שהציבור הרחב יודע, הם רק חלק מהאדפטה סורטיה- ארגון שכולל אך ורק נשים, והוא חלק מהכת הקיסרית. הם ידועות בשימוש הרב שלהם בלהביורים ובנשקי מלטה (melta. סוג של רובים שמשתמש בגלי מיקרוגל ממוקדים בשביל להתיך דברים), או בנשקי טווח קרוב (לכן הם הכוח הצבאי היחיד של האימפריה, חוץ מנחתי החלל, שמורשה להשתמש בשיריונות כוח באופן כללי). לאחיות הקרב יש קשרים מאוד קרובים עם ציידי הכופרים של האינקווזיציה, ולכן יש להם ידע רב במלחמה נגד סוגדי כאוס, קוסמים ומוטנטים.
in
אתם שולחים את השליחים אל החורשה, מתרחקים מהמבצר עד שהם נכנסים אל היער. הם ככול הנראה יחזרו בתוך כמה ימים... אם הם יחזרו.
הגנרל יוצא עם הגדוד (כמה אנשים בערך זה גדוד? ) אל תוך הכוורת התחתונה, שם הם פותחים בסדרה של קרבות קצרים נגד התושבים של המקום. הקרבות הראשונים לא מאתגרים בכלל- המוטנטים והפושעים שמפוזרים ברחבי הכוורת לא מסוגלים להשתוות לכוח מאוחד כמו הגדוד שלך, וגם כאשר אתה שולח קבוצות קטנות יותר להלחם נגד כנופיות, הסטאבגנס (stubguns. נשקי מבוססי-קליע שדי מקבילים לרובים של ימנו) והסכינים שלהם לא מהווים איום נגד כוחות מוטנטים.
אחרי שאתם מציבים את מערכת הכרזה שלקחתם מהכלא, אתם מתחילים לשדר את המסר שלכם. בסופו של דבר, מגיעים אליכם כמה פושעים- אבל הם פחדנים, ורוצים יותר לשמור על חייהם מאשר לשחוט בשמו של קורן, והמוטנטים שבאזור איבדו יותר מידי מהשפיות שלהם בשביל להבין את המסר.
אתם משחררים כמה אסירים, נותנים להם לברוח בתוך המבצר. חלק גדול מהאסירים בסופו של דבר נקלע למבוי סתום, ונלקח, אבל אתם מצליחים למצוא כמה פירצות- חלון עם סורגים שבורים ותעלת ביוב. לחסום את הפרצות האלו יהיה קל- אבל אתה לא בטוח אם זו הדרך שהאחיות משתמשות.
 
"no, lisn to dem. we needz moar dakka to krump de tau and they can gimme dis"

אחרי שהוא צועק על הנובז שלו להקשיב ל'קאוס יומיס', הרסי הולך עם בערך שליש-חצי מהצבא שלו בשביל לטפל בgoff. כלומר להרוג מספיק בשביל שהם יבינו כמה הבסטסט אמפרא הוא הוורבוס הכי חזק מכולם והם יצטרפו לWAAAGH! שלו. או שכולם ימותו. הם מביאים איתם כמות לא קטנה של בורנזה בויז בשביל לדאוג שהכל ישרף (אחד מהאורקז חשב שאולי להתחיל שרפה כשהבסיס שלך מורכב בעיקר מעץ ונמצא באמצע יער זה לא רעיון טוב. כמובן שהוא היה כל כך לא אורקי שהוא איבד את רוב הראש שלו בתחרות אכילת סקוויג-אוכלי-פנים, ולכן הוא לא היה יכול להגיד את זה). עוד אורקז נשלחים לטפל בטאו. והפעם ביחד עם ווירדבויז בשביל שהם יוכלו לפוצץ את המקום שממנו מגיעות היריות. הטאו בטח מתחבאים ממש טוב.
out:
האורקז הם הגזע הכי מגניב בהיסטוריה של משחקי תפקידים. אני נהנה מכל רגע, ועדיין לא עשיתי כלום!
BTW סתם בשביל הלקסיקון האורקי שלך, הם לא יכולים לבטא th (לכן toof במקום tooth), ולכן המשפט הנכון צריך להיות "day wants to offer us somefin". יאפ, הרגע הייתי גרמר נאצי עם אורקז. אני נורא גאה בעצמי על זה :mrgreen:
 
אכזבה ממלאת אותו.
הוא יושב בחדר הישיבות בסקאלגאארד.
אין כאן יצורים הראויים לשרת את הטובח הגדול?
הוא ממתין למשלחת, והוא חוסם את הפירצות. הוא שוב מוביל פשיטה באיזור המוטנטי והפעם לוקח ילדים ונערים כשבויים.
הוא מכניס אותם לאימונים להפוך לגלדיאטורים, מקווה שיגלו את היופי שבטבח ובדם.
הוא משדר את האימונים והקרבות שלהם כתעמולה בתקשורת.
 
טוב, ברוכים הבאים לשחקן החדש שלנו- dragons!
"Shas'O Kais: Do the deaths of your soldiers mean so little to you? Are you that mad?
Captain Thule: Do the deaths of yours mean so much to you, alien? Are you that weak?"
הטאו, שבעלי השפעה הרבה יותר קטנה בוורפ מאשר שאר הגזעים (או כמו שחלק אומרים, נשמה יותר קטנה), לא הושפעו גופנית מסערת הוורפ- אבל היא עדיין הרסה חלק לא קטן מהמכונות שלכם. חליפות קרב רבות נהרסו- אך הם עדיין ניתנות לתיקון- והתקשורת בין ההתישבויות נותקה. הקרוט סבלו מהסערה יותר מן הטאו- הם מושפעים יותר מהוורפ, ולכן מוטציות וטירוף נוצרו בתוך הקרוט, שמבולבלים, במיוחד עכשיו שהם איבדו את המנהיגים שלהם. למזלכם הרב, הסערה גם פגעה במשמר הקיסרי ובכנסייה, ולכן אתם חופשיים מהמתקפות שלהם- לפחות לעכשיו.
הבסיס שלכם בנוי ליד החוף, והוא עוגן ליד הים. מהנדסי קאסטת האדמה שלכם השקיעו בבניית שדה הסוואה שמכסה את כול המחנה- משאיר אותכם בלתי נראים לעין רגילה. אם אתם מתקדמים מזרחה, אתם נכנסים אל תוך היער- האזור הזה שורץ באורקז, שממאיימים לפלוש מהיער ולתקוף את החוף. אתם לרוב שולחים חליפת משבר או קבוצה של סיירים להרוג כמה מהאורקז, ואז לחזור לבסיס מהר, לפני שהם מספיקים להגיב. השיטה הזו מצליחה למנוע מהאורז להתפשט יותר לכיוון שלכם- אבל היא לא מצליחה לעשות יותר מזה.
אם אתם מתקדמים צפונה, אתם בסופו של דבר תגיעו למה שהיה הגבולות של עיר בני האדם- או מה שנשאר ממנה. אתם לא חקרתם יותר מידי לכיוון הזה, אבל האם כדאי לכם להשקיע בכיוון הזה, או להתרחק מבני האדם, שד עכשיו צדו אותכם?
יתרון: נשמה קטנה- הטאו מושפעים פחות מדברים קסומים
"Eliphas the Inheritor: Alien, you come here to your doom.
Shas'O Kais: I've got a buzzing in my comms. Switching channels.
Eliphas the Inheritor: I am no static, alien, I am... Alien? Do you hear me?"
דרגו
הפלישה השנייה, אפילו שהיא הייתה בהקף יותר קטן, הייתה הצלחה- כלבי הדם פלשו אל תוך שתי מחנות, הורגים את המבוגרים ולוקחים את הילדים בשבי. בנוסף, כמה מוטנטים נלכדים ביחד איתם, ונגררים אל המבצר, גם כן בשביל קרבות הגלדיאטורים. אחרי שהילדים מקבלים נשקים לפ בחירתם, הם נשלחים לזירה אחד אחד, מתמודדים נגד אחד מהמוטנטים. כול אחד מהיצורים לוקח איתו כחמישה ילדים לפני שהוא נופל, ולכן מנהל הזירה שם את הילדים אחד נגד השני בסופו של דבר- אבל גם אז מספר הילדים המתים הוא דיי גבוה, ונראה שבתוך כמה ימים הילדים יגמרו, כול עוד הקרבות הם לחיים או למוות.
שתיים מהשליחים חוזרים אל סקאלגאארד- או לפחות הראשים שלהם, נעוצים על מקל-אבן בכניסה ליער. המסר של זה ברור לכם, אבל אתם לא יודעים מה קרה לשאר השליחים ואיפה הם.
גאלאן
"hmm, k boss. but can i stomp dem later?
...
oh, boss? da kaos humies sayz dat dey can offer us blood. blood an' battlez an' powa from corn to get mor bloodz. i don know about dat "corn" god dat dey are muking about, but it aint gork or mork"

הגל הירוק, בהנהגת הרסי, יוצא מהמבצר אל השטח הכרות, צועק waaaaagh! באלפי קולות שונים. אחרי שהם מוחצים כמה goff boyz טיפשים שחשבו שהם יכולים לעצור את הרסי, הבסטסט אמפרא, הם מתחילים לראות את המחנה של הגופס- תל אבנים, מוחזק ביחד בעזרת... עוד אבנים. ומסביב למחנה, נמצאים הgoffs, ובראשם נוב שמנופף בדגל waaaagh!, עטוף כולו באבנים שחורות.
"oi, ya grots!" הנוב צועק אל הרסי והוורבנד שלו "wez da rokkas! we are dead'ard, and we are never beaten in a fight! ya grots are just mukin about with dat unorky boss, hersy. iz da biggest and da strongest, an now yo all gonna get krumpd!"
וביחד, שתי הצבאות מתחילים להסתער אחד אל השני, צועקים בקול אחד-
"WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGH!"

....
גם עם הווירדבויז, הטאו עדיין מצליחים להתחמק מהאורקז. אבל באחת התקיפות, האורקז כן מצאו משהו במקום הטאו- מין סוג של דבר עגול כזה, שנראה שבור ועקום. (http://www.games-workshop.com/MEDIA_CustomProductCatalog/m2450356a_99800113011_ShieldDroneUpgrade01_445x319.jpg). אחרי מחשבות עמוקות, אחד האורקים הבין את השימוש של הדבר העגול... ושם אותו על הראש ככובע.
 
יששש. עכשיו אני אוכל ללמוד איך משחקים במשחק ניהול שמפקדים על קבוצה קטנה! ככה אני אוכל ללמוד איך זה הולך וגם אולי לפתוח אחד כזה שלי מתישהו...
לא הבנתי מה הקטע של הציטוטים, אבל בסדר. הטאו שולחים הרבה ממדעניהם ומרפאיהם אל הקרוט, ומנסים להחזיר את שפיותם ולרפאם. רגע רגע רגע... אאוט, אם אני אאכיל אותם בגופות אורקז הם יעשו דומים לאורקז רק במראה או גם בהתנהגות? כי אם רק במראה ובכוח וזה אני מנסה להאכיל אחד מהם בגופות אורקז (ניסוי), אבל אם גם התנהגות אז לא. בינתיים, בזמן שרוב המדענים והמרפאים מנסים לטפל בקרוט, מהנדסי קאסטת האדמה ועוד כל מי שטוב עם מכונות, יחד עם הדרואונים, מנסים לתקן את חליפות הלחימה. הם מתמקדים על האלה של ההסוואה, אך גם עובדים על החליפות האחרות. סיורי החיסול ליערות המזרח של האורקז ממשיכים כרגיל. נשלחת קבוצת גששים קטנה (10) אל כיוון שרידי ערי בני האדם, עם חליפות ההסוואה (הן נותנות יותר הסוואה, לא? אם לא אז אני שולח פת'פיינדרים באותו מספר), רק להשקיף מרחוק ולראות מה נשאר, מה מצב הנזק, האם יש חיילים בגבולות, לא להתקרב מעבר לזה. גם אם לא רואים כלום, לחזור לדווח. ורגע, כשאמרת התרבות בין הקאסטות היא בלתי אפשרית לחלוטין התכוונת ברבייה או בתרבות? אני מניח שהתכוונת לרבייה.
 
הקורבנות שיש להקריב בשביל הרגנארוק האדום...
מוחלט על מדיניות חדשה כלפי הילדים שתעלה את המתח- בכל יום, זה שהיה גרוע ופחדן מכולם יוצא להורג בזה שהוכיח את האכזריות והאומץ הגדולים מכולם.

קולנול פרידריך זועם. הוא שולח גדוד לפשיטה עמוקה יותר באיזור התחתי בכוורת. הפעם המטרה היא גם להשתלט על ערוצי תחבורה ותקשורת.

והוא עצמו בראש שלושה גדודים צועד אל היער, הורס ומבתר כל מה שבדרכו.
 
out:
אני בכוונה מתעלם מהקרב בינתיים. איך קרבות עובדים פה? מה לעשות?
in:
לפני הקרב, בטולקי טינגי
"krump 'em. we don wanna any umies gods."
לפני הקרב, ללא ידיעתו של הרסי
האורקז שהלכו לסייר אחרי הטאו השתעממו. היה את הקסדה המוזרה הזאת, אבל חוץ ממנה לא קרה שום דבר. הם הולכים לכיוון אקראי, מחפשים דברים שאפשר להרוג. הם יחזרו מתישהו, זה בטוח. רק אחרי שהם יעשו משהו כבר, לעזאזל. זה כל כך משעמם. הם אפילו לא הביאו אלכוהול איתם, והווירדבויז לא מפסיקים לדבר על השטויות שלהם.
 
גאלאן
out
אני אוסיף את הקרב ברגע שאתה תערוך את התגובה שלך
in
"k boss!", הנוב אומר לקול הדקקה שהוא מתחיל לירות

האורקז הסיירים החלו ללכת בכיוונים אקראים, מחפשים משהו, כול דבר. לבסוף, הם מגיעים לחוף הים, להפתעתם הרבה. חלקם בכלל לא ידעו שיש פה ים! מרוב ההתרגשות שלהם שסוף-סוף קורה משהו הסיירים מתפזרים, רצים ללא מטרה. אחד האורקז לפתע מתנגש במשהו בלתי נראה, שגורם לו לירות את הסלגגה שלו לכול הכיוונים, פוגע בכמה אורקז אחרים ומתחיל קרב.
דרגו
המדיניות החדשה מתקבלת ללא היסוס- הילדים מפוחדים מידי בשביל להגיב, ומנהל הזירה לא חושב אפילו להתנגד. דרך דילול החלשים מהחזקים, מתחילה להווצר קבוצה קטנה של ילדים בעלי ניסיון בזירה, שמתחילים ללמוד באופן פעיל איך להלחם ולהרוג. לא נראה שכול הקבוצה נהנת מהקרבות- אבל הם מתחילים להבין את המלחמה.

הגדוד נכנס ליער, עובר את הראשים הכרותים ונכנס ליער. לנווט ביער, ללא ידע כללי לגבי המיקומים, נהפך לבעיה הרבה יותר גדולה מאשר היא נראתה- הכוחות ממשיכים ללכת לאיבוד, והם דורשים לשפוך דם- של אורקים או של משהו אחר. במהלך השיטוטים, אחת מהקבוצות מצאה שטח כרות ביער, שמוביל עמוק יותר לתוך היער. זה נראה כמו סוג של מלכודת- אבל לא יכול להיות שהאורקז מספיק חכמים בשביל להשתמש במלכודות, נכון?
דרגונס
OUT
הקטע של הציטוטים הוא בשביל לתת לך רקע על העולם, על איך קבוצות שונות חושבות ומגיבים. במשחק כזה, יש דגש יותר גדול על הסיפור והעולם מאשר על הדמויות עצמם
בנוסף, תנסה להפריד בין אין ואאוט, כמו שאני עושה. זה עושה את זה יותר נוח לקריאה.
הקרוט עצמם לא יכולים לשלוט באיזה מהגנים של האוכל הם מקבלים- אם הם אוכלים גופות של אורקז, לדוגמא, הם יכולים לקבל את הכוח שלהם, את הניבים שלהם (שישנו את צורת הדיבור) או את מבנה המוח שלהם. (או תכונות אחרות).
בנוסף, אתה לא בדיוק שולט על קבוצה קטנה- אתה אולי שולט על חלק מכול הגזע שלך, שמתרבה יותר לאט מבני אדם, אבל זה עדיין כמה אלפי םטובים, בלי לכלול בעלי ברית ומכונות מלחמה.
שאני אמרתי התרבות, התכוונתי לרבייה. התרבות של הטאו מבוססת על כך שכול קאסטה חייבת לעבוד בתאום עם השאר בשביל להשיג את הטוב הנעלה.
IN
הקבוצה מקאסטת האדמה שנשלחת (המהנדסים והרופאים), מתחילה לעבוד על פיתרון לבעיות בעזרת כול הידע שיש להם. לרוע המזל, הטאו, שלא משתמשים בוורפ בשום צורה, לא יודעים איך להתמודד איתה ועם הבעיות שהיא גורמת. אחד מהציידים של הקרוט מציע בחשש שיתכן שיש סיכוי שאם הם יאכלו יצור שלא הושפע מהסערה, זה ירפא אותם- או לפחות ייצב את המצב הפיזי שלהם.
התיקון של החליפות, לעומת זאת, מתקדם בקצב טוב. פלוגה אחת של חליפות הסוואה (שמעקמות אור, וככה הופכות את עצמם ליותר קשות לראיה), כבר מתוקנת שקבוצת הגששים יוצאת לכיוון העיר. הדיווחים העיקריים שבסיס מקבל הוא המיקומים של כמה כניסות לעיר, שנראות שוממות, הנזק החיצוני של העיר (המבנה עצמו נראה במצב דיי טוב, אבל נראה שמישהו פירק ממנו חלקים), ומיקום של מבצר, לא רחוק מקצה העיר, שנראה מוגן היטב. ממה שהם ראו, בתוך המבצר נמצאים בני האנוש שלא תומכים באימפריה- ה"כופרים", כפי שהאימפריה קוראת להם. הגששים עכשיו בדרכם חזרה, אבל הם יכולים להסתובב ולהמשיך לדווח ללא עיכוב רב.
 
עריכה: לעזאזל, כתבתי את ההודעה לפני ששלחת את שלך. אני מקווה שההודעה שלי עדיין רלוונטית..

אוקיי. אני עדיין לא בטוח במאה אחוז איך הקרב מתנהל (כי עשיתי.. שני קרבות בפנינסולרים. שניהם היו קצרים להפליא. אני באמת הייתי עם דיפלומטי, אתה יודע) אבל נאלתר.

in:
WAAAGH!

הסלאגה בויז רצו קדימה, צרחו בכל כוחם- ומטרים ספורים מאחוריהם היו האורקז המעט יותר קטנ- לא, המעט פחות גדולים, שעדיין נלחמו עם צ'ופה. הם היו כוח מפחיד, אבל מעט מידי. אפשר לצפות ליותר חיל קדמי בצבא אורקי, לא?

מי שהיו מאחוריהם הם הסיבה לכך. המוני אורקז עם כמות מגוחכת של דאקקה על כל אחד מהם ירו לכל כיוון. כלומר, מילולית לכל כיוון. למעלה, למטה, קדימה, אחורה- זה לא משנה. העיקר הוא שמרבית הכדורים עפו לכיוון הכללי של האויב. הם גם הסתערו קדימה, אבל לאט יותר- הרובה העצום שכל אחד מהם נשא היה כבד אפילו בשביל אורק.
ביחד איתם היו גם הבורנה בויז. היו הרבה יותר מהם מאשר בדר"כ (כי רק שליש מהצבא האורקי נמצא כאן, אבל משהו כמו 90% מהבורנה בויז הגיעו איתם), והם הראו למה בורנה בויז כל כך טובים מול אורקז אחרים. להביור עצום וקוסתום מייד נוטה להרוג כל אורק מסתער שמתקרב. ורוב\כל האורקים מסתערים, תוך התעלמות מוחלטת מהאש שמלפניהם.

הרסי מתקדם קדימה עם הנובז שלו, מוחצים אורקז מהצד שלהם ומהצד השני באותו הזמן. הוא מנסה להרוג ראשון את הנובז האויב, בגלל שבלי מנהיג האורקז יעברו לצד שלו במהירות, אבל עם יכולת הכיוון האפסית שלו "להרוג ראשון" אומר "לכוון לכיוון הכללי שלו". ברגע שהוא מגיע לטווח קפא"פ עם הנוב, הוא "משתמש ביתרון המספרי", כלומר ganking. ביחד עם הנובז שלו והעובדה שמאוד קשה לפספס מטווח אפס (לחלוטין אפשרי וקורה להם כל הזמן, אבל משמעותית פחות), הוא "מכתר" את הנוב השני ו"מציע תנאי כניעה", כלומר, צורח "DIE, stupid nob! i'm HERSY, the bestest emprah! WAAAGH!". אם וכאשר הוא הורג אותו, הוא ממשיך להרוג את האורקז האויבים עד שהם יבינו שהוא מנצח ויצטרפו אליו. או ימותו כולם.
 
OUT
אוקי אין בעיה. אמרו לי את זה כבר פעם אז כנראה שצודקים. אני אשתדל להפריד יותר. וואי הרגע ראיתי את ההודעה שלי והבנתי שחרגתי ממנהגי. חד פעמי. וכן, הבנתי את הזה של הציטוטים, אבל לא הבנתי מי אומרים אותם כי אני לא מכיר את העולם, וגם לא כל כך הבנתי את השני, אבל אין בעיה. זה לא החלק החשוב. בקבוצה קטנה התכוונתי לכמה אלפים. כי בכל זאת בני האדם הם רק עכשיו כמעט שמונה מיליארד. כמה אלפים זה כלום, גם אם הם צעירים יותר ומתרבים פחות. הכל יחסי :)
IN
הטאו מחליטים לנסות משהו מסוכן- הם נותנים לקרוט אחד לאכול גופת אורקז. בינתיים, הם מחפשים יצורים שלא נפגעו מהוורפ (בהתאם למה שהצייד הקרוט אמר). יש טאו שנהרגו? אם זה לא סותר איזה נוהג מקודש של הטאו, ייתכן שינסו להאכיל קרוט אחד בגופת טאו. אבל זה רק אחרי הניסוי אם האורק. בינתיים, הם ממשיכים לנסות למצוא תרופה ולחקור, אך אם נראה שהמחקר לא יוביל לכלום, הם יורידו את ההשקעה ממנו ויעבירו אותה לדברים אחרים (כגון סיור כדי לנסות למצוא אולי גופת יצור תבוני שלא הושפע מהוורפ).
בינתיים, בטאו משאירים את גששייהם באזור, אך במרחק שלא יאפשר שום איתור על ידי שום קבוצה, בין אם בני האנוש או ה"כופרים" (יכול להיות שדרגונייאן :)). הם בודקים אם יש אנשים רבים באזור, ואם הגנות העיר (כגון תותחים או רדארים או כל דבר שמשמש לאיתור וחיסול) עדיין תקינות ואיזה חלק תקין. הם מנסים להעלות רעיונות מי פירק את הבניינים- או שהסערה עשתה זאת (אורקז פושטים? או שהכופרים יצאו לאסוף משאבים?). בינתיים הכל מחקר, אבל תוכנית מתרקמת להיכנס לעיר. הגששים מקבלים גם פקודות נוספות- לחפש אחר גופות של יצורים תבוניים, לחפש אחר צמחים מיוחדים, או הריסות מציוד של בני גזע אחר- כל דבר שיוכל לעזור לבסיס או לקרוט. הם נעשים מעין גששים-לקטים. הם מוודאים להישאר מחוץ לטווח של כל מכשיר.
בינתיים, תיקון החליפות ממשיך במלוא המרץ, ובאותה מתכונת בה נעשה קודם. הטאו שוקלים להוציא קבוצת מחקר שנייה לאזור בני האנוש, או לחילופין לשלוח אחת אל יערות האורקז, משימה מסוכנת ורבת סיכונים. כרגע התוכניות מתמקדות יחסית בעיר בני האנוש, אזור שנראה בטוח יותר. אבל מראה עלול להטעות...
OUT
מה היחס של הטאו לאורקז ולכופרים?
 
מקים יחידת חטיפות ילדים, כדי לחטוף עוד ילדים וליצור מערכת "חינוך" לוחמי קרון.
האימון כעת לא כולל רק קרבות, בערבים, הם שומעים בלופ בחדריהם שירי הלל לקרון, לטבח ולשפיכת דם.

נשלחת מחלקת גששים, לאתר מבנה גדול, שיוכל לשמש כמרכז שליטה בעיר התחתית לשליטה קבועה שם.


ביער. הגנרל בוחר עשרה מתנדבים בעלי חושים מחודדים במיוחד ושולח אותם לגשש קדימה. אם הם לא חוזרים במשך זמן רב מדי, אז הם מסתערים על העצים עצמם, ופשוט משמידים וחותכים כל מה שבדרכם. שואגים התגרויות קרב לאורקז.
 
dragonain
בניית יחידת חוטפי הילדים מתגלה להיות בעייתית- רוב חברי הכת, כאשר הם לא תחת הפיקוד של הגנרל, נוטים להיות יותר ויותר צמאים לדם ככול שהם לא נמצאים בקרב. קשה מאוד למצוא חיילים שאפשר לסמוך עליהם שהם לא פשוט יהרגו את הילדים במקום לחטוף אותם.
בזירה, האימונים/שטיפת מוח מתחילים. יקח זמן עד שהם יתחילו להראות תוצאות, אבל בנתיים לא נשקפות בעיות.
הגששים יוצאים לסייר בעיר התחתית, מחפשים מבנים שמתאימים לתיאור. מלבד כמה בניינים הרוסים (שבחלקם היו קבוצות פושעים או מוטנטים), הם הצליחו לאתר בניין גדול אחד, אחד מהבניינים הכי קלים לזיהוי באזור. הוא מאוכלס על ידי הכנופיה הכי גדולה באזור- לפי השלטים שהגששים ראו, הם קוראים לעצמם "המחליאים". לא ברור איזה הגנות יש להם על המבצר, אם יש להם בכלל כאלה.
הגנרל מחפש באנשיו, מחפש מתנדבים בעלי חושים מחודדים (לרוע המזל, סוגדי קורן נוטים להיות בעלי חושים כהים, בשביל לאפשר להם להתעלם מכאב ולהמשיך להלחם). אחרי שהוא מוצא מתנדבים שהוא מחשיב כמספיק טובים, הוא שולח אותם אל תוך ה"מלכודת", לסרוק את השטח. חצי יום אחרי זה, הם חוזרים, ומדווחים שהם לא מצאו דבר בסוף שביל העצים הכרותים- אבל הם כן שמעו קול של קרב
גאלאן
out
אתה לא יודע איך קרב מתנהל? אני הנחתי שאתה יודע, כי אתה תכננת לנצח את הפנינסולרים על ידי קרב. אם יש לך זמן, אני ממליץ לעבור על הפנינסולרים ולראות איך הקרבות התנהלו אצל שאר העמים.
in
הסלאגה בויז שרצים בחזית נשחטים כמעט מייד, לא מצליחים לחדור את האבנים שמכסות את הגופפס. הם משמשים בעיקר כמגנים בשביל שאר האורקים- משתי הצדדים, אם זה תלוי בשוטה בויז, שמרססים כמויות עצומות של דאקקה- כמות כול כך עצומה, שאפילו הכדורים שרק נתקעים בשיריון של האורקים היריבים ולא גורמים להם באמת נזק (ויש הרבה כאלה- הגופס האלה באמת dead'ard) שוקלים כול כך הרבה שהגופס פשוט נופלים לריצפה מהמשקל של הכדורים.
הברנה בויז, שבתחילה הגופס צוחקים שהם רואים אותם, באמת מראים את כול הכוח שלהם הפעם- השיריון של הגופס, שהגן עליהם משאר המתקפות, לא משפיע בכלל על הברנה בויז- הם פשוט צולים את הגופס בתוך השיריון שלהם, ששורף את הגופס גם אם הם מצליחים לברוח. חלק מהנובז של הגופס, שמסרבים למות מהלהבות, נתקעים במקום כשהשיריון שלהם נמס מלהבות. הברנה בויז נראים שמחים במיוחד שהם רואים שהאש מתחילה להתפשט אל העצים- עכשיו הם יכולים לשרוף אותם בלי אפילו ללחוץ על ההדק!

הרסי והנובז (da bestest emprah an da primarchz?), רצים אל הנוב, דורכים על כמה אורקז בדרך. אחרי שהוא מראה את יכולות הכיוון האדירות שלו (על ידי ירי לכיוון הכללי של המטרה), הוא מתנגש בנוב, צועק אליו. בתגובה, הנוב צועק עליו בחזרה
"iz no nob! i iz da badest, bestest boss, an you iz not!" (שברור להרסי שאורק בגודל הזה הוא לא נוב)
אחרי ששתיהם קמים, הרסי פותח בפרץ יריות, שנספג לחלוטין בשיריון של הנוב- אפילו יריות ישירות לראש קופצות מהשיריון, לא עושות הרבה חוץ מלעצור אותו במקום לחלקיק שנייה. אחרי כמה שניות של קרב בין הרסי והנוב, שאר הנובז מגיעים, תופסים ופוגעים בנוב (שבתגובה, מתחיל לנופף בצ'ופות שלו לכול הכיוונים). אפילו עם השיריון הענק של הנוב, ברור שהוא לא יחזיק הרבה זמן במצב הזה- השאלה היא איך הרסי יהרוג אותו?
דרגונס
out
אתה מתכוון ליחסים דיפלומטים? אם כן, שתי הקבוצות האלה ידועות כ"מטורפים" לטאו. שניהם מעוניינים במלחמה רק לשהם המלחמה- הם לא מעוניינים בשום סוג של שלום.
מצד שני, קרו מיקרים שבהם האורקז והכופרים הסכימו לעבוד בתור שכירים לטאו.
אם הייתה קורא על ההיסטוריה של הקרוט, הייתה יודע שהטאו הם היצור היחיד שהקרוט מרגישים חובה מוסרית לא-לאכול אותם. אתה עדיין יכול לאפשר להם לאכול גופה של טאו מת- אבל עלול להיות לזה תוצאות בלתי ניתנות לחיזוי
IN
עד כמה שהטאו זוכרים, לא היה עד עכשיו מקרה מתועד שבו הטאו, החליטו עבור הקרוט לאיזה כיוון להתפתח (כבר היו מיקרים שבהם הקרוט אכלו גופות של אורקים- אבל ההחלטה תמיד באה מהקרוט). כמו תמיד, זה יקח כמה ימים עד שיהיה אפשר לראות את התוצאות- אבל הציידים הותיקים של הקרוט מרגישים בסדר לגבי הניסוי. הם כבר עשו זאת בעבר, והם לא חושבים שמשהו ישתבש עכשיו
המחקר... ממשיך להיות חסר תוצאות. אם רק היה לטאו איזה קצה חוט, משהו שדרכו הם היו יכולים להבין את הוורפ... אבל לרוע המזל, אין להם. אחרי התנצלות אל הקרוט, המהנדסים מועברים לפרויקט התיקון, שממשיך להתקדם באופן יפה. בקרוב, רוב החליפות הפשוטות יהיו מתוקנות (וישארו רק החליפות המיוחדות- חליפות הפיקוד, ברודסייד...), ויהיה צריך להחליט מה דבר הבא שיתוקן (חלק גדול מהטכנולוגיה עדיין שבור או דורש תיקון- כולל המפעלים, מערכות הטיהור, אזורי המחייה, החוות..).
הגששים סורקים את החומות, ממשיכים לשלוח מידע בחזרה לבסיס. האזור של החומה עצמה נראה נטוש- הם לא נתקלים בשום יצור תבוני בזמן הסיורים, והכניסות נראות נטושות. לפי תצפיות שלהם, ליד הכניסות יש סימני גרירה, שמתאימים לחלקים שנלקחו - מה שמראה שמי שלקח את אותם חלקים נמצא בתוך העיר. ההגנות של העיר גם פורקו ונגנבו מהם חלקים, ואלה שלא לא ניתנות אפילו לתיקון.
אחרי כמה שעות של חיפושים, הגשים עדיין לא מצאו ום יצור חיי באזור- החיישנים מראים שהאדמה באזור רעילה, וכמות הרעלים גדלה ככול שמתקרבים לעיר. נראה שבין העיר והאזור הפראי נוצר מין "אזור מת"- האדמה בו רעילה מידי בשביל לקיים כול סוג של חיה או צמח, וכול דבר שהיה עלול לעניין דמויי-טאו נגנב כבר ממזמן.
 
OUT
אוקי, אז רק אני מוודא- אנחנו בעולם המים המינורי הזה כן? ולגבי האורקז והכופרים- אז הם פשוט נלחמים ללא שום רצון או דרך לשלום- שזה נוגד כל עיקרון של הטאו. לאורקז יש בכלל רמת אינטיליגנציה מסויימת? ויש טאו מתים באזור?
IN
הטאו לא מחליטים את הדרך של הקרוט, הם מסייעים להם ומייעצים להם, ומנסים למצוא דרך להפיג את המוטציות בקרוט. בכל מקרה, למרות הכאב, הטאו הם פרקטיים, והם מבינים שללא מישהו שמתמחה בוורפ, הם לא יהייו מסוגלים לרפא את הקרוט. ייתכן שישתלם לפנות לבני האדם... אך רוב הסיכויים שהם יהרגו את השליח ויתקיפו אותם. עם הכופרים יהיה יותר סיכוי, אך זה סיכון גדול בכל זאת. מנסים לחקור את סביבת הכופרים. עם האורקז הדבר לא נבדק בכלל, גזע משונה ומסוכן מאוד, שיש להימנע ממגע איתו. בכל מקרה, הטאו מחכים לתוצאות הניסוי בקרוט. ייתכן שיהיו תופעות לוואי בגלל שהאורקז הושפע מן העיוות בוורפ. נראה שלא יופק דבר מן האזור ליד העיר, עקב היותו רעיל. בעיר עצמה אין הגנות, ככל הנראה הן פורקו בידי הכופרים כדי לשמש לבסיסם, או לחילופין בני האנוש העבירו אותם לתוך העיר למבצר פנימי יותר. ייתכן ששתי התופעות התרחשו. בכל מקרה, אולסטיאס בוחר לקחת סיכון : קבוצת הגששים עם חליפות ההסוואה נכנסים לעיר. הם בודקים רק את האזור שסמוך לכניסה ודברים כלליים, ויוצאים בזריזות כעבור זמן קצר.
בנוגע לתיקונים, הטאו מתחילים לתקן את החוות והמפעלים, מערכות הטיהור ואזורי המחיה, כל הדברים שנועדו לשימושים אזרחיים. תיקון של חליפות הלחימה הרגילות מתחיל, אך בקצב מועט הרבה יותר מאשר קודם.
 
plasmid אמר/ה:
dragonain
בניית יחידת חוטפי הילדים מתגלה להיות בעייתית- רוב חברי הכת, כאשר הם לא תחת הפיקוד של הגנרל, נוטים להיות יותר ויותר צמאים לדם ככול שהם לא נמצאים בקרב. קשה מאוד למצוא חיילים שאפשר לסמוך עליהם שהם לא פשוט יהרגו את הילדים במקום לחטוף אותם.
בזירה, האימונים/שטיפת מוח מתחילים. יקח זמן עד שהם יתחילו להראות תוצאות, אבל בנתיים לא נשקפות בעיות.
הגששים יוצאים לסייר בעיר התחתית, מחפשים מבנים שמתאימים לתיאור. מלבד כמה בניינים הרוסים (שבחלקם היו קבוצות פושעים או מוטנטים), הם הצליחו לאתר בניין גדול אחד, אחד מהבניינים הכי קלים לזיהוי באזור. הוא מאוכלס על ידי הכנופיה הכי גדולה באזור- לפי השלטים שהגששים ראו, הם קוראים לעצמם "המחליאים". לא ברור איזה הגנות יש להם על המבצר, אם יש להם בכלל כאלה.
הגנרל מחפש באנשיו, מחפש מתנדבים בעלי חושים מחודדים (לרוע המזל, סוגדי קורן נוטים להיות בעלי חושים כהים, בשביל לאפשר להם להתעלם מכאב ולהמשיך להלחם). אחרי שהוא מוצא מתנדבים שהוא מחשיב כמספיק טובים, הוא שולח אותם אל תוך ה"מלכודת", לסרוק את השטח. חצי יום אחרי זה, הם חוזרים, ומדווחים שהם לא מצאו דבר בסוף שביל העצים הכרותים- אבל הם כן שמעו קול של קרב
גאלאן
out
אתה לא יודע איך קרב מתנהל? אני הנחתי שאתה יודע, כי אתה תכננת לנצח את הפנינסולרים על ידי קרב. אם יש לך זמן, אני ממליץ לעבור על הפנינסולרים ולראות איך הקרבות התנהלו אצל שאר העמים.
in
הסלאגה בויז שרצים בחזית נשחטים כמעט מייד, לא מצליחים לחדור את האבנים שמכסות את הגופפס. הם משמשים בעיקר כמגנים בשביל שאר האורקים- משתי הצדדים, אם זה תלוי בשוטה בויז, שמרססים כמויות עצומות של דאקקה- כמות כול כך עצומה, שאפילו הכדורים שרק נתקעים בשיריון של האורקים היריבים ולא גורמים להם באמת נזק (ויש הרבה כאלה- הגופס האלה באמת dead'ard) שוקלים כול כך הרבה שהגופס פשוט נופלים לריצפה מהמשקל של הכדורים.
הברנה בויז, שבתחילה הגופס צוחקים שהם רואים אותם, באמת מראים את כול הכוח שלהם הפעם- השיריון של הגופס, שהגן עליהם משאר המתקפות, לא משפיע בכלל על הברנה בויז- הם פשוט צולים את הגופס בתוך השיריון שלהם, ששורף את הגופס גם אם הם מצליחים לברוח. חלק מהנובז של הגופס, שמסרבים למות מהלהבות, נתקעים במקום כשהשיריון שלהם נמס מלהבות. הברנה בויז נראים שמחים במיוחד שהם רואים שהאש מתחילה להתפשט אל העצים- עכשיו הם יכולים לשרוף אותם בלי אפילו ללחוץ על ההדק!

הרסי והנובז (da bestest emprah an da primarchz?), רצים אל הנוב, דורכים על כמה אורקז בדרך. אחרי שהוא מראה את יכולות הכיוון האדירות שלו (על ידי ירי לכיוון הכללי של המטרה), הוא מתנגש בנוב, צועק אליו. בתגובה, הנוב צועק עליו בחזרה
"iz no nob! i iz da badest, bestest boss, an you iz not!" (שברור להרסי שאורק בגודל הזה הוא לא נוב)
אחרי ששתיהם קמים, הרסי פותח בפרץ יריות, שנספג לחלוטין בשיריון של הנוב- אפילו יריות ישירות לראש קופצות מהשיריון, לא עושות הרבה חוץ מלעצור אותו במקום לחלקיק שנייה. אחרי כמה שניות של קרב בין הרסי והנוב, שאר הנובז מגיעים, תופסים ופוגעים בנוב (שבתגובה, מתחיל לנופף בצ'ופות שלו לכול הכיוונים). אפילו עם השיריון הענק של הנוב, ברור שהוא לא יחזיק הרבה זמן במצב הזה- השאלה היא איך הרסי יהרוג אותו?
דרגונס
out
אתה מתכוון ליחסים דיפלומטים? אם כן, שתי הקבוצות האלה ידועות כ"מטורפים" לטאו. שניהם מעוניינים במלחמה רק לשהם המלחמה- הם לא מעוניינים בשום סוג של שלום.
מצד שני, קרו מיקרים שבהם האורקז והכופרים הסכימו לעבוד בתור שכירים לטאו.
אם הייתה קורא על ההיסטוריה של הקרוט, הייתה יודע שהטאו הם היצור היחיד שהקרוט מרגישים חובה מוסרית לא-לאכול אותם. אתה עדיין יכול לאפשר להם לאכול גופה של טאו מת- אבל עלול להיות לזה תוצאות בלתי ניתנות לחיזוי
IN
עד כמה שהטאו זוכרים, לא היה עד עכשיו מקרה מתועד שבו הטאו, החליטו עבור הקרוט לאיזה כיוון להתפתח (כבר היו מיקרים שבהם הקרוט אכלו גופות של אורקים- אבל ההחלטה תמיד באה מהקרוט). כמו תמיד, זה יקח כמה ימים עד שיהיה אפשר לראות את התוצאות- אבל הציידים הותיקים של הקרוט מרגישים בסדר לגבי הניסוי. הם כבר עשו זאת בעבר, והם לא חושבים שמשהו ישתבש עכשיו
המחקר... ממשיך להיות חסר תוצאות. אם רק היה לטאו איזה קצה חוט, משהו שדרכו הם היו יכולים להבין את הוורפ... אבל לרוע המזל, אין להם. אחרי התנצלות אל הקרוט, המהנדסים מועברים לפרויקט התיקון, שממשיך להתקדם באופן יפה. בקרוב, רוב החליפות הפשוטות יהיו מתוקנות (וישארו רק החליפות המיוחדות- חליפות הפיקוד, ברודסייד...), ויהיה צריך להחליט מה דבר הבא שיתוקן (חלק גדול מהטכנולוגיה עדיין שבור או דורש תיקון- כולל המפעלים, מערכות הטיהור, אזורי המחייה, החוות..).
הגששים סורקים את החומות, ממשיכים לשלוח מידע בחזרה לבסיס. האזור של החומה עצמה נראה נטוש- הם לא נתקלים בשום יצור תבוני בזמן הסיורים, והכניסות נראות נטושות. לפי תצפיות שלהם, ליד הכניסות יש סימני גרירה, שמתאימים לחלקים שנלקחו - מה שמראה שמי שלקח את אותם חלקים נמצא בתוך העיר. ההגנות של העיר גם פורקו ונגנבו מהם חלקים, ואלה שלא לא ניתנות אפילו לתיקון.
אחרי כמה שעות של חיפושים, הגשים עדיין לא מצאו ום יצור חיי באזור- החיישנים מראים שהאדמה באזור רעילה, וכמות הרעלים גדלה ככול שמתקרבים לעיר. נראה שבין העיר והאזור הפראי נוצר מין "אזור מת"- האדמה בו רעילה מידי בשביל לקיים כול סוג של חיה או צמח, וכול דבר שהיה עלול לעניין דמויי-טאו נגנב כבר ממזמן.
נסיון לפרויקט נוסך במקביל- פרויקט הרבעת לוחמי כרון. חטיפת נשים למטרות הרבעה.
הגנרל מכריז שמפקד יחידת חוטפי הילדים יקבל דו קרב אישי מולו לחיים ולמוות אם ישבש את הפרויקט.

קפטיין מורגאן לוקח איתו גדוד של 300 לוחמים. מאה מהצעירים יותר לוקח איתו, ופשוט מסתער איתם אל הבניין. הוא מפזר מחלקות לגיבוי, ומחלקות נוספות לחיסול ניצולים.

הגנרל מוביל את אנשיו אל הקרב. "אל הקרב! אל הקרב! למען אל הדם!" שואג.
 
out:
יודע פלוס מינוס.. תכננו לנצח בקרב כי חשבנו שכולם ינסו לנצח ככה, לא כי אנחנו שועלי קרבות ותיקים (טוב, פלדריק יותר. אני כמעט ולא נלחמתי, למרות שהיה לי צבא נורא מגניב בעיניי)
in:
הרסי ממשיך להחזיק את השוטה שלו ביד אחת ויורה ללא הפסקה, בתקווה שהשריון שלו ישבר מתישהו. הוא לא סומך על זה, ולכן הוא גם מכה עם הצ'ופה שלו- לא מנסה לחתוך את הנוב החלש שמולו (amor iz foh da wik), אלא לרסק את העצמות שמתחת לשכבות השריון בזכות המשקל העצום של הצ'ופה. הוא מכה בפראות, וממשיך שוב ושוב ושוב בזמן שהנובז שלו מכים את הנוב ועוצרים את הצ'ופה שלו בגופם (בכוונה? כנראה שגם הם לא יודעים). הרסי בטוח שמכות כל כך חזקות מאורק חזק כמוהו ירסקו את הנוב שמולו לחלוטין, וזאת כנראה הסיבה העיקרית שהנוב באמת נפגע מהצ'ופה. בזמן שהוא צועק WAAGH!, הוא מפיל את הנוב ומכה אותו בראשו שוב ושוב ושוב (תוך כדי שהוא יורה עליו), בנסיון להוריד אותו. אם הוא מצליח, הוא מרים את הראש באוויר וצועק WAAAGH!, מראה לכל האורקז החלשים האלו מי הבוס האמיתי. אלו שעוברים לצד שלו שורדים. כל השאר? טוב, הבורנה בויז לא הורידו את האצבע מההדק של הלהביורים שלהם כבר מתחילת הקרב.
 
dragons
out
כן, אתם בעולם המים המינורי (עולם מים אומר שזה כמו כדור הארץ- רוב השטח מכוסה במים).
לאורקז יש רמה מסוימת של אינטלגנציה- הם מסוגלים לדבר, לכתוב, ואפילו לתכנן. על הרמה המדויקת של אינטלגנציה יש ויכוחיים בתוך המדענים של הטאו.
כן, יש גופות של טאו מתים. רובם כבר נקברו, בצורה כזו או אחרת, על ידי הdrones.
in
כעבור כמה ימים, הקרוט שאכלו גופות של האורקז מדווחים על התגובות הרגילות לאכילות אורקז- גדילה במסת השרירים, שינוי בצורת הדיבור, שינוי בצבע העור.... הקרוט האלה מפגינים התאוששות יותר מהירה מהמוטציות (הם מושפעים מהם פחות) והם אומרים שהם מוכנים לצאת להלחם עבור הטאו, אם יש להם משימה עבורם.
בסביבת הכופרים אין שום דבר מיוחד- ה"מבצר" שלהם (ככול הנראה כלא לשעבר, כפי שהסיירים ראו) נמצא בתוך השטח המת, ולמרות שיש לידו כמה הגנות, כמעט כולם צמודות למבצר, ולא יפריעו לתנועה של הגששים (אלא אם הם ינסו להכנס למבצר)
כאשר קבוצת הגששים נכנסת לעיר, הם מגלים מצב הרבה יותר גרוע ממה שהם חשבו- המקום מזוהם עד לרמה מסוכנת, מלא בשפכים וכימיקלים מסוכנים. רוב הבניינים נטושים או הרוסים, ויש רעש תמידי של יללות ויריות.
בבסיס של הטאו, המהנדסים מועברים לתיקון אזרחי, לשקם את העיר שהייתה פעם. נשארים כמה מהנדסים מומחים לתקן את שאר החליפות, אבל רוב קאסטת האדמה עכשיו עובדת על תיקון העיר.
דרגוניין
Out
קפטן מורגאן? אם יש דמויות נוספות שאתה רוצה שיהיו קבועות בצד שלך, אתה יכול לכתוב עליהם (אפילו שורה או שתיים יספיקו), בשביל שאני אדע מה הם יעשו
in
משום מה, נראה שהאיום של הגנרל גרם ליותר סוגדים לרצות לפקד על היחידה. מעניין למה.
קפטן מורגן בוחר לעצמו 300 חיילים, מהצעירים והבריאים ביותר בכת, ויוצא לתקוף את הבניין. כשהא נכנס לבניין, הוא מריח את הסירחון הנוראי שבו- ריח של בשר רקוב ושפכים. המקפה שלהם על הבניין לא מתקבלת בברכה- מתקפת נגד של פושעים חמושים ברובים אוטומטיים מגיע בתגובה אליו, דוחפת אותו בחזרה אחורה בכול פעם שהוא מנסה להתקדם אל תוך הבניין. ה"מחליאים", בנוסף להיותם עמידים לתנאי המקום, מפגינים יכולת קרבית הרבה יותר גבוהה משאר הפושעים באזור.
out
שאמרת שהגנרל מסתער, התכוונת על האזור של האורקז או המבצר?
גאלאן
אחרי שהנוב מת, האורקים מחליטים מי נמצא בכול צד לפי המסורת האורקית העתיקה- "אם פגעתי בו, הוא בטוח האויב!". הגופס מתחילים להלחם אחד בשני, ובעזרת השוטה בויז (שעדיין יורים עליהם) המספרים שלהם מתחילים לרדת עד שנשארים רק שתי קבוצות- הפחדנים ואלה שעברו לצד של הרסי, da bestest emprah
(שאר התגובה תכתב בקרוב)
אחרי הקרב, הרסי עולה על המבצר (שמתפורר מתחת לרגליים שלו), לנקודה שהנוב עמד בה לפני הקרב, מביט על האורקז אוספים את הציוד של הגופס ולוקחים אותו בחזרה לבסיס האורקי. אחריו עולה אחד הנובז, שאומר
"hmm... boss? now dat we got da loot outa ere, can we blow it up?"
"na. not now" הרסי משיב "iz still watcin da view"
"so.... when ken we blow it up? i mean, da- " המשפט שלו נעצר באמצע על ידי אחד מהאורקים הפחדנים שרץ אל תוך המחנה בצעקות
"ya grot-brain git!" הנוב צועק עליו "what iz you shoutin 'bout?"
"dem kaos boyz is comin! wez gotta run!"
 
לאחר שהניסוי עם האורקז הושלם, מתחיל הניסוי עם גופת הטאו. בינתיים ממשיכים להאכיל את הקרוט במעט אורקז מדי פעם, למקרה שיהיו תוצאות חריגות. הסיורים ממשיכים, לא נכנסים לעיר יותר. המצב שם יחסית מובן- מלחמה בלתי פוסקת בין השורדים. התיקון נמשך, וככל שיש יותר מבנים אזרחיים מתוקנים כך עוברים המהנדסים לתיקון חליפות הלחימה הבינוניות. האמת שאין לי כל כך הרבה מה לכתוב. תגיד לי אם יש משהו שצריך להוסיף.
 
חזרה
Top