• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מרקיד הצללים- עץ הרשמה (3\3)

דרגונס- התכוונתי לכתוב מאות אלפים, תודה שהערת את תשומת ליבי לטעות.
נקסטרול-הערות במוצש.

הערה נוספת בגלל דמויות שנשלחו אלי בפרטי- בדיוק כמו בעולם האמיתי וכל עולם דמיוני שמכבד את עצמו- כוח לא מגיע סתם ככה. בטח שלא כוח קסום.
אם לדמות שלך יש כוח על טבעי אתה צריך להסביר איך היא השיגה אותו. אין דבר כזה שהדמות פשוט גילתה שיש לה כוחות במהלך חייה. זה פשוט לא קורה.
 
דארק סית'-אני רוצה לקבל את הדמויות עד סוף שבוע הזה. גם אם למישהוא עדיין לא יהיה את הדמות שלו מוכנה ב100% (מבחינת פלאפ, כבר אמרתי שבינתיים לא צריך לדאוג לקראנץ) אני רוצה לקבל את מה שיהיה לו.

נקסטרול-אין "אלים" בעולם, הכי דומים לכאלה הם בני האלמוות, שכמו שאמרתי נחלשים עם הזמן, כך שאם ניקס הייתה אחת מאלי יוון כעת היא חזקה בערך כמו מכשף בן תמותה מוכשר.
 
הדמות שלי, בערך
שם: ג'ון ויניס בראון, הידוע בכינויו "בריזה"
ג'ון תמיד נראה יוצא דופן. אני לא מדבר על המראה המושלם, העיניים הכחולות והשיער הארוך. אני גם לא מדבר על הנינוחות הכמעט בלתי-טבעית עם אנשים, או על הדיבור השקט והרגוע בכל זמן, אלא לתחושה הזאת, החיוך הזה, שאומר לך "אני יודע את מחשבותיך". ג'ון ויניס הוא נער בניו סיילם,רק בן 16 לכל היותר. הוא היה תלמיד טוב, מקובל, כולם מתו עליו, אבל הייתה לו תחושה שמשהו חסר. משהו היה לא שלם, במציאות היומיומית שבה הוא חי. אז יום אחד, אחרי הלימודים, הוא התחמק מהחברים שלו ונכנס למערת החוזה. החוזה הייתה אישה זקנה, רבים אמרו שפשוט מטורפת, אך רבים עוד יותר אמרו שהיא מסוגלת לראות את עברך ועתידך במבט אחד. אישה קדושה, אולי נביאה. ג'ון אף פעם לא האמין בקסמים, אבל הוא החליט שאין מה להפסיד, ונכנס. הדבר הראשון שזיהה הוא ריח קטורת. היה אפלולי במערה, והעשן סחרר אותו והזכיר מקומות רחוקים. הוא התקדם באיטיות, וראה אותה. היא ישבה על כיסא זהוב, עטויה ברדס וידיה המקומטות אוחזות בספר ישן. היא הרימה את ראשה "אתה רוצה לראות את העבר?" שאלה. ג'ון ענה לה "אני רוצה את האמת." הוא הושיט מטבע כסוף והניח אותו בידה, כפי שנהוג. היא מלמלה משהו, ועזבה את את החדר, מביאה צלב כסוף, ומים צלולים, שבהם היא טבלה אותו. "האמת שייכת לאל, ואם תרצה אותה, תצטרך לשים אמון בו. הוא ענה שהוא מוכן לכל דבר, והיא תפסה אותו בכוח מפתיע ודחפה את ראשו אל תוך המים. הוא הרגיש את החיים מתנקזים ממנו, יחד עם המתכת הקרה בעורפו. המזמור המתמשך יחד עם הבועות שיוצאות מריאותיו עטף אותו, והוא שקע בחשיכה. הוא קם. הוא היה בחצר עגולה, מוקף בדשא רענן וירוק ושלווה מקיפה אותו, והופיעה מולו דמות קורנת. היא אמרה "אני הוא מלכיאל, השומר שלך. עזבת את מישורי התמותה כדי לגלות סודות, ולכן אספר לך. אתה לא בן אנוש רגיל. אתה צאצא של המלאך גבריאל, בן ללוחמי עוז ורוח קדושים. אתה עזבת את חייך הרגילים, ולכן אני אעניק לך מתת שנשכחה זה מכבר. אעניק לך את המתנה משכבר הימים". הוא נגע בצידי ראשו של ג'ון, ולפתע, ג'ון שמע רוח חזקה מתחילה לנשב. הוא הרים את ראשו...ונזרק מקערת המים אחורה, מתנשף בכבדות. ראשו פעם נוראות, ובעורפו נחקק סימן הצלב. הוא יצא משתנק ממערת בחוזה, וגילה שכשהוא מסתכל על אנשים, הוא יודע את מחשבותיהם הכמוסות. לאט לאט הוא למד לשלוט בזה, מסתיר את הכוח ואת היכולות האחרות שלו. אבל הוא קצת התפרע. לחישות התחילו להסתובב, עד שהופיעו סכינים באפילה. אבל ג'ון ויניס בראון לא יברח מאף אחד. כבר בן 17 וחצי, הוא מחכה.
כוחות:
גילוי מחשבות: ג'ון מסוגל להביט אל מחשבותיו של אדם, ולנצל אותם לא רק למידע, אלא גם לחיזוי פעולות ולתגובה מוקדמת, כמו כן שתילת מחשבות והשתלטות. עוצמה: 4
עיוות רגשות: ג'ון מסוגל לקחת את רגשותיו של אדם, ולשנות אותם, יוצר תחושות מייאוש ופחד עד לעליצות ונאמנות. עוצמה: 3
זריזות (לא כוח על): ג'ון הוא זריז באופן כמעט על טבעי, בחושיו ובגופו. עוצמה: 2
טלקינזיס: ג'ון מסוגל להזיז בכוח רב חפצים דוממים, לשנות אותם לצורות שונות ולהשתמש בהם למטרתו. עוצמה: 3
דברים טובים: אינטואיציה, אמפתיה, חוש שישי, יפה תואר, מזל טוב
דברים רעים: גיל (צעיר מדי)
מראה והתנהגות: ג'ון הוא נער מושלם(לפי החברה המודרני). גבוה, עיניים גדולות, שיער בלונדיני חלק ועור שזוף במקצת ונאה. יעני, חתיך. הוא מאוד שחצן, לובש סווטשרט וטרנינג, וברגע שהוא נכנס לחדר אתה מרגיש דומיננטיות. כמעט כל הזמן הוא משתמש בכוח שלו, מרגיע ספקות מעודד חברותיות סביבו וכו'. הוא מדבר בעליזות ופוטר את סימן הצלב שלו כקעקוע בלבד, אם שואלים.
 
כל מי שרוצה לשחק ועדיין לא שלח לי דמות מתבקש לשלוח לי בימים הקרובים בפרטי מה מצבו מבחינת בניית דמות.
אין לי בעיה להמתין שאנשים יסיימו את הדמויות שלהן, אבל אני רוצה לדעת היכן אני עומד ולמי אני מחכה.
 
יצור עלוב שכמוך, אתה מעז לקרוא לעצמך ערפד? תוקף בני אנוש עלובים ומוצץ להם את הדם. באמת חשבת שזה יוביל אותך לאנשהו? שתוכל להשיג עוצמה אמיתית אי פעם? חלאות כמוך פשוט מגעילות אותי.
-אסיד נותן מוסר לערפד צעיר רגע לפני שהוא שולח אותו אל מותו​

-רקע-
הכל התחיל לפני כמה מאות שנים, בזמן האינקוויזיציה, עוד לפני שהעלימו מבני האנוש את העובדה שיש בעולם מכשפות וערפדים והמצוד אחריהם התנהל במרץ ובנחישות ע"י כל תושבי העולם המוכר.
היה אדם אחד שהוביל את כל הציד הזה, הוא שנא את כל היצורים האלו בכל עומק נשמתו, והם שנאו אותו בחזרה, שנאו ופחדו.
אחרי שנים של ציד מכשפות הוא הגיע למסקנה אחת. באש צריך להלחם באש, והוא התכוון להשיג את האש הזאת. הוא עזב את ציד המכשפות שלו והתחיל לחפש דרך לגרום לעצמו להיות חזק מספיק בשביל להתמודד עם כל מה שלא טיבעי. אחרי שנים החיפושים הובילו אותו אל פתח השאול, והוא נכנס.

השם שלו כבר לא רלוונטי, אף אחד לא זוכר אותו, וכנראה שגם הוא שכח איך קראו לו אז. היום פשוט קוראים לו אסיד.
זה לא המקום להתחיל לפרט את המסע שעבר עליו שם, אבל מי ששומע את צעקות הנשמות המיוסרות, ורואה את השדים האיומים ששורצים שם לא יוצא כמו שהוא נכנס. אם הוא בכלל יוצא.
בעזרת השבעות שידע, אסיד הצליח ללכוד את אחד השדים ולגרום לו לשרת אותו. רק בעזרתו הצליח לברוח מהשאול, אבל הוא כבר לא אותו האדם שהיה פעם.
מאדם שהוביל בנחישות את המצוד אחרי כל מה שלא טיבעי מתוך רצון לטהר את העולם הוא הפך לאדם שמחפש להשמיד את כל מה שלא טיבעי רק בשביל הכיף והריגוש שבקרב.

האיחוד עם השד נתן לו בין היתר התחדשות, ולא רק שכל פצע שנגרם לו נסגר מיד, גם כל היזק לגוף הניגרם מהגיל לא פגע בו ולכן הוא חי עד היום. במשך מאות שנים הוא מסתובב בעולם ומשמיד כל דבר לא טיבעי שנקרה בדרכו. בתור מי שהוביל את מצוד המכשפות בעבר הוא מאמין שהדרך היחידה להלחם בלא טיבעי זה לאגד מחדש את העולם מסביב למטרה הזאת, ולגלות לכולם שהיצורים האלו קימים.
הוא מנסה לעשות את זה כל כמה שנים, לפעמים התעלמו ממנו, ולפעמים היתחסו לחודש חודשיים ולפעמים עיריות שלמות שהחליטו להאמין לו פשוט נמחקו מהמפה באורך פלא.
עם התפתחות התקשורת הוא חשב שיוכל לנצל אותה בשביל להעביר לעולם את הידיעה הזאת, אבל הU.G.T יצרו איתו קשר והם החלו לשתף פעולה. הם מספקים לו מטרות ותחמושת והוא בתמורה משמיד את המטרות שלהם.
אסיד מוכן לדחות את תוכניותיו לפירסום הבין לאומי של האל טבעיים בגלל ניגוד האינטרסים עם U.G.T, בסופו של דבר יש לו זמן. הוא מתכוון להשאר בעולם גם אחריהם.

-כוחות-
אסיד מחזיק בתוכו שד מהשאול שמעניק לו עוצמה.
התחדשות(5) - השד מרפא באופן מידי כל פצע שנגרם לאסיד.
לחימה עם שני אקדחים(1) - האיחוד עם השד מחדד את החושים והזריזות של אסיד, מה שמאפשר לו לירות עם 2 אקדחים בדיוק שאף בן תמותה לא יכול להשיג.
זימון השד(4) - כשמגיע יריב ששווה את זה אסיד משחרר את השד ונלחם יחד איתו.
OVA_Black_Dog.jpg
יותר תאור יגיע כשזה יקרה בפועל במשחק. בעקבות מספר הודעות פרטיות ביני לבין מרתוס אני יוצא מנקודת הנחה שהוא יודע איך זה אמור לעבוד.
הליכה בצללים(2) - אסיד יכול להכנס לתוך צללים ולהתאחד איתם, ואז לעבור לצל אחר ולצאת ממנו. הוא עושה את זה בצורה איטית מידי בשביל להלחם עם זה ביעילות או להגיע למקום רחוק, אבל זאת אחלה דרך להופיע פתאום משום מקום או לעקוב אחרי המטרות שלך.

-דברים טובים-​
חוש שישי (גירסת על עולה 3 נקודות נכון?) - שדים הם לא יצורים פשוטים בכלל, והם רוצים להגן על הבעלים שלהם. השד מזהיר את אסיד כאשר סכנה מתקרבת.
אמפתיה - כשאתה חי כמה מאות שנים בין אם תרצה ובין אם לא, אתה פוגש ומדבר עם כ"כ הרבה בני אדם שאתה פשוט יודע לקרוא את הבעות הפנים ותנועות הגוף שלהם.

-מראה-​
1920x1440-hellsing-alucard-red-color-guns-desktop-free-wallpaper.jpg
למדתי מהשה"ם שלנו, שפשוט מדביק תמונות במקום לתאר את הדמויות שהוא משחק. לצערי לא מצאתי תמונה כזאת שמשקפת את הטירוף שרואים בהבעת הפנים שלו, אבל זה מה שיש :)
אני יודע שהקראנץ' אמור להגדיר את הדמות שלנו וצריך לעבוד עליו איתך אחרי שמתקבלים, אבל הרגשתי שחלק מהתיאור של הדמות הוא הקאנץ' הזה (או במילים אחרות לא היה לי כוח לרשום פעמיים מה אני יכול לעשות).
אם אני אתקבל ונצתרך לעשות שינויים אז בכיף, שום דבר כאן לא סופי.
 
אסיד- התמונה לא עובדת (של הדמות שלך השם עובד אחלה)
בהתחלה חשבתי שתשחק ערפד וחשבתי שנהפכת לערפד כשהובלת את המאבק ואז קראתי את ההמשך והבנתי שעברת שינוי חח. האמת שאת הכיוון הזה אפשר לפתח להרבה דרכים, יהיה מעניין לחשוב על זה.
מרתוס- מה עם הדמות שלי? או שאתה מחכה לשל כולם כדי לשפוט?
 
פשוט תרשום Alucard בגוגל תמונות ותקבל את אלבום התמונות המשפחתי של הדמות שלי. (ותחפש סירטונים אם אתה רוצה לראות כמה הוא bad-ass)
וכן התיכנון המקורי שלי היה ערפד אבל בגלל שאחד הכוחות שרציתי היה לכלוא שד הגעתי באמצע למסקנה שזה מטופש שיהיו לדמות 2 מקורות כוח.
 
הערה: אני לא יודע אם אתה עדיין מקבל. אם לא, לפחות אנשים יקראו את זה.


"אתה רציני נכון? אתה קצת מדמם ביד ואתה מתלונן? שאני אתחיל מה עבר עליי היום?"
-מייק, מדבר לשוטר שנפצע במטווח. השוטר החלים אחרי יומיים.-


הערה2: זה קצת ארוך, זה בספויילר.

מיהו מייק?

ובכן, גם אם תמצא מידע עליו יתכן שהוא לא נכון, או לא רלוונטי אם נהיה מדוייקים.מייק רותר'פורד נולד בעיירה בשם רידג'וול (ridgewell) אשר עומדת בחלק המדברי של קליפורניה, סמוך לLA להורים אוהבים ועם אחות תומכת, אך חיי הבחור לא בדיוק היו שלווים. עוד שהיה ילד קטן היו מציקים לו בשל משקלו (אשר כנראה היה השמנת ילדות מוקדמת והבחור גדל לימים להיות עלם מבריק), אך זה כלום לעומת ה18 ביוני.

על מנת להבין את ה18 ביוני המשמעותי בחייו, עליך להכיר את אמו של מייק: נורה רות'רפורד. נורה התגרשה מאביו של מייק, דייויד שמייק היה בן 8 (ולמזלו של מייק, היו לו שלושה ימים אצל אביו, ככה שהיה במצד טוב יחסית). נורה הייתה בזמנו אישה משפיעה מאוד, והייתה פמניסיטית בצורה קיצונית למדי ("גברים הם יצורים מסריחים, אבל אולי אם מייק לא יגדל להיות גבר..."). קהל חברותיה, שבמקרה חלק מבניהן היו חברים של מייק, שישה במספרם. כאשר אלו רצו להיכנס למחנה קיץ, האמהות הציבו בפניהן כך: נשלם הכל, אבל אנחנו בוחרות לכם הפתעה. רק אחד מחבריו של מייקל, תומס התנגד, ואפילו מייק נטה לצד תומס, אך התנגדותו נמחצה כאשר הם הלכו יחדיו, וכך למעשה נוצר מעיין מלכוד 22 חד כיווני: אם אתה הולך אתה הולך, אם לא נותנים בך לחץ חברתי עד שאתה מסכים ללכת.

האם ניחשתם את מחנה הקיץ? מחנה הקיץ סוני, אשר ממוקם על שפת אגם הוא מחנה בנים, אך אם להיות מדוייקים הם לא יוצאים כך, מאחר וזהו שילוב של מחנה עונשין כתחליף למוסד לעבריינים צעירים ומחנה לאלו שמאסו בחייו של הגבר (או בשתי מילים, מחנה טרנסג'נדרים). בעוד מירב חבריו של מייקל קיבלו עליהם את פסק הדין, ואחד מחבריו אף הודה כי הוא קיווה להגיע למחנה שכזה, מייק ואחד מחבריו כריס החליטו לברוח. הבריחה ממחנה הקיץ היא מסורת הנמשכת מאז הקמתו ב1994, ותחת מעטה חשכה יצא תמיד שאטל מאולתר אל החופש. כריס נכנס לאוטו, בעוד מייק ננטש לגורלו, אך זה לא אמר נואש והתחיל ללכת. שעתיים לאחר מכן הגיע לפונדק דרכים ושם התארגן על הסעה לבית אביו.

בעוד אביו היה שמח, אמו זעמה: הבן שלה הצליח לברוח? הבן שלה, שהיה אמור להיות סמל לעידן הנשי, הפך להיות שורד ממעלה ראשונה. ההישרדות של מייק הועמדה במבחן שבע פעמים נוספות, כאשר שלוש פעמים נכנס לחרמות מאורגנים בשל תמיכתו בידידות החדשות שלו (ולמי שתוהה, כריס צלח את הדרך), פעמיים נכנס לקרב כבד נגד מכונות הקרב אוהדות הפוטבול, פעם אחת עונה ופעם אחת אחרונה לסיבוב שני עם אמו, שהתחילה לתחוב לו "ויטמינים" לארוחת הצהריים (האמא המתוקה שלו תחבה לו אסטרוגן), אך מייק תפס את העניין תוך חודשיים, ובגיל 17 עבר לבית אביו לחלוטין, על סף תביעת אימו. היה ברור לו שבגיל 18 הוא בורח מרידג'וול במיוחד לאחר המקרים של שני חבריו הנוספים, אחרי שכריס נפצע קשה (ומאז נפצע בצורה בלתי הפיכה ברגל ימין והוא משתמש בקביים) מדריסה מכוונת של אחת מהאוהדות הרדיקליות של אמו (שנכנסה לכלא) ותומס שלקח את הרגליים וברח כאשר היה ברור לו שהאפשרות השניה היא מוות (גם הבחירה הראשונה הייתה מוות, כפי שיראה בהמשך)

אם זאת, המצת היה 20 דקות חשובות למדיי: לאמו היו תוכניות לחטוף אותו היישר לחברה שלה, שהיא מנתחת פלסטית (אני לא אכנס לפרטים, תרגישו חופשי לנחש מה יכול לקרות), והוא ברח. הוא סיים חלק רציני בחיים שלו בריצה למקום אחר. מה שלא נסגר עד עכשיו ישאר פתוח לעולמים, כי הוא לא חוזר. במהלך 20 הדקות מייק הצליח למצוא את התוכנית במגירות אמו (הוא ישן בבית אמו, אשר שיחקה אותה "סולחת לו"), ואילולא 20 הדקות הללו (והיו שעות מדוייקות למתי צריך לקום ולחטוף אותו), הוא היה נחטף.


זה היה החלק הראשון של החיים שלו, והוא הצליח לברוח לניו סיילם לאחר חודש בדרכים, לאחר שהצליח לדלות את הידיעה שתומס ברח לשם. לקח לו עוד שבוע לגלות שתומס מת מהרגע שהגיע, ומשם אנחנו מגיעים לחלק השני של החיים שלו:

תומס מצא אותו. הוא היה מת, אולם לא בדיוק. ערפד למעשה. מייק בקושי הפסיד לתומס, שהיה לערפד בעל יכולות קרב שיגרמו גם לצייד ערפדים מנוסה להזיע בקרב. במקור, הוא היה אמור להפוך למשרתו של תומס עד אשר הוא משחרר אותו, ככל הנראה תוך 40 שנה לכל הפחות. מייק עמד לקרוס אך עמד בקושי, נראה היה שמותו מתקרב.

אך זה לא קרה. מייק משך את תשומת לבו של איש זאב צייד ערפדים (איש הזאב הזה לא אוכל הרבה בשר אדם יותר, הוא מעדיף כבש) בשם ג'ק אשר חיסל את תומס. לאחר קרב ענקים.


"אתה בסדר?" ג'ק הפצוע שאל את מייק. מייק הראה כוח רצון כמעט על טבעי באותו היום, ותחת כנפו של ג'ק הוא הפך לצייד ערפדים אשר לא יפול קורבן כל כך בקלות. התאוריה הרווחת על תומס היא שהוא מת מסמים, אולם לאחר שמייק למד את האמת ונכנס למשטרה, הוא למד את הסיפור האמיתי. אולי מייק היה אדם, אך הוא היה אדם שאין לזלזל בו, פן ראשך יוצב על הגרדום. למרות שג'ק לא נשך את מייק, הוא פיתח עימו קשר על טבעי אשר מעניק לשוליה של איש זאב תכונות חייתיות מסויימות.


מייק סובל מסיוטים רבים מחייו כל הזמן, לעתים מהחלק הראשון שלהם, כאשר הוא נזכר בבריחה ובמחירה( ובעיקר בעינוי האינקוויזיציה שהוצב שם), ולעתים מהחלק השני, כאשר ראה נשים וילדים אשר נפלו קורבן לרשע והוא נאלץ להרוג. נראה שרק גלוק יתפוס את מה שהוא אומר.



-כוחות-

כבן אנוש , היכולות של מייק לא כוללות כוחות כמו מאגיה ומיסטיקה מעבר לרמה הבסיסית, אולם חוזקו האנושי, שעמד גם ככה בזמנו ברמה גבוהה וכיום עלה לרמה גבוהה מאוד עשוי להיחשב כעל טבעי.

כוח רצון (4)-לא יעזור לך, הבחור לא נשבר. ניסו כסף, ניסו אקדח, שניהם לא עובדים. כוח הרצון לא אולטימטיבי ולא מספק הגנה מושלמת, אבל אפילו בשביל ערפדים זה כמו לשבור עם פטיש חומת בטון בעובי חצי מטר.

גלוק (2)- גלוק ניתן למייק על ידי ג'ק כאשר התגייס למשטרה. גלוק, או גלוק 18 האקסקלוסיבי הוא למעשה תת מקלע בצורת אקדח (ותיכנס לויקיפדיה ותגיד לי שזה לא נכון), אך הקטע הייחודי באמת הוא הכוונת: הכוונת הנשלפת מציגה תמונת חום משודרגת בחרוט של 40 מטר של האזור והאנשים ומציגה את המטרה, אשר בעזרת רצף קריצות היא המטרה שנעקבת באור אדום אף שעות אחרי, דבר שמקל עליו במרדפים הליליים. חוץ מזה, מייק אף פעם לא עיוור שהכוונת איתו- תמונת חום צריכה רק מיקום, וזאת שבאקדח יכולה להציג אותו.

עמידות (3)- מייק חשוף לפציעות רבות, אך למזלו מכל הדם הערפדי תחושת הכאב מוקהת אצלו ודקירות סכין לא באמת עושות יותר מפצע שטחי (קאטאנה לעומת זאת זה סיפור אחר, אבל זו פאקינג קאטאנה, הדבר הזה חותך חמישה אנשים באיבחת חרב אחת).

חוש ריח מפותח(3)- מסיבה שלא ידועה למייק ככל שהמשיך להילחם בפשע הוא זכה למספר תכונות של אנשי זאב- חוץ מזה שמייק שמעולם לא גידל משהו מעבר לשפם בר-מצווה פתאום התחיל להתגלח כל יום כי אחרת זה לא ראוי להסתובב בזקן והוא פיתח ג'ונגל על גופו, מייק זכה בנוסף לאף פעיל מאוד, שיכול לזהות את העל טבעי או אדם ספציפי אשר אוהב לאכול שעועית בתוך שתי שניות בהרחה אחת. אם גלוק הוא הכוונת הויזואלית, האף של מייק הוא הכוונת המנטלית. נקודת חולשה שהייתה בזמנו היא בעיה עם ריחות חזקים, דבר שדרש ממנו להשתמש באטמי אף על פי רוב, אך כיום הוא לא זקוק לאטמי אף, אם כי הריחות עדיין חריפים לו, יקח זמן עד שזה יעבור, אבל מייק מתרגל.


דברים טובים
קשרים(רמה רגילה)- ג'ק, המנטור של מייק מכיר אנשים שמכירים אנשים, וכך הוא יכול להשיג כלים כמו הגלוק בשביל מייק בתמורה לטובות שהוא דורש. למזלו של מייק, הוא מסיים את החובות שלו תמיד בזמן, אבל מי שלא מקיים את חובתו בזמן, עשוי לסבול.

נשק ממוזל(רמה רגילה)-בידיים של מייק, גלוק מסוגל לכוון ברמה משופרת עוד יותר מהרגיל, ולעתים מייק יכול לעבור את שלב המצמוצים וישר לזהות את המטרה תודות לחוש הריח שלו.

חוש שישי (רמה רגילה)- בין אם זה אינסטינקטים מהמלחמה בערפדים או עוד מה18 ביוני, מייק למד מתי משהו הולך להסריח.


שינה קלה (רמה רגילה)- חלק מהבעיה בסיוטים הם שקל למייק לקום מהם יותר מדי, וכך הוא מפסיד שעות שינה נחוצות. אם זאת, לא נראה שזה מפריע לו ברמה קריטית, אבל אם תראה את מייק ישן חצי מהמשמרת, תוכל לנחש למה.


האופי של מייק, ועוד כמה דברים

מייק כיום הוא בן 20, שוטר ב"אזור התפר" במרכז-דרום העיר, אשר מסתובבים בו הרבה פעמים סוחרי סמים וזונות. למרות שמייק כן עוקב אחר אלו, באופן פרקטי הוא צייד ערפדים. מייק קיבל שם דירה ב"בניין השוטרים הבודדים" (הוא מרוויח פחות משוטרים אחרים, אבל זה כי מקזזים לו במשכורת על השכר דירה) שהיא די מסריחה וקטנה (2 חדרים, 4 קומות, 30 דירות והמעלית לא הרבה בשימוש), אבל בסופו של יום אלו מגורים טובים מאוד לרווק.

אי אפשר להתעלם מילדותו, אשר הפכה את חיי החברה לקשים קצת יותר בשל היותו שמנמן, אך לאחר ה18 ביוני נראה שהילד החייכן והשובב התחיל לחייך פחות ויותר להיות רציני. כיום, מייק הוא בחור רציני יחסית, אם כי הוא עשוי לזרוק בדיחה פה ושם. התכונה הרצינית של מייק היא עקשנותו: למרות שלרוב היא מובילה לצרות, לעתים היא מובילה אותך אל הדרך הטובה (ראה את ה18 ביוני), וכאשר דברים שכאלו קורים, זה שווה את זה. מייק לא ישן לרוב יותר מ4 שעות בלילה, ואל תחשוב שזה דבר טוב: הוא קם כמעט כל לילה בזעקות קרב, רואה את הקרבות. הוא מעדיף לישון עם אור פתוח, אז הוא מרגיש יותר בטוח. אך אל תחשוב שמייק מוג לב, שהרי בשעת צרה יהיה הוא הראשון לצאת לקרב. מייק לעתים מתקשה לשים מבטחו אצל חברו לנשק, אך מהרגע ששם את מבטחו, חברו יוכל לישון בלילה בטוח בידיעה שמייק שומר עליו, שני רק לחייו של מייק עצמו.
לעתים מייק חוקר את הערפדים שהוא בודק. אם הם מהווים איום, הוא יורה בהם בראש עם גלוק,משפד את ליבם ביתד העץ ומכניס אותם כפותים אל הנהר. אחרת, הוא עובר לערפד הבא, מזהיר אותו שמומלץ שישאר המצב כמו שהוא.


המראה של מייק
דבר ראשון שתראה אצל מייק, הוא השיער שלו. מייק עשוי ביום אחד להופיע כבחור מגולח למשעי, עם שיער קצוץ, ושבוע לאחר מכן עם זקן ספרטני ושיער עד צווארו. בשל כך, מייק מתגלח לעתים פעמיים ביום ולעתים "רק" פעם אחת ביום וקוצץ את שיערו פעמיים בשבוע בניסיון רב.

אך כאשר אתה מביט מעבר לשיער, מייק הוא בחור נאה לכל הדעות, אחד שירש את הגנים הטובים של המשפחה: מטר שמונים ושתיים, שחום מעט, עיניים חומות נקיות, מבנה גוף מעולה ושרירי מעט. מייק סובל מצלקות ספורות בפלג גופו העליון, רובן מקרבות ערפדים, אך הוא כבר לא מרגיש אותן. כמו כן, יש לו קעקוע בצורת דרקון על כתפו הימנית, על מנת לכסות את את הצלקות בצורה הגיונית (ולכן קועקע רק על ידי בן שביעי של בן שביעי אדום שיער וירוק עיניים אשר הינו מכשף זוטר, שמא יזהו את נשיכת הערפד). ברוב שעות היממה, מייק מסתובב עם משקפיי שמש, הוא תמיד היה טיפוס של לילה.
 
ירינרק-כמו שאמרתי שוה ושוב-אני אחכה עד שכל מי שרוצה ישלח דף דמות, כך שאני עדיין מקבל דמויות.
מה שכן, כל האנשים שהודיעו לי שהם רוצים להכין דמות שלחו אותה. (אם יש מישהוא שרוצה להכין דמות ועדיין לא שלח לי-שיודיע לי עכשיו על כוונותיו), כך שבימים הקרובים אני אעבור על הדמויות ואודיע מי התקבל.
 
אסיד- אני יודע שזו שאלת שהמ"ים מעצבנת, אבל למה הכינוי של הדמות שלך הוא אסיד? (חוץ מזה שזה חלק משם המשתמש שלך :))
מבטאים את זה כמו אסיד חומצה או כמו asid לדוגמא או כל וריאציה אחרת?
מרתוס- הדמויות צריכות להיות בספוילר או שרק אראגורן עשה בשביל נוחות ואז אני עשיתי בספוילר כי חשבתי שצריך ועכשיו אני לא בטוח אם מותר לי לקרוא כי אסיד עשה בלי ספוילר...
ירין- אם יהיה לי אישור שה"ם לקרוא אז אני אקרא :)
 
חזרה
Top