• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

Warhammer 40k-the lost and the dammed-הרשמה (נפתח מחדש), 1/3

אני אשמח להצטרף ולקבל חוות דעת
צד: אלדר
מפקד : היידאר מפקד הצי הבין כוכבי (לשעבר) - הידאר הוא אלדר גבוה , ורזה שנולד לפני הרבה מאוד זמן , למעשה הידאר לא זוכר מתי חייו נעצרו.
סגנון לחימה : לחימת גרילה של צוותי עִלִית
לפני זמן רב , הידאר היה מפקד צבאי דגול ונערץ , הרבה לפני שבני האנוש בכלל חלמו שיוכלו להגיע לכוכבים והאלדר היו האימפריה האדירה שהיו פעם ,התחרש קרב במערכת pin-1 קרב שבו לקח חלק היידאר , בתור מפקד הצי . היידאר היה גאון , אך מסיבה לא ידועה האלדר הפסידו באותו קרב וספינת הדגל של היידאר התרסקה על הכוכב , ומאז היידאר וצוותו היו בתרדמת .
היסטוריה : פתיחת השער לWARP גרמה בדרך לא ברורה להתעוררותם של הידאר וצוותו מהתרדמת , גילוי כמות הזמן שעברה (בערך) ומצב הכוכב והמערכת גרמו להם להלם, ומאז הם פועלים מתחת לקרקע (תרתי משמע) על מנת להשיג מידע ולעצור את מאמיני הכאוס ולא משנה מה יהיה המחיר .
פרטים נוספים : היידאר רואה בתבוסה של האלדר בקרב ההוא כאשמה אישית , ומצפה למשפט צבאי בכל רגע , הוא נאמן לצוות שלו ובעל אוזן קשבת לסגן שלו .
הידאר חוקר את הגזעים "החדשים" בעניין תוך ניסיון לשמור מרחק מהם .
 
אני הייתי רוצה להשתתף, לא אכפת לי איזה דמות- כל דמות היא מצוינת בעבורי, אהבתי את כולן, אתה יכול לבחור בשבילי פשוט את מה שנשאר ><"
בעיה- אני לא יודע כלום ושום דבר על וורמשהומשהו אז יש עדיפות למשמר הקיסרי/טאו (כמו כן, תמיד אפשר לחרטט שאני מקבוצה אחרת שהמשפחה שלי החליטה להרחיק אותי מהנמצא בחוץ העולם האכזר, אז אני בור ועם הארץ לגבי איך העולם מתנהל או משו)
צור איתי קשר בהקדם, אני ממש רוצה להתחיל לשחק במשהו! כל דבר! :oops: :oops: :oops:
אוקי, עכשיו ראיתי שצריך לפרט דף דמות אז הנה:
צד: טאו דיפלומטים

מפקד: ג'רקס הערמומי

מיקוד צבאי:
יחידה בת חמישה אנשים:
ג'רקס הערמומי- נקודות חוזק: זריזות, חוכמה, כריזמה, ניסיון נקודות חלשות: כוח נשק: שרשרת פלדת אל-חלד באורך 3 מטרים אותה הוא נושא בתרמילו
טפר- נקודות חוזק: זריזות, כוח נקודות חלשות: ניסיון, כריזמה, חוכמה נשק: כפפות חסינות בעלות טפרים חדים במיוחד שמסוגלים לכרות עצים במכה
אנדרו- נקודות חוזק: כריזמה, חוכמה נקודות חולשה: כוח, מהירות, ניסיון נשק: כרופא, סמים שונים בעלי השפעות שונות- מסמים רפואיים ועד גזים רעילים וסמים מערפלים או סמי אמת
סייקפס- נקודות חוזק: כריזמה, חוכמה, ניסיון נקודות חולשה: כוח, מהירות נשק: נשק מיוחד מאוד פרי המצאתו, צמידים שעל ידי שימוש במים או אפילו בלחות שבאוויר מסוגלים לייצר מחטי קרח קטנים וחדים מאוד. בתוספת רעל, הנשק יכול להיות קטלני. לנשק זה יש כמה נקודות תורפה- הוא לא יכול לירות מעל עשרה מחטים רצוף, ובין כל עשרה מחטים הנשק מצריך הפסקה של כחמש דקות. נקודת תורפה נוספת היא שמכיוון שהנשק הוכן על ידי אדם שאינו מומחה, הוא מתקלקל לעיתים וצריך לתקן אותו תדיר
נייקו- נקודות חוזק: כוח, זריזות, ניסיון נקודות תורפה: חוכמה נשק: סכינים קצרים לזריקה או לשימוש מטווח קצר, בתרמילו ועל גופו כשלושים סכינים

לכל הקבוצה חליפה סטנדרטית ורובה רגיל, עם זאת בדרך כלל הם אינם משתמשים בנשקים אלה, מפאת חוסר אימון וחוסר ניסיון בנשק זה

היסטוריה: קבוצת דיפלומטים מאוד מוזנחת וחסרת ניסיון. אחת הפעמים היחידות בהם היא יוצאת למשימה דיפלומטית אמיתית, היא הפעם יוצאת אל העיר הגדולה זמן מה לפני הסערה. כשהסערה מתחילה, הם תקועים בעיר, ומבינים שאף אחד לא יחלץ לעזרתם והם הפכו לטרף במצוד של אויבים שונים. הם מתמקמים בשוק הרוס, עם כמות חומרים ומים בלתי מוגבלת, אך אוכל שיספיק להם לזמן של שבועיים בלבד. ניצולים רבים באים אל השוק ההרוס, שמלא באוכל מים וחומרים שונים וחיוניים והכי חשוב- מקומות מחבוא מעולים. בעקבות הגעה של אנשים רבים, באים גם אויבים רבים, והקבוצה מחליטה לעבור אל תעלות הביוב מתחת לשוק, המקום הבטוח ביותר באזור, אך עם הזמן גם הוא מושך אורחים לא קרואים, במיוחד אורחים שמבינים שדרך תעלות הביוב אפשר להגיע לכל מקום בעיר, ואולי אפילו ליציאה- אם לא הולכים לאיבוד במבוך הסבוך והמסוכן הזה.

ג'רקס הערמומי- טיפוס ערמומי וחשדן, מנהיג את הקבוצה ביד רמה. בעל עבר מפוקפק ותכונות בוגדניות והפכפכות במיוחד.
טפר- די טיפש, אך בעל עוצמה. הכי גרוע בדיפלומטיה מבין כל הקבוצה. אדם טוב מבית טוב, ובעל נאמנות מלאה לג'רקס הערמומי.
אנדרו- רופא מצליח וחכם מאוד. לא אוהב את ג'רקס הערמומי כלל. פעמים רבות, הוא עוגן ההצלה של הקבוצה. בעל נתונים פיזיים ירודים מאוד. דוגל בשלום וטוב לב.
סייקפס- לוחם נלהב. הוא מאוד כריזמטי וחכם. אחראי על אסטרטגיות של הקבוצה. צעיר ותמים. יתום ובעל עבר קשה. מלודרמטי. לעיתים מתגלה כחסר ביטחון. כמו אנדרו, מאמין מאוד בטוב ובטוהר.
נייקו- אדם בעל נתונים פיזיים מרשימים וניסיון רב. הוא לרוב הזרוע המבצעת של הקבוצה, ביחד עם טפר. מיומן ביותר בשימוש בכל נשק, אך המועדף עליו הוא סכינים קצרים לשימוש לטווח קצר או לזריקה. רב אמן בהתגנבות והסוואה.

פרטים נוספים:
שיטת הגיוס- שכנוע
דת- חסרי דת, אבל בתור שקרנים מעולים, ובתור דיפלומטים שלמדו על מנהגי הדתות השונות קל להם להתחזות לדת מסוימת במצב המתאים
ציפיות- שיתקיים, ושלא יעיפו אותי רק כי אני חופר, כי אני באמת משתדל שלא, ואני לא חופר אני נלהב *~*
 
אנחנו מתחילים ביום שלישי. מי ששלחתי לו את ההודעות יודע מה לתקן או להוסיף, ואם הדף דמות לא יתוקן אני אתחיל את המשחק עם שתי שחקנים ואוסיף את השלישי אחר כך
dragons- קודם כול תיצור דף דמות, עם רקע וצד, ואז אני יעזור לך עם המיקוד הקרבי
עריכה: שיניתי את היום
 
אוקי בסדר, אני אצטרך המון עזרה ועריכה אבל זה מה שיש לי:
צד : טאו
מפקד : אולסטיאס מונילון הינו טאו מים כריזמטי ומוכשר. הוא בעל עור כחול, וגבוה יחסית לשאר הטאו. הוא הוביל משלחות דיפלומטיות, אך לאחר שהבין שזהו ניסיון אבוד מראש, השקיע את מאמציו בשליחת כמה שיותר טאו לכוכב הלכת הזה, ובסודיות מוחלטת. הוא הנהיג בעצמו ניסיונות התיישבות של הטאו, מרצון לסחר עם המקומיים, ומצרות בכוכב הלכת בו שכן קודם (ראה היסטוריה). כעת הוא מנהיג התיישבות קטנה של טאו ששרדו את הסערה, ומנסה להציל כמה שהוא יכול. הוא טוב לב, ויציל בני אדם וחייזרים מכל הסוגים. הוא מנהל את בית החולים יחד עם עם כל הטאו המרפאים והרובוטים שיש. אם יתגלו אנשים עוינים, הוא ינסה לפתור את העניין בדיפלומטיה, אך ללא ברירה יילחם. הוא מנסה לפתור סכסוכים פנימיים (ובכלל סכסוכים) ללא שפיכות דמים.
מיקוד צבאי : לאחר שהוקמה ההתיישבות, הם ידעו שעלייהם להסתיר את עצמם, להטעות כל מי שיתקרב, ולעשות זאת מבלי שיראו אותם.
עקב, כך מוצאי דרך (פת'פיינדרים) הם נפוצים יחסית אצלם, וכך גם סטלת'סוטס. עם זאת, יש להם גם לוחמי אש, אומנם לא רבים במספר כמו הסיירים (ככה אני אקרא למוצאי הדרך), אך הם גם מהווים נתח מכובד מהכוח.
עם זאת, מכיוון שהם דואגים מאוד לחיים, חליפות הלחימה הם הדבר שהם מעדיפים במיוחד, ויש להם יחסית הרבה חליפות קריזיס. אין להם כמעט חליפות ברואודסייד, כי זה לא מתאים לאג'נדה שלהם בקשר לחיים. הם מתנגדים בחירוף נפש להשמדה המונית שכזו, מה שהברואוד סייד מייצג. עם זאת, במקרים נואשים מאוד (כדגומת ליגיון של אחיות הקרב) אולסטיאס יורה על השימוש בהם. הם יילחמו רק כמוצא אחרון.
היסטוריה : קבוצת הטאו הזו החליטה לנטוש את כוכב הלכת שבה שכנו עקב ויכוחים שלא ניתנים לפתירה (על איך הכוכב יתנהל, ועל האם לפתוח במלחמות או לא, וכו' וכו') עם טאו האש הקיצוניים במיוחד בכוכב וראש הממשלה (או שליט אזורי, או משהו בסגנון) היה טאו אש קיצוני. לבסוף, קבוצה גדולה של טאו שלא הסכימו עם הדעות הללו עזבה. חלק מהקבוצה הזו עזבו עם אולסטיאס וניסו להתיישב בעולם המים שם צונזר. וכב הלכת הזה היה התקווה האחרונה שלהם. האספקה שלהם אזלה כמעט, ולא היה שום מקום אחר באזור שבו יכלו להתיישב. נוסף על כך, אם היו נשארים בספינותיהם בזמן הסערה, ספינותיהם היו מתרסקות לחלוטין וכולם היו נהרגים. הם נאלצו להתעמת עם הכנסייה, שלא רצתה בהם בכוכב, אך הצליחו להקים התיישבות קטנה ונסתרת, תוך כדי נסיון לפיתרון דיפלומטי שנכשל לחלוטין. כמה טאו טוענים שהיה עדיף לנטוש ברגע שנתקלו בסירוב, אך כעת זה לא משנה כשכולם מנסים לשרוד במצב הנוכחי. לאחר הסערה והתפרקות האזור, חלק ניכר מהטאו נהרגו או נפגעו, וההיתיישבות נהרסה ברובה. כעת הם מנסים לשקם ולהציל כמה שיותר חיים, ומנסים לשרוד וליצור בעלי ברית. הם בדיוק הצליחו להביא כמה וספידים וקרוטים, אבל כשהסערה היכתה, רק מעטים מהם היו בוכב. עם זאת, אולסטיאס מעריך שייתכן ונחתו על כוכב הלכת איפושהו, לוקח אחריות למצבם ומוציא את גששיו לחפש אחרייהם בכל הזדמנות, יחד עם משימות איתור מתקיפים או פצועים.
דברים נוספים : דת : אתאיסטים, שיטת גיוס : כל אחד תורם את חלקו בקרב, בין אם בלחימה, תיקון ביצורים, או חבישה קרבית. מנסים לחסוך בחיי אדם וחייזר. ציפיות מהמשחק : ללמוד איך הולך משחק ניהול, להנות, וללמוד על העולם.
אני אצטרך המון עריכה, בעיקר על הרקע, ואני בטח לא ייכנס כי יש המון מועמדים, וחפרתי לך בפרטי, אבל שיהיה :mrgreen:
 
דרגוניין
"..it was Khorne's messenger that showed me the true path of freedom from our pathetic corpse-Emperor.
And what is this path? This meaning, this purpose to which we gather the skulls of our foes?
It is nothing. There is no meaning, no purpose. We murder. We kill. It is mindless savagery, this UNIVERSE IS MINDLESS!
In mere hours, billions will die. Innocent! Guilty! Strong and weak! Honest and deceitful! ALL of them!"
-אזריה קיירוס, לפני הפיכתו לנסיך שדים
עבור כלבי הדם, סערת הוורפ הייתה יותר ברכה מאשר קללה. ברגע אחד, נותצו כול הכבלים שהחזיקו אותם במקום- המשמר הקייסרי נשבר, וחלקים גדולים ממנו עזבו והצתרפו לחייזרים ולכאוס. הכנסייה בבלבול, והאורקז, כמו תמיד, שמחים שלצאת לקרב כמו כול חבר בכת. עכשיו, אין דבר שיעצור את כלבי הדם- ועכשיו, שקורן וצבאות השדים שלו קרובים כול כך, כמות המתנות שהכת מקבלת גדלה בהרבה. הכת עכשיו מרוכזת בבסיס שלה, המבצר/כלא שבה בכת התחילה, שנמצא בשולי עיר הכוורת (או מה שנשאר ממנה). מצפונכם, לכיון הכוורת, נמצאת הכניסה לכוורת התחתונה- אזור מלא בחומרים רעילים, פשיעה ומוטנטים, שמאכסן את הפסולת של שאר הכוורת. בנוסף למוטנטים וזיהום, יש בכוורת התחתונה כמה כתות יריבות, בעיקר של נרגל או של כאוס כללי. אם מתרחקים מהכוורת, מגיעים לאזור הלא מיושב- מה שנותר מהטבע של הכוכב. האזור שקרוב אליכם הוא חורשה, שחץ מצורות החיים המקומיות או האורקז, דיי שוממת.
מידי פעם, קבוצה של אחיות קרב מצליחות לתקוף אותכם ישירות בבסיס, משחררות או הורגות שבויים. עדיין לא הצלחתם לגלות איך הם מצליחות להתגנב עד לבסיס.
ה"ברכות" שניתנו לשאר חברי הכת לא דילגו על קולונל פרידריך- בנוסף לסימן של קורן, שעכשיו מקועקע על ראשו של הקולונל ומעניק לו מכוחו של אל הדם, הקולונל קיבל גרזן-מסור (chainaxe), נשק עוצמתי המסוגל לחתוך דרך כול חומר בקלות. הגרזן לוחש לקולונל כשהוא לא מקשיב, לוחש לו על קרבות שמחכים לו, מראה לו את הקורבנות שהוא צריך להקריב, מבקש ממנו לאבד שליטה....
יתרון:
תאוות קרב: החיילים שלך לא מושפעים מפחד ממקורות טבעיים לצורך עלילה
"They will scream, they will burn, and for no purpose but that mighty Khorne may revel in their bloodshed!
And united in this void of purpose, fear, or duty... we shall at long last be free!
Blood for the Blood God! Skulls for the Skulls Throne! LET THE GALAXY BURN!"
 
אאוט:
ררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררראר!!!
אפשר מידע על אחיות הקרב?

אין:

למבצר הם קוראים סקאלגאארד.
גנרל פרידריך ממשיך לדמיין בתענוג את חזון ה"ראגנארוק": קרב אדיר שבו מיליארדים יהרגו.
גם הקיסר.
קרב שבעקבותיו ימשיכו קרבות תוהו עקובים מדם למשך לפחות אלף שנים.
רק אז ירשה לעצמו למות.

הוא שולח שליחים אל השממה, להציע לאורקז להתגייס ללגיון כלבי הדם.
מה יש להם להציע? דם. דם וקרבות וכוח מהאל קורן לשפוך עוד דם.

הוא שולח גדוד לאיזור הכוורת התחתונה: לזרוע טבח וכאוס, אך להכריז בכרוז שכל מי שחפץ שישחט בשמו של קורן ויצטרף אל לגיון כלבי הדם.
התקווה היא שמוטנטים, ואנשים שתאוות הדם בוערת בליבם מהאיזור יצטרפו.
וגם אם לא, לא נורא. טבח למען קורן הוא תמיד טוב.
הוא עצמו בא להנהיג את הקרב הזה.

הוא גם עושה ניסוי כדי לגלות כיצד אחיות הקרב תוקפות: הוא מניח לכמה אסירים להימלט, ושולח גששים לעקוב אחריהם ברחבי הסקאלגאארד, ותמיד "כמעט" לתפוס אותם, בתקווה שחוש ההישרדות יוביל אותם לפרצות
 
אני מקפיץ את העץ בשביל לפתוח מחדש את ההרשמה. כול מי שרוצה להרשם (השחקנים הישנים יכולים פשוט לשלוח את הדף דמות מחדש, לכתוב אחד חדש, או לנסות לשחזר אותו איתי) שישלך לי את דף הדמות בהודעה פרטית
 
warp storm (סערת וורפ) זה התופעה שנוצרת כאשר הוורפ והמטריום (העולם הגשמי) מתקרבים יותר מידי- בין אם בגלל שהאזור הקרוב בוורפ נהיה פעיל, או שמישהו יצר קרע בין העולמות. הסערה מביאה איתה מוטציות, טירוף והגרוע ביותר- חשיפה לאנרגיות שבאות מהוורפ זה ממכר, ועלול להוביל גם את האדם הצדיק ביותר לעזור את האל-קיסר לסגידה של אלי הכאוס
נ.ב. המשמר הקיסרי פנוי
 
כמו שכתבתי בטייזר, אחת מהכתות הכופרות הצליחה ליצור חור מינורי אל הוורפ, שיצר סערה בוורפ (שעדיין נמשכת בתחילת המשחק) שמונעת מסע מהיר מהאור (ולכן גם קבלת תגבורת)
 
חזרה
Top