• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

החשכה החיה, מהדורה 4, עץ משחק

IN
"אחח..ימי גדולתו של בית קסאיטיניר..." מספר בלריוס בערגה ותוך כדי כך נעמד בין רדיס וגארט "היינו עורכים נשף גדול כל שנה חדשה...ההיכל של הארמון השחור היה מתמלא מקצה לקצה...והמוזיקה לא חדלה להתנגן ולהדהד ברחבי ההיכל...היין היה נשפך כמים... וכולם חלקו כבוד לפארוס קסאיטיניר,אבי הדגול" מציין בלריוס בגאווה ואז קולו מתקדר לפתע "עד בואו של קורניול פלטנור,האנשים הפשוטים נסחפו אחריו,חשבו שהם יכולים למשול בעצמם" הוא אומר בנחרת זלזול לאחר הפסקה קצרה פניו מתבהרים והוא קורא "אבל על דאגה דרו יקר,אתה עוד תזכה לראות גדולתו של בית קסאיטיניר,אני ערב לכך!"

OUT
אם הטרוגלודיטים השאירו את האוכל שלי יחד עם שאר הציוד אני אוכל אותו.
 
"הפירות שלו צמחוניים במאה אחוז, אבל יש להם טעם של בשר, לעומת זאת, הוא צריך לאכול בשביל לייצר אותם, והאוכל שלו זה דם, ככה שאם מישהו מכם רוצה אוכל, אתם תצטרכו לתת לו דם".
OUT
הם השאירו את האוכל.
 
IN
בלריוס חולק את האוכל שלו עם כמה שיותר אנשים כך שישאר לו מספיק כדי לשבוע.
תוך כדי כך הוא פונה אל רדיס "פשוטי העם הכתירו את הכהן הפשוט הזה,קורניול פלטנור,ל'מושל נאצל'...חושבים שיש להם סיכוי בלי אצולה" הוא מציין את הפרט האחרון בזלזול וגועל "ובנוגע למשפחה,ההורים שלי אחי ואחותי גרים עדיין בבקתה עלובה בעיירה מערתכסף,שם גדלתי גם אני אבל נשבעתי לעצמי לא לשוב לשם עד שאוכל להשיב את בית קסאיטיניר לגדולתו!" הוא מרים את קולו בהתרגשות בהכרזה זו אך מיד חוזר לשלוותו "ומניין אתה בא? דרו לבקנים הם לא דבר שרואים כל יום,מובן ששמעתי על החברה של הדרו, אבל אשמח לדעת פרטים".

OUT
אם השם של העיירה לא טוב אפשר להחליף אותו לסילברקייב או כל שם שיתאים לעולם.
 
"אתה רוצה לשמוע על החיים בערי הדרו? , אני לא מבין למה בשם תשעת מדורי הגיהינום זה מעניין אותך , אבל אם אתה מתעקש ...
דמיין לעצמך מקום שבו כבר ברגע שאתה נולד גורלך נחתם , בוא נגיד שבגלל שנולדתי עם משהוא אחד ולא משהוא אחר אז כבר הייתי סוג ב' , בדיעבד אני חושב שהייתי יותר נמוך מזה , השתייכתי לבית קטן שלא יצא ממנו משהוא אני לא אופתע אם הוא כבר לא קיים יותר , אפשר להגיד שהייתי אמור להיות תקווה למשפחה כשהתחלתי להראות סימני קסם , כמובן שהייתי אכזבה לא קטנה לבסוף , אבל זה סיפור ליום אחר , בוא רק נגיד שבמקום שאני בא ממנו, דקירה בגב היא דבר די שכיח .",רדיס מביט בגארט במבט עצבני , "בכל מקרה , לי אין סיפור נוגע לב על משפחה שירדה מגדולתה או קללה עתיקה שנונת לי כוח ויכולת לחיות לנצח , אני בסך הכול דרו רגיל שחייב טובה למישהו , וחי את החיים עד היום שבה אני אצטרך להחזיר אותה , אחרי זה , אם אשרוד עד אז , אמשיך את חיי עד שיגיע זמני ."
 
OUT
עקב מספר שינויים קלים בדמות, אני מתאר מחדש את "גולם".

גולם הוא אוטומטון בגודלו של ארין, הוא עשוי מתכת כסופה ממורקת שנראה שלא מתלכלת מהאבק אלא הודפת אותו. הוא נראה דומה ללוחם גמדי קטן, עם קסדה בסגנון דומה. במקום בו נמצאות עיניו יש זוג להבות כחולות בצורת כוכב.
IN
לפתע אתם שמים לב שהאוטומטון לא נמצא לצידו של ארין, ובמקום זה יש לו כפפה ובה זוג כוכבים כחולים כצבע עיניו של "גולם".
 
IN
"שנמשיך?" שואל ארין, "משעמם בכפר הזה, אכלנו ונחנו. בואו נמשיך ללכת, נמצא הרפתקאות וכזה. אנחנו יכולים להיות אחלה קבוצה! אני יודע שאני רוצה לחקור את העולם העליון" עיניו מבריקות.
 
OUT
אין שמועות כאלה, יש שמועות שאומרות שהעולם העליון הוא מקום נורא, שכל החיים בו מושמדים קליל, האנשים היחידים שעולים למעלה אלה אנשים חזקים, או כאלה שלא צריכים לאכול ולשתות, כי להם יותר קל.
 
"בואו נהיה מציאותיים , לעלות למעלה? , למעלה לא שנלך לכבשן היסודות באותה הזדמנות , תאמינו לי שזה מקום מדהים , יש לנו שתי בעיות , אחת אנחנו לא יודעים איפה אנחנו , אני לא יודע מה איתכם אבל עלי לא באו ושאלו אותי אם מתחשק לי להחיטף על ידי טרוגלדיתם , ושתיים , אני צריך להזכיר לכם את עדר המפלצות ? שיהיה ברור , אני אהיה הראשון שיציע שנשכח מקיומו ונלך מפה אבל אני מאמין שקצת מאוחר מידי , אני לא אופתע אם המנהיג שלהם הבין שחסרים לו כמה קולרים , אז לפני שאנחנו מחליטים לצאת להרפתקה של חיינו , בואו נסגור כמה קצבות פתוחים , בסדר?"
 
"למה אנחנו צריכים לדעת איפה אנחנו? כל מה שאנחנו צריכים זה למצוא כניסה לעולם שמעל. לכבשן היסודות יהיה קשה יותר להגיע, זה מישור אחר לגמרי.
חוץ מזה, אני עזבתי את הבית כדי לחפש ריגושים, הרפתקאות. והנה מצאתי אחת. רק חבל שהטרוגולדיטים תפסו אותנו באמצע. אבל אולי זה לטובה, ככה לא היינו נפגשים." ארין מפטפט. "איפה הפתח? אתם יודעים משהו עריקים?" הוא שואל את הננס והקובולד.

הסטוריה: 18
מבוכים: 15
(לוקח 10 בשניהם)
 
חזרה
Top