• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

ברברים ללא רחמים!!

גאלאן אמר/ה:
אני האמנתי שאנחנו בודקים בצורה רצינית האם ברברי יכול או לא יכול לנצח אשף בדרגה אחד בקרב אחד על אחד. בגלל שהחלטת שלהסתמך על ציוד עובד, אז אין בעיה- אני שוכר 800 שכירי חרב בדרגה ראשונה (המדריך לשהמ, 2 מטבעות כסף לאחד) למשך יום. הצבא שלי מתקדם קדימה, רומס אותך, וצוחק בקול רם על אשפים מעל הגופה למשך 23 שעות, חמישים ותשע דקות, וחמישים וארבע שניות ברציפות.

..הא רגע, לא זאת הייתה הפואנטה של כל הניסוי הזה.  

למה שכירי חרב? היתה קונה גם כלבי שמירה והיתם עושים ניסוי מי יותר טוב בקרב פוקימונים.
 
נכון. אם הברברי מתחיל ראשון, הברברי תמיד מנצח. גם בדרגה 40. הוא פשוט עובר את המרחק בינו לבין האשף, תוקף אותו כמה פעמים שהוא רק רוצה, ומנצח.

האשף צריך זמן. אם האשף שורד את הסיבוב הראשון, הברברי מת.
 
אני מניח שאף אחד פה לא מכיר את הלחש celerity , אז תנו לי להסביר , הלחש נותן לך פעולה (בגרסה המשנית תנועה, הרגילה - רגילה והדגולה מלאה) ברגע שאתה מטיל את הלחש (שניתן להטילו תוך כדי תורו של היריב), ללחש יש מחיר אומנם , את הפעולה שאתה מקבל עכשיו אתה מוריד מהסיבוב הבא .
 
הסיבה שמטילי לחשים הם טובים ייותר מלא מטילים היא בגלל כמות הלחשים העצומה הזמינה להם , לחשי הבסיס בסל"ש הראשון נחמדים , אבל הם לא הסיבה שהופכת אשף לחזק מספיק (למעשה אני די בטוח שאין שם לחש התקפי שלא מושפע מהתנגדות לחשים ) כמסתכלים רק על הלחשים האלה , אני בהחלט מוריד מכוחו של אשף ומכשף
 
ליאור- אל תספר שטויות. חצי מהלחשים הכי לא מאוזנים במשחק בסל״ש הראשון. כל המרכיבים ליצירת טיפיורס? סל״ש ראשון+מגדמ ראשון.

קלריטי זה חביב אבל לא חובה. להפוך לצב אימים עם התמרת כל זה גם מאוד מאוד יעיל, אבל שוב לא חובה. הסיבה שאף ברברי בדרגה 20 לא יגע באשף דרגה עשרים היא באפים של עשרים וארבע שעות. האשף עף כל הזמן כככככל הזמן. הא, לברברי יש מגפי תעופה? הפגת קסם. לברברי יש חפצק של הפגת קסם? הא רגע, דרגת המטיל של חפצי קסם היא ממש ממש נמוכה. זה מגביל את הברברי לחיצים, שאותם הגנה מחצים/קיר רוח הורסים בלי בעיה. ואנחנו עדיין לא עברנו את דרג 6 מבחינת לחשים. ואנחנו עדיין לא לקחנו בחשבון מקצועות יוקרה (ולאשף שווה להכנס למקצועות יוקרה, כי אין לו מאפייני מקצוע ששווה להסתכל עליהם). ושכחנו שהצלת הרצון של הברברי נורא נורא נמוכה, וזה אומר שבדרגה 20 הברברי וכל החברים שלו משרתים את האשף. אולי אפילו גם נלחמים אחד בשני (קסייקון כבר הראה דרך גאונית לזה). ושכחנו שלאשף יש פי שתיים יותר חפצי קסם מהברברי כי הוא מכין אותם בעצמו (תשלום נקנ? הצחקת אותי. כל כך קל לדלג על זה שזאת לא בעיה. וגם אם אתה תאכלס משלם את הנקנ, זה תשלום די מינורי), ולעומת הברברי הוא לא צריך לבזבז אותם בשביל לחקות את הלחשים של האשף, שיש לו במילא..
 
אין שום דבר חדש בזה שאשף בדרגה 1 הוא אחד המקצועות היותר חלשים במשחק, וברברי הוא אחד היותר חזקים. כמו שהתמונה הגאונית שנשלחה כאן מקודם מראה, זה משתנה אחר כך, והאשף הופך למג רב עוצמה שכל הממלכה יראה ממנו ומערכות שלמות נבנות על להפיל אותו והברברי הופך ל.... בחור ממש עצבני עם גרזן. כמה פעמים יצא לכם לראות ברברי בתור נבל ראשי במרכה? ואשף?
תחשבו על זה ככה: אשף בדרגות נמוכות מגלם תלמיד, אחד שבדיוק סיים ללמוד ומוכן להתחיל לצבור ניסיון אמיתי, "להשתפשף". בשורה התחתונה, הוא חנון עם הרבה ספרים וידע שאין לו מושג בקרבות.
לעומת זאת, הברברי זה בחור קשוח שלמד להרביץ לאנשים מגיל קטן לחננות וגם לבריונים אחרים, שכל הניסיון שלו זה להחזיק בנשק שלו ולפתוח לאנשים ת'ראש.
תסמכו עליי, בריון מנצח חנון (ברב המקרים).
בדרגות גבוהות, זה משתנה. כי לא משנה כמה חזק אתה מרביץ- יש דברים שהם פשוט על טבעיים, מעבר להבנה שלך ולקיום שאתה מכיר ומסוגל.. להרביץ לו.
לא ראיתי שארגורן וגימלי נשארו להתמודד עם הבאלרוג. זה היה גנדלף. אני בטוח שיש עוד אלפיים דוגמאות כאלה שאני פשוט לא זוכר כרגע. אבל הבנתם את הרעיון- מגים הם אדירים, בתנאי שאתה מוכן לשחק בהתחלה חלשלוש עם שני טריקים בשרוול שבורח מגובלין.
לפי דעתי תעשו קרב נוסף, עם חבר'ה בדרגה 20. רק שזה יהיה הרבה יותר מייגע. אבל גם מעניין.
 
זה לא יהיה יותר מייגע, זה יהיה יותר עצוב. הקרב ימשך סיבוב אחד בדיוק, והאשף ינצח. כל כך פשוט. מיינדרייפ, שלטון במפלצת, הקסמת מפלצת, התפוררות מועצמת מיטבית.. יש הרבה דרכים להרוג ברברי בסיבוב אחד. אם האשף באמת רוצה הוא גם יהיה צב אימים בשביל להרוג את הברברי עוד לפני שהוא מגלגל יוזמה
 
אף פעם לא הגעתי עם דמות לרמות האלה/ הדרכתי מישהו ברמות האלה, אבל זה רק מוכיח את מה שאמרתי. לא כל המקצועות עובדים אותו דבר, לא כולם מתחזקים באותו קצב ומאותו מקום.
 
plasmid אמר/ה:
אלא אם אתה משחק מהדורה 4
זה ממש לא נכון. קודם כל, אם תתן לדמויות להלחם אחת בשנייה, אתה תראה שלא כולן מצליחות באותה המידה. באופן כללי סטרייקרים יצליחו יותר מרכזים ברוב המקרים. ההבדל בין השיטות הוא ש4 טוענת שההבדלים האלו רצויים, ו3 לא. זה לא הופך את 4 ליותר מאוזנת. ויודע מה? גם במקומות אחרים, שהם לא PVP. הוורלוק ממלא את התפקיד שלו פחות טוב מהסייר או הנוכל, ולכן הוא בטייר נמוך (כלומר, גבוה, כלומר.. הבנת למה אני מתכוון) יותר מהם. ההבדל הוא שקשה יותר לראות את ההבדלים האלו, אז אנשים מתעצלים לבדוק אותם וטוענים שהכל מאוזן. זה פשוט לא נכון.
 
אבל וורלוק לא אמור למלא את תפקיד "פורץ החבורה". נתנו את זה רק כדי שלא יהיו חייבים לקחת נוכל. זה כמו שנתנו את פרצי הריפוי כדי שכוהנים סוף סוף יהיו מורשים לקחת כוחות התקפה במקום להיות ערכת ריפוי ניידת.
 
סער נגד רכז? באמת? איך זה מראה גדילה בקצב שונה של הכוחות? זה רק מראה שלכול אחד יש כוחות שונים ומשתמש בהם בצורה שונה.
אבל אני לפחות, לא דיברתי על הטיירים. אני דיברתי על הקטע של ״לוחמים לינארים, קוסמים ריבועיים״ שלא (נראה) שקיימת במהדורה 4.
אבל בוא לא נהפוך את העץ למלחמת מהדורות, אוקיי?
 
זה רק מוריד לי עוד יותר את הרצון להכיר את מה' 4.
באופן כללי 2 האהוב עלי, כי את האיזון הוא הביא בדרכים אחרות~ קוסם צריך הרבה נק"נ כדי לעלות דרגה ונוכל הכי פחות.

עלילתית, אשף צריך להגיע להיות הכי חזק, לדעתי. (אפשר אולי לעשות שיטה שה ד"ש לא יוכל להיות אשף כזה, או אשף בכלל. אבל זאת שאלה אחרת.)

אדוני אופל למיניהם יהיו אשפים.
אשפים מסוגלים לברוא גלמים, ליצור צבאות אל~מתים, אשפים ממש משפיעים על העולם.
אם ברברי מנצח אשף, זה משהו להתלהב ממנו, באותה מידה אם הוא ניצח דרקון.


אז במה' 4 אין את זה, זה מטומטם.

וגם פרצי הריפוי נשמע mmorpg להחריד.

אני יודע שכאילו הטיתי למלחמת מהדורות, אבל הדגש הוא, למה קוסמיך לדעתי כן צריכים להיות חזקים יותר.
 
לא האמנתי שנושא כזה יעורר וויכוח כזה גדול.
אני מודה שטעיתי אבל יש דרגות ומצבים שבהם האשף יותר חזק ויש דרגות ומצבים שבהם הברברי יותר חזק.
בואו נסכם שלכל מקצוע יש את הייחודיות שלו ואת החסרונות והיתרונות שלו.
לאשף יש את כדורי האש האדירים ואת כל הידע אבל הוא חסר תועלת כשהוא תחת אמבוש הוא מתקפה קרובה
ולברברי יש את הכוח העצום ואת הזעם הברברי אבל הוא חסר תועלת מקרב רחוק
כולנו חזקים באופן שונה ומגוון
 
המשיח הגיע. לי לקחו תשע שנים ושלושה חודשים להודות בעובדה שאולי טעיתי ואנטרופוסופיה זה לא עבודת-שטן. לך לקחו כמה פוסטים.

ברוך הבא לפורום.
 
חזרה
Top