• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

ברברים ללא רחמים!!

הלחשים האלו נותנים גלגול הצלה, והד"ק לא יהיה כזה גבוה כי זה לחש דרג אחד. אז כן, אם האשף מנצח ביוזמה והברברי נכשל בהצלה והתקפת המוות מצליחה להרוג אותו (תזכור שזה לא מוות אוטומטי. יש מצב שהוא ישרוד את זה), הוא ינצח. זה די הרבה עם-ים, וזה עובד פעם אחת ביום. הברברי פשוט מסתער, זעם זאת תוספת חביבה אבל ממש לא חובה.
 
כל מה שאנחנו אומרים זה בתאוריה , (18 תכונה יכול להגיע גם מבוניסם שונים , תוסף גזע , תבניות (תופתע כמה יש עם מתאם דרגה +0) , ) בקרב זירה (נגיד מרחק הסתערות בין הברברי לאשף) , שלאשף לא היה זמן להתכונן והברברי מוכן לקרב יש סיכוי של 70% לנצח , אבל בקרב שלאשף היה את הזמן לבחור את מיקום הקרב , להכין לחשים נכונים ולפצוע את הברברי לפני שהוא מסתער (סיבוב או שתיים) , יש לו סיכוי לנצח.
 
למה תיאורתי? אנחנו מדברים פה על דרגה 1, כל הדמויות הן בסה"כ פחות או יותר אותו הדבר. אני בניתי בעשר דקות ברברי ממוצע (בהחלט הייתי יכול לעשות אותו חזק יותר, אבל זה נראה לי שהורס את המטרה של הניסוי הזה), אתה מוזמן לבנות אשף. אתה בוחר את הזירה ואת המרחק בין הדמויות כל עוד זה בגבול הסביר. אם אתה רוצה, לאשף גם יש 5 סיבובי הכנה לקרב (אבל אסור לו להשתמש בפעולת הכנה בסיבובים האלו, כי זה נותן לו באופן מעשי עוד סיבוב, והורס את כל הרעיון בניסוי). אני חושב שהתנאים האלו יותר מהוגנים.
 
אני חושב שלא הבנת אותי , באופן אוטומטי (בנייה פשוטה של דמות מבלי להתחכם יותר מידי) הברי כנראה ינצח את האשף , ולמעשה כל דמות מהסל"ש (שוב מדובר בדרגה 1 ובהנחה שלשחקן שמשחק את הברברי יש קצת מזל והוא לא מגלגל כבר בפעם השנייה 1 טבעי) , אבל כשהמחסומים נפתחים והדמויות נוצרות בבילד חכם ויעיל (ויש כאלה גם ברמה אחת ) אני מאמין שהאשף (ואם להעלות את הסיכויים אז מכשף) ינצח .
ולפני שאנחנו שולחים מכשף וברברי ראש בראש (דבר שיגמר בראש השל המכשף ביד של הברברי) אני חושב שאנחנו מפספסים משהו, ב90 % מהזמן ישנה קבוצה ביחד אם הברברי והמג שלנו , השאלה האמתית היא מי מתפקד טוב יותר בקבוצה?
ואני מדגיש עכשיו שאני מבקש שאף אחד לא יזכיר את מג הזעם , אם נתחיל לדבר על ברברי שמטיל לחשים תוך כדי זעם אז לא יהיה לנו סיבה להמשיך בדיון הזה.
מה שמעלה לי את השאלה (שדי לא קשורה לנושא) , איך זה שאף אחד בפורם לא עושה (אולי עשה בעבר) זירה ? , מקום לבדוק איזה בילד יעיל יותר (ובנימה מקצועית יותר , משהוא שבו שוכחים לחמש דקות מהפלאפ ומתמקדים בקראנץ')?
 
אף פעם לא אמרתי שהברברי יעיל יותר מהאשף. רק אמרתי שהוא ינצח אותו בקרב אחד על אחד :p

ועשו זירה, כמה פעמים. הכי מוצלח היה טורניר מנצ'קין נולד, שבו הכינו דמויות בדד"פ 20 חזקות ככל שאפשר.
 
אה משהו בינוני?
משעמם וברור שברברי ינצח. הסיכוי היחיד של האשף זה לנצח ביוזמה ולהצליח באיזה סייב אור דיי.
מה הטעם לבזבז על זה זמן בכלל?

(וגם GITP לא יכולים לנצח את הבילד שלי עם ברברי ברמה אחד)
 
קינג ריוונג' ניצח בצורה הוגנת לחלוטין. מסתבר שהיכולת לקנות כלבי שמירה היא חלק ממאפייני המקצוע המאזנים של האשף, והוא השתמש במאפיין הזה בשביל לשרוד את הסיבוב הראשון. לא טרחתי להמשיך בקרב, כי אין ספק שאשפים מוצלחים יותר מברברים גם בדרגה אחת.
 
גאלאן אמר/ה:
קינג ריוונג' ניצח בצורה הוגנת לחלוטין. מסתבר שהיכולת לקנות כלבי שמירה היא חלק ממאפייני המקצוע המאזנים של האשף, והוא השתמש במאפיין הזה בשביל לשרוד את הסיבוב הראשון. לא טרחתי להמשיך בקרב, כי אין ספק שאשפים מוצלחים יותר מברברים גם בדרגה אחת.
אתה קנית ציוד? יופי, אז גם אני.

אין להאמין. הוא בנה ברברי ואשכרה חשב שאני אעמוד מולו לבד ואכנע מראש.
 
אני האמנתי שאנחנו בודקים בצורה רצינית האם ברברי יכול או לא יכול לנצח אשף בדרגה אחד בקרב אחד על אחד. בגלל שהחלטת שלהסתמך על ציוד עובד, אז אין בעיה- אני שוכר 800 שכירי חרב בדרגה ראשונה (המדריך לשהמ, 2 מטבעות כסף לאחד) למשך יום. הצבא שלי מתקדם קדימה, רומס אותך, וצוחק בקול רם על אשפים מעל הגופה למשך 23 שעות, חמישים ותשע דקות, וחמישים וארבע שניות ברציפות.

..הא רגע, לא זאת הייתה הפואנטה של כל הניסוי הזה.  
 
הפואנטה הייתה לבדוק אם בקרב של אחד על אחד, הברברי ינצח את האשף כששניהם בדרגה הראשונה.

אני חושב שלכולם היה ברור מראש שהברברי מנצח אם הקרב הוא נטו גרזן מול דרג"ש. לא טרחתי לבדוק את זה. אם זה מה שחשבת שאנחנו בודקים, אז טעית.

תן לי סיבובי הכנה מראש או שתקבע מרחק גדול בינינו, ואז תראה שזה עניין של יתרון. לברברי יש יתרון כשהוא קרוב למטרה שלו, לאשף יש יתרון כשניתן לו זמן. ואי אפשר להשוות ביניהם. התוצאה תמיד תהיה תיקו.
 
אחלה. יש לך עשר דקות של הכנה שבמהלכן אסור לך להשתמש בפעולות הכנה, מהסיבה שציינתי כבר. אם אתה רוצה, זה יכול גם להפוך לשבוע הכנה, לא קריטי לי. מרחק? תבחר איזה מרחק שתרצה. מצידי גם שלושים קילומטר. האם אתה מוכן להשתתף בצורה רצינית עכשיו או שאני מבזבז את הזמן שלי ואתה רק רוצה להוכיח כמה אתה חכם ומוצלח?
 
חזרה
Top