• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

LotR - THbT: שאל בני, ונען - עץ שאלות ותשובות

בעקבות היציאה המרגשת של THbT, העץ פתוח גם לשאלות בנוגע לTHbT מכל הסוגם והמינים - בנוגע לחוקים, בנייה, צביעה או איסוף.

איסוף הבהרות בנוגע לחוקים שנוספו לTHbT:

1. כוחות מיוחדים למפלצות.
הכוחות של המפלצת:
- Barge - במקום לתקף את האויבים, הם נדחפים אחורה 3 אינץ׳ והמפלצת זוכה לזוז ולהסתער שוב.
- Hurl - עובד בצורה שדומה מאוד לקסם sourcerous blast. הכוח Hurl דוחף למרחק השווה לגלגול קובייה בנוסף להפרשי הכוח בין הדוחף לנדחף, וגורם נזק לנדחף ולכל מודל שדרכו הוא עובר.
- Rend - אומר שכל ההתקפות של המפלצת הן נגד מודל יחיד, אבל המפלצת מגלגלת נגד הstrength של המודל במקום נגד הdefense שלו.

2. נוספו 4 Heroic Actions חדשים.
בLotR היו 3 Heroic Actions - בTHbT יש 4 Heroic Actions נוספים.
- הראשון, Heroic Channeling, מאפשר להטיל קסמים עוצמתיים - לכל הקסמים יש מצב הטלה ׳רגיל׳, ומצב ב׳Channelled׳, שרשומה מתחת לכל קסם, שבו הוא הרבה יותר חזק ועוצמתי.
- Heroic action נוסף הוא Heroic Accuracy, שמאפשר לגיבורים עם קשתות לירות באויבים שהם לא מסוגלים לראות.
- עוד Heroic Action הוא Heroic Strike, שמגדיל את ערך הFight לזמן מוגבל.
- הHeroic Action האחרון שהוסיפו הוא Heroic march. הוא מוסיף לתנועה 3 אינץ׳ נוספים.

3. הוסיפו יכולות מיוחדות לנשקים רגילים.
בLotR כל הנשקים הרגילים היו זהים(לא נשקים דו ידניים או חניתות) - בין אם הם סכינים, פגיונות, חרבות, גרזנים או פטישים. בTHbT, לעומת זאת, כל הנשקים מאורגנים לקבוצות, ולכל קבוצה יש כוח מיוחד. זה נשמע די מסובך, אבל זה ממש פשוט.
הנה פירוט בנוגע לכוחות של הנשקים:
- Bash(לנשקים כמו פטישים): במקום לגרום לאויב פציעה, האויב מופל אל הקרקע.
- Feint(לפגיונות וחרבות): מינוס 1ק3 לערך הfight, אבל המודל מסוגל לגלגל מחדש גלגול פציעה שיצא 1.
- Piercing strike(לגרזנים ומכושים): למודל התוקף יש 1ק3 יותר strength, אבל 3- לערך הdefense באותו קרב.
- Stun(למטות, ואלות): במקום לגרום פציעה, על גלגול של 4+ ערך הfight של האויב נהפך ל1. בגלגול של 6+, יש לו רק התקפה אחת עד סוף התור הבא.
- Whirl(לשוטים וכו׳): הופך את ערך הfight של המודל ל1 אבל אם המודל מנצח הוא מצבע התקפות (בדיקת פצע) בכל מי שהיה בקרב(בלי קשר למספר ההתקפות של המוקרי של המודל).

4. בTHbT לא מודדים יותר בסנטימנטרים, אלא רק באינצ׳ים.

תודה רבה לטייגר ;)
 
כעיקרון הגובלינים של THbT יותר חזקים בגלל שיש להם יכולות מיוחדת שהם יכולים לתמוך גם בלי חניט, אבל אין באמת בעיה לעשות פרוקסי כזה, תקנה את מה שנראה לך יותר יפה.
 
the tiger אמר/ה:
כעיקרון הגובלינים של THbT יותר חזקים בגלל שיש להם יכולות מיוחדת שהם יכולים לתמוך גם בלי חניט, אבל אין באמת בעיה לעשות פרוקסי כזה, תקנה את מה שנראה לך יותר יפה.

חזק מאוד... הם עדיין עולים 5 נקודות לאחד?
 
the tiger אמר/ה:
אוקי אוקי אני מגיב,
1) whirl : הופך את הפייט שלך ל1 אבל אם אתה מנצח אתה מצבע התקפה (בדיקת פצע) בכול מי שהיה בקרב(בלי כשר למספר ההתקפות שלך) , מטורף לחלוטין
2) לחנית אין כוח מיוחד (חוץ מתמיכה )
3) לא נכון סול, הכוח דוחף מספר השווה לגלגול קובייה פלוס הפרשיי הכוח בין הדוחף לנדחף, וגורם נזק עצום לנדחף ולכול מי שהוא עובר דרכו.
זהו אני מניח, אם יש עוד שאלות אין לי בעיה לענות :)
1) זה שימושי? (מישהו שניסה?)
3) כמה נזק? (זאת השאלה שרציתי לשאול, 1 זה סתם בונוס)
 
הנתונים של תרור נמצאים בספר החוקים הראשי של ההוביט.

אם אתה לא רוצה לקנות את הספר בשביל הנתונים והחוקים החדשים(כמו רבים אחרים), אתה יכול להשתמש בתרור בתור מודל אחר של גיבור גמדי. בסופו של דבר, המודל עצמו הוא פנטסטי.
 
חזרה
Top