• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

קבוצתי היקרה, השמש הצהיבה פתאום (מה' 4, השמש השחורה לשעבר)

פרק יב' רשומות את'אס, יום חמישי ה10.1, 17:00 עד 18:30 בערך
ידידינו מסיימים בקלות את הקרב. הכלבים מתים במהרה והרוחות-צבועים נקטלות סתם.
הם ממשיכים בדרכם ומגיעים לבסוף לצד השני של ההרים- למישורים הריקים. הם מוצאים מבנה עתיק שחציו בחול ולפניו נמצאת רוח רפאים של אדם זקן. "הזהרו" הוא אומר לכם, "אני לא יודע למה באתם אבל לא כדאי לכם להמשיך". גאלאן והיטרן מתעלמים ממנו נכנסים בעוד בשוואק והזאב שלו נשארים לשוחח עם הזקן.

גאלאן והיטרן נכנסים למסדרון המאובק, מולם נמצאים 5 דמויי אנוש אפורי עור בעלי עיניים אדומות ושיער שחור מאובק המתגודדים מסביב לבריכת מים קדושים. מאחוריהם, נמצא אדם גבוה, בעל שריון עור שחור וגלימה. שיערו קצר וכהה, עיניו כחולות כמו שלולית של מים דלוחים ועצמות פניו זוויתיות ופראיות. הוא מחזיק חרב קצרה ביד אחת ושרשרת דקרים בשניה. הוא צועק משהו, ומשרתיו אפורי-העור מתקרבים אל גאלאן והיטרן, והקרב מתחיל!

גאלאן רץ במהירות לעבר המנהיג שהספיק להתקדם, פוגע בשני משרתים בדרך והורג אותם במכה אחת. המנהיג חושף אל גאלאן את ניביו בשאגה פראית- זהו ערפד! ולאחר השאגה, הערפד מצליף בו עם שרשרת הדקרים.

היטרן מושך אליו את האש, מעיף את אויביו לאחור, הוא הולך לעבר הערפד, אך הערפד מצליח להתחמק מהיטרן, ופוגע גם בו קשות.

לפתע, דלתות הסלע נפתחות, בשוואק וזאבו ממצטרפים לקרב! הם תוקפים יחדיו את משרתיו של הערפד, מאפשרים לאיש-החרק ולסלע-האנושי לתקוף את הערפד בלי הסחות דעת.

גאלאן גורר את הערפד לתוך הבריכה, מפסיק את התחדשותו. הערפד מנסה להתנגד, אך לא מצליח, אף על פי שגאלאן נפגע.

היטרן נמצא בדו-קרב עם אחד המשרתים, מונע ממנו להצטרף לאדונו, אך היטרן נחלש מאוד, ואף על פי ריפוייו של בשוואק הדרואיד, היטרן מפסיד בקרב, אך מצליח לגרור יחד איתו את משרתו של הערפד, משרתו האחרון והחזק מכולם.

לבסוף, גאלאן מצליח לערוף את ראשו של הערפד.
 
פרק יג' רשומות את'אס, יום חמישי ה17.1, 17:00 עד 19:30 בערך
גאלאן קובר את היטרן מתחת לערימה של סלעים, ועכשיו לא רואים מה מהם זה היטרן, העוד בשוואק שולף את חרבו של היטרן ותוקע אותה בתל האבנים, מוציא נייר קלף וכותב משהו.
לאחר מכן הוא נושא בדברים בעוד גאלאן די משתעמם: "אף על פי שלא הכרתי אותך הרבה זמן, אתה עדיין היית חבר טוב, שלום לך".

יחד, גאלאן ובשוואק הולכים לדלת הימנית, מגיעים לחדר גדול כמו החדר הקודם. במרכז התקרה ישנו כלוב ציפורים גדול עשוי מתכת ממנו משתלשל זנב לטאי. הרצפה מכוסה חול.

גאלאן קופץ ומושך בזנב, כדי לבדוק אם הוא מחובר למשהו, והוא שומע צרחת כאב. לאחר מכן, הזנב נכנס לכלוב. והיצור הנמצא שם עונה לשאלתם "מי אתה?" בתשובה "אלדרואין".
גאלאן קופץ אל הכלוב ונותן לו אגרוף חזק, בזמן שבשוואק מתיך את המנעול.

גאלאן מזנק בקלות חזרה לקרקע, יד אחת מחזיקה בו והידיים האחרות נמצאות באוויר- נחיתה בסטייל :cool: .
אלדרואין לעומתו אינו מצליח, ונחיתתו מעלה ענן אבק, מגלה את האיור המפורט שנמצא על הרצפה- סוג של מעגל קסום- פורטל. ולאן? זאת יגלו גיבורינו במהרה.

לפתע, המעגל הופל למערבולת חול עצומה, המושכת את גאלאן ואלדרואין דם הדרקון למטה, הם נבלעים במערבולת, נעלמים משדה הראיה של בשוואק ושל הזאב. "על החיים ועל המוות" אומר בשוואק, קופץ למערבולת החול כשהזאב אחריו.
והכל החשיך.

בשוואק פוקח את עיניו, מוצא את עצמו ביער משונה, גדול הרבה יותר מיער הזוטונים שבהרים. הוא מוצא את עצמו מכוסה חול, לידו נמצא הזאב שלו, המתנער מהחול המגרד, ונמצאים גם גאלאן ודם הדרקון. היער הזה גדול בהרבה מרכס מהיער הזוטוני, וגם צורך הרבה יותר מים ממנו. היער אינו כה צפוף, ומכוסה סלעים, גבעות ומכתשים רבים.

יחד, הם מתפצלים לבדוק את המקום החדש אליו הגיעו דרך הפורטל, ומוצאים חבורת סוראאנים בקרבת מקום. הסוראאנים נראים מוזר, קשקשיהם ירוקים ושל אחד אף שחורים. הם אינם נראים כמו סוראאנים... הסוראאן השחור הולך לעברו של הזאב בעוד האחרים מדברים עם אלדרואין בשפה ללטאית משונה, שרק הוא מצליח להבין.

לפתע, הסוראאן השחור שולף את טלפיו, מתכונן לזנק לעבר הזאב, "עצור!" אומר בשוואק. "איננו רוצים להלחם בכם!" איש הלטאה מתעלם ממנו, מתקרב לזאב, מוכן לאכול hot dog אך לפתע ברדסו של בשוואק נשמט מעל ראשו, מגלה את ראשו הצמחי.

איש הלטאה עוצר במקומו, "מ-מסססטער" הוא אומר בתערובת משונה של לחישות, השפה הדרקונית והשפה המדוברת. "מרא פור פגוע בו" הוא אומר, מזמין את הגיבורים לשבת איתם במדורה.
לפתע, מסביב למדורה בה אוכלים, אחד הסוראאנים דוחף את הזאב למדורה, שורף את פרוותו וחותך את הזנב, ואז אוכל את הנקניקיה הזנבית. הקרב מתחיל, אלדרואין הולך אחורה ונושף, ברקים יוצאים מפיו, פוגעים באויביו בעוצמה ומכסים את חבריו בהילה מחזקת. גאלאן מחסל את רוב הסוראאנים גם כן, והסוראאנים פוגעים גם בו. הזאב יוצא מהמדורה בבפקודתו של בשוואק, תוקף את הסוראאן הקרוב ביותר. הסוראאנים לא פגעו כלל בבשוואק, ואפילו לא ניסו להתקיף אותו, אבל הם חוסלו לבסוף.
 
יש קצת אי דיוקים (הסוראאנים הקשיבו לאלדרואין, לא לבשוואק, אני פתחתי את המנעול לבד כי הוחלט שלהתיך אותו זה מסוכן, והנחיתה שלי הייתה בכלל three point landing, רק עם ארבע ידיים), אבל זה בערך מה שקרה. הא, והשמטת את החלק שלי מנסה לשכנע את בשוואק (אני לעולם לא אתרגל לשם הזה..) להרוג את מה שלא נמצא בכלוב, כשבסוף הוחלט לא לעשות את זה מסיבות אוף-פליי, וכי הוחלט שהדמות שלי אוברפאואר ולא מאוזנת בקרבות בין שחקנים :mrgreen:
 
אוקיי, כיוון שנקסטורל הפיל זאת עליי, אני עושה את הרשומות הפעם. הרשומה הזו מכילה 2 מפגשים, לתשומת לבכם, וכרגיל, זה יהיה מנקודת המבט שלי.
אז נתחיל ב-
רשומות את'אס (או שכבר לא את'אס), פרק יד'!!!

אלדרואין ובשוואק עמדו עתה ביער לבדם, הניחו לגאלאן להנות מהארוחה שלו. אלדרואין מסתכל על השמיים הכחולים, על הדשא הירוק ועל האדמה המוצקה (היא לא חולית). אחרי מס' דקות אלדרואין מחליף מס' מילים עם בשוואק, והם מסיקים 3 מסקנות אפשריות: "חזרנו בזמן לימים ההם, או שיש שדה כוח ענקי שגורם לנו לראות את הכל ככה, או שאנחנו לא באת'אס..."
אלרואין בטוח שהאפשרות השלישית הכי נכונה, הרי הוא לא מאמין בחזרה בזמן, או בשדות כוח. אלדרואין ממשיך יחד עם בשוואק, והם מגיעים לקרחת יער. באמצע, יש חומת עץ, אשר מתנדנדת ברוח החלשה. אלקרואין מתקרב, ודופק על החומה, והיא כמעט-כמעט נשברת ונופלת. "מי שם?!" שואל קול חשדני. אלדרואין מנסה לאיים על האנשים שם שיפתחו, אך זה לא מצליח. לפתע, אלדרואין ובשוואק מרגישים משהו מוכר, שדומה לאנרגייה הבראשיתית שהם מכווננים אליה. בור נפתח מתחת לרגליהם, והם נופלים בו. אלדרואין מוצא את עצמו עומד מול עשרות אלפים, חלקם מכוונים אליו קשתות, חלק מתקרבים אליו עם חרבות. הוא נוהם ככל שהאלפים מתקרבים יותר, הבהרה של "אל תתקרבו". בשוואק עמד שם, ברדסו מורד. האלפים פחדו ממנו, ופינו לו את הדרך. ליד אוהל אחד גדול, עמד פראא, כמו בשוואק ואלף זקן עם צלקות. הם דיברו ביניהם, ואלדרואין לא הבין. לפתע, סורראן הופיע שם, התחיל לדבר עם אלדרואין. הוא דרש עזרה (ואני מצטט): "זו לא בקשה, זו פקודה!"
אלדרואין והסורראן, שקרא לעצמו "לטאיש", רבו בקול ורק התזמון של בשוואק הצליח למנוע מהם לפרוץ בקרב. אלדרואין ובשוואק הסכימו לעזור, בתנאי שהפראא ישגר אותם לממלכת דמי-הדרקון. לפני שהם יוצאים, הם שומעים בכפר שמועה שאומרת שיש "דרקונית", שמישהו מציע המון כסף על ראשה. אלדרואין מבקש מהפראא שישגר אותם לאותו האיש במקום לממלכת דמי-הדרקון. בשוואק ואלדרואין יוצאים למשימה שלהם, שהיא לחסל חבורה של צבואים ונולים. עוד לפני שהנולים הצליחו להגיב, חצי מהם חוסלו ע"י נשיפת הדרקון העוצמתית של אלדרואין, וע"י חיציו הרעילים. ישר אחרי זה, בשוואק וזאבו מסתערים לקרב, ואז הנולים תקפו. לפני שאלדרואין או בשוואק הצליחו להגיב חזרה, זאבו של בשוואק "מת" (הוא סוג של ספיריט לפי ידעתי), ואלדרואין נפגע קשה. התור הבא סיים את הקרב: לא נשאר שום צבוע או נול חי. לפתע, המדורה שבערה באמצע שאבה לתוכה את כל המתים (חוץ מהזאב), והפכה לנול מעופף עם קנה ביד. הוא תקף את אלדרואין, וברח כפחדן. אלדרואין ובשוואק חזרו מהמשימה, אך לא זכו לתשבוחות להם ציפה אלדרואין. במקום זאת, הסורראן אמר שהם נכשלו במשימה, והם יחזרו לעזור להם (ואני מצטט): "זו לא בקשה, זו פקודה!" ואז הפראא שיגר אותם לאיש שרצה את ראשה של הדרקונית.

בשוואק ואלדרואין הגיעו לעיר, והלכו לפונדק בו היה האיש עם המשימה. בפונדק, בין קרבות ואיומים, הם פגשו זד ודרו, שחברו אליהם למשימה. האיש בעל המשימה, שהיה גם בעל הפונדק הציע 50 מטבעות פלטינה לכל אחד תמורת ראשה של הדרקונית, אך קודם, הוא רצה לבדוק אם אנו מסוגלים לנצח אותה. הוא רצה לשלוח אותם למס' משימות, ונתן להם ישר 25 מ"פ לכל אחד, כמקדמה. המשימה הראשונה הייתה להרוס קן קובולדים וגמדים: ה-4 יצאו להר המושלג, לעבר הקן. באמצע, הדרו היה חייב לשרותים (הייתי חייב להמציא תרוץ אוקיי?!) והוא הלך. בכניסה עמדו 2 גמדים, שחוסלו במהרה. בתוך המערה היה חלל ריק, ובזכות תפיסתו של אלדרואין הם מצאו דלת סתרים. זה היה קיר, ועליו חידה (אני לא זוכר אותה לצערי...) והתשובה שלה הייתה "דרקון". הם נכנסו לחדר קטן, והזד קפץ לפתע באוויר. רגע אחד הם היו עומדים על רצפת בזלת, רגע אחר היא נפתחה והם נפלו מטה. בשוואק וזאבו שהוא החייה נחתו נחיתה קשה, הזד לא הגיע לתיקרה, לכן נחת הרבה יותר קשה, ואלדרואין השתמש בברדסו כמצנח ונחת בכאב, אך ללא פגיעה. הם היו במסדרון חשוך, ואלדרואין הוציא לפיד. המסדרון הואר, ובקצה הם ראו מפלצת גדולה, עם קרניים. היא שאגה והתקדמה לעברם. אלדרואין ישר שלף חץ מורעל וירה במפלצת, וכמובן שהוא גם נשף עלייה את קליע הברקים המתפוצץ המפורסם שלו.


האם הקליע יפגע במפלצת? האם החבורה תשרוד את הקרב? מהו המקום המשונה הזה? גלו זאת בפרק הבא של רשומות הקבוצה המטורפת שלנו, שכבר לא באת'אס (אולי...)

בקשה לנקסטורל: אנא תקן אותי עם עשיתי משהו לא נכון, ואנא פרסם את החידה שהייתה לנו.

הערה חשובה מאוד (!): כל זה מנקודת המבט של אלדרואין, אם אתם מרגישים שמשהו שציינתי לא קרה או התרחש בצורה שונה, אנא תקנו אותי!
 
חזרה
Top