• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

קבוצתי היקרה, השמש הצהיבה פתאום (מה' 4, השמש השחורה לשעבר)

אנחנו מסתערים לקרב?!
אתה עושה לנו קרבות בלי הפסקה!!
עשית לנו מבוך אקראי לפי גלגול קוביה, נתקלנו בחבורת סוראנים ועוג/טרול. מה רצית שנעשה? אף אחד מאיתנו לא יכל לדבר איתם, ולפי התחלת המערכה ולפי מו"ד בכלל, הסוראנים והעוגים/טרולים לא נחמדים, ולא יישבו איתנו לכוס תה...
 
לפי הצעתו של נקסטורל, אני עומד לעשות במקביל לרשומות את פרק ו', רשומות את'אס, נקודת מבטו של היטרן:

הקרב המשיך. לא כל האויבים נפלו. היטרן מרכז את כוחו, חורק בכל (זו קריאת הקרב שלו) ומשליך את חרבו הצידה. הבריונים שעמדו מולו, צחקו בכל, ולא שמו לב לחרב הרחבה שטסה אליהם, מחוברת בחבל טלקינטי ליד של היטרן. הרונה של היטרן, "Fus", שמשמעותה Force בדרקונית, זוהרת באדום, ומזינה את החבל. החבל קורע את חזותיהם של הביריונים, הקת פוגע בראשה של הנערה שעמדה מימינו של היטרן ומעלף אותה ואז החרב מתחילה לחזור לידיו של היטרן, ממש לפני שהלהב ערף את ראשו של גיגיס (זה הכינוי של סית'יס, קראנו לו ככה על שם החתול שלי ז"ל). האלפית באלכסון ימין מוציאה חץ בוער מהאוויר, אך הוא מתפוצץ בידיה, והיא "עולה בסערה השמיימה". הקשתית השנייה מנסה לתקוף גם היא, אך גיגיס פוגע בה בול. היטרן, שלא בוטח בגיגיס שיחסל אותה, מסתער על הקשתית אך כמו הקשתית הראשונה היא "עולה בסערה השמיימה", מעיפה את גיגיס ואת היטרן.

היטרן חורק מעט בקולו (כאילו נאנח) וניגש לנערה. הוא מוציא חבל עבה, ומתחיל לכפות אותה. כאשר היא מתעוררת, היא עדיין מטושטשת מדי לחקירה, אז היטרן מכבה את המנגנונים הלא חשובים ומתחיל לשפץ את עצמו.

לפתע, כיוון שתודעתו צלולה, הוא מרגיש משהו מוזר. הוא מזיז את ידו ליד ירכו ומגלה את האמת הנוראה: פגיון המתכת הקסום שלו נעלם. הוא מתסתובב ורואה את אחד מהבריונים שהתחזה למת בורח. הוא מפעיל מיד את כל המנגנונים, חורק את שאגת הקרב שלו, תופס את השבוייה ומתחיל לרוץ. הריצה מקשה על היטרן, השבוייה על גבו (5- לכל הבדיקות), אך רצונו העז אינו נותן לו לעצור. הרונה שלו זוהרת באור כחול, והיטרן מאיץ, מתעלם מקושי הריצה, סוגר את הפער. מוראד נופל מקיר כשהוא מנסה לטפס עליו, אבל זה לא מסיח את דעתו של היטרן. לפתע גיגיס מתחיל להאט, כיוון שחטף קוצר נשימה. היטרן בדיוק קפץ מעל סלעים ומכשולים, מקצר עוד יותר את המרחק בינו לבין השודד, וממש מתאפק לא להכנע ליצר שלו, לעצור ולעזור לחבריו. היטרן גם מנסה לטפס על הקיר, להשיג את השודד, ומצליח בקושי. פתאום, מוראד שוב נופל וגיגיס כמעט מתעלף מחוסר חמצן. היטרן, היחיד שהצליח, שכמעט עמד להשיג את השודד, עצר ורץ להציל את חבריו החננות, שלא יודעים מהו מרדף טוב. כאשר הם נחים מעט, הוא מתחיל לגעור בהם, בקולו החורקני והשורק: "בגללכם השודד ברח, התביישו לכם! תסתכלו על עצמכם! אלף, ואיש חתול, איטיים יותר מגוש סלע ועצים! זו בושה!!"

היטרן שוב מנסה לחדש את האנרגיה שלו, כשלפתע הנערה משתחררת ונכנסת לבניין. היטרן עוקב אחריה, ומגלה דלת סתרים. היטרן היה זה שגם גילה שצריך להוריד את הדלת, אבל הוא לא היה מספיק מהיר כדי להתחמק ממנה, והיא נופלת עליו. הם נכנסים למבוך מסדרונות. לבסוף הם הגיעו לאולם, והיו בו 3 סוראנים ועוג. מנהיג הסוראנים מת מחיצו של מוראד, ובינתיים, היטרן שוב מסחרר את חרבו הנאמנה...

מה יהיה בהמשך? האם היטרן ישרוד את הקרב? האם הוא ימצא את האוצר המסתתר? האם היטרן ימשיך להיות הדמות היחידה ששווה משהו בחבורה הזו?! כל זאת תגלו (למרות שרוב התשובות ברורות: בטח!) בפרק הבא של קבוצתי היקרה, השמש השחירה פתאום !!!
 
זהו הרגע שכולכם חיכיתם לו, המשך הקרב הקודם, והתחלת קטע מפוצץ בפלאף

פרק ז' רשומות את'אס, חמישי ה29/11

תקציר הפרקים הקודמים: גיבורינו חזרו לעיר נימארור ההרוסה במטרה לחסל את הפושעים ששם. הם מצאו מבוך סודי מתחת לעיר ונלחמו שם בשומרים. מי ינצח? מי יפסיד? הנה כל התשובות

קוספת מתנה נופלת מהשמיים ליד היטרן שפותח אותה ומגלה קריסטל אדום אותו הוא מכניס לראשו והרונה מתחזקת.

גאלאן נופל מהשמיים על סית'יס המסכן שנמחץ תחת משקל הסלע שהביא איתו מהירח. מוראד והיטרן תוקפים את אנשי הלטאה בעוד שגאלאן רץ במהירות בחדר ותוקף את האויבים שעפים לקיר והופכים לדו-מימדיים.

העוג נתקע בפתח וגרם למפולת סלעים לחסום את המנהרה אך לאחר מאמץ הם מצליחים לפנות את הדרך ומגלים תיבת אוצר שמנעולה מתפוצץ עליהם ובתוכה שתי אבני דם וציור פרוטרט של אביר.

הם חוזרים לצומת האחרונה ופונים ימינה. מגיעים לבסוף לאולם-כנסייתי ומולם מזבח/קבר של אביר. הם רואים את הבחורה החטופה לשעבר על אחד הספסלים. "עקבו אחרי" היא אומרת. "מכאן תמשיכו לבד" קולה מצמרר. שלושת ידידנו מבחינים באותו זמן שהקבר מזויף ושאפו של האביר בחצוב בסלע קטן מבסיס האף שלו. גאלאן לוחץ על האף ודלת סתרים נפתחת, מובילה אותם לחדר עגול וגדול בו ציורי קיר מרהיבים המתארים אביר, דרואיד לוחמני וקשתית נלחמים במפלצת נוראה הקרואה "פוירוק". הם רואים שם גוליית' בלי האצבע האמצעית ביד שמאאל, הוא מצולק וחסון ומתחתיו נערה ערומה קשורה. הגוליית' לובש בגדי עור צמודים יותר מדי ומחזיק פגיון. "אני הוא אודריק!" קולו של הגוליית' רועם. לאחר חילופי דברים וקללות אקזוטיות מגלים הגיבורים שאודריק הוא מנהיג השודדים. אודריק המשועמם מדיבוריהם של "גוש הסלע החלוד" (היטרן), "אוזני טארק" (מוראד) ושל "אוכל הנבלות" (גאלאן) לוחץ על אחד מציורי הקיר ונפתחת דלת סודית דרכה הוא עובר.

החבורה נכנסת קצת זמן אחריו ומגלה אותו 'עושה אהבה' עם הבחורה. הבחורה מספיקה לשאול אותם אם הם רוצים להצטרף ומתפוצצת בעשן כחול. בדיוק בזמן בו מוראד מכין חץ עשוי רעם (רטט באוויר) ומשלח אותו בגבו של הגוליית', הגוליית' נופל. עשן סגול יוצא מפיו ונספג בגופם של חברינו המתחזקים לפתע (תוספת- הקסמה אנושית (נתוני המערכה של דארק סאן עמוד 209)).

גיבורינו מחליטים לישון ולצפות, לאחר 4 שעות היטרן נדלק מחדש וגאלאן יוצא מהטראנס אך מוראד עדיין ישן. במשך שעתיים נוספות הם בוזזים את הקברים שמצאו (עוד שתי דלתות סתרים) ומשיגים ניצב חרב מעץ אלון עם רובי בקבר של האביר, מטה אלון בקבר של הדרואיד הלוחמני וקשת קצרה ו10 חצים בעלי חוד ארד בקברה של הקשתית.

היטרן וגאלאן מתחברים לרשת הN-buy הפסיונית (נוירון-באי) ומציעים ניצב חרב מעץ אלון השייך לגיבור היצא למגר את הפוירוק. מקבלים הצעה ראשונה ונלהבת מ" The Laughing Angels"
של חצי מטבע נחושת. המלאכים הצוחקים מעלים את המחיר לבסוף ל3 מטבעות נחושת אך הם מקבלים עוד פניה! אספן מוכן לשלם 100 מ"ז על הניצב עם האבן. אך לבסוף מוכן 200 על הניצב ו100 על האבן, לבסוף מוכן 300 על שניהם יחד ( :lol: ) והם מצליחים להעלות את המחיר ל303 מ"ז לא כולל דמי משלוח. הניצב ואבן הרובי משתגרים מידיהם ובמקומם מופיעים שני שקיקים מלאי אבנים וגזירי עץ. 'אופס, טעות בשקיקים' אומר האספן ושק נוסף מתממש ונוחת על ראשו של מוראד, מעיר אותו מתרדמתו, בתוכו 299 מ"ז, 9 מ"כ ו9 מ"נ. מטבע הנחושת האחרון נמצא בשקיק עם גזירי העץ.

שלושת הגיבורים מוצאים שלט של טלוויזיה ומדליקים אותו, קיר שלם זז הצידה ומגלה טלוויזיה טכנומאגית שנדלקת על חדשות ערוץ 1. "שידור ישיר, שלושת הגיבורים הנבחרים נכנסים כעת למאורתו של פוירו בכדי לנצח אותו!" בטלוויזיה רואים את שלושת הגיבורים שבציורי הקיר והקברים נכנסים לתוך מערה על רקע אחו ושמיים בהירים וכחולים. הגיבורים בעלי נשקי ושריונות מתכת. "הפסקת פרסומות וחזרנו!" הפרסומות הן של סכין ציד מקרן איל במחיר זול ומצחיק (מי שראה את פיוצ'רמה משחקו של בנדר יבין, מי שלא, שיראה!) וחרב שלא תחלד לעולם שכתוב שהאביר שנלחם נגד פוירו הולך איתה למשימתו (כן, אותה חרב שנמצאה בקברו ללא להב כי הוא החליד ונהרס!) "מבזק חדשות!" הטלוויזיה רועמת, "נמצא פגיון מתכת קסום +2 והוא ישוכן בכספת העיר נימארור כיוון שזהו פגיון דת טקסי נדיר מאוד!" זה בדיוק הפגיון שהיה של היטרן. הטלוויזיה שובקת חיים לאחר שנגמר לה הכוח המאגי.

מה יקרה? איפה הפגיון? מה עם שאר השודדים? ואיך יגמר הקרב שלא היה בכלל? כל זאת ופחות בפרק הבא של: קבוצתי היקרה, השמש השחירה פתאום !!!
 
מפגש הזוי ולא רציני לגמרי, ואני חושד שזה בגלל שלא הגעתי מלא זמן. דווקא החלקים שבהם הייתי הכי שימושי לא מפורטים (הקרב נגד הטרול שבו גרמתי כמויות עצומות של נזק, והשיחה עם הגוליית' שבה מנעתי קרב רציני נגדו, כי היטרן התכוון לתקוף אותו ברגע שהוא ראה אותו), בזמן שהחלקים ההזויים שהיו מוזרים גם בזמן אמת מפורטים בהרבה. נו טוב, זה מה שנקסטורל זוכר מהמפגש.. אולי אני אכתוב מנקודת המבט של הדמות שלי בהזדמנות.
 
אז, נקסטורל אמר לי לכתוב את הרשומות הפעם.

בתחילת המפגש הצטרף פיקסי רכוב על נץ (או אולי עיט? :p ), שסאראדומין שיחק. רצה לבדוק בילד שלו או משהו.
יצאנו מהמנהרה\מבוך\וואטאבר שהמנהיג היה בא, והתחילה דילמה- האם ללכת קודם למכור את כל הדברים ולחמש את עצמנו, או להרוג את כל הבאנדיט-ים שנשארו. לבסוף הוחלט שהיטרן (הדמות הקבועה של סאראדומין) תלך ביחד עם כל הציוד העודף (בעיקר כדי שסאראדומין לא ישחק שתי דמויות), ואנחנו נישאר כאן. לאחר וויכוח קצר האם להרוג אותם או לשלוט בהם ביד רמה, חשבנו (חשבתי, למעשה) על רעיון: הפיקסי ילך אל הבאנדיט-ים ויתחיל לשלוט בהם (עכשיו כשהמנהיג מת זה אמור להיות די פשוט), בזמן שאני והseeker של הקבוצה (נראה לי שזה חולה על דרקונים בפונדק, אבל אני לא בטוח) נתחבא, ואז נצא ונתחיל לשחוט אותם כשסאראדומין שולח אותם לקרב בטקטיקה מזעזעת, ואז נוכל למכור את כולם לעבדות בעיר הקרובה. סאראדומין הצליח תוך כדי שיחוד באוכל האיכותי שהוא סחב (איך פיקסי הצליח להרים מנות מזון לחודש בתיק גב שלו, את זה לא נדע לעולם), ואחרי 24 שעות מאז השלטון אני והסיקר יצאנו. התחיל קרב שלנו נגד 39 חפש"ים, שגזל המון המון מיניאטורות. הסיקר חיסל המונים מהם כל תור, ובתור סער הרגתי כמות מרשימה של חפשים בזכות הכוח היומי שלי שמאפשר לי לפסוע הרבה משבצות ולתקוף כל מי שעברתי לידו. קרב מגניב וקצר. קשרנו את כולם\השתמשנו באזיקים שהיו בשפע במחנה, והובלנו את כולם אל העיר אוריק, שם מכרנו את כולם לעבדות, וגם את כל האבני חן\ציורים\שטויות שהשגנו בדרך- וזה גזל כמות מזעזעת של זמן, כי נקסטורל החליט שאף אחד לא קונה במעל לרבע ממחיר השוק של הדברים וסאראדומין התווכח איתו על זה מלא מלא זמן. לבסוף ניסינו למכור חצים איכותיים שהשגנו איכשהו, ובגלל שזה נגרר חצי שעה (שבמהלכה לא עשיתי הרבה חוץ מלבהות בסאראדומין ובסיקר מתווכחים עם נקסטורל), נקסטורל נתן לי לשחק את המלך-מכשף (כן, הסולו המטורף דרגה 27) של העיר כשדנים על המחיר. בסוף הצלחתי להשיג מחיר מצחיק בשביל כולם בתמורה למקומות חינם לצפייה בארנה, שזה היה עסק מאוד משתלם לעיר ומשתלם למדי לקבוצה.

אחרי זה נשאר ממש מעט זמן למפגש, אז החלטנו לעשות קרב PvP קצר ביני לבין הסיקר והיטרן. אחרי שפספסתי עם שני הכוחות הכי חזקים שלי (וגם אותי פספסו מלא בזכות ההגנות המטורפות של הנזיר), הורדתי את הסיקר ל11 נק"פ ואת היטרן לשלושים ומשהו נק"פ, ואז הם ניצחו אותי. בדיעבד יש שתי סיבות שהפסדתי- לא ידעתי שיש נקודות פעולה עד תור אחד לפני שהפסדתי, כשהסיקר השתמש עלי בכוחות הכי חזקים שלו לפני שהוא מת, ושכחתי לבחור כוח דרגה 5 שהיה הורג את הסיקר כמה תורות לפני זה. סער יותר טוב ממגונן ורכז בקרבות כאלה, פייס איט.
אחרי זה התחלנו את דגל המוות- תחרות בסגנון תפוס את הדגל בארנה, רק עם מלכודות ונשקים. לא הספקנו להתחיל, אבל הרעיון מגניב.
 
תודה לגאלאן, ועכשיו נתחיל לכתוב את הקטע המלא (!)

בלי גינונים מיותרים, קבלו את סיום ההרפתקה של השודדים, מפגש קראנצ'י ופלאפי באותה מידה :)

פרק ח' רשומות את'אס, חמישי ה6/12, 17:00 עד 19:30

היטרן, גאלאן ומוראד יוצאים מחדרו של אודריק ומחפשים דברים נוספים במבוך הסודי שמצאו. הם מוצאים יציאה סודית ומחליטים לצאת דרכה.
עיט דגים מעופף מעליהם (די מוזר) ונוחת לבסוף על ראשו של היטרן. היטרן לא מגיב כלל, כנראה לא הרגיש זאת אפילו. "מי אתה?" שואל מוראד את עיט הדגים שהתחיל לדבר, ומתוך נוצותיו יוצא פיקסי, בשם קירבי ( :D ) הם מגלים שהוא היה מורהו של היטרן, כושף-להב שמשתמש בכוחות הטבע ולא בכוח מאגי. יחדיו הם מחליטים על תוכנית- היטרן יוצא עם כל האוצר לעבר העיר הקרובה ביותר URIK בעוד הפיקסי הולך לעבר הבאנדיטים שנותרו, ששמעו שמנהיגם מת והתחילו לייבב. מוראד וגאלאן נחים במשך 4 ימים בעוד הפיקסי משחד את השודדים הבכיינים בחטיפי בריאות אלפיים\ וואטאבר שהוא הוציא מתיקו (נראה לי שהתיק הזה הוא בעצם מימד אחר, כמו פוקדורים והטארדיס) הוא מתחיל לאמן אותם בטענה ששלושה הרפתקנים הרגו את המנהיג שלהם והוא רוצה לעזור להם להתחזק. במהלך הלילה השלישי גאלאן ומוראד מתפרצים על השודדים המסכנים שנשלחים על ידי הפיקסי לקרב בטקטיקה ממש גרועה, או טובה, תלוי מאיזה צד אתם. לאחר קרב מגניב בו אני הייתי צופה מהצד שרק אמר מי מעולף ומי בהכרה אחרי ההתקפות (סוד לא סודי בעליל- כולם חפ"שים) המדהימות של מוראד וגאלאן. גאלאן הוקף ונמצא במרכז מעגל ברדיוס משבצת וחצי, הוא קופץ באוויר ומתחיל להסתובב, יוצר את האותיות "נ", "ג", "ה", ו-"פ" בשפת סימנים והופך לסביבון. הוא מסתחרר בין אויביו ומעלף את כולם. מוראד יורה את חיציו הבוערים על השודדים, מפוצץ אותם בקלות.
לאחר סיום הקרב, הפיקסי קופץ על גאלאן ונותן לו אגרוף, זאת כיוון שהבנדיטים שעולפו בסיבוב הקודם עדיין בהכרה, אך לא יכולים לעשות כלום. כאשר אחרוני הבנדיטים מאבדים את הכרתם, מוראד גאלאן וקירבי לקחו אזיקים שמצאו (חלק ורודים מחדרו של מפקד השודדים) ואזקו את כל הבנדיטים, קשרו אותם וסחבו אותם בשיירה עד לURIK שם מכרו את כולם לעבדות. בדרך הם פגשו את היטרן ושם הם מכרו גם את הרוב בPSI-BUY (נשמע יותר טוב מניורון-באי) ומכרו חצים למלך המכשף בתמורה למחיר מצחיק ומקומות VIP לזירה. הם הלכו לזירה ושם שמעו על משחק דגל המוות ורצו להשתתף, אך לפני זה עשו קרב בינם לבין עצמם בזירה וגאלאן הפסיד. הם קיבלו גם מלאן כסף במשך המפגש.


מה יקרה? מי ינצח בדגל המוות? איך הנזיר יתמודד עם ההשפלה? מה עם הפיקסי? כל זה ועוד בפרק הבא של קבוצתי היקרה, השמש השחירה פתאום !!!

OUT
והמפגש הבא יהיה מפגש מיוחד של חנוכה- משתיים וחצי בצהריים עד 19:30 בערב :)

מי שרוצה- דגל המוות (קובץ הוורד הכולל את החוקים, התפקידים והמלכודות\ סכנות מלאכותיות שניתן ליצור)צפייה בקובץ מצורף דגל המוות.docx
 
טוב, אחרי אי הבנות רבות הגיע הזמן לכתוב את שני הפרקים הקודמים.

קרב הזירה- מפגש מיוחד!
פרק ט' רשומות את'אס, יום שלישי ה11/12, 15:00 עד 19:00
מוראד, היטרן, גאלאן וקירבי הפיקסי הלכו לזירה, להשתתף במשחק החדש- דגל המוות!.
האלפית הנוכלת, המינוטאור הסייר הדו להבי והגוליית'ית הלוחמת- היריבים- חילקו ביניהם תפקידים: נוסטרון (המינוטאור) הוא החלוץ, האלפית היא החבלנית והגוליית'ית היא השומרת.
גיבורינו יצרו טבעת של שיחי קוצי פגיון מסביב לדגל, משטח סלע חלק הורכב ממול לדגל, מאפשר לאויבים לעבור רק משני צדדיו, על צד אחד שמר קירבי, מוכן לחתוך חבלים שיפילו את הסלעים שעל לוח האבן הקטן שהם מחזיקים. מוראד בצד השני. גופה אחת הונחה במרכז הזירה, קרוב לגופה שהיריבים שלהם הניחו.
יריבהם גם הניחו מספר שקיקים ברחבי הזירה.

הקרב התחיל והינשודוס הפראי נכנס לזירה, תוקף כל יצור שהוא רואה.
גאלאן הולך במהירות לעבר צד היריב, בעוד נוסטורן מסתער לעבר מוראד.
קירבי עוזב את מקומו ומדבר עם הינשודוב, גורם לו לתקוף אך ורק את היריבים.
האלפית נאחזת על ידי הינשודוב, והגופה הקרובה אליה מתעוררת לחיים, אוחזת בה גם. לבסוף, האלפית מתה, נאכלת על ידי הינשודוב.
מוראד יורה חיצים על נוסטורן, אך המינוטאור מצליח להגיע אליו כל פעם מחדש. המצב ניצל על ידי קירבי, שמשתגר אל נוסטורן ומעסיק אותו בעוד מוראד נסוג.
גאלאן מצליח לבסוף לזנק מעל ראשה של הגוליית'ית, תופס את הדלת ובורח. מצליח להרוג אותה.
נוסטורן כמעט הגיע אל הדגל, אך גאלאן חוצה את קו החצי ראשון, ומנצח!

הקבוצה זוכה ב7000 מ"ז o_O

לאחר הקרב והתשלום, הקבוצה פוגשת את נוסטורן מחוץ לזירה. הוא מודה להם על השתתפותם בשחרורו (הם לא הרגו אותו, הוא שוחרר) ובתגובה גאלאן וקירבי הורגים אותו. o_O


פרק h' רשומות את'אס, יום שלישי ה11/12, 17:00 עד 20:00
קירבי מתקן את היטרן או משהו והולך לדרכו, היטרן ומוראד שומעים שצבא URIK מחליט לתקוף את טיר. הם יוצאים למסע כדי להזהיר את טיר.
בדרך לטאת ענק בעלת קשקשים חרוכים האוחזת בפיה את ידידם משכבר הימים- סית'יס.
סית'יס מצליח להדחק מחוץ ללועה של הלטאה ולא שם לב אל היטרן ומוראד שמתחילים לתקוף אותה.
היטרן אינו מצליח להרחיק את הלטאה ממוראד הנפגע. וכאשר מוראד יורה עליה את מכת המוות הלטאה מתחפרת באדמה ומגיחה לצידו, הורגת אותו.

במפגש הבא- דמותו החדשה של מוראד מגיחה!
 
כיוון שהיטרן אינו השתתף בדגל המוות, איני עושה את נקודת מבטו שם. במקום זאת, אני עושה את
פרק י', רשומות את'אס, יום שלישי ה11/12, נקודת מבטו של היטרן
היטרן היה "שבור", דפקטי, או איך שלא תקראו לזה. קירבי, אחד מאלו שבנו את היטרן, גילה בעיה בפסיכיקה של היטרן ותיקן אותה. לאחר דגל-המוות, היטרן ומוראד אספו שמועות בעיר. היטרן שמע על גיוס המוני לצבא, כיוון שאוריק הולכת לתקוף את טיר. היטרן ומוראד תכננו תוכנית טובה, איך להגיע לטיר ולהזהיר אותם: כיוון שהיטרן הוא מחושל-קרב, הוא אינו צריך לישון. מוראד לעומת זאת, צריך לישון. מוראד לא יישן כל הדרך, עד לטיר. (חוק השלושה, אדם יכול לשרוד 3 שבועות ללא מזון, 3 ימים ללא מים, 3 דקות ללא חמצן או 3 ימים ללא שינה) הדרך תיקח להם יומיים וחצי ללא הפסקות בכלל. הם עברו חצי יום, ולטאת ענק קפצה עליהם מהחול. היא החזיקה את סית'יס רגדאר, ידידם מהעבר. הם חילצו אותו, והרגו את המפלצת, אך במחיר חייב של מוראד. לפתע, משהו התעורר בהיטרן. ישות אסטרלית, שהייתה כלואה בו כ-50 שנה, התעוררה, וניסתה להשתחרר. היטרן נאבק בה, מבלי לדעת למה, אך הכוח שלו לא עמד בפני הכוח האסטרלי של הישות. הישות השתלטה על גופו של היטרן לגמרי: היא השמידה את כל החלקים הפנימיים הכוללים את המנוע, המנגנונים וכו'. היא השאירה רק את החלקים החיצוניים. הישות נראית כדמוי-אנוש לבן לגמרי, זוהר קצת, עם עין כחולה (הקריסטל הפיסיוני של היטרן) ועין אחת אדומה (קריסטל תוספי הקסמה אנושיים), בשריון שעשוי מגופו של היטרן. כך היטרן הפך ממכונה יצירת כפיים לישות נצחית...
 
פרק יא' רשומות את'אס, יום חמישי ה3/1, 18:00 עד 20:00 בערך

היטרן וגאלאן הולכים בדרכם לטיר ונתקעים בחול טובעני, שניהם נחלצים ממנו בקלות וממשיכים בדרכם לטיר.
בשערי העיר הם פוגשים פראא התרגום שלי לwilden עם חרב מעוקלת ביד אחת וזאב לידו. הזאב נראה כמו הוורגים של ההוביט
הם שומעים בבארים, פאבים, טברנות ומסבאות אגדה על מקדש עתיק שהתגלה באמצע המדבר, מאחורי ההרים. על פי האגדה, במקדש נמצא נשק עוצמתי שבאמצעותו אפשר להשתלט על העולם.
תאבי כוח, הם מחליטים ללכת לחפש את המקדש מעבר להרים, במישורים הריקים empty plains-are you my mummy? .

במהלך הטיפוס, גאלאן בודק מה יש בהמשך באמצעות קפיצה לגובה ומגלה עצים! החבורה המדוכדכת, "כי בכל מקרה ידענו שיש שם עצים" ע"פ דבריו של היטרן, ממשיכה בטיפוס הקל יחסית ולבסוף, מגיעים לשטח מישורי פחות או יותר, ממנו מתפרצים שני כלבים שחורים בעלי עיניים אדומות כדם, סורראן בעל חנית ושני צבועי-רפאים.
לאחר זמן מה, בשוואקון הפראא הדרואיד, הצליח לגרום לשני הspirits הצבועים לתקוף את הסורראן.
הזאב של בשוואקון נלחם נגד כלב שחור שכל הזמן השתגר וכך גם גאלאן שהתקרב לעבר הסורראן ולעבר כלב.
היטרן בא לעזור לו לאחר שהצבוע הלך לאכול את הסורראן אתם לא רוצים לדעת איך spirit אוכל... שמת בינתיים מהתקפותיו של הת'רי קרין. שלקח בעלות על הקרביים של הסורראן, בעוד הצבוע אוכל את מפשעתו, יחד עם הקשקשים והכל. היטרן צועק שראש הסורראן שלו!

בפרק הבא, סיום הקרב,הגעתם של ידידינו למקדש, ועוד...

לא לשחקנים
במקדש נמצאים שלושה סלעים בצבעים שונים- אדום, ירוק ושחור. אלו הם סלעים שנחצבו לפני זמן רב, לפני תחילת העידן הירוק מכסו של מלך האלים, ובהם נכלאו שלושה אלים סוררים בשמות אֶבִיס, דָאיְסֶן, ו-זֶקְס- אלי הדם, החולי, והטירוף (בהתאמה). הסלעים שמורים ע"י אל מתים ומלכודות רבות, אותן יצטרכו החבורה לעבור. ואז, האלים ינסו לגרום להן לשחרר אותם.
 
חזרה
Top