• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

הפנינסולרים ותושבי האריכפלג-משחק המשך

הם מדינה. מורדים או לא מורדים, *עכשיו* הם מדינה. זה לא אומר שניתן להם להלחם במי שהם רוצים, צריך בהחלט להפסיק את המלחמה- אבל לתקוף אותם זה לא הדרך. בגלל שמטרת היור"ז היא למנוע מלחמות, לתקוף מדינות זה בהחלט מנוגד לערכי היור"ז. אם מישהו מבנינו פועל נגד מטרות היור"ז עכשיו, זה אתה.
 
א) והוו! עמוד 100! עכשיו אני יכול לנצח בלי נקיפות מצפון!
ב) אני אמרתי שלא אכפת לי אם משתמשים במשאבים של הירו"ז בשביל השלום, פשוט אסור להם לקבל מקום עד סוף המלחמה. מצידי תשחדו את מנהיגי המובלעת בחצי מתקציב היור"ז בשביל לסיים את המלחמה, אבל אני לא נותן לאומה שבמלחמה לחשוב שהיא יכולה להכנס ליור"ז ולהצביע על דברים.
 
ממש לא המורדים האלה שדם אורקים רב נשפך כדי לכבוש במלחמות את השטחים האלה שהם ברגע שמתחילם למרוד לא אכפת לכם אבל כשאני מנסה לעזור לאורקים שאנשיו נטבחים אתה קורא לי פושע?
 
דינרבלו אמר/ה:
ממש לא המורדים האלה שדם אורקים רב נשפך כדי לכבוש במלחמות את השטחים האלה שהם ברגע שמתחילם למרוד לא אכפת לכם אבל כשאני מנסה לעזור לאורקים שאנשיו נטבחים אתה קורא לי פושע?
כן

תגובה רצינית בהמשך, אין לי כוח לחשוב
 
עמוד מאה! achivment unlocked.
ברצינות, לא חשבתי שהמשחק שלי יגיע לכל כך הרבה עמודים.
בעד
צ'ו'צ'ולמאיה
דאחי
ננסים
נגד
אורקים
גמדים
דרו
מחכים שיצביעו רק: גובלינים. הקול של הגובלינים הוא שובר שוויון.


דינרבלו
למה אתה לא מגיב במאפיה?
אוקי. אתה כובש את הארץ הזו.
הם מודים בקרירות ועוזבים עם חרב יקרה.

כולם
[/spoiler]
הדאחי:
אם האורקים לא יחדלו להתקיף את אחינו, אומת הלומבארו החדשה, אנחנו נראה בזה פגיעה ישירה בדאחי ונפעל בהתאם. אנחנו לא נרתע מלצאת למלחמה.
[/spoiler]

דינרבלו,פלסמיד ועוג
היבשת היא לא אי.
הגמדים מאבדים קשר עם המבצר המעופף. כל טייסיו נעדרים. אורקים ראו אותו מופל. המובלעת מצליחה לשמור את האורקים מלהכריע אותה כליל בינתיים, אבל מצבה קשה מאוד ולא נראה שהיא תשרוד עוד הרבה.

עוג
עכשיו הבנתי את הטענות שלך לגבי בגידה.
אתה בונה עוד קומה במונמנט, זו של הננסים.
הסוכנים שלך משתלבים. בהחלט יש נוגים שנאמנים לך. אתם מגלים שהמובלעת מקבלת תרומות גדולות מאנשים פרטיים, רובם ננסים. זה הוא למעשה עורק החיים העיקרי שלהם. הם מחשיבים את זה כ"סיוע הומניטרי".

פלסמיד ועוג
הבהמות' והכוהנת מועברים לאורקים.

פלסמיד
אז אני מניח שבסיום התור הזה אתה פשוט... מנצח!

פלדריק
אני מניח שאתה התכוונת באולטימאטום למורדים הלומבארו. אני צודק? תזכור שכדי להבדיל מכנים את הלומבארו "חמושים".
המבצר המעופף של הגמדים מופל, ונלקחו בשבי שניים מטייסיו.
המובלעת על סף קריסה. היא לא תחזיק מעמד עוד הרבה. קווי האספקה של ה"סיוע ההומניטרי" לא עובדים באופן סדיר יותר.


גאלאן
אוקי. האשליינים שלך מגיעים אל הצי הלומבארי בהצלחה. אתם מתכננים אשלייה.
פלדריק לא מכיר יותר מדי שטחים. אתה מכיר את כל מה שהוא מכיר ועוד.
הבנתי את מה שאמרת.
אתם שוכרים את ההוביטים הפראיים כשכירי חרב. הם מבקשים תשלום בכסף וזכויות כרייה.

לעצמי
אם הדאחי תוקפים את האורקים גם הצ'וצ'ולמאיה מסכימים.
את שאר החלקים בפרוייקט של דינרבלו לחלק לכמה קטנים יותר, לכתוב בלעצמי הבאים.
הכדור היסודני של גאלאן:
"ז יש את כדור המראות היסודני שהופך את כיוון האנרגיה היסודנית (ושעבדתי עליו כבר חודשים בחיים האמיתיים). אני שם אותו בספינה, שכל סנטימטר מרובע בה מכיל מזמן יסודני מהסוג הטוב ביותר, כך שכאשר מפעילים אותם (ליסוד האש, כי הוא הכי הרסני) במקום לזמן מלאנתלפים יסודני אש, נוצר שער אל המקום ממנו מגיעים יסודני האש, ועוצמה יסודנית טהורה מגיעה אל העולם ומשמידה כל דבר בטווח של [הכנס מספר עצום עד גיחוך כאן]. לא רק שאמרת שזה עובד על בטוח, אני גם עבדתי על זה כמות עצומה של זמן. כל העניין עם המאק השני, שעבדתי עליו מזמן מזמן? הכל עובר לכאן. חצי מהמשאבים שלי במשחק מופנים ליצירת פצצת אטום לכל הפחות, שבמקום פיצוץ של שנייה תמשיך להזרים אנרגיה טהורה במשך שעות אם לא ימים. וכל זה במרחק שלוש מטר מהאי האורקי. "
אני רק אומר, לעומת פצצת אטום רגילה הדבר הזה ימשיך להזרים כוח טהור במשך המון המון זמן. ויש את האפשרות שהמוני יסודני אש יצאו מהשער, כי אנחנו לא באמת יודעים מה הולך במישור האש, חוץ מהעובדה שממנו מגיעים יסודני האש.
לכתוב בבאים אם צריך.

בלא עזרה המובלעת מתמוטטת.

תוכניות דינרבלו:
פסל הכניסה הוא בעצם 8 גולמי מתכת ענקיים שכל אחד הוא מלך גמדי אחר הם חלולים ואם אין אנשים הם מפיקים צליל אם יש אנשים אז זה נהפך למכונות מלחמה אמתניות מייבאים מתכת משובחת שצריכה להיות משולבת זהב 19 קראט פסלים אורקים מכנים את הסרטוטים וכל הסחורות האפשריות עוזרות המלכאה הפסל נבנה בידי פלוגת גלמים בעומק ההר

תור עבר.
~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~
תקשיבו, אני ציפיתי שיהיה כאן איזה מאבק אלים וקטלני, או משהוא כזה, אבל פלסמיד פשוט ניצח!
הוא השלים את בניית המונומנט שלו ראשון. ניצחון לגיטימי.
הוא אני מזמין אותו לשאת נאום על המשחק, שבו הוא יתייחס בין השאר לאיך נראה העולם בשלטון הדרו.
אני מצטער שזה נגמר ככה, בחטף, בדיוק כשדברים מותחים ומלחמה גדולה היו בפתח, אבל מה לעשות...
אני אכתוב בעצמי נאום סיום כל שהוא, כשאני אוכל.
לוק ת'ום
להתראות
היו שלום ותודה על הדגים!
 
ההודעות של מי? אתה מתכוון לנאומי הניצחון וזה? אני חושב שזה סוג של מסורת. אני לא יודע , כי לא ראית הרבה משחקים שנגמרים. בכל מקרה, אני בהחלט מתכוון לומר משהוא קטן. בכל זאת סיימתי עכשיו פרק בחיי שנמשך שנה וחצי :lol: .

אני מקווה שלא אכזבתי אתכם. דמיינתי סוף יותר... מותח.
 
אם המשחק נגמר, טוב, מזל טוב פלסמיד! מגיע לך!

וואו שאני קורא את ההודעות האחרונות, o_O , רציתם לקרוע אותי לגמרי

איזה מזל היה לי שדינרבלו גילה הכול, חשדתי, ופתאום דינרבלו מדבר על מלחמה, זה כנראה היה המזל הכי גדול במשחק הזה :D

אז תודה לכולכם על משחק מהנה, גם אם יחסית קצר מבחינתי

ולסיום: לארכיון!
 
out
שיר סיום:
in
כשרוב האנשים בעולם מדברים על שליטה עולמית, הם מדברים על שליטה בכול האדמות שבעולם. אבל שהדרו מדברים על שליטה עולמית, הם מתכוונים לשליטה בעולם עצמו- ובכול מה שיש בו. כול רגע, החל מהעלמות האנונקי, דרך הבגידה של בית אד׳ל הארור ועד להתעלות המלכה, כולם כיוונו לרגע הזה- שבו הדרו יעצבו מחדש את הבסיס של העולם, את הגורל שלו, ויהפכו אותו לשלהם.
עכשיו הדרו שולטים בעולם, ובכול דבר שיש בו. הם יודעים מה תעשה לפני שאתה תדע שאתה בכלל תעשה את זה, הם יכולים להזיז אומות שלמות כאילו הם היו כלי משחק, הם עכשיו אנונקי- אדונים. ועכשיו שהם שולטים בעולם, הם יכולים לעשות כרצונם- להביא עידן של שלום ושגשוג, או לצחוק בזמן שהגזעים הנחותים סובלים מהצרות הכי מקוריות שהדרו יכולים להביא. והדרו בחרו בשגשוג, עכשיו שהם אלים, הם יקחו את האתגר וינסו למצוא עולמות אחרים, ולהשתלט גם עליהם- אבל כול דבר בתורו. עכשיו הם יכולים להנות מתענוגות הגן עדן שהם יצרו לעצמם.
Out
זהו, סימנו את המשחק! עד ללקראת הסוף, אני הייתי בטוח שפלדריק יהיה זה שינצח, אחרי הכול, הוא מוליד הז׳אנר. אבל בסופו של דבר הטריקים הפוליטיים שלו הם מה שעיכבו אותו, בזמן שאני מיהרתי בבנית רשת הגורלות. אבל זה היה משחק טוב, חלק מחיי במשך שנה וחצי, משחק שחיי במשך 100 עמודים (106 אם סופרים גם את הפנינסולרים המקורי). אז הייתי רוצה להגיד תודות לכמה אנשים:
1) 2much a.k.a mfnf. אתה הקמת את המשחק הנפלא הזה, ולמרות כול הצלחת להגיע לסוף המריר-מתוק (המטבח הדרואי מתמחה בטעמים מעורבבים) אתה יצרת משחק שעובר על כול סטריוטיפ בפנטזיה הקלסית. אתה החיית את ז׳אנר משחקי הניהול בפורום, ועל זה, אני מצדיע לך.
2) פלדריק- אב הז׳אנר. אתה היית ״האויב הכי טוב״. אתה אחד השחקנים היחידים שלא עזבו או הוחלפו במהלך המשחק, ואתה השחקן שאני הימרתי שינצח. אם אתה לא היית כורת את הברית עם בית אדל, גורם למפלת הדרו ולזה שאני אגלה את קסם העיוות, יכול להיות שאני לא הייתי מנצח
3) גדילן קוץ רגל והעוג הברברי- השחקנים של האורקים. אני מודה לכם שהראתם לעולם שהדרו לא לבד, עזרתם לי במלחמות ובזמני שלום, והייתם בן הברית האמיתי היחיד שלי.
4) גאלאן- על זה שהיית הגזע שוחר השלום האמיתי היחיד. אם אתה לא היית המשחק היה פשוט כמה מלחמות עם הפסקות של שלום באמצע.
5) דינרבלו- כבר לא אכפת לי אם העתקת ממני את הרשת הטלפתית או חשבת על זה בעצמך, אתה הסרת מהדרו כול חשש מזה שיגלו את הרשת שלנו. אתה הייתה יריב ראוי ונתת אתגרים לא רעים
6) ג׳וקר וכול שאר השחקנים לזמן קצר- תודה על זה שעזרתם להשאיר את המשחק בחיים. אם לא אתם יכול היה להיות שהמשחק היה שוקע.
7) לעולם warhammer 40k, סדרת המשחקים jack & dexter, וכול שאר מקורות ההשראה שלי- על הרעיונות לדרו, קסם העיוות והרשת הטלפתית.
אז אני עכשיו מזמין אתכם, שחקנים, קוראים או אפילו 2much, לכתוב כאן את חוות הדעת שלכם מהמשחק, את התודות שאתם רוצים להגיד, או סתם תהיות ושאלות לשחקנים.

אז להתראות, תודה על הדגים, and all your base are belong to us
 
חזרה
Top