• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

הפנינסולרים ותושבי האריכפלג-משחק המשך

אני מניח שאפשר להימנע. אם כולם יצביעו/ימנעו, התוצאה שיש לה את מספר הקולות הגבוה ביותר תעבור. אם יהיה מספר קולות שווה, ההצעה לא תעבור.
אני מניח שדינרבלו ביור"ז. אני טועה? עד שיוכח אחרת הקול שלו נחשב.

קולות למעבר:

בעד
צ'ו'צ'ולמאיה
דאחי
ננסים
נגד
אורקים
גמדים

פלסמיד
יש חדשות מהרשת. הגמדים והאורקים כרתו ברית סודית שכוללת העברת ספינות אורקיות לגמדים, מעבר חופשי בין המדינות ושיפור יחיס הסחר. האורקים והגמדים כבר בשלום מלא.
מצויין. בסוף התור השלב יושלם. יש עוד משהו שצריך לעשות?
מספר תקריות ימיות קורות בין הגובלינים לצ'וצ'ולמאיה. נראה שיש הרוגים, אבל אי אפשר לקרוא לזה קרבות ממש. הצ'וצ'ולמאיה זועמים ומכינים את צבאם בהרכב מלא.

עוג
טוב.
אני חושש שכן, אתה תצטרך לסיים את המונמנט עם כל הגזעים. אבל בגלל שהמונמנט שלך גם כך די גדול, אני מרשה לך להשמיט גזע או שניים. לדוגמה, נראה לי הגיוני שהגובלינים לא יופיעו, או שיחלקו קומה עם מישהו. הם היריבים שלך כבר זמן רב.
סומ"ע: סוס מעופף. מעיין יצור ספק זוחלי ספק יונק שדומה לסוס מכונף עם קשקשים. פותח ע"י הדאחי בתקופת אנארווי, ואחרי המפלה שלהם עבר לשירות רוב צבאות העולם. אם אני לא טועה, רכשתם אותם מהדרו בעבר הרחוק.
אתם מקבלים מידע מהשטח שנתתם.
מה אתם בונים עכשיו?

כעת נכנס לפעולה האימון הרב של הצבא האורקי. הצבא מתארגן מחדש והודף את הבוזזים. כבשתם בחזרה את רוב מה שהם כבשו מכם, והקמתם חומה עם שטח הפקר. במקביל אתם מפנים אנשים מאזור המלחמה.
אתם שומעים בעזרת הריגול שלכם חלק מהמתקפות שהם מתכננים, ומסכלים אותן. אין לכם האזנות במשרדים של מקבלי ההחלטות הגדולים שלהם, אבל אתם מסוגלים לשמוע מה שקורה ליד אחת מהמפקדות שלהם, כך שאתם שומעים כשהם מוציאים את השיחה מהחדר. כנראה הם דנים בהאם רצוי לנסות להשיג תמיכה מהגובלינים, או לנסות להביא גייסות של בריגדות השחרור, בנוסף על המתנדבים הספורים שכבר נלחמים לצידם. חוץ מזה אתם שומעים בעיקר דברים שמעידים על הלך הרוח ברחוב, שהוא מלא תקווה ומצד שני מפוחד.

בקשר למרגלים שאתה מתכוון לשלוח למובלעת, למה שהם לא פשוט יהיה נוגים שנאמנים לך? בכל מקרה, אתם שולחים סוכנים כאלו. מעכשיו אתה יכול לתת להם משימות.

ו"הננסים בגדו בי"? זה לא קרה. פשוט האנשים רוצים לחקות אותם. זה כמו להגיד שאם צעירים בישראל רוצים לחקות את ארה"ב זה אומר שהיא בגדה בישראל.
אתם מתחילים למכור שבויי מלחמה כעבדים.

מספר תקריות ימיות קורות בין הגובלינים לצ'וצ'ולמאיה. נראה שיש הרוגים, אבל אי אפשר לקרוא לזה קרבות ממש. הצ'וצ'ולמאיה זועמים ומכינים את צבאם בהרכב מלא.

דינרבלו
1. אתה לא ביור"ז, נכון?
2. הצבא שלכם מכניע במהירות כמה שבטים, ואתם מצרפים אליכם את האזור הזה.
3. אתם ממשיכים לפנים הארץ בדרום החם. אתם מגלים ביצות נאלחות, הרים ומעיינות מלח בעיקר. עוד שבטים של הומי. בצפון אתם ממשיכים לחקור קצת לתוך ההרים. הכל טריטוריה ננסית.
4.טוב, אז תתחיל להרחיב את זה. תאר לי בפרטים את פסל הכניסה, כולל את הרחבה שבה הוא נמצא ואת החומרים המשובחים שמהם עושים אותו.
5. השליחים נעלבים סופית ועוזבים.
6.מספר תקריות ימיות קורות בין הגובלינים לצ'וצ'ולמאיה. נראה שיש הרוגים, אבל אי אפשר לקרוא לזה קרבות ממש. הצ'וצ'ולמאיה זועמים ומכינים את צבאם בהרכב מלא.

פלדריק
הפעם לא הולך למורדים הדאחי כל כך טוב. הצבא אורקי מתעשת, ותוקף אותם וכובש בחזרה את רוב מה שכבשתם בתקיפה הראשונית. הם בונים חומה עם חרכי ירי בכל מקום כזה, ומי שמתקרב אליה סופג מטח חצים. לעיתים יש להם מידע מקדים על המתקפות של המורדים, מה מדאיג. מתי הלוחמים של בריגדות השחרור נכנסים לתמונה?
הגמדים דוחים סופית את השליחים של הדאחי והצ'וצ'ולמאיה, והם עוזבים.
מבצר מעופף גדול מאוד ומאויש בגמדים תוקף את המובלעת. הוא מחולל הרס רב, ומתחוללים קרבות קשים בינו לבין אנשי המובלעת, שלא מוכנים למתקפה כזו.
מעט אחר כך, כוח תקיפה גדול פולש למובלעת. הם מבקיעים את ההגנות הראשוניות של המובלעת ומנהלים קרובת קשים מאוד נגד הלומבארו. המדינה הצעירה עומדת בקושי. במקביל מחוקק סט חוקים חדש, שנועד לקבל את פניו של מוסד העבדות המחודש. עכשיו כל שבוי מלחמה יכול להימכר כעבד לכל חייו. הריגת עבד כזה, לדוגמה, מחייבת קנס שגדול רק במעט מהמחיר שבו הוא נמכר.

אתם מעבירים הרבה מאוד "סיוע הומניטרי" למדינה החדשה, ולמרות זאת היא במצב נואש עכשיו.

דינרבלו ועוג
במאמצים משותפים אתם מצליחים לבנות גם מכונה מעופפת, מעיין דאון עמיד שעף בכוח קסמי רוח ויש לו תבונת גולם.
מבצר מעופף של הגמדים תוקף את המובלעת. הוא מחולל הרס רב, ומתחוללים קרבות קשים בינו לבין אנשי המובלעת, שלא מוכנים למתקפה כזו.
כוח תקיפה גדול פולש למובלעת. הם מבקיעים את ההגנות הראשוניות של המובלעת ומנהלים קרובת קשים מאוד נגד נוגים. המדינה החדשה עומדת בקושי.

כולם
אומת המובלעת:
"תוקף אותנו כוח של אורקים, שליחי האימפריה הדכאנית.אבל לא על זה אנחנו צועקים כאן, אלא על החבירה המקוממת של כוח גמדי מעופף איתם. אנחנו רואים בזה פעולה תוקפנית, ונוגדת את כל מה שמייצג היור"ז שבו אתם חברים. אנחנו קוראים לכם הגמדים לחדול מזה מיד."

גאלאן
קמה מדינה עצמאית במובלעת קטנה של מורדים מעם הלומבארו בתוך ארץ האורקים. עכשיו הם רוצים להצטרף ליור"ז.

נכון, אני זוכר את ה"מיני פצצת אטום" הזו. אני מצטער שזה ככה, אני פשוט לא מסוגל לזכור את כמות המידע שאני צריך לקלוט. אתה יכול להתנחם (אם זה מנחם במשהו) שלא רק לך זה קורה. זה אחד מהפגמים הקטלניים שדיברת עליהם פעם במשחק.
בינתיים אתה ממפה הכי מהר פה. גילית עוד אזור גדול.
גאלאן. הגבול שלך עם הדרו באמת מסתכם במושבה קטנה באמצע שום מקום.
מספר תקריות ימיות קורות בין הגובלינים לצ'וצ'ולמאיה. נראה שיש הרוגים, אבל אי אפשר לקרוא לזה קרבות ממש. הצ'וצ'ולמאיה זועמים ומכינים את צבאם בהרכב מלא.

לעצמי
את שאר החלקים בפרוייקט של דינרבלו לחלק לכמה קטנים יותר, לכתוב בלעצמי הבאים.
להכריע קרבות: כוח תקיפה אורקי ומבצר מעופף נגד מובלעת.
הכדור היסודני של גאלאן:
"ז יש את כדור המראות היסודני שהופך את כיוון האנרגיה היסודנית (ושעבדתי עליו כבר חודשים בחיים האמיתיים). אני שם אותו בספינה, שכל סנטימטר מרובע בה מכיל מזמן יסודני מהסוג הטוב ביותר, כך שכאשר מפעילים אותם (ליסוד האש, כי הוא הכי הרסני) במקום לזמן מלאנתלפים יסודני אש, נוצר שער אל המקום ממנו מגיעים יסודני האש, ועוצמה יסודנית טהורה מגיעה אל העולם ומשמידה כל דבר בטווח של [הכנס מספר עצום עד גיחוך כאן]. לא רק שאמרת שזה עובד על בטוח, אני גם עבדתי על זה כמות עצומה של זמן. כל העניין עם המאק השני, שעבדתי עליו מזמן מזמן? הכל עובר לכאן. חצי מהמשאבים שלי במשחק מופנים ליצירת פצצת אטום לכל הפחות, שבמקום פיצוץ של שנייה תמשיך להזרים אנרגיה טהורה במשך שעות אם לא ימים. וכל זה במרחק שלוש מטר מהאי האורקי. "
לכתוב בבאים אם צריך.

לסיים את התור.
 
2מאץ'
אתה לא קורא את ההודעות שבין שחקן לשחקן? כי החדשות האלה הם חדשות ישנות, ובכלל לא סודיות. העוג גילה לי אותם, והוא גם אמר לי שהתקריות הם שקר. ובתור השחקן עם רשת הריגול הכי טובה בעולם, אני צריך להיות מודאג מזה שאני מאבד את היתרון הזה. אבל אני לא מודאג, כי ברגע שאני מסיים את השלב השלישי אני מנצח. רק חבל שלא נגיע לעמוד 100
2מאץ' ועוג
אין בעיה. אני אגיד ל2מאץ' להעביר לך את בהמות', ואת הכוהנת גם.
כולם
אני בעד הקבלה של וגמדים, ונגד האומה, אם מישהו לא מבין.
 
טומאץ
1.אני לא רק עכשיו צירפו אותי.
2.מעולה מעבירים סיוע של רופאים מזון ולוחמים לשם.
3.משתלטים על ההרים והמעיינות ועל שבטי ההומי
4.פסל הכניסה הוא בעצם 8 גולמי מתכת ענקיים שכל אחד הוא מלך גמדי אחר הם חלולים ואם אין אנשים הם מפיקים צליל אם יש אנשים אז זה נהפך למכונות מלחמה אמתניות מייבאים מתכת משובחת שצריכה להיות משולבת זהב 19 קראט פסלים אורקים מכנים את הסרטוטים וכל הסחורות האפשריות עוזרות המלכאה הפסל נבנה בידי פלוגת גלמים בעומק ההר
5.נותנים להם מתנה חרב כהה עשויה זהב ועם יהלומים.
כולם
אני הזהרתי.אנחנו נפסיק אבל אני מודיע שאנחנו לא נמשיך לתקוף אם הם יפסיקו לתקוף את האורקים.
עוג וטומאץ
אם הם ימשיכו אני אניק לך גלמים מתאבדים אבל אני רוצה גם ממך שתתן לנו כלי נשק חזקים וחדשים.
 
פלסמיד- יש סיבה כשלהי שאתה נגד האומה?
בכל מקרה, דינרבלו- אני מבקש ממך להפסיק את התקיפה על האומה. אני באמת לא רואה איך תקיפה כזאת תעזור לך בלהתקבל ליור"ז אם לא התקבלת.

שוב, אני באמת לא מבין למה מי שהצביע נגד הצביע נגד.
טומאץ'
אני רק אומר, לעומת פצצת אטום רגילה הדבר הזה ימשיך להזרים כוח טהור במשך המון המון זמן. ויש את האפשרות שהמוני יסודני אש יצאו מהשער, כי אנחנו לא באמת יודעים מה הולך במישור האש, חוץ מהעובדה שממנו מגיעים יסודני האש.
אני תורם כמות גדולה של כסף (בכל זאת, מוכר המתכת מספר 1 במשחק. אני כמו בית האצולה של האריה מששאו"ק, ובהחלט יש לי מספיק כסף להביא) למובלעה, בצורה עקיפה- אני משלם בעזרת סוחרים פרטיים לאנשים פרטיים משם, שמביאים את זה לשלטון או וואטאבר. אני ממשיך לאמן חיילים, בעיקר מזמנים (וכמובן מגדיל את כמות מכשירי הזימון לכל המזמנים האלו), ולא מסתירים את זה- אנחנו טוענים ששבטי ההוביטים הפראים שחיים בהר מתחילים לפשוט, ואנחנו מנסים לעצור אותם.
בגלל שהמשפט הקודם הביא לי רעיון, אני מנסה לתקשר עם מנהיגי שבטים של הוביטים פראים שחיים בהר (בעזרת אשליות במקום שליחים, כדי שאי אפשר יהיה להרוג אף אחד. ההוביטים יודעים בקלות שמדובר באשליות, כי הם הוביטים, ולכן אין סיבה שהם יהיו אלימים או משהו). אני מציע להם ברית- הם יעזרו לנו במאבקים, ויקבלו בתמורה כוח\כסף\מתכת\מה שהם לא רוצים מאיתנו.
אני ממשיך לחקור בשיטה שציינתי. כמות המזמנים החדשה מאפשר לי לשלוח טיפה יותר אנשים לחקור. אני מזכיר לך להוסיף את השטחים שפלדריק מכיר.
פלדריק
"הצ'וצ'ולמאיה זועמים ומכינים את צבאם בהרכב מלא"
אתה בטוח שזה כלום? זה לא נשמע כמו כלום.. בכל מקרה, הצבא ההוביטי מוכן לחלוטין לתקיפה. ואם הדרו יתקפו אותי, הם מוזמנים להרוג את 20 ההוביטים שחיים באמצע חור ונמצאים שם רק כי לא היה לי שום דבר לעשות במשך כמה תורות. שיטת הלחימה שלהם כזאת שהם יפגעו גם בהומים שחיים שם, וסתם יפתחו חזית עם גזע דב"ש, ואני בהחלט לא מתנגד לזה. נחכה שהמובלעה תהיה חלק מהיור"ז?
 
טומאץ'
לא הבנת, ההוביטים בגדו בי בגלל שדינרבלו סיפר לי על המלחמה, הוא אמר לי שיש לו את פלדריק וגאלאן בצד שלו והם מציעים לו את כול הצבא שלהם ומלא משאבים בעד שהוא יעזור להם במלחמה, לכן כול הוויתורים שלי, אז זה נחשב מבחינתי שהם בגדו (כי לא הייתי איתם בסכסוך עד עכשיו, בכלל)
אני משמיט מהמונומנט את הגובלינים, ובשביל ההוביטים אני יוצר קומה קטנה בה אני מציג את המכונות שהם נתנו לי בשביל להחליף את העבדים, זה ייקח לי קצת זמן, ואני חושב שסיימתי את כול הגזעים, חוץ משניים- הגובלינים והצ'וצ'ומאליה (בני בריתם משכבר הימים)
אוקיי, לדינרבלו יש סומ"ע? אם לא אני אביא לו
יש לי נוגים שנאמנים לי? טוב נו, בינתיים המשימה שלהם היא להשתלב באנשים, ליצור קשרים, ולנסות להבין את הלך הרוח, ואם יש שם גזע אחר- גם למצוא אותו

דינרבלו ופלסמיד
טוב, אם הבנתי נכון (מדינרבלו), אתם לא בברית שניכם, ובגלל שנראה ששניכם תעזרו לי כשיתקפו אותי, אני חושב שכדאי לגשר בניכם, אין סיבה שלא תסחרו בניכם, וזה נראה לי יעזור לשני הצדדים, כי הרי לאף אחד מכם אין סיבה לכעוס על האומה השנייה
בתוך המשחק אני פשוט כינסתי 2 שגרירים אצלי, אחד מכול אומה
 
אוקיי, זה הגיוני. אבל נניח והשמדתם היא בלתי אפשרית- אתה מעדיף להלחם איתם, לכבוש אותם ולבצע רצח המונים (כי הם בהחלט לא יכנעו בקרוב), או לנסות לעצור את שפיכות הדמים? אני בטוח שגם בשבילך המצב לא אידיאלי.
 
כול עוד הם לא ביור"ז ונחשבים (מבחינתי) כסתם איזה קבוצה של מורדים שהצליחו לכבוש שטח רחב אז המחשבה עליהם היא אחרת, אני לא חושב שבזמן כה קצר הם העבירו לשם מספיק אנשים ובנו שם תשתיות כך שהם "מדינה לא רשמית"

במידה והם יוכרזו כחברים ביור"ז נשקול את צעדינו מחדש
 
עוג+פליסמד
כרגע אני מחזיק חצי מהיבשת באצבע הקטנה שלי.אני עושה דברים בצד השני כרגע אני משתלט על האיזור נוכל לבצר אותו בעזרת כוח עבודה זול ולהכין שם מבצר אחרון לכל מקרה.
 
דינרבלו ופלסמיד
זה עדיין לא אומר שכול האי שלך...

דינרבלו
בגלל שעכשיו אנחנו הממלכה האורק-גמדית אז אני מניח שאנחנו כובשים את האזור ביחד עם הצבאות, למרות שאתה מקבל אותו בסופו של דברף כי זה אותו צבא, אבל שטח שלך. נכון?
 
אני מצביע בעד,אני מאמין שזה אומר שיש רוב.עוג,עכשיו אפשר לעצור סוף סוף את שפיכות הדמים הזאת?היא לא מועילה לאף אחד.היא רק תרתיח עוד יותר את הלומבארו.

טומאץ'-
הדאחי מכריזים על אולטימטום-מלחמה תוך 24 שעות אם לא תיפסק המתקפה על המורדים.אם היא לא נפסקת באותו הרגע,הצבא שלהם,שמאורגן באופן מושלם ומוכן למתקפה הזו כבר כמעט שנה,מתקיף בהפתעה את הקווים האורקיים הדקים והקשים להגנה.ההפתעה של האורקים,שעד עכשיו נלחמו רק בפליטים מדוללים,כשהם נלחמים בצבא של אומת דב"ש בגודל אומת שחקן,אמורה להיות עצומה.במקביל הצ'וצ'למאיה יפתחו במתקפה מקיפה בכל הכוח לכיוון צפון-האזור הפחות חשוב באי כביכול,שמין הסתם יש בו פחות כוחות.הם יתקיפו במהירות ובעוצמה,וישחררו כמה שיותר ערים ועיירות,יעבירו אותן לשלטון לומבארי.תוך כדי,המיליציות החמושות של הצפון יפתחו במבצע של פגיעה בבסיסים ודרכי קשר,ובכך יגרמו לבלבול בפיקוד האורקי,לכך שחלק מהכוחות לא ישמעו על המתקפה בזמן,או ישלחו לכיוון הלא נכון,או לא יחזיקו מספיק תחמושת או אוכל בשביל לצאת באופן מיידי.בזמן הזה הצבא הצ'וצ'למאי המאומן היטב יתקדם במהירות,יפתיע את האויב ממרחק אם הארטילריה המהירה שלו,כשספינות הצי הצ'וצ'למאי מגבות אותו מהחוף[רוב הכוח הימי האורקי נימצא,מין הסתם,בחוף הדרומי,היכן שיש נמלים רבים והיכן שהוא שומר על הקשר אם הקולוניות] בעזרת התותחים היסודניים המתקדמים שלהן,וקבוצות הגרילה,אחרי שסיימו לשבש את הקשר,יתקפו בעצמן וישתלטו על עיירות בעורף האויב,מאגפות אותו ומאלצות אותו להתפצל.
הצבא גם ישתלט על הנמלים מהיבשה,ובכך ישיג לעצמו כמות גדולה של ספינות.חלק מהספינות האורקיות מין הסתם ימלטו,אבל זו עדיין מכה קשה לאויב ובוסט רציני לצי הצ'וצ'לאמי.

מה שיקרה משם הוא כזה-הצי הצ'וצ'למאיה יתגרה בצי האורקי בהמשך זריעת הרס בצפון.הצי האורקי יצא מהדרום לקדם את פניו.הננסים יצרו אשליה שתגרום לקומץ ספינות להראות כמו עיקר הצי,ובזמן שהאורקים ישלחו כוח גדול בשביל הקרב הימי הכי גדול בהיסטוריה[באמת לא היו עד עכשיו קרבות ימיים משמעותיים...]הצ'וצ'למאיה יעמידו פני מופתעים,האורקים יתקפו את הצי,ואז תתפוצץ הפצצה היסודנית של גארל.הכוח העיקרי של הצי האורקי ילך לעזאזל,והצ'וצ'למאיה ימשיכו לשלוט ביד רמה בצפון,כשהפיצוץ,שיראה היטב מהחוף,יטיל אימה בלבבות החיילים האורקיים שיברחו כל עוד נפשם בם[הם הרי לא יודעים שיש רק פצצה אחת כזו,והמוראל והמצב של הכוחות בצפון בקרשים גם ככה].

במקביל,ביבשה,הצבא הצ'וצ'למאי אמור להיתקל בדי מעט התנגדות-האורקים לא הכריזו עדיין על מלחמה כוללת ולא ארגנו כוחות בהיקף כזה,וגם כשהם יארגנו,הם יהיו כוחות שנאספו על המקום ולא שהתאמנו חודשים כמו הצ'וצ'למאיה.בני האיכרים של הצפון שישלחו לחזית יכתשו בידי הצבא הצ'וצ'למאי.רוב הכוחות המסודרים יהיו בהרים,שחוקים ועוסקים במלחמה בלומבארו,וקווי האספקה שלהם יתנתקו וילכו ככל שהצבא הצ'וצ'למאי יתקדם בכיבוש הצפון.אחרי התבוסה הימית,לצבא הצ'ו'צלאמי יהיה יתרון ימי.כידוע,"מעולם לא הובס עם ששלט בימים",הצ'וצ'למאיה יוכלו להעביר כוחות מחוף לחוף במהירות עצומה,לכתר את האויב,להשמיד את הערים שלו בארטילריה ימית ולתקוף אותו מהעורף.אני רוצה להזכיר שמעבר לכמה שהצבא האורקי חבוט וחבול,ופרוש כרגע על שלוש חזיתאות,גם בחזית הדאחי וגם בחזית הצפון הסביבה לא מקנה לו יתרונות של הגנה כמו שבדרך כלל מלחמה הגנתית מקנה-בצפון יש לומבארו בכל מקום,חלקם מתמרדים וחלקם סתם מדירים שינה מעיני החיילים מחשש שיתמרדו-בשתי החזיתאות יש לובמארו בכוח,שבוואדאי עורקים בקצב הולך ומתגבר ויוצרים פרנויה וחשש מבגידה-ובחזית הדאחי,אפילו האורקים שבשטחם נעשית הלחימה עוינים לחיילים שלפני רגע רצו לפנות אותם,בדיוק כמו שהמתנחלים עוינים לחיילי צה"ל.האוכלסוייה האזרחית שלמענה כביכול הם לוחמים שונאת את החיילים ורודפת אותם-בשתי החזיתאות,אפילו בלי המצב הכלכלי הקשה,השחיקה של הצבא והמוראל,והעובדה שהמתכת המועטה של האורקים הולכת ואוזלת,לחיילים פשוט אין רצון להלחם.

גאלאן-
אני יודע מה אני עושה,זו העמדת פנים.זה פשוט תירוץ שלנו לאמן את הצ'וצ'למאיה למלחמה.

בכל מקרה,תשלח את האשליינים שלך אל הצי הצ'וצ'למאי עכשיו יחד אם הפצצה.הקרב הסופי הולך ומתקרב.יש סיבוכים בתוכנית בגלל הגמדים,אבל לדעתי אפילו אם הגמדים נגדינו,האורקים פשוט הרסו את עצמם בשנתיים של לחימה.זה ידועה שאימפריות משעבדות לא יכולות לשאת לחימה מתמשכת,הלומבארו פשוט ימוטטו אותם מבפנים בזמן שהצבאות יכתשו אותם מבחוץ.
 
פלדריק
"בכל מקרה,תשלח את האשליינים שלך אל הצי הצ'וצ'למאי עכשיו יחד אם הפצצה"
מה?
הפצצה כבר נמצאת בנמל הבית של האורקים. בכל מקרה אני שולח אשליינים.

טומאץ'
אני שולח אשליינים אל הצי הצ'וצ'למאי..
 
דינרבלו ועוג
להגיד שהיבשת שלך זה טיפה מוגזם, אתה לא חושב? אבל עכשיו שהעיוות נשאר רק בשטח הדרו, והמלחמה נגמרה, אני חושב שאין סיבה שלא נוכל לחיות ביחד. זה לא שיש לי סיבה לתקוף אותך. (אתה תקפת אותי, זוכר?)
כולם
אני לא מקבל אותם מהסיבה הפשוטה שאי אפשר לקבל אומה במלחמה. החוקים לא השתנו. אפשר לעזור להם להפסיק להלחם בעזרת היור״ז, אבל אני לא אקבל אותם עד סוף המלחמה
 
חזרה
Top