• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

קבוצתי היקרה, השמש הצהיבה פתאום (מה' 4, השמש השחורה לשעבר)

דינרבלו אמר/ה:
(אתם יכולים לגייס שחקנים בפורום)[אהם אני אהם]
אם אתה רוצה לבוא פעם בשבוע לגבעתיים, אני לא חושב שנקסטורל יגיד לך לא :)
אותי גייסו מהפורום, למעשה.
 
גאלאן אתה מגזים, מפגש זה בערך 3 שעות, בדרך כלל פחות.
מעניינים יותר במובן פוליטיקה ותככים :twisted: וקרבות זירה מגניבים בטירוף...

ורוי- תודה, אני פשוט לא נותן להם לנוח אחרי כל קרב, הם לא מספיק עייפים בשביל זה.
 
פרק ד', רשומות את'אס, שישי ה5/10, 17:00 בערך -18:38
שלושה ימי מסע עוברים עד שהחבורה נכנסת לטיר. ביום השלישי הם פוגשים נווד, המבקש לישון במחנה. לאחר איומיו של סית'יס הנווד קורע את ברדסו ונותן לו אותו, כמחווה של רצון טוב. הנווד הולך לישון וגאלאן וסית'יס רוצחים אותו ואוכלים פולקע.
לבסוף הם מגיעים לעיר טיר, פורצים לבית ורוצחים את בעל הבית, משתלטים לו עליו. לאחר מנוחה הם הולכים לזירה הגדולה של טיר, "משחק חדש!" קורא הכרוז, "דגל המוות! הרשמו בהמוניכם!" הם מתעלמים ממנו וסוגרים שניים על שניים, נלחמים בזוג גלדיאטורים-מרצון ומנצחים.
הם הולכים לשוק, רואים באחת הסמטאות קטטה ומחכים, כאשר המנצח הורג את המפסידים הם מתנפלים עליו והורגים אותו בקלות, מוצאים על צווארו תליון מאבן שן, ולאחר סקירה מעמיקה הם מגלים שם גוש מתכת קטנטן מאיכות מושלמת. הם מנסים למכור את זה לאחד הסוחרים העניים ולא מרוצים מהמחיר, הם מאיימים עליו והוא מביא אותם למגדל הזהוב, בו הם פוגשים את המלך טית'יאן, מלך טיר החדשה, אשר קונה מהם את השרשרת ב500 מ"כ. הוא מספר להם על מחנה שודדים בעיר עתיקה מרחק 5 ימי רכיבה, "זה יהיה נחמד אם תעזרו" הוא אומר והם הולכים לשם, ולאחר 5 ימים הם מגיעים למקום ממנו הם ברחו...
 
למה לא? קניבליזם הוא מנצ׳קינזם ידוע שנועד להחליף את השימוש במנות מזון (שמבזבזות מ״ז, או יחידות ללחש ליצירת מזון ומשקה, וכול מנצ׳קין לא יבזבז את אלו בקלות), והם עשו את זה גם לפני זה אאז״נ

ממש מגניב, אני פשוט קורא שקט
 
עידו לא מפרט וגורם לי לצאת אפס מנצ׳קין. במשך עשר דקות שאלתי כמה אנחנו קרובים לאזור מתורבת, והיינו כל כך רחוקים שחשבתי שאין מצב שהוא לא עקב אחרינו. הא, והיה לי כוח התקלות מגניב ורציתי לבדוק עד כמה הוא יעיל
 
פרק ה', רשומות את'אס, חמישי ה6/11

גיבורינו חזרו לעיר העתיקה, אך השמירה מוכפלת. היטרן מצליח לטפס על החומה ומתקדם לעבר השער הראשי בעוד מוראד וסית'יס לא הצליחו להאחז בה ונפלו, מחכים להיטרן שיחזור וידווח. הם שומעים צחוק ו"לווילי יש חור בראש, חור בראש, חור בראש, לווילי יש חור בראש" וגם "אויב! אויב!" הם מתקרבים לשער.

בינתיים, בשער הראשי

היטרן מציץ מקצה השער אך 12 השומרים ששם תופסים אותו. שלושה מחושלי קרב, שני אלפים קשתים והשאר בני אנוש. שלושת מחושלי הקרב שמים לה להיטרן. הם רצים בצעקות "אויב אויב". אחד הקשתים האלפים יורה בקשתו אך מרוב לחץ הקשת שלו נשברת והחץ פוגע בשיערו של אחד בני האנוש- ווילי. זה יצר חור בשיער וכולם צוחקים עליו. היטרן גולש מהחומה ותוקף בעוצמה, חבורה שלמה של שומרים מתלמדים נופלים מתים. נותרו 4 שומרים ו2 קשתים. סית'יס ומוראד הצטרפו לקרב.

לאחר קרב קשה, נותרו רק 5 שומרים אך הקשתים שניהם ללא נשק ווילי מת.
 
אולדמן- זה היה כל הסשן כי נלחמנו קצת עם חרבות לארפ אחרי זה.

זהו הרגע שכולכם חיכיתם לו, המשך הקרב הקודם, התחלת קרב חדש וגם אתגר מיומנות על הדרך. (בנוסף לעדכון חשוב לחברי הקבוצה)

פרק ו', רשומות את'אס, חמישי ה22/11

תקציר הפרקים הקודמים: גיבורינו חזרו לעיר נימארור ההרוסה במטרה לחסל את הפושעים ששם. הם התחילו להלחם בשומרים שבשער הראשי, מי ינצח? מי יפסיד? הכל בפרק הזה...


הרונה שעל מצחו של היטרן זוהרת, והוא מניף את חרבו באופן טלקינטי, מחסל שני לוחמים משוריינים, מעלף בחורה ומפספס את ידידו סית'יס בעל שם החיבה שלא אכתוב כאן.
מוראד הקשת שולף חץ מהאוויר, עשוי מלהבות לוחשות, הוא מותח אותו על קשתו ומכוון. הוא משחרר את חץ האש שפוגע בבית החזה של אחת הקשתיות. הקשתית רועדת, הברדס נופל ממנה, מגלה אוזניים מחודדות, עיניים חסרות אישונים ושיער בלונדיני אסוף.

האלפית מנסה להשיב אש, שולפת כם היא חץ בוער מהאוויר אך הלהבות מהן עשוי חץ זה אינן כתומות ואדומות וצהובות, הן כחולות ותכולות, לבנות ואפורות. האלפית רועדת שוב, מאבדת את הריכוז, והרוח ממנה עשוי החץ מתפרעת לרגע קט, אבל זה כל מה שהיא הייתה צריכה. הקשת מתלקחת, והמיתר, והיד נאפפת להבות, וכך גם הגוף. כשהלהבות התכחולות מתפוגגות, נותרה רק ערימה של אפר. זה כל מה שנותר מהאלפית הפושעת.

הקשתית השנייה יורה גם היא, חץ ירוק, בעל ראש-חץ מעוגל, שגם הוא נשלף מן האוויר. החץ פוגע בכתפו של סית'יס, מעיף אותו לאחור. סית'יס מצליח להתאושש, מתקרב אל הקשתית וזורק עליה שוריקן, שוב בבית החזה. גם היא מאבדת שליטה, היטרן מתקרב גם הוא אך כוח בלתי נראה מעיף אותו ואת איש-החתול לאחור. גלימתה של הקשתית מתנחשלת סביבה, והיא עפה. ברגע זה של חוסר ריכוז, הרוח השתלטה עליה.

היטרן, מוראד וסית'יס קושרים את הפושעת שעילפו, מנסים לדלות ממנה מידע אך לפתע היטרן מרגיש במחסרו של משקל מסוים. פגיון המתכת שלו! היטרן בודק במהירות ואינו מוצא את הפגיון על חגורתו, הוא רואה לפתע את אחד הפושעים, הוא התחזה למת והצליח לגנוב את הפגיון ולברוח. הוא כבר רחוק.

גיבורינו מתחילים לרדוף אחר הגנב, הפושעת על גבו של היטרן, הם כמעט הצליחו לתפוס אותו אך מוראד נופל בזמן שהוא ניסה לטפס על קיר, סית'יס קצר נשימה ולבסוף גם מוראד, והיטרן סוחב את הנערה על הגב. הגנב הצליח להתחמק.

לאחר נסיון לדובב את הנערה (שהסתיים בכישלון כיוון שהנערה די טיפשה) מוראד נכנס לתוך מוחו, מרגיש משיכה ממולו, מהצפון. עכשיו הם יודעים איפה הם, מצפון לשער הראשי- השער הדרומי.
היטרן שוקע בsleep mode והנערה משתחררת מהחבלים שבהם היא הייתה קשורה. היא הולכת לכיוון אחד הביניינים, נכנסת אליו. "עקבו אחרי" היא אומרת ונעלמת בתוך הבניין.

אחרי חיפושים בבית ההרוס הם מצאו דלת סתרים אך לא הצליחו לפתוח אותה, הטיח שבקצה העליון שלה מקולף. ומוראד הבין מה צריך לעשות (אחרי רמז ממני)- זו דלת נופלת. הם נכנסו למסדרון, פנו שמאלה בפניה הראשונה, הגיעו לצומת וחזרו לאחור, המשיכו ישר במסדרון הראשון והגיעו עוד פעם לצומת, 4 כיוונים כמו הקודמת. הם הלכו ימינה והגיעו בסוף לחדר בו היו 3 סורראן (לטאישים) ועוג עם 3 סלעים לצידו. הקרב החל, לאחר כמה סיבובים מנהיג הסורראנים מת מחיצו של מוראד. "אלף רע הרג חרדון!" שאג העוג וזרק עליו סלע. הסורראן השני התקדם לעבר היטרן וניסה לדקור אותו בחניתו אך היטרן הצליח להתחמק.

מה יקרה? מי ינצח? מי יפסיד? מי ימות? מה האוצר? האם הם ימצאו את הגנב? כל זאת ופחות בפרק הבא של: קבוצתי היקרה, השמש השחירה פתאום !!!
 
סר- אני יכול לומר את זה כיוון שזה לא קשור לנושא...

עוד תגובות? מישהו?
forever-alone-face.png
 
חזרה
Top