• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מלחמה! המשחק נגמר, תודה רבה לכל המשתתפים

King Revange

פונדקאי ותיק
תלמדו מהבוס. אל תפתחו משחק קצר שמתארך כמו שלונג של פיל.

אחרי פאקינג 120 הודעות כנראה שהעץ הזה יהיה יותר ארוך ממה שחשבתי.
מרתוס אמר/ה:
סיכום של הדמויות:
ילואססיד (כהן קפא"פ)
http://pifro.com/pro/view.php?id=8378
גאלאן (מכשף, תותח זכוכית)
http://pifro.com/pro/view.php?id=8375

הרקע של ילואססיד וגאלאן:
נוראלאד וגאלאן, שני האחים האאסימרים-פחותים, נדדו ביחד בעולם במשך זמן רב וצברו עוצמה- נוראלאד פעל כדי לקדם את מטרותיו של אובאד היי בעולם, בעוד גאלאן החל להקים צבא מאמינים של אלי הטוב.עם הזמן הם פיתחו מוניטין, וכהן של אובהד היי ידע על פלישת הצבא האורקי לפני שהתרחשה וביקש מנוראלאד וגאלאן לבוא עם צבאם אל היער האלפי ולהגן עליו. אך הם איחרו, והגיעו לאחר שהאורקים כבר עזבו את המקום. ימים ספורים לאחר מכן, השניים הוזעקו ע"י עיר של האאסימרים לעזור במלחמה נגד האורקים- ובעקבות קשר הדם, וכן תחושת הכשלון להגן על היער האלפי הם לא היססו לעזור ויצאו מיד לדרך לעזור במלחמה

המלווים של גאלאן:
כהן רמה אחד (יש 20 מהם, ל4 יש שרביטי ריפוי) http://pifro.com/pro/view.php?id=8414
כהן רמה 2 (יש שניים כאלה) http://pifro.com/pro/view.php?id=8415
נוכל רמה 3 (יש אחד) http://pifro.com/pro/view.php?id=8416
קוסם רמה 6 (יש אחד) http://pifro.com/pro/view.php?id=8392


מרתוס:
שם: האנובר נסאו
גזע: בן אנוש
גיל:65
רקע: האנובר נולד למשפחת דוכסים של חבל ארץ קטן ופורה, בהיותו הבן הרביעי הוא היה בעל סיכויים מועטים בלבד לרשת את כס השליט, ועקב כך היה את החופש לעשות את מה שרצה-לצאת להרפתקאות, לנדוד בעולם ולראות את כולו (או לפחות, כמה שרק אפשר ממנו)
במשך מספר שנים הוא אכן הסתובב בעולם, מסתבך בהרפתקאות, נלחם במפלצות ומרוויח אוצרות (את חלקם הוא הביא לארץ מולדתו ולמשפחתו), ונהנה ככל האפשר.
למרבה הצער, קבוצת מורדים רצחה את משפחת הדוכס ותפסה שליטה על הדוכסות הקטנה והפוריה.
האנובר היה כבול לכבוד משפחתו ולנקמה, והוא גייס את כל הידידים שאסף בהרפתקאותיו, הרג את המורדים ותפס שליטה חזרה על הדוכסות.
כעת, בתור הנצר האחרון של המשפחה, האנובר היה חייב לקחת את מקומו בתור הדוכס.
במשך שנים רבות הוא ניהל את הדוכסות, דואג לה ככך שיכל.
אך לבסוף בניו גדלו, והבכור שבהם היה ראוי לרשת את מקומו בתור הדוכס,
והאנובר החליט לפרוש מעמדת הדוכס,
להותיר אותה לבנו הבכור,
לחבוש שוב את השריון והחרב הישנים ולצאת שוב,
למסע,
ולהרפתקה.

החרב-החרב אותה נושא האנובר היא אחת מנכסי משפחת נסאו, אולי הנכס העתיק ביותר.
כחלק מהטקס של הפיכת בן נסאו לדוכס, הדוכס החדש צריך לבצע את טקס חלוקת הדם (פרטים אצל המקצוע "אח הפלדה" של תור) עם הנשק הנבחר.
לאחר שהטקס נעשה, נוצר חיבור נפשי עמוק בין החרב לבין הדוכס החדש, החיבור הוא עמוק כל כך עד שכאשר הדוכס מת-חלק מרוחו נשארת בתוך הנשק, כבולה מרצון אל המישור הגשמי ואל החרב, אשר מסמלת את השלטון על הדוכסות ואת הנהגת המשפחה.
כך שכאשר האנובר הסכים להיות הדוכס-הוא למעשה הסכים להיקשר אל החרב, בדיוק כמו אבותיו, ולשרת את הדוכסים הבאים עד שהשושלת תישבר, הדוכסות תושמד או שאחרית הימים תגיע.
לפני שהאו נפרד מילדיו, בנו של האנובר עבר את טקס חלוקת הדם, כך שאם בנו ימות-האנובר ידע על כך מיד, ואם האנובר עצמו ימות-בנו יידע על כך מיד ויאלץ לצאת למסע בעקבות החרב.

תמונה של האנובר נאסו.
89192403.jpg


מקצוע: להב-מלחמה 6, אח הפלדה 2.

נטייה-תוהו טוב.

תכונות:
כוח:20 (+5)
חוסן: 16 (+3)
זריזות: 14 (+2)
תבונה: 10 (+0)
חוכמה:12 (+1)
כריזמה:8 (-1)

נק"פ: (12*6)+(10*2)+(3*8)=116

תה"ב:+8\+3
תה"מ (תוסף התקפה מעשי):+15\+10
נזק:3ק6 (חרב אדירה+נשק עילוי של אח הפלדה)+4(התמחות בנשק)+5(כוח)+1ק6(ברק)+1(הקסמה)=4ק6 +10 לכל מי שלא עמיד לחשמל.

דרג"ש:10+2+8=20 (22 נגד התקפות לטווח רחוק)

יוזמה:4+2=+6

הצלות:
קשיחות:6+3+2=11
רצון:2+2+1+2=7
תגובה:2+2+2+2=8

מיומנויות:
נקודות מיומנות-(4+0)*4+4+(4+1)*5+ (2+1)*2=51
מלאכה(ייצור נשקים):8+0=8
דיפלומטיה:11-1=10
איום:5-1=4
ידע(מקומי):5+0=5
ידע(היסטוריה)5+0=5
לוליינות:2+5=7 (לא כולל מתאמי שריון)
שחייה:5+5=10 (לא כולל מתאמי שריון)
טיפוס:5+5=10 (לא כולל מתאמי שריון)
קפיצה:5+5=10 (לא כולל מתאמי שריון)
שפות:3 (מדוברת, אלפית, גמדית, אורקית)

כשרונות:3(כל 3 דרגות כולל דרגה ראשונה)+1(בן אנוש)+1(כישרון נוסף)=5
יוזמה משופרת, מיקוד בנשק(חרב אדירה), התמחות בנשק (חרב אדירה),רצון ברזל, תגובות בזק.

יכולות מיוחדות:
נשק ידיד, לא נפרדים, עילוי נשק (שלב ראשון),חמיקה מופלאה, תרגילי קרב, חמיקה מופלאה משופרת.

תרגילי קרב:
תרגילים דרגה 1-
רוח פלדה (תקיפת שני יצורים שונים עם תוסף התקפה מלא בתור פעולה רגילה), מכה קשוחה (+4 להתקפה, -4 לדרג"ש נגד כל האויבים מלבד זה שהותקף.)
תרגילים דרגה 2-
התקפת זאב (אתה מבצע התקפת קפא"פ בודדת, שזוכה לתוספת של +4 להתקפה ו2ק6 לנזק. לאחר מכן אתה סובל ממחסר -4 לדרג"ש שלך עד לתחילת תורך הבא, פעולה רגילה)
קיר של להבים (אתה ראשי להפעיל תרגיל זה לאחר שאויב תוקף אותך, בטווח או בקפא"פ- גלגל התקפה עם כל נשק שאתה אוחז בידך, והשתמש בתוצאת ההתקפה או בדרג"ש שלך כדירוג שריון עבור אותה התקפה. אתה יכול להפעיל תרגיל זה לאחר שאתה יודע מהי תוצאת ההתקפה של היריב. אתה לא יכול להפעיל תרגיל זה אם אתה נטוע במקומך-לא קורה בזכות יכולת החמיקה המופלאה של להב-המלחמה)
תרגילים דרגה 3-
מרסק גולגלות (כחלק מתרגיל זה אתה מבצע התקפת קפא"פ הגורמת עוד 4ק6 נזק. במידה והיצור הנפגע נכשל בהצלת קשיחות(ד"ק 13+ מתאם הכוח שלך), הגולגולת שלו נסדקת והוא פגיע במיוחד לפגיעות חמורות- כל הגלגולים לוידוא פגיעה חמורה נהנים מתוסף +10. הצלה מוצלחת לא נוגדת את הנזק הנוסף. השפעה זו נמשכת עד שהמטרה חוזרת לנק"פ המלא שלה, על ידי ריפוי טבעי או קסום. יצורים החסינים לפגיעות חמורות אינם מושפעים מההשפעה המיוחדת אך סופגים נזק נוסף כרגיל.)
זעם דרקון האבן (פעולה רגילה, התקפה יחידה שבהצלחה גורמת עוד 4ק6 נזק)

עמדות ידועות:
עמדת זעם: +1ק6 נזק, -2 דרג"ש. לרוב נמצא בעמדה הזאת.
פלדה מוחלטת:+2 לדרג"ש בכל תור בו אני זז יותר מ3 מטר. משומש בקרבות עם יצורים מועטים.

ציוד:
שריון לוחות מלא מיתריל (10,500), קריסטל פחות של הגנה מחצים (500), חרב אדירה+1 מחשמל. (8,350), קריסטל אור פחות (400), אדרת התנגדות +2 (4000), (Rod of Extend (3000
נשאר 250.
הכל מוכן.

OUT
דיבורים של off game רק בOUT, לא אכפת לי מה אנשים אחרים מאפשרים. אני רוצה להיות מסוגל לקרוא את ההודעות שלכם בבהירות. אבל מצד שני אתם שחקנים תותחים ואני מכיר אתכם מספיק זמן כדי לומר שתעשו מה שאני מבקש. סליחה על הבוטות.

דיבורים של גלגולי קוביות וכן הלאה גם כן באאוט. אם... אם תדיחו... אם תדיחו אותי... אם נוסיף META ["...אני אתאבד", במבטא אתיופי]. בקיצור כל מה שהוא לא הדמות בOUT. כל מה שהוא כן הדמות נמצא בIN.

ועכשיו לחוק המגניבות: בכל היתקלות וקטע מעבר אני אבחר את השחקן ששיחק הכי חכם עם הדמות שלו ועשה הכי הרבה רעש/עבודה. הוא יקבל כוכב. מי שיאסוף הכי הרבה כוכבים ינצח ויזכה בפרס סודי: ששש! בהצלחה לנו.

IN
אתם יוצאים החוצה מהעיר. מן הסתם דרך דלת צדדית. אתם עוברים את האזורים החשופים יותר, ולאט לאט שומעים נהמות של אורקים וטרולים ענקיים. אתם לא רואים שהם ענקיים, אתם שומעים את הרעש. סירחון גופות ועשן מדורות אופף אתכם עד מהרה.

אתם מצליחים לפרוץ בריצה דרך איזה שדה שכוח אל, ולמזלכם אין אויב במרחק קילומטרים.

לפתע פתאום, האדמה... שואגת... ומשהו מתרומם למולכם! זה טרול הרים, ונראה שהוא רעב!

OUT
יוזמה!

פה זה משחק עילית. חישוב מרחקים וכאלה זה קריטי, כן? אם אני לא מתאר מרחק כדאי שתבדקו... זה הרמז האחרון.

בהצלחה לכולנו.
 
פה זה משחק עילית. חישוב מרחקים וכאלה זה קריטי, כן? אם אני לא מתאר מרחק כדאי שתבדקו... זה הרמז האחרון.
אני באמת ובתמים לא מבין מה קורה כאן. אם המרחק חשוב, למה אתה לא אומר אותו? אם זה נועד להדגיש איזו נקודה, למה לא להגיד אותו במקום לעבוד ברמזים?
 
OUT
כיוון שהדמות שלי בנויה על באפים שמחזיקים 24 שעות שהיא מטילה בתחילת כל יום ובלי זה היא מאד חלשה, היא לא היתה יוצאת מהעיר בלי להטיל אותם, לכן אני מוסיף קטע IN מלפני שיצאנו. (אני מקווה שזה בסדר, כי אם לא, אין לנו סיכוי בהתקלות הזאת)

IN
לפני היציאה מהעיר נוראלאד עוצר את החבורה: "עליי לבקש את בירכתו של אובד היי לפני שאנו יוצאים החוצה. האנובר נסאו, שאר החברים כאן מכירים כבר את התפילות המיוחדות שלי אבל אתה לא. אלו תפילות מיוחדות שלאחריהן בירכתו של אובד היי שורה איתנו כל היום כולו, אם תגיש לי החרב והשיריון שלך, אני אוכל לברך גם אותם למשך כל היום."
נוראלאד מוציא שרשרת, חוט עם חרוז אחד עליה ועונד אותה, ומתחיל להתפלל לאובד היי, בסוף הוא גם ניגש לחרב של האנובר נסאו ונוגע בה, וגם בכוכב השחר שלו. אז הוא מוציא מטה מתכת באורך 60 ס"מ ונוגע בשיריונות שלו ושל האנובר נסאו, ואז במגן שלו.
"עכשיו אנחנו מוכנים" הוא מחייך.

OUT
מה היה כאן בעצם:
הפעלתי את השרשרת, Bead of karma . וקיבלתי עוד ארבע דרגות מטיל לסך הכל של 12.
הלחשים שהטלתי על עצמי:
Divine Favor - נותן לי +3 תוסף מזל לגילגולי התקפה וגילגולי נזק, הפעלתי עליו Divine Metamagic (Persistent Spell) בשביל שיחזיק 24 שעות במחיר של 7 גרושים.
Divine Power - נותן לי תה"ב מלא, +6 כוח ו12 נק"פ. גם עליו אני מפעיל Divine Metamagic (Persistent Spell) ונשארו לי 7 ניסיונות גרוש.
Magic Weapon, Greater - הטלתי על הנשק שלי ועל הנשק של מרתוס. יש לי 12 דרגות מטיל אז הנשקים הופכים ל+3, והלחש מחזיק 12 שעות. אני מפעיל Divine Metamagic (Extend Spell) בשביל להכפיל את זה ל24 שעות, במחיר של 2 גרושים לקסם, מה שמשאיר אותי עם 3 גרושים (ואני משאיר אחד מכל סוג שיש לי).
עכשיו המטה שהוצאתי הוא Rod of Extend, lesser שמרתוס קנה ב3K בשביל שאני אוכל להטיל באפים גם עליו. אני מפעיל אותו בשביל הקסם הבא:
Magic Vestment - שנותן לי +3 לשיריון. שוב, האורך הוא 12 שעות בגלל הדרגה, והמטה הופך את זה ל24.
אני מטיל את זה על השיריון שלי, של מרתוס, ועל המגן שלי.
(אני תמיד משתמש בכוכב שחר ב2 ידיים, המגן זה למיקרה שהמצב מסתבך ואני צריך עוד 5 דרג"ש.)


ועכשיו ליוזמה:
18
מה המרחק מהטרול ואיפה כל אחד עומד?

איך זה עובד עם המלווים? אנחנו מחליטים איך הם פועלים? אנחנו מגלגלים להם יוזמה ושאר דברים? אם כן אני רוצה לגלגל לקוסם שלנו.

גאלאן:
כנראה הוא מזהיר אותנו למקרה שהוא ישכח או משהו כזה, לא צריך להלחץ.
 
OUT
מה הרעיון להזהיר אותנו למקרה שישכח ואז לא לומר לנו מה המרחק?
מן הסתם יקרה משהוא ולא נילחם בטרול הזה (אשליה, או שיש בור בינינו לבינו או משהוא כזה, שהוא בסגנון.)
IN
האנובר מציב את עצמו בין גאלאן לבין הטרול בעוד הוא שולף את חרבו, מחזיק בה בשתי ידיו בתנוחה הגנתית.
"הישאר מאחורי, ייתכן שיגיעו עוד טרולים מהיכן שהאחד הזה הגיע."
 
OUT
צודק.
יוזמה-12

ל12 שעות הקרובות הנתונים שלי משתנים בעקבות הלחשים של נוראלאד
תה"מ (תוסף התקפה מעשי):+17\+12
נזק:4ק6 +12 לכל מי שלא עמיד לחשמל.
דרג"ש:23 (25 נגד התקפות לטווח רחוק)
 
OUT
לא באמת ידעתי מה לעשות עם ההיתקלות הזאת, ולכן נתתי לכם את האמירה הזו. מילת המפתח היא "מרחק".

הטרול נמצא במרחק של 27 מ'. והרי לכם שחיטה.

גאלאן, לפני שממשיכים כדאי שתברר יוזמת מלווים.
 
out:
התכוונתי לשאול, כמה גלגולים לגלגל? האופציות שאלו לי בראש הן:
- יוזמה לכל דרגה, כלומר פעם אחת לכל הכהנים דרגה 1, פעם לכל הכהנים בדרגה 2, פעם לנוכל ופעם לאשף
- יוזמה לכל קבוצה- פעם לכל המלווים (נוכל וכהנים) ופעם לאשף
- יוזמה לכל הדב"שים בו זמנית
איזו לעשות? אני חושב שהאופציה השנייה הכי טובה, אבל אולי אתה חושב אחרת.

בכל מקרה, אני חושב שלתקוף מרחוק זאת האופציה הכי טובה שלנו- טרול הרים זה בדיוק מסוג הדברים שיורידו לדמות חצי נק"פ בלי להתאמץ. המילה טרול צועקת להשתמש בלחשים של אש וחומצה, אבל אני בספק אם קינג ישלח עלינו מפלצת שסוג האנרגייה הכי נפוץ יעיל כנגדה. אני חושב שעדיף לתת לי לרוקן עליו את השרביט חץ חומצה כשכולם שומרים מרחק, כי נזק רגיל פשוט לא יזיז לו. אני יכול גם לנסות הצעה- אני בספק אם לטרול רצון גבוה, ואם הצלחתי יש לנו מפלצת רצחנית שתעזור לנו לשמונה שעות הקרובות.
 
חזרה
Top